Shizzle ouwe Pool!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:04 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Stelletje homo's! I am baaaaack!!!!!!!11!11!!!!!EINSZ11!!!!!
Ah, voelt goed om weer actief terug te zijn op het internetquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Shizzle ouwe Pool!!![]()
klaar met beunen?
waar heb je dan gezeten al die tijd?? was je verdwaald in Wieliczkaquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Ah, voelt goed om weer actief terug te zijn op het internet![]()
Beunen.. kan je dat eten
Ach ik moet wat als ik tot 6 uur op school zitquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:54 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Haha, nee gelukkig niet man.
Nee, net is precies vandaag een jaar en 8 dagen geleden dat ik een bericht hier bij jullie achterliet en daarna rechtstreeks vertrok naar Thailand. Daar heb ik 3 maanden gezeten om mijn duikdiploma's te halen en beetje meegewerkt op de boot waar het zich afspeelde, dit alles op het lieve, maar gekke, eilandje Koh Thao.
Daar had ik mezelf voorgenomen om bij terugkeer, een stuk minder te Fok!enEn jammergenoeg viel BoF daar ook onder
Ik wilde eigenlijk pas weer reageren zodra ik mijn propedeuse had gehaald op het HBO, maar aangezien ik vandaag Viro sprak op msn, kon ik het niet laten om een ongeplande comeback te maken. Dus bij deze.
Ben wel werkloos trouwens
Leeft iedereen hier nog?
Keltiequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:47 schreef IJsmuts het volgende:
na tip moet de TT nog wat gefinetuned worden
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:52 schreef Sickert het volgende:
Sjizzle!![]()
lekker achter de thaise hoertjes aan gezeten?
zeg kun je komen klussen hier voor weinig?
Roflquote:Op vrijdag 20 maart 2009 07:52 schreef Sickert het volgende:
Sjizzle!![]()
lekker achter de thaise hoertjes aan gezeten?
zeg kun je komen klussen hier voor weinig?
quote:
Heldquote:
Stuur hem maar op met de postquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Held
We leggen een extra dikke worst voor je op de BBQ
Be careful what you wish forquote:
Oh nee hoor, als ie nog vers is, en netjes in folie verpakt, gaat ie hier gewoon weer de magnetron inquote:
PM je adres maarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:34 schreef Bart het volgende:
Oh nee hoor, als ie nog vers is, en netjes in folie verpakt, gaat ie hier gewoon weer de magnetron in
Kijk, daar mag je dus zelf proberen achter te komenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk, daar mag je dus zelf proberen achter te komen
Daar mag het heen Fer..quote:Postbus 184
6640 AD Beuningen (Gld)
WTF is dat nou weer voor adresquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:43 schreef Bart het volgende:
Kijk, daar mag je dus zelf proberen achter te komen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]Zal me een worst zijn, graag of niet hoor
Ooh, Alkmaar. Ik had het hoofdkantoor genomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]Zal me een worst zijn, graag of niet hoor
Tis wel in Alkmaar dus we kunnen het aan Raffie meegeven![]()
quote:Payglop 16
1811 HN Alkmaar
Hoofdkantoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Ooh, Alkmaar. Ik had het hoofdkantoor genomen.
Dan zou ik hem hierheen sturen..
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoofdkantoor
In ieder geval, ik woon niet in het centrum van Alkmaar
quote:Europaboulevard 355-357
1825 RK Alkmaar
quote:Bakkerstraat 1
1825CM Alkmaar
Ik sta niet in het telefoonboekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:01 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
ooh.. er is er nog een..
[..]
Whehe.. Natturlijk niet.
Bakker Bart woont natuurlijk op:
[..]
Jullie gaan die worst toch voor me bakken? Ik warm hem alleen maar op...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Die andere komen anders wel van je website af
Ja ik ga een beetje alle inwoners van Alkmaar een worst sturen in de hoop dat jij er tussenzitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:56 schreef Bart het volgende:Jullie mogen wel een beetje moeite doen voor jullie favo mod die TT's aanpast enzo
Heb je dat niet eens voor me overquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik ga een beetje alle inwoners van Alkmaar een worst sturen in de hoop dat jij er tussenzit
Ssst!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens voor me over![]()
[..]
Ssst!
Ik heb al een ideetjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:18 schreef ursel het volgende:
Nou, je kan gaan bakken Fer..
Alstie eraf moet, mag je dat lekker zelf doen..![]()
Of krijg ik nu een note van je omdat ik prive gegevens post??
Even naar mezelf gemaildquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:21 schreef ursel het volgende:![]()
Sla je het adres snel op voordat die uhm weghaalt..
Is goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, je kan gaan bakken Fer..
Alstie eraf moet, mag je dat lekker zelf doen..![]()
Wil je zo graag een note hebben jochiequote:Of krijg ik nu een note van je omdat ik prive gegevens post??
Retour afzenderquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:24 schreef FJD het volgende:
Strafport op de worst moet je zelf betalen he Bart!
Alleen als het een lieve positieve note is..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Wil je zo graag een note hebben jochie
[..]
Retour afzender
Met het idee wat ik heb, heb ik liever niet dat ze er achterkomen waar het vandaan komtquote:
Nah, past niet bij je andere notesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen als het een lieve positieve note is..
Wat heb jij voor rare ideeën over worstenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Met het idee wat ik heb, heb ik liever niet dat ze er achterkomen waar het vandaan komt
Zeker nieuw bij BoF! ?quote:
Zijn die andere geen lieve notes dan??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, past niet bij je andere notes
[..]
Wat heb jij voor rare ideeën over worsten
Schijnbaarquote:
Nou, liefquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Zijn die andere geen lieve notes dan??
En ik ben zo'n lieve gebruiker..
Studiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef IJsmuts het volgende:
Bart Master![]()
![]()
Fer, Ik ken The_Ed van Shell. Toen ik daar werkte zat hij daar ook! Waar ken jij hem dan van?
Liefheid hangt niet van het aantal af hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:06 schreef ursel het volgende:
[..]
3 notes is lief ja..
En ik doe tenminste nog moeite voor onze lieve mod..
ja hij heeft 4 universitaire studies gedaan, 0 afgemaaktquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:07 schreef FJD het volgende:
[..]
StudieHij heeft even Bedrijfskunde gestudeerd maar is halverwege weer alle kanten opgeschoten. Toen ben ik m uit te oog verloren.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Liefheid hangt niet van het aantal af hoorIk heb er 9 en die zijn veul liever dan die van jou
Maar je doet inderdaad wel moeite
Whehe..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:25 schreef Bart het volgende:
Willen jullie nog wat leuks lezen?
Parkeerwachters aan de diarree
Die van mij is onderweg..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:07 schreef FJD het volgende:
KutPostbode gemist. Gelukkig komt ie morgen terug
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:11 schreef ursel het volgende:
Die van mij is onderweg..
9 van de 10 keer droppen ze dat wel bij de buren omdat die er haast altijd wel benne..
Preciesquote:Zul je zien dat dat nu ik er zo op zit te wachten niet gebeurd..
Benne zelfs 2 chauffeurs onderweg..quote:
quote:Zending zit in afleverroute 20-03-2009 Wateringen-Schipluidensewg, pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 20-03-2009 Wateringen-Schipluidensewg, pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 20-03-2009 Wateringen-Schipluidensewg, pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 20-03-2009 Wateringen-Schipluidensewg, pakkettendistributie
Ze hebben je pakje gebrokenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Benne zelfs 2 chauffeurs onderweg..
[..]
Mja, had 2 dingen besteld, dus kunnen best 2 pakjes benne..quote:
Het pakje gaat dan naar het distributiecentrum en niet naar het postkantoor. Of is t al de 2e afleverpoging?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:32 schreef ursel het volgende:
Mja, had 2 dingen besteld, dus kunnen best 2 pakjes benne..
En anders, ik moet morgen toch naar het postkantoor, aangezien der al een pakje ligt te wachten voor ons.
Ligt eraan welk pakket je gebruikt. Wij gebruiken RSA. Als ik een token heb aangemaakt is deze direct actief. Je kan uiteraard de token ook disablen of de gebruiker (jij dus) loskoppelen van de token en verwijderenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:32 schreef FJD het volgende:
Frank, hoe lang duurt het normaal gesproken voor je met een nieuwe token in kan loggen op het systeem? Kan dat een overnachtse update zijn? Vanmorgen wel een nieuwe gekregen maar ik kan nu dus niet inloggen. Heerlijk
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Het pakje gaat dan naar het distributiecentrum en niet naar het postkantoor. Of is t al de 2e afleverpoging?
Kutsysteemquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ligt eraan welk pakket je gebruikt. Wij gebruiken RSA. Als ik een token heb aangemaakt is deze direct actief. Je kan uiteraard de token ook disablen of de gebruiker (jij dus) loskoppelen van de token en verwijderen
Je kent Murphy's Law he? Als jij morgenmiddag je andere pakje op gaat halen op het postkantoor dan wordt op precies hetzelfde moment dit pakketje voor de 2e keer bij je huis aangeboden en kun je die volgende week pas weer ophalenquote:
Die ken ik.. zal er vanavond weer eens eentje open maken..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Kutsysteem![]()
Ik wil gewoon werken
[..]
Je kent Murphy's Law he? Als jij morgenmiddag je andere pakje op gaat halen op het postkantoor dan wordt op precies hetzelfde moment dit pakketje voor de 2e keer bij je huis aangeboden en kun je die volgende week pas weer ophalen
Ik zit eigenlijk te wachten tot onze lieve mod mij gewoon even mededeelt wat mijn notes zijn..quote:Urs! Als je via FOK! lid wordt van van Powned dan krijg je een PIMP abo en kun je je eigen notes inzien
Dan kun je lang wachtenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:57 schreef ursel het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot onze lieve mod mij gewoon even mededeelt wat mijn notes zijn..
Naar distributiecentrum is 1ste poging dus dan komen ze nog een keer langsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Het pakje gaat dan naar het distributiecentrum en niet naar het postkantoor. Of is t al de 2e afleverpoging?
Dat zeg ik toch gekkiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Naar distributiecentrum is 1ste poging dus dan komen ze nog een keer langs
Ik ga pas fietsen als m'n pakkie er is..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch gekkieWat ik bedoel is dat je net zal zien dat ze voor de 2e keer langs komen als Urs voor z'n eerste pakje naar t postkantoor is
![]()
Vanavond GoW oid?
En ik je IP-adres als je zo doorgaatquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
Damn... Werken jullie wel?
Ursel heeft aanwezigheids premie..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou de tenondergang van dit topic ook gelijk worden..
quote:
Weet je wie niet werkt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:57 schreef ursel het volgende:
Weet je wie niet werkt?
Die chauffeur met mijn pakje..
Die is nog steeds onderweg..
Moppenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Sowieso is werken iets voor mensen die niet kunnen delegeren
Moppen
ik heb een tijd geleden via ideal mn notes bekekenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:57 schreef ursel het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot onze lieve mod mij gewoon even mededeelt wat mijn notes zijn..
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:47 schreef ursel het volgende:
@ Fer,
Je kan beter dezelfde uitslagen als Raffie nemen ipv die van Jorrit hoor..
Ik heb het voor de verandering ook eens ingevuld op een vrijdag..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kan er beter weer over nadenken, dat heeft me tot in december ook de voorsprong opgeleverd maar ik vergeet t vaak dus vul std. 1-0/0-1 in om er dan later nog eens hoe over na te denken maar ja dat schiet er steeds bij in
Blijf dat maar invullenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kan er beter weer over nadenken, dat heeft me tot in december ook de voorsprong opgeleverd maar ik vergeet t vaak dus vul std. 1-0/0-1 in om er dan later nog eens hoe over na te denken maar ja dat schiet er steeds bij in
Je moet aan de studie!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Pfff loop al sinds gister te wachtten op de nieuwe mappack voor CoD5 kloteding is er nog stees niet in de Nederlandse PSN-store. Begin nu echt zwaaaar geirriteerd te raken
en mensen lopen maar te klagen over XBL, daar staat ie al sinds gister op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Pfff loop al sinds gister te wachtten op de nieuwe mappack voor CoD5 kloteding is er nog stees niet in de Nederlandse PSN-store. Begin nu echt zwaaaar geirriteerd te raken
Lolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:19 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ok, dus ik denk slim te zijn door me aan te melden bij de USA afdeling van de playstationstore en daar de mappack te downloaden... kostte me $9.99
Ding doet het niet, ik me broertjes inmekaar rammen en me kat uit het raam gooien, bel ik de helpdeskBlijkt dat de amerikaanse mappack het niet doet op de europese uitgave van het spel
Dag $9.99![]()
Niet zo naar doen hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 07:51 schreef Sickert het volgende:
Lol
de halve wereld weet dat ze in America met NTCS werken en andere coderingen
en jij gaat daar een map pack downen
Maakt deze ronde weinig uit denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kut, poule vergeten in te vullen
quote:
Om vervolgens weer met de cijfers 4 0 0 4 1-10 eruit gegooid te worden oid..?quote:Op zondag 22 maart 2009 09:50 schreef FJD het volgende:
Als we vanmiddag van AZ winnen dan staan we 9e. Als de finale van de beker dan Twente - Heerenveen wordt dan hebben we zowaar een kans op een UEFA cup ticket
Do I look like I care?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Om vervolgens weer met de cijfers 4 0 0 4 1-10 eruit gegooid te worden oid..?
Jullie zitten al vroeg in de midlifequote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:32 schreef FJD het volgende:
Iedereen is aant trainen man! Ursel is ook al begonnen met fietsen, Frankie loopt ook hard
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Do I look like I care?![]()
Ik lach het hele volgende seizoen m'n lul uit m'n broek omdat jouw clubje met het geweldige seizoen dan precies hetzelfde uit het seizoen 2008-2009 heeft weten te halen als mijn club met het dramatische seizoen
Ik zal dan elke ochtend met een grijns van oor tot oor de boterhammetjes met Ajax-boterhamworst in je Ajax-broodtrommeltje stoppen
Jij bent al vroeg in de 65+quote:
Sorry maar ik zie me club liever (redelijk) goed spelen dan dramatisch spelen ongeacht de prijzen einde van de rit.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Do I look like I care?![]()
Ik lach het hele volgende seizoen m'n lul uit m'n broek omdat jouw clubje met het geweldige seizoen dan precies hetzelfde uit het seizoen 2008-2009 heeft weten te halen als mijn club met het dramatische seizoen
Ik zal dan elke ochtend met een grijns van oor tot oor de boterhammetjes met Ajax-boterhamworst in je Ajax-broodtrommeltje stoppen
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als Ajax volgend seizoen in de positie zit waar feyenoord nu zit en feyenoord in de positie van Ajax zal je dit echt niet weer zeggen... En was ik dat seizoen liever voor feyenoord dan voor ajax hoor in dit voorbeeld.
quote:Een beetje een domme opmerking.
Die is er alleen in de 3D versie geloof ikquote:Op zondag 22 maart 2009 15:20 schreef Viro het volgende:
Frankie: jij volgt toch ook Chuck? Waar blijft S02E12 of mis ik iets?
Ah ok.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Die is er alleen in de 3D versie geloof ikBest jammer. De rest is wel weer 720p
S01
S02
Is goed hoor lieverdquote:Op zondag 22 maart 2009 16:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dit zegt iets over jou.. of je wil het niet begrijpen natuurlijk..
kampioenuhhhhh.... buikslidingen....... confetti.... toeters..... ole ole oleeequote:Op zondag 22 maart 2009 16:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Is goed hoor lieverd
Voorlopig staan we nog mooi op 1 punt in Alkmaar
"en laat je club, maar in de steek, en laat je club maar in de steek"
Dat mag bij ons alleen als je je eigen confetti meeneemt hequote:Op zondag 22 maart 2009 16:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
confetti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |