Shizzle ouwe Pool!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:04 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Stelletje homo's! I am baaaaack!!!!!!!11!11!!!!!EINSZ11!!!!!
Ah, voelt goed om weer actief terug te zijn op het internetquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Shizzle ouwe Pool!!![]()
klaar met beunen?
waar heb je dan gezeten al die tijd?? was je verdwaald in Wieliczkaquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ah, voelt goed om weer actief terug te zijn op het internet![]()
Beunen.. kan je dat eten
Ach ik moet wat als ik tot 6 uur op school zitquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:54 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Haha, nee gelukkig niet man.
Nee, net is precies vandaag een jaar en 8 dagen geleden dat ik een bericht hier bij jullie achterliet en daarna rechtstreeks vertrok naar Thailand. Daar heb ik 3 maanden gezeten om mijn duikdiploma's te halen en beetje meegewerkt op de boot waar het zich afspeelde, dit alles op het lieve, maar gekke, eilandje Koh Thao.
Daar had ik mezelf voorgenomen om bij terugkeer, een stuk minder te Fok!enEn jammergenoeg viel BoF daar ook onder
Ik wilde eigenlijk pas weer reageren zodra ik mijn propedeuse had gehaald op het HBO, maar aangezien ik vandaag Viro sprak op msn, kon ik het niet laten om een ongeplande comeback te maken. Dus bij deze.
Ben wel werkloos trouwens
Leeft iedereen hier nog?
Keltiequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:47 schreef IJsmuts het volgende:
na tip moet de TT nog wat gefinetuned worden
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:52 schreef Sickert het volgende:
Sjizzle!![]()
lekker achter de thaise hoertjes aan gezeten?
zeg kun je komen klussen hier voor weinig?
Roflquote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:52 schreef Sickert het volgende:
Sjizzle!![]()
lekker achter de thaise hoertjes aan gezeten?
zeg kun je komen klussen hier voor weinig?
quote:
Heldquote:
Stuur hem maar op met de postquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Held
We leggen een extra dikke worst voor je op de BBQ
Be careful what you wish forquote:
Oh nee hoor, als ie nog vers is, en netjes in folie verpakt, gaat ie hier gewoon weer de magnetron inquote:
PM je adres maarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:34 schreef Bart het volgende:
Oh nee hoor, als ie nog vers is, en netjes in folie verpakt, gaat ie hier gewoon weer de magnetron in
Kijk, daar mag je dus zelf proberen achter te komenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk, daar mag je dus zelf proberen achter te komen
Daar mag het heen Fer..quote:Postbus 184
6640 AD Beuningen (Gld)
WTF is dat nou weer voor adresquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:43 schreef Bart het volgende:
Kijk, daar mag je dus zelf proberen achter te komen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]Zal me een worst zijn, graag of niet hoor
Ooh, Alkmaar. Ik had het hoofdkantoor genomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]Zal me een worst zijn, graag of niet hoor
Tis wel in Alkmaar dus we kunnen het aan Raffie meegeven![]()
quote:Payglop 16
1811 HN Alkmaar
Hoofdkantoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ooh, Alkmaar. Ik had het hoofdkantoor genomen.
Dan zou ik hem hierheen sturen..
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoofdkantoor
In ieder geval, ik woon niet in het centrum van Alkmaar
quote:Europaboulevard 355-357
1825 RK Alkmaar
quote:Bakkerstraat 1
1825CM Alkmaar
Ik sta niet in het telefoonboekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:01 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
ooh.. er is er nog een..
[..]
Whehe.. Natturlijk niet.
Bakker Bart woont natuurlijk op:
[..]
Jullie gaan die worst toch voor me bakken? Ik warm hem alleen maar op...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Die andere komen anders wel van je website af
Ja ik ga een beetje alle inwoners van Alkmaar een worst sturen in de hoop dat jij er tussenzitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:56 schreef Bart het volgende:Jullie mogen wel een beetje moeite doen voor jullie favo mod die TT's aanpast enzo
Heb je dat niet eens voor me overquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik ga een beetje alle inwoners van Alkmaar een worst sturen in de hoop dat jij er tussenzit
Ssst!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens voor me over![]()
[..]
Ssst!
Ik heb al een ideetjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:18 schreef ursel het volgende:
Nou, je kan gaan bakken Fer..
Alstie eraf moet, mag je dat lekker zelf doen..![]()
Of krijg ik nu een note van je omdat ik prive gegevens post??
Even naar mezelf gemaildquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:21 schreef ursel het volgende:![]()
Sla je het adres snel op voordat die uhm weghaalt..
Is goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, je kan gaan bakken Fer..
Alstie eraf moet, mag je dat lekker zelf doen..![]()
Wil je zo graag een note hebben jochiequote:Of krijg ik nu een note van je omdat ik prive gegevens post??
Retour afzenderquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:24 schreef FJD het volgende:
Strafport op de worst moet je zelf betalen he Bart!
Alleen als het een lieve positieve note is..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Wil je zo graag een note hebben jochie
[..]
Retour afzender
Met het idee wat ik heb, heb ik liever niet dat ze er achterkomen waar het vandaan komtquote:
Nah, past niet bij je andere notesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen als het een lieve positieve note is..
Wat heb jij voor rare ideeën over worstenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Met het idee wat ik heb, heb ik liever niet dat ze er achterkomen waar het vandaan komt
Zeker nieuw bij BoF! ?quote:
Zijn die andere geen lieve notes dan??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, past niet bij je andere notes
[..]
Wat heb jij voor rare ideeën over worsten
Schijnbaarquote:
Nou, liefquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Zijn die andere geen lieve notes dan??
En ik ben zo'n lieve gebruiker..
Studiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef IJsmuts het volgende:
Bart Master![]()
![]()
Fer, Ik ken The_Ed van Shell. Toen ik daar werkte zat hij daar ook! Waar ken jij hem dan van?
Liefheid hangt niet van het aantal af hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:06 schreef ursel het volgende:
[..]
3 notes is lief ja..
En ik doe tenminste nog moeite voor onze lieve mod..
ja hij heeft 4 universitaire studies gedaan, 0 afgemaaktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
StudieHij heeft even Bedrijfskunde gestudeerd maar is halverwege weer alle kanten opgeschoten. Toen ben ik m uit te oog verloren.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Liefheid hangt niet van het aantal af hoorIk heb er 9 en die zijn veul liever dan die van jou
Maar je doet inderdaad wel moeite
Whehe..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:25 schreef Bart het volgende:
Willen jullie nog wat leuks lezen?
Parkeerwachters aan de diarree
Die van mij is onderweg..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:07 schreef FJD het volgende:
KutPostbode gemist. Gelukkig komt ie morgen terug
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:11 schreef ursel het volgende:
Die van mij is onderweg..
9 van de 10 keer droppen ze dat wel bij de buren omdat die er haast altijd wel benne..
Preciesquote:Zul je zien dat dat nu ik er zo op zit te wachten niet gebeurd..
Benne zelfs 2 chauffeurs onderweg..quote:
quote:Zending zit in afleverroute 20-03-2009 Wateringen-Schipluidensewg, pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 20-03-2009 Wateringen-Schipluidensewg, pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 20-03-2009 Wateringen-Schipluidensewg, pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 20-03-2009 Wateringen-Schipluidensewg, pakkettendistributie
Ze hebben je pakje gebrokenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Benne zelfs 2 chauffeurs onderweg..
[..]
Mja, had 2 dingen besteld, dus kunnen best 2 pakjes benne..quote:
Het pakje gaat dan naar het distributiecentrum en niet naar het postkantoor. Of is t al de 2e afleverpoging?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:32 schreef ursel het volgende:
Mja, had 2 dingen besteld, dus kunnen best 2 pakjes benne..
En anders, ik moet morgen toch naar het postkantoor, aangezien der al een pakje ligt te wachten voor ons.
Ligt eraan welk pakket je gebruikt. Wij gebruiken RSA. Als ik een token heb aangemaakt is deze direct actief. Je kan uiteraard de token ook disablen of de gebruiker (jij dus) loskoppelen van de token en verwijderenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:32 schreef FJD het volgende:
Frank, hoe lang duurt het normaal gesproken voor je met een nieuwe token in kan loggen op het systeem? Kan dat een overnachtse update zijn? Vanmorgen wel een nieuwe gekregen maar ik kan nu dus niet inloggen. Heerlijk
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Het pakje gaat dan naar het distributiecentrum en niet naar het postkantoor. Of is t al de 2e afleverpoging?
Kutsysteemquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ligt eraan welk pakket je gebruikt. Wij gebruiken RSA. Als ik een token heb aangemaakt is deze direct actief. Je kan uiteraard de token ook disablen of de gebruiker (jij dus) loskoppelen van de token en verwijderen
Je kent Murphy's Law he? Als jij morgenmiddag je andere pakje op gaat halen op het postkantoor dan wordt op precies hetzelfde moment dit pakketje voor de 2e keer bij je huis aangeboden en kun je die volgende week pas weer ophalenquote:
Die ken ik.. zal er vanavond weer eens eentje open maken..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Kutsysteem![]()
Ik wil gewoon werken
[..]
Je kent Murphy's Law he? Als jij morgenmiddag je andere pakje op gaat halen op het postkantoor dan wordt op precies hetzelfde moment dit pakketje voor de 2e keer bij je huis aangeboden en kun je die volgende week pas weer ophalen
Ik zit eigenlijk te wachten tot onze lieve mod mij gewoon even mededeelt wat mijn notes zijn..quote:Urs! Als je via FOK! lid wordt van van Powned dan krijg je een PIMP abo en kun je je eigen notes inzien
Dan kun je lang wachtenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:57 schreef ursel het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot onze lieve mod mij gewoon even mededeelt wat mijn notes zijn..
Naar distributiecentrum is 1ste poging dus dan komen ze nog een keer langsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Het pakje gaat dan naar het distributiecentrum en niet naar het postkantoor. Of is t al de 2e afleverpoging?
Dat zeg ik toch gekkiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Naar distributiecentrum is 1ste poging dus dan komen ze nog een keer langs
Ik ga pas fietsen als m'n pakkie er is..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch gekkieWat ik bedoel is dat je net zal zien dat ze voor de 2e keer langs komen als Urs voor z'n eerste pakje naar t postkantoor is
![]()
Vanavond GoW oid?
En ik je IP-adres als je zo doorgaatquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
Damn... Werken jullie wel?
Ursel heeft aanwezigheids premie..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou de tenondergang van dit topic ook gelijk worden..
quote:
Weet je wie niet werkt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:57 schreef ursel het volgende:
Weet je wie niet werkt?
Die chauffeur met mijn pakje..
Die is nog steeds onderweg..
Moppenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Sowieso is werken iets voor mensen die niet kunnen delegeren
Moppen
ik heb een tijd geleden via ideal mn notes bekekenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:57 schreef ursel het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot onze lieve mod mij gewoon even mededeelt wat mijn notes zijn..
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:47 schreef ursel het volgende:
@ Fer,
Je kan beter dezelfde uitslagen als Raffie nemen ipv die van Jorrit hoor..
Ik heb het voor de verandering ook eens ingevuld op een vrijdag..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kan er beter weer over nadenken, dat heeft me tot in december ook de voorsprong opgeleverd maar ik vergeet t vaak dus vul std. 1-0/0-1 in om er dan later nog eens hoe over na te denken maar ja dat schiet er steeds bij in
Blijf dat maar invullenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kan er beter weer over nadenken, dat heeft me tot in december ook de voorsprong opgeleverd maar ik vergeet t vaak dus vul std. 1-0/0-1 in om er dan later nog eens hoe over na te denken maar ja dat schiet er steeds bij in
Je moet aan de studie!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Pfff loop al sinds gister te wachtten op de nieuwe mappack voor CoD5 kloteding is er nog stees niet in de Nederlandse PSN-store. Begin nu echt zwaaaar geirriteerd te raken
en mensen lopen maar te klagen over XBL, daar staat ie al sinds gister op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Pfff loop al sinds gister te wachtten op de nieuwe mappack voor CoD5 kloteding is er nog stees niet in de Nederlandse PSN-store. Begin nu echt zwaaaar geirriteerd te raken
Lolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:19 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ok, dus ik denk slim te zijn door me aan te melden bij de USA afdeling van de playstationstore en daar de mappack te downloaden... kostte me $9.99
Ding doet het niet, ik me broertjes inmekaar rammen en me kat uit het raam gooien, bel ik de helpdeskBlijkt dat de amerikaanse mappack het niet doet op de europese uitgave van het spel
Dag $9.99![]()
Niet zo naar doen hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:51 schreef Sickert het volgende:
Lol
de halve wereld weet dat ze in America met NTCS werken en andere coderingen
en jij gaat daar een map pack downen
Maakt deze ronde weinig uit denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut, poule vergeten in te vullen
quote:
Om vervolgens weer met de cijfers 4 0 0 4 1-10 eruit gegooid te worden oid..?quote:Op zondag 22 maart 2009 09:50 schreef FJD het volgende:
Als we vanmiddag van AZ winnen dan staan we 9e. Als de finale van de beker dan Twente - Heerenveen wordt dan hebben we zowaar een kans op een UEFA cup ticket
Do I look like I care?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Om vervolgens weer met de cijfers 4 0 0 4 1-10 eruit gegooid te worden oid..?
Jullie zitten al vroeg in de midlifequote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:32 schreef FJD het volgende:
Iedereen is aant trainen man! Ursel is ook al begonnen met fietsen, Frankie loopt ook hard
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Do I look like I care?![]()
Ik lach het hele volgende seizoen m'n lul uit m'n broek omdat jouw clubje met het geweldige seizoen dan precies hetzelfde uit het seizoen 2008-2009 heeft weten te halen als mijn club met het dramatische seizoen
Ik zal dan elke ochtend met een grijns van oor tot oor de boterhammetjes met Ajax-boterhamworst in je Ajax-broodtrommeltje stoppen
Jij bent al vroeg in de 65+quote:
Sorry maar ik zie me club liever (redelijk) goed spelen dan dramatisch spelen ongeacht de prijzen einde van de rit.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Do I look like I care?![]()
Ik lach het hele volgende seizoen m'n lul uit m'n broek omdat jouw clubje met het geweldige seizoen dan precies hetzelfde uit het seizoen 2008-2009 heeft weten te halen als mijn club met het dramatische seizoen
Ik zal dan elke ochtend met een grijns van oor tot oor de boterhammetjes met Ajax-boterhamworst in je Ajax-broodtrommeltje stoppen
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als Ajax volgend seizoen in de positie zit waar feyenoord nu zit en feyenoord in de positie van Ajax zal je dit echt niet weer zeggen... En was ik dat seizoen liever voor feyenoord dan voor ajax hoor in dit voorbeeld.
quote:Een beetje een domme opmerking.
Die is er alleen in de 3D versie geloof ikquote:Op zondag 22 maart 2009 15:20 schreef Viro het volgende:
Frankie: jij volgt toch ook Chuck? Waar blijft S02E12 of mis ik iets?
Ah ok.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Die is er alleen in de 3D versie geloof ikBest jammer. De rest is wel weer 720p
S01
S02
Is goed hoor lieverdquote:Op zondag 22 maart 2009 16:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit zegt iets over jou.. of je wil het niet begrijpen natuurlijk..
kampioenuhhhhh.... buikslidingen....... confetti.... toeters..... ole ole oleeequote:Op zondag 22 maart 2009 16:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Is goed hoor lieverd
Voorlopig staan we nog mooi op 1 punt in Alkmaar
"en laat je club, maar in de steek, en laat je club maar in de steek"
Dat mag bij ons alleen als je je eigen confetti meeneemt hequote:Op zondag 22 maart 2009 16:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
confetti
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:11 schreef FJD het volgende:
Draait je moederbord met je fan mee of in tegenovergestelde richting?
man wat weet jij er nou van je weet niet eens welke kant je mobo op draaitquote:Op zondag 22 maart 2009 17:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt voor de hulp. Ga wel een nieuw moederbord kopen dan
Oh wacht volgens mij heet zoiets een Chipset koeler.
Hehe dat was bij mij ook zo bij me vorige pc... heb hem toen aangesloten op een fancontroller en hem zachter laten draaien. Totdat hij kapot ging..... nooit vervangen en nooit problemen gehad.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Die kleine fan op m'n moederbord maakt enorm veel herrie. Is het perse noodzakelijk dat die fan draait of kan ik ook zonder af?
zelfs ik begin morgen met lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:32 schreef FJD het volgende:
Iedereen is aant trainen man! Ursel is ook al begonnen met fietsen, Frankie loopt ook hard
We kunnen de 12e een groepstraining houdenquote:
Ja, gezellig, de BOF! wanderclub..quote:Op zondag 22 maart 2009 23:12 schreef FJD het volgende:
[..]
We kunnen de 12e een groepstraining houden
wat is een du in een autoquote:Op maandag 23 maart 2009 08:00 schreef ursel het volgende:
Mogguh.
Mocht vandaag ff met sanne der auto, maar het ziet er naar uit dat die du overleden is.
Zit ik verdomme in zo'n klote tram.
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:26 schreef ursel het volgende:
Ja, gezellig, de BOF! wanderclub..
Ik zal wel ff m'n moedres nordicks lenen..
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:37 schreef Razorback het volgende:
Laat ik na 2,5 jaar hier ook weer eens een kijkje nemen
En je net zo lang schoppen tot je boven de 10km/h blijftquote:Op maandag 23 maart 2009 08:50 schreef ursel het volgende:
Hoe wil je dat doen dan., met z'n allen achter me aan komen rennen ofzo..??
Thnx pikquote:Op maandag 23 maart 2009 08:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fer? JP?
http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs.php
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:10 schreef FJD het volgende:
[..]
En je net zo lang schoppen tot je boven de 10km/h blijft
niet op de mening van Jp afgaan die is niet betrouwbaarquote:Op maandag 23 maart 2009 09:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Thnx pik
JP heeft er al eentje en ik ga denk ik toch eerder voor een HTPC maar ik twijfel nog
In dat geval trek ik wel even mijn kisten aan..quote:Op maandag 23 maart 2009 09:10 schreef FJD het volgende:
[..]
En je net zo lang schoppen tot je boven de 10km/h blijft
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:15 schreef ursel het volgende:
[..]
In dat geval trek ik wel even mijn kisten aan..
Kijken wie er dan nog durft om mij te schoppen..
Goed hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 07:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Razorback!Hoe is het leven jongen?
Mogguh trouwens
Schoppen we je 1x en rennen we vervolgens met 10km/u voor je uit. Resultaat is het zelfde.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:15 schreef ursel het volgende:
In dat geval trek ik wel even mijn kisten aan..
Kijken wie er dan nog durft om mij te schoppen..
Leuk dingetje, maar ook alweer uitverkochtquote:Op maandag 23 maart 2009 08:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fer? JP?
http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs.php
Je weet dat je die dingen harder kan gooien dan 10km/u he..quote:Op maandag 23 maart 2009 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Schoppen we je 1x en rennen we vervolgens met 10km/u voor je uit. Resultaat is het zelfde.
ik Hugoquote:Op maandag 23 maart 2009 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb Vans schoenen gekocht KevVolgens mij draag jij die ook wel
Damesschoen?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:02 schreef Incolumis het volgende:
ik gister deze
http://www.omoda.nl/shop/(...)a-flight-chevron.htm
Max Payne 3 wordt deze winter verwacht op de PC, PlayStation 3 en Xbox 360.quote:This is Max as we've never seen him before, a few years older, more world-weary and cynical than ever. We experience the downward spiral of his life after the events of Max Payne 2 and witness his last chance for salvation.
Globe/Vanz/Circa/Fallenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb Vans schoenen gekocht KevVolgens mij draag jij die ook wel
lol neequote:Op maandag 23 maart 2009 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Damesschoen?![]()
Ik deze dus:
[ afbeelding ]
Ik was ook wat later op het werk, ben dus maar wat eerder weg gegaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:41 schreef FJD het volgende:
Oeh net op tijd thuisTis echt kutweer hier nu, wordt nog wat op de weg straks
Je moet ze op het verkeerde been zetten anders gaan ze straks op je bouwenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:26 schreef ursel het volgende:
Ik was ook wat later op het werk, ben dus maar wat eerder weg gegaan.
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:41 schreef FJD het volgende:
Oeh net op tijd thuisTis echt kutweer hier nu, wordt nog wat op de weg straks
Ik moest naar de fysioquote:
Liep ik net de deur uit, kwam er ook een collega achter me aan, die moest nog wat van me hebben dat vandaag af moest..quote:Op maandag 23 maart 2009 16:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Je moet ze op het verkeerde been zetten anders gaan ze straks op je bouwen
[ afbeelding ]
Dat wilde ik ook doen ja, maar gaat er niet van komenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon vanuit werk direct door naar de sportschool
3km hardlopen, beetje andere cardio, beetje buik en rugspieren, daarna nog even lekker uurtje spinnen. Zo begint de week weer lekker
je moet niet toegeven als je niet wil. Gewoon doorzetten en gaan..quote:Op maandag 23 maart 2009 17:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen ja, maar gaat er niet van komen
Ik spreek altijd met iemand af om te gaan spinnen op maandag (voor ons beide een stok achter de deur) en aangezien ik naast mijn werk fitness, heeft het zo weinig zin om eerst helemaal naar huis te gaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen ja, maar gaat er niet van komen
Tofquote:Op maandag 23 maart 2009 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Damesschoen?![]()
Ik deze dus:
[ afbeelding ]
dat stokje heb ik morgenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik spreek altijd met iemand af om te gaan spinnen op maandag (voor ons beide een stok achter de deur) en aangezien ik naast mijn werk fitness, heeft het zo weinig zin om eerst helemaal naar huis te gaan.
Elke maandag begin ik lekker laat op kantoor om direct door te gaan sporten heerlijk
Vooral het uitslapen op de maandagochtend
Deden we toen ook, alleen toen was bf2 meer in trek om te besprekenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:37 schreef Razorback het volgende:
Er is best wel veel gebeurt in al die tijd dat boffers nu ineens naar een sportschool gaan
quote:
Hier, 20 kuddoo's voor je..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:25 schreef Viro het volgende:
Voor mensen die interesseert zijn:
Ik ga LA Ink seizoen 1 in 720p uploaden voor de xbox 360. Kijk in ftd onder de tag 720p als je de post van mij wil binnen halen. Voor de luilakken onder ons laat ik hier wel een berichtje achter met de postnummer.
quote:
Ah de sleur zit er al goed in lees ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:02 schreef Incolumis het volgende:
en neuken in de keuken, in bed, op een veldje, op een toilet, in een pashokje, in het bos, in de kelder
quote:
Zeg spuit 11, die grap was al gemaaktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb de grap dan ook aangepast en beter gemaaktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeg spuit 11, die grap was al gemaakt
Weet je vrouwtje nou al of ze mee BBQed?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:53 schreef FJD het volgende:
Pas je op dat ze niet ze te hard knijpt en draait, dalijk vallen ze er af
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:48 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Dat zijn wel meer dingen bij jou![]()
Morguh
Ik zit te F5en maar dat heeft weinig resultaatquote:
En toen opeens was Ursie er weer..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit te F5en maar dat heeft weinig resultaat
De man die nooit werktquote:
Je zegt zelf altijd dat je alleen maar aanwezigheidspremie krijgtquote:
Ja, maar zeg niet dat ik nooit werk.. af en toe..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zegt zelf altijd dat je alleen maar aanwezigheidspremie krijgt
En altijd komen ze met dingen die af moeten rond een uur of 5 waardoor ik opeens toch weer tot bijna 6 er ben..quote:
BOEHOE!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:51 schreef ursel het volgende:
[..]
En altijd komen ze met dingen die af moeten rond een uur of 5 waardoor ik opeens toch weer tot bijna 6 er ben..
Ook pookjes, kun je ook mee spelen.quote:
Hmm, wanneer is je operatie dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik vind tieten niks aan... geef mij maar een kut
kende je Sketchup nog niet dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:37 schreef FJD het volgende:
Vanaf 1:45Kijk, zo hoort 3D tekenen te zijn
Ben benieuwd wat voor moois je voor ons gaat maken..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:16 schreef FJD het volgende:
Had er vaag wel eens iets van gehoord maar verder niet naar gekeken. Was vandaag eens wat aant browsen naar inrichtingen voor een huis en bedacht me toen dat een 3D progje wel handig zou zijn
ja ik kan het je echt aanraden om gewoon eens met Sketchup een huisje te tekenen. krijg je veel beter een inzicht of meubels wel passen in een huis. je tekent op A4 toch te vaak het huis te groot in vergelijking met de meubels. (* Incolumis spreekt uit ervaringquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:16 schreef FJD het volgende:
Had er vaag wel eens iets van gehoord maar verder niet naar gekeken. Was vandaag eens wat aant browsen naar inrichtingen voor een huis en bedacht me toen dat een 3D progje wel handig zou zijn
Ik heb al zelf een stoel gemaakt maar ik denk niet dat dat model in productie wordt genomenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:18 schreef ursel het volgende:
Ben benieuwd wat voor moois je voor ons gaat maken..
komen er kabels vanaf?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb al zelf een stoel gemaakt maar ik denk niet dat dat model in productie wordt genomen
een full hd, met 3 hdmi kabels erinquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb al zelf een stoel gemaakt maar ik denk niet dat dat model in productie wordt genomen
laffe honden vanwege geen besluit?quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:47 schreef FJD het volgende:
Mogguh
PolitiekStelletje laffe honden zijn het!
Streetfighter is verzonden![]()
New improved dildo?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:28 schreef Incolumis het volgende:
was vorige maand wat aan het testen met renders
[ afbeelding ]
Nee, dan gister bij Pauw & Witteman. Die 2 dozen van GroenLinks & SP, wat een figurenquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:47 schreef FJD het volgende:
Mogguh
PolitiekStelletje laffe honden zijn het!
Streetfighter is verzonden![]()
En een PS3 hequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:57 schreef staticdata het volgende:
laffe honden vanwege geen besluit?
Zouden ze wel moeten doen. We worden allemaal ouder en vitaler en met steeds meer ouderen tegenover steeds minder werkende zullen we wel een keer moeten.quote:AOW omhoog vind ik dan wel weer jammer dat ze dat willen doen
Los van haar mening was Femke echt ijzersterk. Ze zette Kant een paar keer erg goed in de hoek vooral met haar opmerking over waar het pijnpunt van Agnes lag met de AOW leeftijd. Daardoor kom Agnes geen punt meer maken tenzij ze stelling koos voor een bepaald standpunt en dat laatste wilde ze juist niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee, dan gister bij Pauw & Witteman. Die 2 dozen van GroenLinks & SP, wat een figurenAls die of zo'n partij ooit aan de macht komt emigreer ik.
vergeet niet dat een stratenmaker niet zo lang door kan als jij op kantoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Weken lang ouwehoeren en dan uiteindelijk op loonmatiging uitkomen is gewoon laf. Eigen woning forfait verhogen voor alles boven t miljoen is een lachwekkende maatregel.
[..]
Zouden ze wel moeten doen. We worden allemaal ouder en vitaler en met steeds meer ouderen tegenover steeds minder werkende zullen we wel een keer moeten.
ok kom ik met een noob vraag hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Weken lang ouwehoeren en dan uiteindelijk op loonmatiging uitkomen is gewoon laf. Eigen woning forfait verhogen voor alles boven t miljoen is een lachwekkende maatregel.
[..]
Zouden ze wel moeten doen. We worden allemaal ouder en vitaler en met steeds meer ouderen tegenover steeds minder werkende zullen we wel een keer moeten.
Als compromis kan ik me ook wel vinden in Femke d'r voorstel; 40 fulltime dienstjaren met op z'n vroegst op je 63e pensioen. Maar dan wel onder de voorwaarde dat het in de toekomst gecorrigeerd blijft worden voor toenemende levensverwachting. Alhoewel ik de leeftijdsinschatting wat laag vind van Femke maar goed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:51 schreef Sickert het volgende:
vergeet niet dat een stratenmaker niet zo lang door kan als jij op kantoor
Moet'ie minder beunenquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
vergeet niet dat een stratenmaker niet zo lang door kan als jij op kantoor
Werken pensioenfondsen niet nog met het omslagprincipe? Ik zorg er op de lange termijn iig voor dat ik zelf ergens een pensioen voor mezelf opbouw. De kans dat de politiek het pensioenstelsel snel genoeg om kan gooien is naar mijn mening nihil waardoor wij op ons 65e op de plek zitten waar de klappen vallen; dan is de vergrijzing immers op z'n top.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:54 schreef staticdata het volgende:
ok kom ik met een noob vraag hoor.
als je een goed pensioenopbouw hebt zou je alsnog eerder kunnen uistappen toch? je moet dan alleen wachten tot je 67e totdat je recht hetbt op een aow uitkering.
Toch?
Conclusie, snel miljonairworden
Dat omslagprincipe weet ik dus niet. Dus het zal er op neer komen dat als je er eerder uit wilt dat je ergens een lekkere spaarrekening moet gaan opbouwen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Werken pensioenfondsen niet nog met het omslagprincipe? Ik zorg er op de lange termijn iig voor dat ik zelf ergens een pensioen voor mezelf opbouw. De kans dat de politiek het pensioenstelsel snel genoeg om kan gooien is naar mijn mening nihil waardoor wij op ons 65e op de plek zitten waar de klappen vallen; dan is de vergrijzing immers op z'n top.
Volgens mij wel en dat is precies datgene wat het probleem is; mensen betalen nu te weinig belasting voor het pensioen wat ze straks gaan ontvangen maar in plaats van dat te corrigeren wordt dat steeds door geschoven naar het volgende kabinet. Straks komt het er op neer dat de voor ons de pensioenen naar beneden gaan em dat de mensen die wel hebben opgelet een fiscalering krijgen over het pensioen wat ze buiten de staat hebben opgebouwd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:09 schreef staticdata het volgende:
Dat omslagprincipe weet ik dus niet. Dus het zal er op neer komen dat als je er eerder uit wilt dat je ergens een lekkere spaarrekening moet gaan opbouwen.
Kan er geen epidimie komen die alle 80 jarige ff wegveegd
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat omslagprincipe weet ik dus niet. Dus het zal er op neer komen dat als je er eerder uit wilt dat je ergens een lekkere spaarrekening moet gaan opbouwen.
Kan er geen epidimie komen die alle 80 jarige ff wegveegd
Waar danquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die Ferdi wordt steeds linkser, strak gaat ie nog meelopen in demonstraties
Tis een compromis hequote:
quote:
Mooi toch..quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:13 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hoe een topic opeens kan omslaan
Morguh
BoFquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:13 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hoe een topic opeens kan omslaan
Morguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |