Hallo daar nachtbraker, en welkom bij ‘’Heden Nacht verdelen wij …’’ © Intxaurraga
Iedereen mag meedoen, je hoeft alleen maar een land te claimen en het een naam te geven. Je kunt je rijk uitbreiden door een aangrenzend land aan te vallen, en degene die aangevallen wordt kan deze aanval pareren door hem te quoten. Als je aanval niet binnen vijf minuten gepareerd wordt, win je het land.
Aanvallen plaats je natuurlijk in dit topic
Maar hoe val ik dan aan?
Het moet duidelijk zijn dat je aanvalt; daarom is het aangeraden om ''ik val (doelwit) aan te zeggen, of andere soortgelijke leuzen uit te kramen
Je doelwit moet duidelijk te zien zijn, en dingen zoals '' ik val ... aan'' of andere gelijkwaardige leuzen moeten te zien zijn
als je een aanval op je land wil counteren moet jij je aanvaller’s post quoten waarvan jij denkt dat de aanval erin staat (nog altijd binnen de daarvoor gestelde tijd; vandaag is dat 5 minuten)
Is je aanval gelukt en is hij niet gecounterd door je doelwit? PM mij dan het bericht waarin je de aanval vermeld + het precieze tijdstip van de post (geef mij evt. ook de precieze locatie waar hij in de quote staat, mocht jij je aanval goed hebben verborgen;p)
Ben jij de ongelukkige eigenaar van het land dat zojuist is aangevallen, en ben je niet in staat geweest om te pareren?
Dan ben je je gehele imperium helaas kwijt..
Maar laat dit je niet beletten om nog een neutraal leeg land te claimen en opnieuw een gooi te doen naar bekendheid en roem!
Wat is er niet toegestaan?- Gelieve niet meer dan10 aanvallen tegelijk te doen; ts heeft een verdomd langzame computer!
- Multiquotes bij het aanvallen
- Een aanval op één land per keer (per persoon)
- je mag niet editen na het posten of in dezelfde minuut
Opmerkingen hoe het beter kan zijn altijd welkom!
Als neutrale spelleider, zal ik de honneurs waarnemen vanaf Sijbland. Game on!
De speelkaart
![]()
Topografische kaart voor de prutsers die hun middelbaar niet hebben afgemaakt
![]()
Deelnemers;
1 -
2 -
3 -
4 -
5
6
7