Zet je wel de namen erbij, anders wordt het zo lastig aanvallenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef Syb-rund. het volgende:
verdorie ik had tisauch helemaal niet gezien
blockquote:
hehe ik zag je post meteen boven mij staan dus had wel al in de gaten dat het een faal zou wordenquote:
Moet nu wel he. Holland heerst!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach ja jij gaat wel mooi verder
ik win land 2quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach ja jij gaat wel mooi verder
nee tjappie ik blockte je directquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik win land 2![]()
Heden Nacht verdelen wij ... een mislukt continent
quote:
lees danquote:
Helaas, hij heeft je echt weggeslagen, dat moest wel met die kern rotzooi die die rond gooidequote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik win land 2![]()
aanvallen dusquote:
spelleider check deze link :quote:
en wrongquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
spelleider check deze link :
hierbij is een aanval in de quote gestopt (verborgen ) de aanval is niet afgeweerd![]()
daarom claim ik land 2
sorry Pezu maar HENK land is slim en sluw![]()
ik zie hem echt niet, hij gaat oppeens naar de onderste kant van de paginaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hierbij is een aanval in de quote gestopt (verborgen ) de aanval is niet afgeweerd![]()
daarom claim ik land 2
tijdstip aanval : 1:40
Gelukkig heb ik die vrouw wel goed terug geschopt dan, jij bent sluw, je hebt wel gelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
daarom claim ik land 2
tijdstip aanval : 1:40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |