En hier zijn we weer met de interactieve nachtgame op FOK!

In navolging van de game van gisteren, waarin Afrika werd verdeeld (
En heden nacht verdelen we Afrika opnieuw &
Afrika opnieuw in andere handen! ), zal vannacht Azië worden verdeeld. De kaart:
![]()
(klikbaar)
Spelregels: Eerst moet je een leegstaand land claimen: Noem de echte naam van een land en geef het land de naam die jij wilt. Je mag maar 1 land claimen, dus denk goed na over je keuze.

Vervolgens zal ik in de kaart jouw land painten. Als dat is gebeurt mag je een buurland, dat al door iemand anders is geclaimd, aanvallen. Dit doe je door simpelweg te posten dat je een land aanvalt. De tegenstander kan dan de aanval pareren door de post te quoten binnen 5 minuten! Als je aanval niet is gequote binnen 5 minuten, moet jij zelf je aanval quoten en zeggen dat je aanval is geslaagd. Dan neem je dat land over en wordt jouw rijk groter. Het doel is om een zo groot mogelijk rijk te krijgen.
Extra regels:
- Je mag ook landen aanvallen die via een streepje over zee zijn verbonden met jouw land.
- Mijn Vaderland kan je niet aanvallen, dat is mijn land en vanaf daar zal ik het spel leiden.

- Je mag niet aanvallen door je aanval in spoiler tags te plaatsen. (dit kan worden veranderd na half 2 ofzo

)
- Je mag maar 1 land tegelijk aanvallen
- Om een deel van Rusland of China te claimen, moet je zeggen of je het westen, oosten of midden wilt hebben
- Je mag een nieuw land claimen als je land is veroverd, maar waarschijnlijk slaap je dan.

Dus begin maar met het claimen van een land en noem je landnaam!
[ Bericht 0% gewijzigd door Quyxz_ op 25-02-2009 00:11:46 ]