als je zo moet winnen ben je gewoon een droeftoeterquote:Op vrijdag 20 maart 2009 2 is van mij :01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is toch het hele idee achter het spel, ik had hem eerlijk gezegd in het plaatje van iran verwacht
tuurlijk ben al bezig met mn 2e aanval die niemand heeft gezienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Emimich het volgende:
Het concept is wel interessant maar dit kan natuurlijk zoveel beter uitgevoerd worden.
nee das het spelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je zo moet winnen ben je gewoon een droeftoeter_!
ideeen zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Emimich het volgende:
Het concept is wel interessant maar dit kan natuurlijk zoveel beter uitgevoerd worden.
ik heb wel eens gepoept zonder door te trekkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aangevallen door een ander topic te openen
nee das is droefquote:
iedereen is bvb deze aanval ontgaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:58 schreef cablegunmaster het volgende:
http://cablegunmaster.nl/valt4aan.gif
ach je moet wat slimmigheidjes kunnenin dit spel
Dat is wel helemaal lastig. Laten we het gewoon in het topic houden, vind ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aangevallen door een ander topic te openen
Nicequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iedereen is bvb deze aanval ontgaan![]()
4 is hierbij van mij
Ik zou het meer Risk-achtig aanpakken in plaats van het geheel alleen maar af te laten hangen van verstopte woordjes. Graag een strategisch element erbij en bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om allianties aan te gaan etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:03 schreef Syb-rund. het volgende:
ideeen zijn altijd welkom
het is alsof je risk speelt met kleuters,(ja ik gooide de dobbelstenen stiekum hihi) nee dank jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:04 schreef Bond het volgende:
[..]
Dat is wel helemaal lastig. Laten we het gewoon in het topic houden, vind ik![]()
HENK land en Holland zijn de grootste nu, tijd om daar verandering in te brengen
Kom op mensen
tuurlijk gewoon vragenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zou het meer Risk-achtig aanpakken in plaats van het geheel alleen maar af te laten hangen van verstopte woordjes. Graag een strategisch element erbij en bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om allianties aan te gaan etc.
ocharme, heb je verloren?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je zo moet winnen ben je gewoon een droeftoeter_!
eh zuurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iedereen is bvb deze aanval ontgaan![]()
4 is hierbij van mij
pak een nieuwland en speel meequote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is alsof je risk speelt met kleuters,(ja ik gooide de dobbelstenen stiekum hihi) nee dank je
Ja, daar lijkt mij dus geen zak aan. Ik ga niet als een debiel iedere post op 100 manieren bekijken om maar een aanval te vinden, noch dat ik zelf al die moeite zou gaan doen om een aanval te plaatsen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:07 schreef cablegunmaster het volgende:
tuurlijk gewoon vragenalleen het idee is om verstopte aanvallen uit te voeren
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 ik val 8 aan schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pak een nieuwland en speel mee
pak een nieuwland en speel mee![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:04 schreef Bond het volgende:
[..]
Dat is wel helemaal lastig. Laten we het gewoon in het topic houden, vind ik![]()
HENK land en Holland zijn de grootste nu, tijd om daar verandering in te brengen
Kom op mensen
hey bond vredes verdragquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:05 schreef Bond het volgende:
[..]
NiceIk moet dit spel echt nog leren zeg
Oostenrijk heet vanaf nu lekkere heidi's landquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pak een nieuwland en speel mee
dit is helaas niet als aanval beschouwt omdat de woorden val aan er niet in voorkomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:10 schreef Bond het volgende:
cablegunmaster is uit het spel!!!!!
Je snapt natuurlijk wel dat dit een aanval op HENK land was.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |