Hmm, wanneer is je operatie dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik vind tieten niks aan... geef mij maar een kut
kende je Sketchup nog niet dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:37 schreef FJD het volgende:
Vanaf 1:45Kijk, zo hoort 3D tekenen te zijn
Ben benieuwd wat voor moois je voor ons gaat maken..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:16 schreef FJD het volgende:
Had er vaag wel eens iets van gehoord maar verder niet naar gekeken. Was vandaag eens wat aant browsen naar inrichtingen voor een huis en bedacht me toen dat een 3D progje wel handig zou zijn
ja ik kan het je echt aanraden om gewoon eens met Sketchup een huisje te tekenen. krijg je veel beter een inzicht of meubels wel passen in een huis. je tekent op A4 toch te vaak het huis te groot in vergelijking met de meubels. (* Incolumis spreekt uit ervaringquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:16 schreef FJD het volgende:
Had er vaag wel eens iets van gehoord maar verder niet naar gekeken. Was vandaag eens wat aant browsen naar inrichtingen voor een huis en bedacht me toen dat een 3D progje wel handig zou zijn
Ik heb al zelf een stoel gemaakt maar ik denk niet dat dat model in productie wordt genomenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:18 schreef ursel het volgende:
Ben benieuwd wat voor moois je voor ons gaat maken..
komen er kabels vanaf?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb al zelf een stoel gemaakt maar ik denk niet dat dat model in productie wordt genomen
een full hd, met 3 hdmi kabels erinquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb al zelf een stoel gemaakt maar ik denk niet dat dat model in productie wordt genomen
laffe honden vanwege geen besluit?quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:47 schreef FJD het volgende:
Mogguh
PolitiekStelletje laffe honden zijn het!
Streetfighter is verzonden![]()
New improved dildo?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:28 schreef Incolumis het volgende:
was vorige maand wat aan het testen met renders
[ afbeelding ]
Nee, dan gister bij Pauw & Witteman. Die 2 dozen van GroenLinks & SP, wat een figurenquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:47 schreef FJD het volgende:
Mogguh
PolitiekStelletje laffe honden zijn het!
Streetfighter is verzonden![]()
En een PS3 hequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:57 schreef staticdata het volgende:
laffe honden vanwege geen besluit?
Zouden ze wel moeten doen. We worden allemaal ouder en vitaler en met steeds meer ouderen tegenover steeds minder werkende zullen we wel een keer moeten.quote:AOW omhoog vind ik dan wel weer jammer dat ze dat willen doen
Los van haar mening was Femke echt ijzersterk. Ze zette Kant een paar keer erg goed in de hoek vooral met haar opmerking over waar het pijnpunt van Agnes lag met de AOW leeftijd. Daardoor kom Agnes geen punt meer maken tenzij ze stelling koos voor een bepaald standpunt en dat laatste wilde ze juist niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee, dan gister bij Pauw & Witteman. Die 2 dozen van GroenLinks & SP, wat een figurenAls die of zo'n partij ooit aan de macht komt emigreer ik.
vergeet niet dat een stratenmaker niet zo lang door kan als jij op kantoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Weken lang ouwehoeren en dan uiteindelijk op loonmatiging uitkomen is gewoon laf. Eigen woning forfait verhogen voor alles boven t miljoen is een lachwekkende maatregel.
[..]
Zouden ze wel moeten doen. We worden allemaal ouder en vitaler en met steeds meer ouderen tegenover steeds minder werkende zullen we wel een keer moeten.
ok kom ik met een noob vraag hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Weken lang ouwehoeren en dan uiteindelijk op loonmatiging uitkomen is gewoon laf. Eigen woning forfait verhogen voor alles boven t miljoen is een lachwekkende maatregel.
[..]
Zouden ze wel moeten doen. We worden allemaal ouder en vitaler en met steeds meer ouderen tegenover steeds minder werkende zullen we wel een keer moeten.
Als compromis kan ik me ook wel vinden in Femke d'r voorstel; 40 fulltime dienstjaren met op z'n vroegst op je 63e pensioen. Maar dan wel onder de voorwaarde dat het in de toekomst gecorrigeerd blijft worden voor toenemende levensverwachting. Alhoewel ik de leeftijdsinschatting wat laag vind van Femke maar goed.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:51 schreef Sickert het volgende:
vergeet niet dat een stratenmaker niet zo lang door kan als jij op kantoor
Moet'ie minder beunenquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
vergeet niet dat een stratenmaker niet zo lang door kan als jij op kantoor
Werken pensioenfondsen niet nog met het omslagprincipe? Ik zorg er op de lange termijn iig voor dat ik zelf ergens een pensioen voor mezelf opbouw. De kans dat de politiek het pensioenstelsel snel genoeg om kan gooien is naar mijn mening nihil waardoor wij op ons 65e op de plek zitten waar de klappen vallen; dan is de vergrijzing immers op z'n top.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:54 schreef staticdata het volgende:
ok kom ik met een noob vraag hoor.
als je een goed pensioenopbouw hebt zou je alsnog eerder kunnen uistappen toch? je moet dan alleen wachten tot je 67e totdat je recht hetbt op een aow uitkering.
Toch?
Conclusie, snel miljonairworden
Dat omslagprincipe weet ik dus niet. Dus het zal er op neer komen dat als je er eerder uit wilt dat je ergens een lekkere spaarrekening moet gaan opbouwen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Werken pensioenfondsen niet nog met het omslagprincipe? Ik zorg er op de lange termijn iig voor dat ik zelf ergens een pensioen voor mezelf opbouw. De kans dat de politiek het pensioenstelsel snel genoeg om kan gooien is naar mijn mening nihil waardoor wij op ons 65e op de plek zitten waar de klappen vallen; dan is de vergrijzing immers op z'n top.
Volgens mij wel en dat is precies datgene wat het probleem is; mensen betalen nu te weinig belasting voor het pensioen wat ze straks gaan ontvangen maar in plaats van dat te corrigeren wordt dat steeds door geschoven naar het volgende kabinet. Straks komt het er op neer dat de voor ons de pensioenen naar beneden gaan em dat de mensen die wel hebben opgelet een fiscalering krijgen over het pensioen wat ze buiten de staat hebben opgebouwd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:09 schreef staticdata het volgende:
Dat omslagprincipe weet ik dus niet. Dus het zal er op neer komen dat als je er eerder uit wilt dat je ergens een lekkere spaarrekening moet gaan opbouwen.
Kan er geen epidimie komen die alle 80 jarige ff wegveegd
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat omslagprincipe weet ik dus niet. Dus het zal er op neer komen dat als je er eerder uit wilt dat je ergens een lekkere spaarrekening moet gaan opbouwen.
Kan er geen epidimie komen die alle 80 jarige ff wegveegd
Waar danquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die Ferdi wordt steeds linkser, strak gaat ie nog meelopen in demonstraties
Tis een compromis hequote:
quote:
Mooi toch..quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:13 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hoe een topic opeens kan omslaan
Morguh
BoFquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:13 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hoe een topic opeens kan omslaan
Morguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |