ik lees het spelregel boek dat in 3 topics staat door. en ik weet zeker dat het daarin staatquote:
en als ik nog in het spel zit (zou niet weten waarom niet) dan zou ik nu graag bonds holland aanvallenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
waarom ben ik doorgestreept? dacht dat ik net 3 erbij had gekregen.
mja snealy is sneaky is mijn ogen, staat niet in de op dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:28 schreef Syb-rund. het volgende:
ja.. sorry maar hoe had ik dat kunnen zien
[Game] FOK! verovert Aziëquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik lees het spelregel boek dat in 3 topics staat door. en ik weet zeker dat het daarin staat
ja maar hoe kan ik dat gaan zien als sl?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja snealy is sneaky is mijn ogen, staat niet in de op dus
staat niet in de opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[Game] FOK! verovert Azië
En heden nacht verdelen we Afrika opnieuw
ben er 1 kwijt heb ik het gevoel .![]()
ik claim tjechie en noem het Wiederwietnederliemenienstan
niks mee te makenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja maar hoe kan ik dat gaan zien als sl?
daar heb je zelf toch niks aan als je voorkomt dat ik het zie
Het was een spelregel eerstquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
staat niet in de op
en als je echt sneaky wilt spelen wees dan een man en geeft toe
blockquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het was een spelregel eerstmaar dan suggereer ik hem hierbij en geef ik mijn land over.
![]()
Als ik verlies dan geef ik toemaar niet voor het handboek erbij te pakken.
![]()
Extra Regel:
Edits mogen alleen alleen in dezelfde minuut gemaakt worden om teruglezen te voorkomen
gewoon voor de zekerheid block!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het was een spelregel eerstmaar dan suggereer ik hem hierbij en geef ik mijn land over.
![]()
Als ik verlies dan geef ik toemaar niet voor het handboek erbij te pakken.
![]()
Extra Regel:
Edits mogen alleen alleen in dezelfde minuut gemaakt worden om teruglezen te voorkomen
2 & 8 had ik geclaimd poulypapie heet het nog steedsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:36 schreef Syb-rund. het volgende:
waar claim je 2 btw? en hoe heet je land? en welk leeg land had je uitgekozen voor dat je zon edit deed
2 is nu van mij maar ik zou niet weten waar ik het kwijtgeraakt ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:36 schreef Syb-rund. het volgende:
waar claim je 2 btw? en hoe heet je land? en welk leeg land had je uitgekozen voor dat je zon edit deed
Tof! Dan claim ik Litouwen als Leen Huijz, dan heten mijn inwoners Leen Huijzers en daarmee stiekem alsnog Lee Towersquote:
in een sneaky edit van mijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
2 is nu van mij maar ik zou niet weten waar ik het kwijtgeraakt ben.
je vergeet edit claimsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:38 schreef cablegunmaster het volgende:
aziatische editie:
Spelregels: Eerst moet je een leegstaand land claimen: Noem de echte naam van een land en geef het land de naam die jij wilt. Je mag maar 1 land claimen, dus denk goed na over je keuze. Vervolgens zal ik in de kaart jouw land painten. Als dat is gebeurt mag je een buurland, dat al door iemand anders is geclaimd, aanvallen. Dit doe je door simpelweg te posten dat je een land aanvalt. De tegenstander kan dan de aanval pareren door de post te quoten binnen 5 minuten! Als je aanval niet is gequote binnen 5 minuten, moet jij zelf je aanval quoten en zeggen dat je aanval is geslaagd. Dan neem je dat land over en wordt jouw rijk groter. Het doel is om een zo groot mogelijk rijk te krijgen.
Extra regels:
- Je mag ook landen aanvallen die via een streepje over zee zijn verbonden met jouw land.
- Mijn Vaderland kan je niet aanvallen, dat is mijn land en vanaf daar zal ik het spel leiden.
- Je mag niet aanvallen door je aanval in spoiler tags te plaatsen. (dit kan worden veranderd na half 2 ofzo )
- Je mag maar 1 land tegelijk aanvallen
- Om een deel van Rusland of China te claimen, moet je zeggen of je het westen, oosten of midden wilt hebben
- Je mag een nieuw land claimen als je land is veroverd, maar waarschijnlijk slaap je dan.
mag ik 8 nu bijschrijven? klik even op de punt achter het vraagteken!quote:
iemand had 8 allang overgenomenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
mag ik 8 nu bijschrijven? klik even op de punt achter het vraagteken!
leg uit ? in zinnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:42 schreef Syb-rund. het volgende:
dat weg-editten niet mag ook maar als regel?
master sneaky strikes againquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:43 schreef Syb-rund. het volgende:
Ok, ik heb nu een nieuw mapje en engine en co moeten dus blijkbaar een nieuw land gaan claimen omdat pezu alles heeft weg-ge-edit
ik snap er echt geen zak meer van. Denk dat dit toch te moeilijk voor mij is 's nachts.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand had 8 allang overgenomen
psst ik had tjechie in genomen zie ergens terugquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
1 – Pezu’s Weg-editland
2 – Hawaii_Tim’s Lee Towers
3 -
4
5
6
7
8
9
ja wat heb je aan zulke aanvallen als je ze niet eens kan terugleiden? dat is meer het idee wat ik ervan hebquote:
je moet je aanvallen wellen kunnen terug leiden anders zijn ze niet geldig natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja wat heb je aan zulke aanvallen als je ze niet eens kan terugleiden? dat is meer het idee wat ik ervan heb
tevens is het laat
b-b-b-blockquote:Op vrijdag ik val 2 aan maart 2009 02:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Err, dat is Letland, niet Litouwen. Hoe dan ook, ik val 1 aan!
quote:
blockquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Afrikaanse editie:
Op maandag 23 februari 2009 23:55 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb nog even over het concept nagedacht, en als er genoeg animo is kunnen we deze nacht weer verder met een blanco kaartje.
In de kern blijft het spel hetzelfde als beschreven in de OP van het eerste topic: Heden nacht verdelen we Afrika Iedereen mag meedoen, je hoeft alleen maar een land te claimen en het een naam te geven. Je kunt je rijk uitbreiden door een aangrenzend land aan te vallen, valt 1 aan vanaf mijn eigen landje.en degene die aangevallen wordt kan deze aanval pareren door hem te quoten. Als je aanval niet binnen vijf minuten gepareerd wordt, win je het land.
Vermeld bij een aanval ten minste de naam van het land, en het land dat je aanvalt.
wollig verhaal over een landenlijst
Als neutrale speleider, zal ik de honeurs waarnemen vanaf Madintxgascar. Game on!
blockquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:50 schreef cablegunmaster het volgende:
al die mini landjes moeten rood worden
minequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |