ik heb een tijd geleden via ideal mn notes bekekenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:57 schreef ursel het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot onze lieve mod mij gewoon even mededeelt wat mijn notes zijn..
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:47 schreef ursel het volgende:
@ Fer,
Je kan beter dezelfde uitslagen als Raffie nemen ipv die van Jorrit hoor..
Ik heb het voor de verandering ook eens ingevuld op een vrijdag..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kan er beter weer over nadenken, dat heeft me tot in december ook de voorsprong opgeleverd maar ik vergeet t vaak dus vul std. 1-0/0-1 in om er dan later nog eens hoe over na te denken maar ja dat schiet er steeds bij in
Blijf dat maar invullenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kan er beter weer over nadenken, dat heeft me tot in december ook de voorsprong opgeleverd maar ik vergeet t vaak dus vul std. 1-0/0-1 in om er dan later nog eens hoe over na te denken maar ja dat schiet er steeds bij in
Je moet aan de studie!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Pfff loop al sinds gister te wachtten op de nieuwe mappack voor CoD5 kloteding is er nog stees niet in de Nederlandse PSN-store. Begin nu echt zwaaaar geirriteerd te raken
en mensen lopen maar te klagen over XBL, daar staat ie al sinds gister op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Pfff loop al sinds gister te wachtten op de nieuwe mappack voor CoD5 kloteding is er nog stees niet in de Nederlandse PSN-store. Begin nu echt zwaaaar geirriteerd te raken
Lolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:19 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ok, dus ik denk slim te zijn door me aan te melden bij de USA afdeling van de playstationstore en daar de mappack te downloaden... kostte me $9.99
Ding doet het niet, ik me broertjes inmekaar rammen en me kat uit het raam gooien, bel ik de helpdeskBlijkt dat de amerikaanse mappack het niet doet op de europese uitgave van het spel
Dag $9.99![]()
Niet zo naar doen hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:51 schreef Sickert het volgende:
Lol
de halve wereld weet dat ze in America met NTCS werken en andere coderingen
en jij gaat daar een map pack downen
Maakt deze ronde weinig uit denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut, poule vergeten in te vullen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |