Ik denk hier? Was eerder wel?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:11 schreef LasTeR het volgende:
Maar aanvallen, moet die hier geplaatst worden of over het hele forum?Kan ze ook in een quote kwijt, ik val dag des oordeels aan
Mijn aanval is geslaagd, misschien ook wel omdat laster al weg is.quote:
zullen we even een half uurtje pauze doen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn aanval is geslaagd, misschien ook wel omdat laster al weg is.
Zo is er trouwens geen reet aan. Met zo weinig....
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zullen we even een half uurtje pauze doen?
Prima, ben toch nog wel ff online.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:22 schreef Syb-rund. het volgende:
*vanwege de kredietcrisis in het thuisland van de spelleider werden de oorlogsactiviteiten zover die er al waren tijdelijk gestaakt tot 0:50*
ik zal voor je kijken, om een of andere manier krijg ik compleet andere kleuren dan ik wil.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:26 schreef Bond het volgende:
Ik claim spanje, en ik noem het Holland![]()
oranje bij voorkeur
helaas jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:31 schreef Bond het volgende:
[..]
Hmm, ik kan zeker niemand aanvallen, totdat iemand eraan grenst?
Jawel hoor, neutrale landen mogen ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:31 schreef Bond het volgende:
[..]
Hmm, ik kan zeker niemand aanvallen, totdat iemand eraan grenst?
mocht in vorige versie nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jawel hoor, neutrale landen mogen ook
quote:
HENK heetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:31 schreef cablegunmaster het volgende:
ik claim turkije en noem het....HENK landnog geen idee hoe :p! (enigzins griekenland ) omdat die daar eerder waren
oh serieus, dan heb ik slecht gelurktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mocht in vorige versie nietdeze is ook groter
ik blokkeer je aanvalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef Bond het volgende:
[..]Over zee val ik jouw land aan wat nu:
[..]
HENK heet(stop eens met veranderen, heb al 3 namen gezien)
En naast HENK val ik Portugal binnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Jawel hoor, neutrale landen mogen ook
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:35 schreef Syb-rund. het volgende:
Rustig aan jongens, tijdelijke vrede tot 0:50 totdat het een beetje volgestroomd is;p
mijn land is er groot genoeg voor bovendien is het anders moeilijk saaiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waardelooshelaas mag dat niet !
Dat magquote:
das het spelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn land is er groot genoeg voor bovendien is het anders moeilijk saai
quote:
missen cijfertjes?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Kippenbout land dat geleid werd door een eenarmig persoon werd verslagen door het superiere leger van cable
Ierland werd trouwens op datzelfde moment verovert door shit
dat doe ik ook, ik had alleen de verkeerde paint erin gegooidquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
missen cijfertjes?
en kleurtjes ? duidelijkheid gaat eranders uitpas gewoon elke map aan
en open paint en hou die erbij.
hou alles bij op een note boekje ^^![]()
quote:Marokko was leeg doordat de gehele bevolking naar nederland was getrokken, dus het hollandse leger had vrij spel en maakte er goed gebruik van
jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:03 schreef Bond het volgende:
Spelvraag: Als iemand mij aanvalt, wint die dan 1 land? Of direct alles?
meteen alles, maar er zijn nog genoeg landen waar je je dan opnieuw kan vestigenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:03 schreef Bond het volgende:
Spelvraag: Als iemand mij aanvalt, wint die dan 1 land? Of direct alles?
In dat geval lopen we even door naar Algerije (d8 ik)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
meteen alles, maar er zijn nog genoeg landen waar je je dan opnieuw kan vestigen
Heb ik nu Das Vierten Reich! erbij?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:12 schreef Bond het volgende:
Toppie
En dan ook graag frankrijk en direct door naar Das Vierten Reich!.
''een land per keer'' als ie op 22 komt dan zet ik hem erbijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:18 schreef Bond het volgende:
[..]
Heb ik nu Das Vierten Reich! erbij?het is 5 minuten geleden
henkland heeft nu 2 eilanden onder zich, welks?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:20 schreef cablegunmaster het volgende:
dat eiland onder henkland hoort oorspronkelijk bij mij.
je mag maar 1 land tegelijk aan vallenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:20 schreef Bond het volgende:
[..]
Let een sop die val ik aan aanGa uit mijn land
Niet op 22 zou het mijn land wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je mag maar 1 land tegelijk aan vallen![]()
je aanval is ongeldig verklaard.
beidequote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
henkland heeft nu 2 eilanden onder zich, welks?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef Syb-rund. het volgende:
Wat is er niet toegestaan?
- Gelieve niet meer dan10 aanvallen tegelijk te doen; ts heeft een verdomd langzame computer!
- Multiquotes bij het aanvallen
-
Als mijn mulitaanval dan niet meer mag (ookal zijn de regels erna veranderdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:28 schreef Syb-rund. het volgende:
Okee, ik zet er alvast een nieuwe regel bij
1:32quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:27 schreef Bond het volgende:
Nu Holland lekker bezig is valt die direct
Nederland, belgië en luxemburg binnen.
En daarnaast ook Poepoog’s VK (7)
[..]
blockquote:
1 -quote:
oke is eis Polen en noem het "een bussie vol"quote:
quote:
Lekker hebben we die ook in het bezit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:53 schreef tisauch het volgende:
Ik claim Luxemburg en doop het om naar Nymfomania
ach ja jij gaat wel mooi verderquote:Op vrijdval 2 aan 2009 01:38 schreef Bond het volgende:
[..]
[..]
Lekker hebben we die ook in het bezit.
Nieuwe te claimen land: Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |