Zet je wel de namen erbij, anders wordt het zo lastig aanvallenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef Syb-rund. het volgende:
verdorie ik had tisauch helemaal niet gezien
blockquote:
hehe ik zag je post meteen boven mij staan dus had wel al in de gaten dat het een faal zou wordenquote:
Moet nu wel he. Holland heerst!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach ja jij gaat wel mooi verder
ik win land 2quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee tjappie ik blockte je directquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik win land 2![]()
Heden Nacht verdelen wij ... een mislukt continent
quote:
lees danquote:
Helaas, hij heeft je echt weggeslagen, dat moest wel met die kern rotzooi die die rond gooidequote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik win land 2![]()
aanvallen dusquote:
spelleider check deze link :quote:
en wrongquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
spelleider check deze link :
hierbij is een aanval in de quote gestopt (verborgen ) de aanval is niet afgeweerd![]()
daarom claim ik land 2
sorry Pezu maar HENK land is slim en sluw![]()
ik zie hem echt niet, hij gaat oppeens naar de onderste kant van de paginaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hierbij is een aanval in de quote gestopt (verborgen ) de aanval is niet afgeweerd![]()
daarom claim ik land 2
tijdstip aanval : 1:40
Gelukkig heb ik die vrouw wel goed terug geschopt dan, jij bent sluw, je hebt wel gelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
daarom claim ik land 2
tijdstip aanval : 1:40
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zie hem echt niet, hij gaat oppeens naar de onderste kant van de pagina
quote:quote:
Op vrijdval 2 aan 2009 01:38 schreef Bond het volgende:
[..]
[..]
Lekker hebben we die ook in het bezit.
Nieuwe te claimen land: Nederland
correct, 1 per keerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:54 schreef eNGine10 het volgende:
Je kunt dus ook landen opeisen die nog niet bezet zijn en langs je liggen?
jazekerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:54 schreef eNGine10 het volgende:
Je kunt dus ook landen opeisen die nog niet bezet zijn en langs je liggen?
blockquote:
ben je gek ofzo? een aanval verstopt in een quote toestaan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
1 -
2 Pezu’s Poulypapie
3 -
4 eNGine10’s Bussie’s vol
5
6 Bond’s Holland
7liesje1979’s Italie
8 cablegunmaster’s Henkland
9
10
11
12
13
14
Pezu werd overrompeld door een sluwe tactiek van cable
goed lezenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je gek ofzo? een aanval verstopt in een quote toestaan?
ik wil graag Oekraine aan mijn rijk toevoegenquote:
donder toch op man met zulks triest gedoequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
goed lezenzie vorige topics hoe mensen heel slimmig aanvallen kunnen uitvoeren
dat is toch het hele idee achter het spel, ik had hem eerlijk gezegd in het plaatje van iran verwachtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je gek ofzo? een aanval verstopt in een quote toestaan?
Ik heb wel eens aangevallen door een ander topic te openenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
donder toch op man met zulks triest gedoe_!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:59 schreef Bond het volgende:
[..]
^^ Dat dus
Aanval: liesje1979’s Italie, eens kijken of dat wat voor mij is.
Klopt, maar hoe is het beter te organiseren danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Emimich het volgende:
Het concept is wel interessant maar dit kan natuurlijk zoveel beter uitgevoerd worden.
als je zo moet winnen ben je gewoon een droeftoeterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 2 is van mij :01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is toch het hele idee achter het spel, ik had hem eerlijk gezegd in het plaatje van iran verwacht
tuurlijk ben al bezig met mn 2e aanval die niemand heeft gezienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Emimich het volgende:
Het concept is wel interessant maar dit kan natuurlijk zoveel beter uitgevoerd worden.
nee das het spelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je zo moet winnen ben je gewoon een droeftoeter_!
ideeen zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Emimich het volgende:
ik heb wel eens gepoept zonder door te trekkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aangevallen door een ander topic te openen
nee das is droefquote:
iedereen is bvb deze aanval ontgaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:58 schreef cablegunmaster het volgende:
http://cablegunmaster.nl/valt4aan.gif
ach je moet wat slimmigheidjes kunnenin dit spel
Dat is wel helemaal lastig. Laten we het gewoon in het topic houden, vind ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aangevallen door een ander topic te openen
Nicequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iedereen is bvb deze aanval ontgaan![]()
4 is hierbij van mij
Ik zou het meer Risk-achtig aanpakken in plaats van het geheel alleen maar af te laten hangen van verstopte woordjes. Graag een strategisch element erbij en bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om allianties aan te gaan etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:03 schreef Syb-rund. het volgende:
ideeen zijn altijd welkom
het is alsof je risk speelt met kleuters,(ja ik gooide de dobbelstenen stiekum hihi) nee dank jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:04 schreef Bond het volgende:
[..]
Dat is wel helemaal lastig. Laten we het gewoon in het topic houden, vind ik![]()
HENK land en Holland zijn de grootste nu, tijd om daar verandering in te brengen
Kom op mensen
tuurlijk gewoon vragenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zou het meer Risk-achtig aanpakken in plaats van het geheel alleen maar af te laten hangen van verstopte woordjes. Graag een strategisch element erbij en bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om allianties aan te gaan etc.
ocharme, heb je verloren?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
eh zuurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iedereen is bvb deze aanval ontgaan![]()
4 is hierbij van mij
pak een nieuwland en speel meequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is alsof je risk speelt met kleuters,(ja ik gooide de dobbelstenen stiekum hihi) nee dank je
Ja, daar lijkt mij dus geen zak aan. Ik ga niet als een debiel iedere post op 100 manieren bekijken om maar een aanval te vinden, noch dat ik zelf al die moeite zou gaan doen om een aanval te plaatsen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:07 schreef cablegunmaster het volgende:
tuurlijk gewoon vragenalleen het idee is om verstopte aanvallen uit te voeren
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 ik val 8 aan schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pak een nieuwland en speel mee
pak een nieuwland en speel mee![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:04 schreef Bond het volgende:
[..]
Dat is wel helemaal lastig. Laten we het gewoon in het topic houden, vind ik![]()
HENK land en Holland zijn de grootste nu, tijd om daar verandering in te brengen
Kom op mensen
hey bond vredes verdragquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef Bond het volgende:
[..]
NiceIk moet dit spel echt nog leren zeg
Oostenrijk heet vanaf nu lekkere heidi's landquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit is helaas niet als aanval beschouwt omdat de woorden val aan er niet in voorkomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:10 schreef Bond het volgende:
cablegunmaster is uit het spel!!!!!
Je snapt natuurlijk wel dat dit een aanval op HENK land was.
[..]
Het doel is de aanvallen goed te verstoppen?! Nou dit is heel duidelijk dat ik verandering wilde brengen dat er twee grote waren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit is helaas niet als aanval beschouwt omdat de woorden val aan er niet in voorkomen.
als je dit leest zie je niet staan dat je aanvalt. maar alleen aanmoedigt.
als je ook daadwerkelijk aanviel zou ik dat doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:11 schreef Bond het volgende:
[..]
Nee je bent je land kwijt, pak maar een nieuwe.
Dat is mijn eigen land, waarom zou ik dat aanvallen, die heb ik alquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je ook daadwerkelijk aanviel zou ik dat doen![]()
spelleider beslist want ik kan er geen motie van aanval in vinden en na 3 delen vind ik dit een hele zwakke poginghet had net zo goed aan aanval op holland kunnen zijn
2 is van mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:13 schreef Bond het volgende:
[..]
Dat is mijn eigen land , waarom zou ik dat aanvallen, die heb ik al .:P
ik blokkeerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:15 schreef Bond het volgende:
[quote]Op vrijdag 20 maart 2009 02:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
1 -
2 - eNGine10’s heidi's land
3 -liesje1979’s Italie
4
5
6 Bond’s Holland
7
Ik zet dat val aan ook even in de regels
[/quote
PrimaDuidelijkheid
ik claimquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:19 schreef Bond het volgende:
De eerste die nu reageerd kan holland claimen. Ik ga
8 is weer van mijquote:
zie mijn quote 8 behoort weer tot mijn eigendomquote:
zie in mijn quotequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo dat ?waar is je aanval ?
quote:quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 ik val 8 aan schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door PeZu op 20-03-2009 02:16 ]
heb ik weer eens een post gemist waar je zei wat je vertelde wat je nieuwe land was?quote:
waarom ben ik doorgestreept? dacht dat ik net 3 erbij had gekregen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 -
2 - eNGine10’s heidi's land
3 -liesje1979’s Italie
4
5
6 Bond’s Holland
7
uhuhquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heb ik weer eens een post gemist waar je zei wat je vertelde wat je nieuwe land was?
die heb je later geedit !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heb ik weer eens een post gemist waar je zei wat je vertelde wat je nieuwe land was?
staat nergensquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die heb je later geedit !regel huppelde hup was je mag niet editen na het posten of in dezelfde minuut
( dit was om terug lezen te voorkomen)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |