je moet niet toegeven als je niet wil. Gewoon doorzetten en gaan..quote:Op maandag 23 maart 2009 17:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen ja, maar gaat er niet van komen
Ik spreek altijd met iemand af om te gaan spinnen op maandag (voor ons beide een stok achter de deur) en aangezien ik naast mijn werk fitness, heeft het zo weinig zin om eerst helemaal naar huis te gaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen ja, maar gaat er niet van komen
Tofquote:Op maandag 23 maart 2009 12:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Damesschoen?![]()
Ik deze dus:
[ afbeelding ]
dat stokje heb ik morgenquote:Op maandag 23 maart 2009 17:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik spreek altijd met iemand af om te gaan spinnen op maandag (voor ons beide een stok achter de deur) en aangezien ik naast mijn werk fitness, heeft het zo weinig zin om eerst helemaal naar huis te gaan.
Elke maandag begin ik lekker laat op kantoor om direct door te gaan sporten heerlijk
Vooral het uitslapen op de maandagochtend
Deden we toen ook, alleen toen was bf2 meer in trek om te besprekenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:37 schreef Razorback het volgende:
Er is best wel veel gebeurt in al die tijd dat boffers nu ineens naar een sportschool gaan
quote:
Hier, 20 kuddoo's voor je..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:25 schreef Viro het volgende:
Voor mensen die interesseert zijn:
Ik ga LA Ink seizoen 1 in 720p uploaden voor de xbox 360. Kijk in ftd onder de tag 720p als je de post van mij wil binnen halen. Voor de luilakken onder ons laat ik hier wel een berichtje achter met de postnummer.
quote:
Ah de sleur zit er al goed in lees ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:02 schreef Incolumis het volgende:
en neuken in de keuken, in bed, op een veldje, op een toilet, in een pashokje, in het bos, in de kelder
quote:
Zeg spuit 11, die grap was al gemaaktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb de grap dan ook aangepast en beter gemaaktquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeg spuit 11, die grap was al gemaakt
Weet je vrouwtje nou al of ze mee BBQed?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:53 schreef FJD het volgende:
Pas je op dat ze niet ze te hard knijpt en draait, dalijk vallen ze er af
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:48 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Dat zijn wel meer dingen bij jou![]()
Morguh
Ik zit te F5en maar dat heeft weinig resultaatquote:
En toen opeens was Ursie er weer..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit te F5en maar dat heeft weinig resultaat
De man die nooit werktquote:
Je zegt zelf altijd dat je alleen maar aanwezigheidspremie krijgtquote:
Ja, maar zeg niet dat ik nooit werk.. af en toe..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zegt zelf altijd dat je alleen maar aanwezigheidspremie krijgt
En altijd komen ze met dingen die af moeten rond een uur of 5 waardoor ik opeens toch weer tot bijna 6 er ben..quote:
BOEHOE!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:51 schreef ursel het volgende:
[..]
En altijd komen ze met dingen die af moeten rond een uur of 5 waardoor ik opeens toch weer tot bijna 6 er ben..
Ook pookjes, kun je ook mee spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |