Om vervolgens weer met de cijfers 4 0 0 4 1-10 eruit gegooid te worden oid..?quote:Op zondag 22 maart 2009 09:50 schreef FJD het volgende:
Als we vanmiddag van AZ winnen dan staan we 9e. Als de finale van de beker dan Twente - Heerenveen wordt dan hebben we zowaar een kans op een UEFA cup ticket
Do I look like I care?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Om vervolgens weer met de cijfers 4 0 0 4 1-10 eruit gegooid te worden oid..?
Jullie zitten al vroeg in de midlifequote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:32 schreef FJD het volgende:
Iedereen is aant trainen man! Ursel is ook al begonnen met fietsen, Frankie loopt ook hard
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Do I look like I care?![]()
Ik lach het hele volgende seizoen m'n lul uit m'n broek omdat jouw clubje met het geweldige seizoen dan precies hetzelfde uit het seizoen 2008-2009 heeft weten te halen als mijn club met het dramatische seizoen
Ik zal dan elke ochtend met een grijns van oor tot oor de boterhammetjes met Ajax-boterhamworst in je Ajax-broodtrommeltje stoppen
Jij bent al vroeg in de 65+quote:
Sorry maar ik zie me club liever (redelijk) goed spelen dan dramatisch spelen ongeacht de prijzen einde van de rit.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Do I look like I care?![]()
Ik lach het hele volgende seizoen m'n lul uit m'n broek omdat jouw clubje met het geweldige seizoen dan precies hetzelfde uit het seizoen 2008-2009 heeft weten te halen als mijn club met het dramatische seizoen
Ik zal dan elke ochtend met een grijns van oor tot oor de boterhammetjes met Ajax-boterhamworst in je Ajax-broodtrommeltje stoppen
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als Ajax volgend seizoen in de positie zit waar feyenoord nu zit en feyenoord in de positie van Ajax zal je dit echt niet weer zeggen... En was ik dat seizoen liever voor feyenoord dan voor ajax hoor in dit voorbeeld.
quote:Een beetje een domme opmerking.
Die is er alleen in de 3D versie geloof ikquote:Op zondag 22 maart 2009 15:20 schreef Viro het volgende:
Frankie: jij volgt toch ook Chuck? Waar blijft S02E12 of mis ik iets?
Ah ok.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Die is er alleen in de 3D versie geloof ikBest jammer. De rest is wel weer 720p
S01
S02
Is goed hoor lieverdquote:Op zondag 22 maart 2009 16:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit zegt iets over jou.. of je wil het niet begrijpen natuurlijk..
kampioenuhhhhh.... buikslidingen....... confetti.... toeters..... ole ole oleeequote:Op zondag 22 maart 2009 16:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Is goed hoor lieverd
Voorlopig staan we nog mooi op 1 punt in Alkmaar
"en laat je club, maar in de steek, en laat je club maar in de steek"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |