Ja, daar was ik bij! Was best gezellig trouwensquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef sunny16947 het volgende:
Leuk dat Huub heeft gevoetbald samen met Dennis. Als je nog zo in RL met elkaar om kunt gaan terwijl je toch een misvormde vinger hebt overgehouden aan die persoon zegt dat genoeg denk ik.
het was enorm gezellig, ik heb vandaag toch een partij spierpijn! En Dennis kan zeker een balletje trappen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, daar was ik bij! Was best gezellig trouwens![]()
En Dennix kan best een balletje trappen.
ik hoorde dat iedereen goed dronken is geworden. van het personeelquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het was enorm gezellig, ik heb vandaag toch een partij spierpijn! En Dennis kan zeker een balletje trappen!
Lijkt me ook als je tegen prof aan gezeten hebt. Na afloop flink parapappa gezongen, en de kelen gesmeerd?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het was enorm gezellig, ik heb vandaag toch een partij spierpijn! En Dennis kan zeker een balletje trappen!
Heb samen met 3 anderen de deur dicht gedaan,quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ik hoorde dat iedereen goed dronken is geworden. van het personeel![]()
(ik was natuurlijk al lang en breed broodnuchter naar huis)
quote:Hallo!
Kennen jullie die vreemde vogel van me nog? Die soms bepaalde nieuwtjes fluit?
Die spotvogel fluisterde me vanmiddag in dat Danny Roodbol en Bram Recourt vandaag samen gespot zijn bij De Witte Bergen.
Meer nieuws volgt misschien ...
Na een banner van PowNed straks ook een banner van De Bunkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:54 schreef beequeen het volgende:
Crossposting van Cc uit de RLS SC.
[..]
Van mij????quote:
Droogdoek nodig?quote:
denk dat iedere tijd wel zijn leuke dingen hadquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vond de soloacties van Jaap TE. De periode met Dennis helemaal niks. Begon Jaap pas leuk te vinden samen met Huub en Lieke. En helemaal samen met Huub. Jaap het plannen en Huub het spontane. Was een goeie combi.
Leuk dat Huub heeft gevoetbald samen met Dennis. Als je nog zo in RL met elkaar om kunt gaan terwijl je toch een misvormde vinger hebt overgehouden aan die persoon zegt dat genoeg denk ik.
Zeker voor jullie als spelers. Maar voor de streamers waren er ook heel wat periodes dat er niet veel leuks te beleven viel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
denk dat iedere tijd wel zijn leuke dingen had
na 1,5 jaar tv maken, intriges, liefdes, ruzies, verraad, snode plannen etc, zat iedereen er ook aardig doorheen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:55 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zeker voor jullie als spelers. Maar voor de streamers waren er ook heel wat periodes dat er niet veel leuks te beleven viel.
Ik vond het ook jammer dat de laatste periode de acties steeds van dezelfde moesten komen. Een Jaap die voor 1 uurtje uit zijn hol kwam, ff leuk deed en dan zei dat hij zijn tv momentje weer had gemaakt (tot vervelends aan toe herhaalde) en zich weer terugtrok in zijn hol. Misschien was hij een meester in het plannen maken, maar daar was weinig van te zien. Was voor mij dan ook zeker niet de terechte winnaar. Maar goed het zij zo. Je kan niet alles hebben in het leven
Ja,Japies specialiteit is schrijven,jammer dat we hem hier nooit zien..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:37 schreef Suikeroom het volgende:
ik zit die oude weblogs van Jaap te lezen, wat een heldentijd was dat.. hier een greep uit de titels
# 2007.05.01: Tijgerbalbalsumverzorging
# 2007.05.01: Super Sylvia!
# 2007.05.01: Vislip verraad Brian
# 2007.05.01: Palma de schijtschraper & Natasia de schaamhaarschraper
# 2007.05.01: Het cola light verraad, deel 1
# 2007.05.01: Het cola light verraad, deel 2
# 2007.05.01: Netjes hoor Netty!
# 2007.05.02: Ben je dronken? Pas op voor Huub
# 2007.04.22: Juffie Judith (part 1)
# 2007.04.22: Uitleg aan Juffie Judith (part 2)
# 2007.04.22: Het T woord
# 2007.04.22: Werelddictator Waanzin
# 2007.04.22: Buttler Bitch
# 2007.04.23: ei ei ei en ik ben zo blij!
# 2007.04.23: Fitness Fucking Satanische Hell
# 2007.04.23: Jaap wordt PARA!!!
# 2007.04.23: Tribute aan de kapster
# 2007.04.23: Huubs spelinzicht?!?!
# 2007.04.27: De befpartij
# 2007.04.27: Logistiek beffen
# 2007.04.27: Het befverhaal, deel 1
# 2007.04.27: Het befverhaal, deel 2
# 2007.04.27: RUKTIFICATIE
# 2007.04.28: Terror vs Excuses
# 2007.04.28: TRIBUTE aan KingJaapers!
# 2007.04.28: Je bent gehacked!
# 2007.04.28: Het befverhaal, deel 3
# 2007.04.28: Het verhaal achter Sylvia
Hé Huub, wanneer gooi je je blog weer open voor reacties?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
denk dat iedere tijd wel zijn leuke dingen had
Die vette roddel kan je natuurlijk ook gewoon hier neer zetten toch. Geeft weer wat leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hé Huub, wanneer gooi je je blog weer open voor reacties?
Ik heb me toch een lekker vette roddel over Sly en Nowlive!!!!
bel party ! zou ik zeggen ...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
He he .,please me for the first timequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
hoppa ! de clue !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
na 1,5 jaar tv maken, intriges, liefdes, ruzies, verraad, snode plannen etc, zat iedereen er ook aardig doorheen!
tja .... het wegsturen van mijn skoonloeder leek me wel een leuke optiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk niet dat Bram met punt 4 bedoelt of je iemand een cadeautje, je oude kleren of je schoonmoeder wilt opsturen, maar eerder bedoelt hoe je het programma wil aansturen..![]()
Verder vind ik het ook behoorlijk vreemd dat er nu nog geen kandidaten zijn en begin ik me langzaamaan af te vragen of we hier niet te maken hebben met een goeie grap, want die bekende datum nadert alweer met rasse schreden...
Rechter: "Dus u heeft uw schoonmoeder gedood met een biljartkeu?"quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:25 schreef snetje het volgende:
[..]
tja .... het wegsturen van mijn skoonloeder leek me wel een leuke optie
Jammer dat ik het niet gezien heb. Ik vind haar wel leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:43 schreef Charmian het volgende:
Zap ik vannacht langs de verschillende tv-zenders, kijk ik opeens midden in die schijtbek van Dorien (je weet wel die mislukte wanna-be Jolie annex vriendin van Amanda). Ze was bij Ekdom in de nacht waarom weet ik niet.
Persoonlijk vind ik Ekdom leuker ondanks zijn kalende kruin.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet gezien heb. Ik vind haar wel leuk.
Dat mag, ik vond/vind haar aanstellerigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet gezien heb. Ik vind haar wel leuk.
Heb je er nog niet bij nagedacht dat er wel eens meer dan 1 datum zou kunnen zijn ivm veel aanmeldingen.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:23 schreef Elske6 het volgende:
de make-up dag bij Claire is toch op de 29ste???
WEBLOG REACTIES: MODELS & BASEBALL
Zondagmorgen halfnegen,
drukke week gehad op het werk. En Claire is ook enorm druk met haar zaak. Gisteren nog allerlei dingen geregeld gelukkig, want ik was zowaar een heel weekend vrij. Vrijdag wel tot een uurtje of 2 nog gewerkt, maar goed. All's well that ens well.
Vandaag heeft Studio Claire haar eerste model voor 1 dag-dag
http://claire-recourt.hyv(...)jou_geef_je_op/Ixz-/
Ze zit helemaal vol vandaag met 10 modellen die helemaal de metamorfose ingaan, dus kleurenanalyse, knippen, kleuren, stylen, nagels, visagie, kledingadvies EN een fotoshoot.
Dus ga haar nu even helpen met champagne koud zetten, hapjes en broodjes klaarmaken. En als ik daar mee klaar ben, mag ik eindelijk, eindelijk, eindelijk weer honkballen.
Vanmiddag om 14:00 op het veld bij de knickerbockers te Soest.
Heb er zo zin in!
later all
Huub
is geen kwestie van achterdocht hoor, vroeg het me gewoon af !!!!!!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
er zijn 4 dagen gepland vanwege het aantal aanmeldingen dus je achterdocht is onterecht
okequote:Op zondag 22 maart 2009 22:44 schreef Elske6 het volgende:
[..]
is geen kwestie van achterdocht hoor, vroeg het me gewoon af !!!!!!
Ik persoonlijk ben geen "sopper" "quote:Op maandag 23 maart 2009 00:06 schreef Hiwoan3 het volgende:
Oh... het lijkt me SUPER om zo'n behandxeling te ondergaan door Claire..... (Is dit qua SOPPER-gehalte duidelijk??)
Serieusquote:Op maandag 23 maart 2009 12:06 schreef lies1958 het volgende:
Ik zie net dat Palma a.s. woensdag 50 jaar wordt. Wat ziet die vrouw er nog goed uit zeg. Had het haar niet gegeven die leeftijd.
Ben benieuwd of er nog een feest of zo voor is en wie er van de kooi naar toe zouden gaan.
Is toch een bijzondere leeftijd lijkt mij, die groots gevierd moet worden toch?
Ja dat meen ik echt hoor, ken heel veel vrouwen die er slechter uitzien als ze rond de 50 zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Serieusdat meen je niet echt, ik dacht altijd dat ze al over de 50 was.
Dan ken ik er een paar die er toch echt beter uit zien. Misschien is ze goed verzorgd, maar d'r kop doet d'r leeftijd eer aan vind ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:04 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja dat meen ik echt hoor, ken heel veel vrouwen die er slechter uitzien als ze rond de 50 zijn.
Komt misschien ook omdat palma nog volop in het leven staat en zich niet gedraagt als een 50+-er dat mijn beeld van haar zo is.
.
de haarlak van Dennisquote:Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef sunny16947 het volgende:
ma 23 mrt 2009, 13:16
Bron: de telegraaf
Gouden Kooi-deelnemer Dennis Bax aangereden
AMSTERDAM - Dennis Bax kreeg de schrik van zijn leven toen hij in zijn auto werd aangereden door een, hoogstwaarschijnlijk, dronken automobilist.
Dennis was onderweg naar een radio-interview. Toen hij bij een verkeerslicht stilstond werd hij vanachter aangereden door een andere auto. De oud Gouden Kooi-bewoner kwam met de schrik vrij en hield aan het ongeval alleen wat pijn aan zijn nek over.
De 41-jarige bestuurder van de andere auto zou ten tijde van de aanrijding een bedwelmende geur om zich heen hebben gehad en is door de politie meegenomen naar het bureau voor nader onderzoek.
Jaap wist op 20 maart te melden dat ie 206 kilo weegtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:49 schreef lies1958 het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog iets van jaap gehoord. Hij heeft die terrorjaap tv site gemaakt maar er nooit wat mee gedaan.
Denk dat zijn grote plannen om op tv te komen met zijn act op niets zijn uitgelopen.
Zou ook wel een 9-5 baan worden voor jaap in de toekomst.
Had het hem wel gegund maarja hij had het net niet denk ik dan maar.
Heb je een linkje waarin staat dat hij dat zei?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jaap wist op 20 maart te melden dat ie 206 kilo weegt
op NL heeft hij een eigen forum zeggen ze...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 05:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je een linkje waarin staat dat hij dat zei?
Is dat niet gewoon zijn site?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:35 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op NL heeft hij een eigen forum zeggen ze...
NL neem ik niet serieus, en zijn eigen site houdt hij niet meer bij.quote:
Jaap woog 11 maart 212 kg. , traint nu 4 keer per week intessief en woog 20 maart 206.dus het helpt goed...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
NL neem ik niet serieus, en zijn eigen site houdt hij niet meer bij.
Ik dacht dat er misschien ergens een interview zou staan over zijn eetstoornis, maar blijkbaar is dat niet het geval.
Ik verwacht het ook niet, het sprak me ook niet echt aan hoor, verder. Dat het over anorexia ging, en dat er dan perse van die leuke stukjes in moesten. Maar blijkbaar hoort het zo in televisieland, je hebt ook dat BNN-programma "Je zou het maar hebben", dat gaat over (in dit geval) jongeren met aandoeningen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:35 schreef Suikeroom het volgende:
anyway ik denk ook niet dat ie op tv komt
oja ik zag daar een stukje van bij DWDD dat programma van Valerio.. ik vind BNN echt een belachelijk slechte omroep met verschrikkelijk slechte programma's met als dieptepunt de lama's en ranking with the stars, om nog maar te zwijgen over die talkshow van Katja & Sophie waar Huub toen ook nog is een keer te gast wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook niet, het sprak me ook niet echt aan hoor, verder. Dat het over anorexia ging, en dat er dan perse van die leuke stukjes in moesten. Maar blijkbaar hoort het zo in televisieland, je hebt ook dat BNN-programma "Je zou het maar hebben", dat gaat over (in dit geval) jongeren met aandoeningen.
En ook daar moet serieuze informatie vooral gemixd worden met grappigheid.
Jaap blijft voor mij wel met afstand de meest fantastische RLS-speler ever.
Die combinatie van intelligentie en absurditeit, echt geweldig was dat.
Dat is 4 keer !! wat ik weegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jaap wist op 20 maart te melden dat ie 206 kilo weegt
en 9-5 met een miljoen inje achterzak
ff rekenen en voila ... = x 3,4333333333333333333 van wat ik weeg .... bij 1.76 hoog ... nu ja 1.75 inmiddels denk ik .... krimpleeftijd is inmiddels begonnen geloof ikquote:
Niet zozeer de (RLS)-soapies zélf, als wel de mede-'watchers' vervullen de sociale behoefte.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:10 schreef happyme28 het volgende:
Interessant. Wel apart dat ze consequent live-streams als 'life-streams' schrijft. Ook de styliste krijgt de naam 'mopnique'
Anyway, boeiende resultaten zo op het eerste gezicht. Vanavond nog eens gedetailleerd lezen.
Ey, d'r staan helemaal geen ploajties in van de milliejoneers. Waar goat dat over?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:13 schreef Gert het volgende:
Hieronder een PDF van de masterscriptie "Parasociale relatie met een bewoner uit "De gouden kooi"; en de beëindiging van deze relatie",
Ik zag hem afgelopen zaterdag nog. overigens zonder z'n meiske.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef sunny16947 het volgende:
ma 23 mrt 2009, 13:16
Bron: de telegraaf
Gouden Kooi-deelnemer Dennis Bax aangereden
AMSTERDAM - Dennis Bax kreeg de schrik van zijn leven toen hij in zijn auto werd aangereden door een, hoogstwaarschijnlijk, dronken automobilist.
Dennis was onderweg naar een radio-interview. Toen hij bij een verkeerslicht stilstond werd hij vanachter aangereden door een andere auto. De oud Gouden Kooi-bewoner kwam met de schrik vrij en hield aan het ongeval alleen wat pijn aan zijn nek over.
De 41-jarige bestuurder van de andere auto zou ten tijde van de aanrijding een bedwelmende geur om zich heen hebben gehad en is door de politie meegenomen naar het bureau voor nader onderzoek.
Een Guido vriendje dus?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef RSie het volgende:
Ik zag hem afgelopen zaterdag nog. overigens zonder z'n meiske.
maar met zijn maatje die zoals het ernaar uitzag een spraycabin behandeling achter de rug had.
lekker oranje kleurtje zeg maar
als je het zo wilt noemen, maar hij had niet het bijbehorende Guido kapsel wat toch wel essentieel is.quote:
quote:De lente is net begonnen en de zomer komt er aan. Dus iedereen wil er weer strak uitzien in haar bikini of in zijn zwembroek. Wat is dat toch met ons vrouwen en ons gewicht? Ik hoorde laatst dat 80 procent van de vrouwen zich te dik voelt. Dat wil dan niet zeggen dat die 80 procent dan ook té dik is, maar een groot probleem is het wel voor veel vrouwen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit veel last van heb gehad. Maar ook ik denk af en toe: Amanda, laat dat gebakje maar even staan. Ik geloof dat de spiegel de beste weegschaal is. Als die zegt dat het klopt vind ik het best. Ik denk zelf dat als je elke dag op een weegschaal gaat staan het afvallen juist een obsessie wordt, maar ik weet ook best wel dat ik makkelijk praten heb.
Als ik het gevoel krijg dat ik aan ben gekomen en ik zie wat lekkers voor me liggen, bijvoorbeeld een hamburger, dan denk ik gewoon aan mijn bikini's en het feit dat ik liever de hele zomer lekker op mijn gemak op het strand lig, dan dat ik vijf minuten van die hamburger geniet.
Ik eet over het algemeen niet echt gezond. Ik ben veel onderweg, dus eet vaak buitenshuis, maar ik probeer me er de laatste tijd toch meer toe te zetten om wat gezonder te gaan eten. Ik ben nu ook pas 21 maar ik denk dat het naarmate je ouder wordt het wel een stuk lastiger wordt.
Om mij heen zie ik vriendinnen die vechten tegen de pondjes. De een heeft daar meer moeite mee dan de ander. Ikzelf probeer mij vaak in te leven, maar zo makkelijk is dat toch niet. Als ik problemen heb, kan ik juist niet eten en lijkt het alsof ik een hele strakke maagband in mij heb. Maar bij hen is het juist vaak andersom. Zij hebben juist vreetbuien als ze problemen hebben. Ook al herken ik dat niet, toch vind ik het wel rot om te zien hoe ze er mee zitten. Ik probeer ze zo goed mogelijk te steunen, maar het echt begrijpen kan ik niet. Een vriendin van mij zou juist graag met mij willen ruilen. Maar ja, zo werkt het helaas niet.
Een ding weet ik wel, als je er echt aan toe bent, net als met stoppen met roken, dan lukt het vaak wel. Maar dan moet die persoon er volledig achter staan. In deze tijd zo vlak voor de zomer is volgens mij half Nederland aan het afvallen of zit er aan te denken om er aan te beginnen. Wat natuurlijk ook heel belangrijk is en blijft is bewegen, dat heb ik wel van Carlos geleerd in de Kooi. Doordat ik zelf veel oefen in de paal scheelt het voor mij natuurlijk ook al. Want daar heb je ook wel een goede conditie voor nodig. En wat ik zelf ook heerlijk vind is hardlopen met Juicy in het park, maar ik ben wel een mooi weer loper hoor. Hihihi En daarna heerlijk in het gras bijkomen.
Wat ik ook vaak vriendinnen duidelijk probeer te maken is dat ze tevreden moeten zijn met hoe ze eruit zien, want het probleem in hun hoofd is vaak groter dan dat de buitenwereld het ziet. Maar het is ook heel wat dat ze die knop om moeten zetten. Ik vind zolang jij je niet op je gemak voelt in een bikini is het aan jezelf om er wat mee te doen. Want elk pondje dat eraf gaat is er een en je kan er dus voor zorgen dat je meer tevreden over je zelf bent.
Ik hoop dat elke vrouw zich lekker voelt als de zomer er is en dat we lekker in onze bikini kunnen lopen op het strand, genietend van het mooie weer en de heerlijke mannen. Ik wil iedereen heel veel succes wensen met hun overtollige kilo’s er af te krijgen.
See you next week,
XX Amanda
en wanneer krijgen we jou te zien in je bikini ?quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
Erg goede column, ik merk dat ik hierdoor gemotiveerd raak er weer tegenaan te gaan.
De discipline was met name de afgelopen 4 weken zeer ver te zoeken.
Dank je wel voor dit inzicht, Amanda.
quote:De lente is net begonnen en de zomer komt er aan. Dus iedereen wil er weer strak uitzien in haar bikini of in zijn zwembroek. Wat is dat toch met ons vrouwen en ons gewicht? Ik hoorde laatst dat 80 procent van de vrouwen zich te dik voelt. Dat wil dan niet zeggen dat die 80 procent dan ook té dik is, maar een groot probleem is het wel voor veel vrouwen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit veel last van heb gehad. Maar ook ik denk af en toe: Amanda, laat dat gebakje maar even staan. Ik geloof dat de spiegel de beste weegschaal is. Als die zegt dat het klopt vind ik het best. Ik denk zelf dat als je elke dag op een weegschaal gaat staan het afvallen juist een obsessie wordt, maar ik weet ook best wel dat ik makkelijk praten heb.
Als ik het gevoel krijg dat ik aan ben gekomen en ik zie wat lekkers voor me liggen, bijvoorbeeld een hamburger, dan denk ik gewoon aan mijn bikini's en het feit dat ik liever de hele zomer lekker op mijn gemak op het strand lig, dan dat ik vijf minuten van die hamburger geniet.
Ik eet over het algemeen niet echt gezond. Ik ben veel onderweg, dus eet vaak buitenshuis, maar ik probeer me er de laatste tijd toch meer toe te zetten om wat gezonder te gaan eten. Ik ben nu ook pas 21 maar ik denk dat het naarmate je ouder wordt het wel een stuk lastiger wordt.
Om mij heen zie ik vriendinnen die vechten tegen de pondjes. De een heeft daar meer moeite mee dan de ander. Ikzelf probeer mij vaak in te leven, maar zo makkelijk is dat toch niet. Als ik problemen heb, kan ik juist niet eten en lijkt het alsof ik een hele strakke maagband in mij heb. Maar bij hen is het juist vaak andersom. Zij hebben juist vreetbuien als ze problemen hebben. Ook al herken ik dat niet, toch vind ik het wel rot om te zien hoe ze er mee zitten. Ik probeer ze zo goed mogelijk te steunen, maar het echt begrijpen kan ik niet. Een vriendin van mij zou juist graag met mij willen ruilen. Maar ja, zo werkt het helaas niet.
Een ding weet ik wel, als je er echt aan toe bent, net als met stoppen met roken, dan lukt het vaak wel. Maar dan moet die persoon er volledig achter staan. In deze tijd zo vlak voor de zomer is volgens mij half Nederland aan het afvallen of zit er aan te denken om er aan te beginnen. Wat natuurlijk ook heel belangrijk is en blijft is bewegen, dat heb ik wel van Carlos geleerd in de Kooi. Doordat ik zelf veel oefen in de paal scheelt het voor mij natuurlijk ook al. Want daar heb je ook wel een goede conditie voor nodig. En wat ik zelf ook heerlijk vind is hardlopen met Juicy in het park, maar ik ben wel een mooi weer loper hoor. Hihihi En daarna heerlijk in het gras bijkomen.
Wat ik ook vaak vriendinnen duidelijk probeer te maken is dat ze tevreden moeten zijn met hoe ze eruit zien, want het probleem in hun hoofd is vaak groter dan dat de buitenwereld het ziet. Maar het is ook heel wat dat ze die knop om moeten zetten. Ik vind zolang jij je niet op je gemak voelt in een bikini is het aan jezelf om er wat mee te doen. Want elk pondje dat eraf gaat is er een en je kan er dus voor zorgen dat je meer tevreden over je zelf bent.
Ik hoop dat elke vrouw zich lekker voelt als de zomer er is en dat we lekker in onze bikini kunnen lopen op het strand, genietend van het mooie weer en de heerlijke mannen. Ik wil iedereen heel veel succes wensen met hun overtollige kilo's er af te krijgen.
Als iemand het over zichzelf heeft in een verhaal/ collum, verval je nogal gauw in IK..... je kan het niet over hem/ haar hebben als je jezelf er mee bedoeld....... toch????quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
ikke ikke ikke
Hoe gaat dat in z'n werk 'in een paal oefenen'
Amanda schrijft: "Doordat ik zelf veel oefen in de paal scheelt het voor mij natuurlijk ook al."quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
ikke ikke ikke
Hoe gaat dat in z'n werk 'in een paal oefenen'
Ik begrijp uit het stukje dat hij vrij is gesproken omdat ze nog samen optraden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:54 schreef spapaars het volgende:
'Gouden Kooi'-Brian vrijgesproken van mishandeling
AMSTERDAM - Amanda's aanklacht wegens mishandeling tegen ex vriend Brian , is afgewezen door de rechtbank.
l
Afgelopen september beschuldigde Amanda Brian van mishandeling en deed aangifte."De politierechter heeft de aanklacht op alle punten afgewezen", zo laat de advocaat van Brian weten. "Gelukkig heeft hij ingezien dat het verhaal van Amanda volledig uit de lucht gegrepen is."
Brian is opgelucht: "Er is een last van mijn schouders gevallen en ik ben onwijs blij. Ik ben de afgelopen maanden zwaar door het slijk gehaald." Hij gaat verder: "Amanda heeft alles bij elkaar gelogen en zelfs haar zus voor haar laten liegen. Gelukkig zag de rechter dat vandaag ook in."
Amanda die niet in de rechtszaal aanwezig was, is in tranen: "Ik ben heel erg geschrokken dat mannen blijkbaar vrouwen kunnen slaan en er gewoon mee weg kunnen komen. Dat ik na de mishandeling nog wel samen met Brian paaldansoptredens heb gedaan klopt. Maar dat moest ook gewoon vanuit het management." Dan snikkend: "Ik vind het allemaal onbegrijpelijk. Ik ga geen energie meer in hem steken."
Brian richt zich voorlopig op de aanstaande baby die hij en zijn vriendin Tamara verwachten. "Ik ben blij dat het voorbij is. Of ik verder nog stappen tegen Amanda ga ondernemen? Daar kan ik nog geen uitspraken over doen."
http://www.telegraaf.nl/p(...)sproken__.html?p=1,2
Dusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:18 schreef peeet1 het volgende:
Je wil mijn billen zien - Dorien Rose 3fm hier zijn haar billen tezien
hehe nee Brian is op alle punten vrijgesproken omdat het van Amanda een fanta verhaal was, wat we allemaal al eigenlijk wisten, behalve de nowlive huisvrouwen die woeste Brian zwart wilde makenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:51 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik begrijp uit het stukje dat hij vrij is gesproken omdat ze nog samen optraden.
Geloof wel dat de aangifte uit wraak is gedaan door amanda omdat brian tamara had zwanger gemaakt.
Had ze het eerder gedaan, voor dat dit het geval was, had ze misschien wat betrouwbaarder overgekomen.
Maarja mocht het eventuele slaan van brian wel echt gebeurt zijn vind ik het triest voor amanda.
Nu weet ik zelf eigenlijk niet wat ik moet geloven.
Als amanda pech heeft moet ze ook nog de proceskosten gaan betalen die gemaakt zijn.
Kan me anders nog een douche - scene herinneren.en de beelden waren niet mooi.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 03:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe nee Brian is op alle punten vrijgesproken omdat het van Amanda een fanta verhaal was, wat we allemaal al eigenlijk wisten, behalve de nowlive huisvrouwen die woeste Brian zwart wilde maken
Waar zijn die columns eigenlijk te vinden?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ik kan amper wachten op de nieuwe column van Amanda.
Hierquote:
jajajaja oja oja, ik heb het niet over dgkquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kan me anders nog een douche - scene herinneren.en de beelden waren niet mooi.
Daarbij, op een vraag van mij, aan een bewoner dgk, kwam het antwoord,
hoe ik wist , dat zij niet gereageerd hebben, en dat we het meeste nog niet gezien hebben.
douche scenequote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
Kan me anders nog een douche - scene herinneren.en de beelden waren niet mooi.
Daarbij, op een vraag van mij, aan een bewoner dgk, kwam het antwoord,
hoe ik wist , dat zij niet gereageerd hebben, en dat we het meeste nog niet gezien hebben.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:54 schreef spapaars het volgende:
'Gouden Kooi'-Brian vrijgesproken van mishandeling
AMSTERDAM - Amanda's aanklacht wegens mishandeling tegen ex vriend Brian , is afgewezen door de rechtbank.
l
Afgelopen september beschuldigde Amanda Brian van mishandeling en deed aangifte."De politierechter heeft de aanklacht op alle punten afgewezen", zo laat de advocaat van Brian weten. "Gelukkig heeft hij ingezien dat het verhaal van Amanda volledig uit de lucht gegrepen is."
Brian is opgelucht: "Er is een last van mijn schouders gevallen en ik ben onwijs blij. Ik ben de afgelopen maanden zwaar door het slijk gehaald." Hij gaat verder: "Amanda heeft alles bij elkaar gelogen en zelfs haar zus voor haar laten liegen. Gelukkig zag de rechter dat vandaag ook in."
Amanda die niet in de rechtszaal aanwezig was, is in tranen: "Ik ben heel erg geschrokken dat mannen blijkbaar vrouwen kunnen slaan en er gewoon mee weg kunnen komen. Dat ik na de mishandeling nog wel samen met Brian paaldansoptredens heb gedaan klopt. Maar dat moest ook gewoon vanuit het management." Dan snikkend: "Ik vind het allemaal onbegrijpelijk. Ik ga geen energie meer in hem steken."
Brian richt zich voorlopig op de aanstaande baby die hij en zijn vriendin Tamara verwachten. "Ik ben blij dat het voorbij is. Of ik verder nog stappen tegen Amanda ga ondernemen? Daar kan ik nog geen uitspraken over doen."
http://www.telegraaf.nl/p(...)sproken__.html?p=1,2
douche scene was echt niet mooi nee ....quote:Op zondag 29 maart 2009 01:37 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
douche scene![]()
Teneerste is het TV
Ten tweede zag je helemaal niks en lieten ze het over aan onze eigen verbeelding.
Ten derde had Amanda op TV zelf losse handjes.
Ik zie ook wel eens een moord in een filmdie die net echt lijkt.
En als Brian echt was zoals hij speelde,
Dan is Huub zeker ook echt een alcoholist en valt iedereen zomaar aan?
En heeft Huub ook echt Amanda verkracht?
Jaap is zeker dan ook echt iemand die iedereen onderkotst?
Nadia jankt de hele boel bij elkaar en heeft elke dag ruzie met Dennis het watje?
En Ludo Sanders is een slecht mens?![]()
Tv en werkelijkheid is zeker moeilijk gescheiden te houden.
De waarheid buiten de kooi blijft in het midden en die weten alleen de betrokkenen.
quote:Op zondag 29 maart 2009 01:37 schreef Cobra1 het volgende:
[..]
douche scene[bgezien][/b]
Teneerste is het TV inderdaad
Ten tweede zag je helemaal niks en lieten ze het over aan onze eigen verbeelding.ik heb genoeg gezien ,dank u
Ten derde had Amanda op TV zelf losse handjes.Mannie sloeg heeeeel vaak,not
Ik zie ook wel eens een moord in een filmdie die net echt lijkt.in film ja..
En als Brian echt was zoals hij speelde,Echt wel
Dan is Huub zeker ook echt een alcoholist en valt iedereen zomaar aan?Duidelijk niet nee
En heeft Huub ook echt Amanda verkracht?zucht,,,, Nee
Jaap is zeker dan ook echt iemand die iedereen onderkotst?als het hem iets opleverd wel ha ha
Nadia jankt de hele boel bij elkaar en heeft elke dag ruzie met Dennis het watje?Nadia is moeder en Dennis vader,alles is anders nu!
En Ludo Sanders is een slecht mens?Jaaaa tuurlijk..pfff[ ..lol /b]
Tv en werkelijkheid is zeker moeilijk gescheiden te houden.[b]TV sucks
De waarheid buiten de kooi blijft in het midden en die weten alleen de betrokkenen.nee,niemand kan zolang toneelspelen,buiten Huub natuurlijk:)
Hoe vaak komt die discussie nu nog voorbij?quote:
Je zou voor de gein de discussie op VOL eens moeten volgen over de vrijspraak van Brian. Niet te geloven hoeveel oudequote:Op zondag 29 maart 2009 15:10 schreef mazaru het volgende:
Hoe vaak komt die discussie nu nog voorbij?
Zelfs die discussie heeft een baard
Ik heb even gekekenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zou voor de gein de discussie op VOL eens moeten volgen over de vrijspraak van Brian. Niet te geloven hoeveel oudeje daar voorbij ziet komen. Royal sadness.
Oh, het was Ricardo op die foto.quote:
Sorry hoor...maar Ik vind het soms hier erger dan bij vol. Al die argumenten en tegenargumenten over Huub pagina na pagina. Dus dat.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken![]()
Diep triest allemaal. Pagina na pagina dezelfde argumenten en tegenargumenten.
Alles is allemaal al zo vaak voorbij gekomen.
Ook zo'n voorspelbare reactie.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:07 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Sorry hoor...maar Ik vind het soms hier erger dan bij vol. Al die argumenten en tegenargumenten over Huub pagina na pagina. Dus dat.
Misschien houd je niet van de waarheid...............quote:Op zondag 29 maart 2009 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook zo'n voorspelbare reactie.
Ik noem nergens namen en jij komt gelijk met: "Ja, maar..... HUUB!!!"
Dus dat!quote:Op zondag 29 maart 2009 18:09 schreef Suikeroom het volgende:
^ dat komt alleen door die 2 bitches en de mensen die daar constant op happen.. buiten dat is het wel chill hier hoor
Die zijn tenminste consequent en niet de ene keer links en dan weer rechts.quote:Op zondag 29 maart 2009 18:09 schreef Suikeroom het volgende:
^ dat komt alleen door die 2 bitches en de mensen die daar constant op happen.. buiten dat is het wel chill hier hoor
Heb je een linkje, kan ik meelezen....quote:Op maandag 30 maart 2009 13:07 schreef ditisHuub het volgende:
Heb de afgelopen week in een grot geleefd (lees studio) dus had veel nieuws niet meegekregen,
vrijspreken van Brian, heftig verhaal weer! de discussies op de fora is dan wel weer grappig,
die masterscriptie ga ik vnvnd eens helemaal doorlezen, mega interessant. Gaat toch dieper op het streamgedrag in, maar dan serieus onderbouwd...
Bedankt, (mijn smilies werken niet). gevonden!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:
Die link staat in dit topic. Heeft Gert vorige week geplaatst.
En bij amanda in het gezin was mishandeling wel vaker gebeurt (haar zus) dus misschien dat amanda veel meer normaal vond in dat opzicht dan wat vrouwen die in een andere omgeving zijn opgegroeid zou doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
Het zou me niks verbazen als er een grote kern van waarheid in het relaas van Amanda zit. Er zal heus wel wat wraakgevoel bijzitten, maar toch denk ik dat de kern op waarheid berust. Zo vreemd kwam dit bericht toentertijd voor mij iig niet uit de lucht vallen. Meer als een 'Daar had je op kunnen wachten.'
Dat zou ik zeker doen Amanda.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:55 schreef Elske6 het volgende:
-knip-
Ondanks alles ben ik toch aan het overwegen om in hoger beroep te gaan,
XX Amanda
FOTO'S: AMANDA
Live of Amanda 13
Dus dat. Hoe vaak is het niet gezegd op het forum? Niet 1 maar wel tig keer. Ik hoop echt dat ze in hoger beroep gaat. Hoe of wat je ook over Amanda denkt, hij heeft zijn poten thuis te houden.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
Het zou me niks verbazen als er een grote kern van waarheid in het relaas van Amanda zit. Er zal heus wel wat wraakgevoel bijzitten, maar toch denk ik dat de kern op waarheid berust. Zo vreemd kwam dit bericht toentertijd voor mij iig niet uit de lucht vallen. Meer als een 'Daar had je op kunnen wachten.'
Dat Brian de politierechter kan manipuleren is het toch knap? Dat Brian een antillian is vrijgesproken door de rechter knap ook toch?.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:28 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En bij amanda in het gezin was mishandeling wel vaker gebeurt (haar zus) dus misschien dat amanda veel meer normaal vond in dat opzicht dan wat vrouwen die in een andere omgeving zijn opgegroeid zou doen.
Maarja liefde doet een hoop met een mens maar als daar angst bij komt moet je heel snel pleite zijn.
Huub had de naam van de grote manipulator in de kooi, maar als ik amanda haar stuk zo lees won brian het toch wel van huub.
Want hoe brian het voor elkaar heeft gekregen dat amanda altijd alles goed praatte van hem snap ik nog niet. Zelfs toen met het slaan van lieke door brian nam ze het voor hem op dat hij nooit een vrouw zou slaan. Amanda was in de kooi best wel een straatvechtster dus vraag me af wat er fout is gegaan met de opvoeding van die meiden als ze het toelaten dat ze mishandeld worden.
Wat heeft het ermee te maken dat brian zijn moeder van antiliaanse afkomst is. Brian is gewoon een nederlander hoor geboren in breukelen. En afkomst doet er toch niet toe. Een man heeft zijn handen thuis te houden tegen over een vrouw. Al is hij blauw.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:01 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Dat Brian de politierechter kan manipuleren is het toch knap? Dat Brian een antillian is vrijgesproken door de rechter knap ook toch?.
Die mensen behandelen dagelijks die soort zaken en ze beslissen niet zomaar.
Even serieus. Al die praatjes van amanda vind ik bullshit.![]()
Je laatste commentaar en dan stoppen. Knap.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:07 schreef beequeen het volgende:
Geen streams gekeken Guillaume? Ik hoor die wanker als lispelen tegen de rechter, dat het allemaal zo overdreven is en hij nooit iets heeft gedaan. Hij zal vast niet gezegd hebben dat de rechter zijn kutschjmoel moest houden en misschien heeft ie ook nog wel een traantje weggepinkt. Zou mij niks verbazen.
Zo, dit is mijn laatste commentaar over het hele gebeuren. Geen zin in een VOL discussie.
Welke brief?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:07 schreef mooiiiiii het volgende:
Ben benieuwd of die brief naar de televaag gestuurd gaat worden.
Wat begrijp je niet aan "laatste commentaar"?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:42 schreef Guillaume85 het volgende:
Je laatste commentaar en dan stoppen. Knap.
uit ervaring met een soort gelijke beschuldiging bij mij in de buurt, denk ik dat Amanda er goed aan zal doen in hoger beroep te gaan. DAN pas mag zij haar weerwoord geven....quote:Op maandag 30 maart 2009 14:56 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me af of dat hoger beroep wat oplost. Denk het niet.
Heel sneu als het allemaal echt waar is, maar dit krijg je niet snel bewezen.
Hopelijk heeft ze er zelf lering uit getrokken, maar ook dat betwijfel ik op de lange duur.
Ja, en met welke bewijzen?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:53 schreef Elske6 het volgende:
[..]
uit ervaring met een soort gelijke beschuldiging bij mij in de buurt, denk ik dat Amanda er goed aan zal doen in hoger beroep te gaan. DAN pas mag zij haar weerwoord geven....
Amanda die een weerwoord geeft lijkt me haar zaak eerlijk gezegd alleen maar slecht te doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:53 schreef Elske6 het volgende:
uit ervaring met een soort gelijke beschuldiging bij mij in de buurt, denk ik dat Amanda er goed aan zal doen in hoger beroep te gaan. DAN pas mag zij haar weerwoord geven....
Mooi en aardig maar het gaat om wat na de kooi gebeurde.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:19 schreef mazaru het volgende:
Voor Amanda als ze in hoger beroep gaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze gewoon omdat ik het zo leuk vind om er naar te kijken
[ afbeelding ]
quote:Ik geloof in God en in “What goes around comes around”. Je kunt half Nederland en de mensen die van je houden dan wel voorliegen, maar er zit bloed op jouw handen en dat weten alleen jij en ik!!
Ik heb me vaak verwonderd hoe sommige vrouwen het toch altijd weer presteren om voor über-foute kerels te gaan. In het geval van Amanda verbaast het me niets, maar ook verstandige vrouwen trappen er soms met open ogen in. Neem Lieke bijvoorbeeld, die hebben we toch ook de fout in zien gaan..quote:Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef beequeen het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik zou het als Amanda zijnde zeker proberen. En tsja, Amanda is er wel een van de foute mannen. Dat zal niet 1,2,3 veranderen.
neh !quote:Op maandag 30 maart 2009 17:37 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Mooi en aardig maar het gaat om wat na de kooi gebeurde.
wat een secreet was/is die Brian toch ook.......quote:Op maandag 30 maart 2009 17:19 schreef mazaru het volgende:
Voor Amanda als ze in hoger beroep gaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze gewoon omdat ik het zo leuk vind om er naar te kijken
[ afbeelding ]
quote:Ondanks 1 April is dit geen grap. Nee, oud bewoner Sylvia van de Gouden Kooi is echt zwanger. Sylvia de vrouw die de Huub Hyve al eerder interviewde vertelde ons destijds niet echt bezig te zijn met een relatie maar het drukker had met haar werk en met de zon in Barcelona. Toch heeft Sylvia blijkbaar haar liefde gevonden in Barcelona waarvan ze ondertussen al 3 maanden zwanger is.
Sylvia is niet de eerste die een kindje krijgt na de Gouden Kooi, Dennis en Nadia gingen haar al voor. Ook Brian & Tamara en Huub & Claire verwachten een kindje.
Ik wil Sylvia hierbij van harte feliciteren!
Door: Wiebe Kuipers
Enig voor Syl. Wens haar veel geluk.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:07 schreef mooiiiiii het volgende:
Leuk!!Hierbij feliciteer ik Sylvia en haar vriend van harte met hun zwangerschapEn ik wil graag foto's zien van Sylvia's lover
asap
Of gewoon getuige bij een ander huwelijkquote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Enig voor Syl. Wens haar veel geluk.
Op Huub hyve van Wiebe staat een foto van een opgedofte en een tekenende Syl. Zou dat van een stiekeme trouwerij zijn?
Staat die foto nou op Wiebes of Huub z'n hyve,kan het niet vinden n.lquote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Enig voor Syl. Wens haar veel geluk.
Op Huub hyve van Wiebe staat een foto van een opgedofte en een tekenende Syl. Zou dat van een stiekeme trouwerij zijn?
Syl is Syl,eerder meer dan minderquote:
Bij de plaatselijke afwerkplek?quote:
Zoiets. Maar mèn, die pose, gecombineerd met die kleding en die omgeving ... Hoe kun je dat een goed idee voor een foto vindenquote:
En dan staat er op de foto heel trots: Styling en Kleding.......wees er maar fier op.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Zoiets. Maar mèn, die pose, gecombineerd met die kleding en die omgeving ... Hoe kun je dat een goed idee voor een foto vinden.
Van haar Hyves.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
Waar heb je die foto vandaan? En, belangrijker: zijn daar meer van deze hilarische prentjes te vinden?
Alleen jammer van die afgekapte arm, die ook nog eens licht geeft.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef beequeen het volgende:
Van haar Hyves.
Deze is niet zo heel erg verkeerd.
[ afbeelding ]
Da's sexy!quote:
Nee joh gekkie, dit is Amanda. Je bent in de met Claire, Huub's vrouw. Zéér charmante verschijning,quote:
Claire en Huub ken ik wel, daar ben ik vorige week nog langsgeweestquote:Op donderdag 2 april 2009 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, dit is Amanda. Je bent in de met Claire, Huub's vrouw. Zéér charmante verschijning,
We zullen het er maar op houden dat het geen topfotograaf is Cc. En dan ben ik nog mild.
Dit is Sylviaquote:Op donderdag 2 april 2009 15:06 schreef Re het volgende:
[..]
Claire en Huub ken ik wel, daar ben ik vorige week nog langsgeweest
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef Elske6 het volgende:
WEBLOG REACTIES: HIER WAS IK WEER!
Zo,
tijdje niets van mij laten horen. Maar was enorm druk met de opnames van het programma waar ik de afgelopen maanden heb gewerkt. Dus allemaal kijken vanaf zondag 12 maartnaar Lekker Slim![]()
![]()
Het wordt gepresenteerd door Bridget Maasland en het begint om half tien op RTL5!
Zoals het er nu naar uitziet blijf ik voor Talpa werken, heb alleen de komende tijd ff een tijdje vrij, en dat is ook wel lekker moet ik zeggen. Veel uren gemaakt de afgelopen maanden, kan ik nu even concentreren op de zaak en dat de babykamer en zo allemaal in orde komt. Dat eind juni als de baby komt wel alles in orde is.
Voor de rest ga ik wat meer draaien de komende tijd samen met mijn maatje Tony Ramos. Daarnaast ga ik samen met een aantal dj's wat platen produceren. Maar dit is allemaal puur voor de lol, en ik heb daar de komende weken eindelijk wat tijd voor, dus dat wordt lachen. Dan ben ik ook nog eens bezig om een aantal vriendjes te helpen met wat projecten EN mijn online poker carriere bij pokerstars weer uit het slop getrokken, dus ben eigenlijk weer heel druk. Maar nu met dingen die ik als ik tv aan het maken ben, niet of weinig kan doen.
Met Claire gaat het allemaal heel voorspoedig en met de zaak ook. Let goed op je hyves want wegens groot succes komen er weer model voor 1 dag dagen aan. De vorige 3 zaten binnen 24 uur vol, dus reageer snel of kijk op www.studioclaire.hyves.nl voor meer informatie!
grtz
Huub
weblog Huub
In welk jaar wordt dat dan uitgezonden Huub, 2010?quote:Maar was enorm druk met de opnames van het programma waar ik de afgelopen maanden heb gewerkt. Dus allemaal kijken vanaf zondag 12 maart naar Lekker Slim!
Hoeveel downloads/verkocht is nodig om op plaats 100 te komen? 10..20?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:27 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
28/03/2009
nieuw op 100 Dennis Bax Para Papa
bron http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s
komt een beetje wanhopig over nu .... en eigenlijk wordt het nu ook ietwat zielig hoe hij zijn ding aan de dames fans man wil brengen ....quote:knip
LEKKER SLIM !! oeps caps ...quote:Op donderdag 2 april 2009 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
In welk jaar wordt dat dan uitgezonden Huub, 2010?
Ik hoop voor je dat ome Sjon meer voor je in de pen heeft. Het salonleven gaat volgens mij snel vervelen.
Dat betekent dat er één exemplaar is gedownload?quote:
quote:Lieke (13278)
vandaag, 12:08
Yeah!!!
Vind je het goed om rond 2 uur - half 3 af te spreken? Kom namelijk vanuit Rhenen...
Zorg ik dat ik op Centraal sta, kunnen we gelijk het terras opzoeken
Ben blij dak je weer zie... kunnen we eindelijk weer eens![]()
Love Ya big time!!
Leuke foto ook.quote:Lieke (13278)
vandaag, 11:01
Hey babe,
Miss Ya!![]()
-x-
En dan pearlbig overslaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is het uit tussen Lieke en Leon. Er worden heul geen kusjes, love you's en tot straks, meer uitgewisseld. Zou Lieke toch voor de vrouwenliefde keizen? Dit zijn berichtjes aan ene Marjolein, een ex-collega.
Gemeen hè?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:03 schreef sunny16947 het volgende:
Dinsdag stond er bij Lieke's "wie wat waar"
Een huilende smilie@home
Toch vreemd.............Ik ben eens even aan het rondneuzen geweest. Lieke schrijft vandaag bij iemand dat ze werkt als account manager bij een heel groot bedrijf. Dinsdag schrijft ze ergens, plots een sollicitatie te hebben voor een top functie. In haar andere berichtjes en wie wat waar, zit ze op de koffie, is ze lekker aan het shoppen, ligt op het strand en bij Ricardo schrijft ze dat ze nu ruim in haar tijd zit. Geeft mij de indruk dat ze wel heel erg veel vrije tijd heeft met zo'n baan. Of is dit weer typisch een gevalletje "ik voel me keigoed" maar ondertussen?
waarom accepteren jullie nu gewoon niet dat weer gewoon anoniem is,,,zij zoekt de media niet op hoor, je kan naar huub zijn hyves gaan, als je ze zo mistquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:03 schreef sunny16947 het volgende:
Dinsdag stond er bij Lieke's "wie wat waar"
Een huilende smilie@home
Toch vreemd.............Ik ben eens even aan het rondneuzen geweest. Lieke schrijft vandaag bij iemand dat ze werkt als account manager bij een heel groot bedrijf. Dinsdag schrijft ze ergens, plots een sollicitatie te hebben voor een top functie. In haar andere berichtjes en wie wat waar, zit ze op de koffie, is ze lekker aan het shoppen, ligt op het strand en bij Ricardo schrijft ze dat ze nu ruim in haar tijd zit. Geeft mij de indruk dat ze wel heel erg veel vrije tijd heeft met zo'n baan. Of is dit weer typisch een gevalletje "ik voel me keigoed" maar ondertussen?
Waarnaartoe?quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:41 schreef Estherdv het volgende:
[..]
waarom acce[teren jullie nu gewoon niet dat weer gewoon anoniem is,,,zij zoekt de media niet op hoor, je kan naar heeb zijn hyces gaan, als je ze zo mist
Waarom dan een publieke hyves met zoveel vrienden?quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:41 schreef Estherdv het volgende:
[..]
waarom acce[teren jullie nu gewoon niet dat weer gewoon anoniem is,,,zij zoekt de media niet op hoor, je kan naar heeb zijn hyces gaan, als je ze zo mist
Is wel goed voor de lammetjes.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:
Weer is gewoon anoniem? Godverdomme, daarom schijnt de zon vandaag niet.
Kutweer.
sjesus wat is het toch een gezellig typjequote:Op zaterdag 4 april 2009 14:12 schreef lies1958 het volgende:
Nieuw Blog van Lieke haar hyve's ze heeft er weer tijd voor nu ze weer single is om te gaan zweefteveren.
knip.......
Dus iedereen met hyves en veel vrienden is mediageil?quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Waarom dan een publieke hyves met zoveel vrienden?
Ja! Dus toch! Ik dacht al, die ken ik ergens van! Slecht optreden btw! ECH HEEEEEEEEL SLECHT! Die daarna kwam was goed.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Chantal uit Den Bosch komt zo in de paal hangen bij Holland Got Talent op SBS,
is dit Chantal die af en toe langs kwam in DGK?
Wat deed ze eigenlijk ook alweer in de Kooi? Toch niet paaldansen? Want het zou best kunnen dat ze les heeft gehad van Amanda.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:44 schreef mooiiiiii het volgende:
Ja,ik heb die Chantal ook gezien,wat een verschil met dat meisje die daarna kwam
.Chantal kwam behoorlijk ordinair over
Ik heb haar gezien in Loon op Zand met de fandag van Huub en Jaap,lijkt me wel een aardig meisje maar snap niet dat mensen zo graag hun kruis laten bekijken door vreemden
![]()
Ben benieuwd of Amanda de sprong in de paal durft te maken bij HGT na die afgangvan Chantal
Fergie is echt een baas.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:43 schreef Suikeroom het volgende:
^hehe kijk ze gaan, stalkers united![]()
![]()
[ afbeelding ]
Morgenavond 22.55 @ Bnn dusquote:Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes.
Vele van jullie hebben mijn column op MSN starlounge al gelezen, ik heb eindelijk verteld wat ik echt voelde. Ik wilde vooral mijn kant van het verhaal wat meer duidelijk maken, juist omdat Brian vrijgesproken is door te weinig bewijs. In mijn verklaring heb ik alles verteld wat er gebeurd is, maar er is te weinig mee gedaan. Maar waar ik zo blij mee ben en me ook echt geraakt heeft zijn de krabbels en de vele mailtjes die ik ontvangen heb van allemaal lieve mensen. Er zaten ook mailtjes bij die me diep geraakt hebben en waar het kippenvel van op mijn lijf stond. Maar ook heel veel tips en lieve raad, waar ik zeker wat mee kan en over na ga denken.
Ik vond het in het begin moeilijk om het hierover te hebben, maar als ik al die berichtjes en krabbels lees weet ik waar ik het voor gedaan heb. Via deze blog wil ik iedereen daarvoor bedanken, ik heb zo veel reacties gehad, dat het onmogelijk is om ze allemaal te beantwoorden. Daarom doe ik het via deze blog, thanks allemaal.
Ook wil ik jullie er op wijzen dat ik zondagavond om 22.55 uur bij BNN in het programma spuiten en slikken te zien ben. Afgelopen Maandag hebben ze de hele dag opnames gemaakt voor een nieuw item in hun programma. Waar ik de hele dag door allerlei vragen heb moeten beantwoorden over seks, drugs en alcohol. Zoals jullie weten ben ik een open boek en zal het een leuk item worden in spuiten en slikken.
Een hele dikke kus,
XX Amanda.
Hier een vrij onschuldige Chantalquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat deed ze eigenlijk ook alweer in de Kooi? Toch niet paaldansen? Want het zou best kunnen dat ze les heeft gehad van Amanda.
Misschien ziet ie het als nep filmpjesquote:Op zondag 5 april 2009 00:16 schreef Elske6 het volgende:
Ik had , als reactie op het blog van Brian's Hyves over de vrijspraak, de link gezet naar Fok waar al die "[b]mep "filmpjes stonden.. met de tekst erbij:" KIJK EERST HIER MAAR EENS , en oordeel dan of die vrijspraak terecht was......... "
Laat hij die nu na 4 dagen verwijderd hebben???? Flauw hoor........... trouwens alle negatieve krabbels zijn weg. dus tegen gerechtigheid kan hij ook niet...
Had jij ook op je hyves die negatieve krabbels laten staan? wees eerlijk. In ieder geval, probeer dan negatieve krabbels op Amanda haar hyves te schrijven. Ze verwijdeert ze ook.quote:Op zondag 5 april 2009 00:16 schreef Elske6 het volgende:
Ik had , als reactie op het blog van Brian's Hyves over de vrijspraak, de link gezet naar Fok waar al die "mep"filmpjes stonden.. met de tekst erbij:" KIJK EERST HIER MAAR EENS , en oordeel dan of die vrijspraak terecht was......... "
Laat hij die nu na 4 dagen verwijderd hebben???? Flauw hoor........... trouwens alle negatieve krabbels zijn weg. dus tegen gerechtigheid kan hij ook niet...
Gerechtigheid? Ben je nu echt zo dom of kun je heel erg goed doen alsof?quote:Op zondag 5 april 2009 00:16 schreef Elske6 het volgende:
Flauw hoor........... trouwens alle negatieve krabbels zijn weg. dus tegen gerechtigheid kan hij ook niet...
het laatste.....quote:Op zondag 5 april 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gerechtigheid? Ben je nu echt zo dom of kun je heel erg goed doen alsof?
Wat een irritant stuk tekst...quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:12 schreef lies1958 het volgende:
Nieuw Blog van Lieke haar hyve's ze heeft er weer tijd voor nu ze weer single is om te gaan zweefteveren.
Bewustwording
vandaag, 13:12, 45 x bekeken
In het leven draait het in mijn ogen voor een groot deel om bewustwording.
Ik blijf het tegenkomen in mijn leven. Het bewust worden van wie je bent, want je kunt, wat je wilt en waar je naartoe wilt.
Maar dat werkt natuurlijk ook de andere kant op.
Het bewust worden van wie je niet bent, wat je niet kunt, wat je niet wilt en welke kant je niet niet op wilt.
Want als je weet wat je wilt, weet je ook wat je niet wilt... Je grenzen kennen is heel belangrijk.
Als je bewust wordt van wie je bent, zowel lichamelijk als geestelijk is er een balans in het moment waar je, je op dat moment bevind.
Zonder bewustwording blijf je geestelijk steken.
Zowel emotioneel, empathisch, communicatief als in energie.
Het begint met bewust worden dat er meer is. Meer mogelijkheden om jezelf ten volle te kunnen uiten en alles uit het leven te halen, dat er ontwikkeling bestaat. Daarop volgt een wilsbesluit, dat je wilt leren, ontwikkelen en ervaren...
Vervolgens zul je veel vallen en opstaan en oneindig jezelf tegenkomen, maar dan heb je wel wat geleerd en ben je een stap verder in je leven. Je staat sterker in je schoenen, bent meer wereldwijs en dit kun je ook delen met anderen.
Wordt je bewust van jezelf en de wereld om je heen en je zult zien dat je een stuk gelukkiger zult leven!
Ik ben een voorstander van het blijven ontwikkelen en ontplooien van het persoonlijke zelf. Om te groeien, zowel naar jezelf toe als naar de buitenwereld, zodat je, je ook meer bewust wordt van de wereld om je heen.
Hoe bewuster je leeft, des te meer je zult ervaren en des te meer je zult kunnen genieten van het leven.
De wereld heeft zoveel voor ons in petto... Het begint met het openen van je ogen en beseffen hoe machtig mooi het leven is, met al zijn oneindige mogelijkheden...
Jij zegt wat ik denk. Check de SC.quote:
Staat ook op rtl boulevard. Kindje is maar 1650 gram en moet tot 4 pond in het ziekenhuis blijven liggen.quote:
zal me verder worst wezen hoor wanneer dat kind verwekt is maar dat gewicht klopt inderdaad wel,quote:Op maandag 6 april 2009 18:58 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Staat ook op rtl boulevard. Kindje is maar 1650 gram en moet tot 4 pond in het ziekenhuis blijven liggen.
Dat gewicht pas wel bij een te vroeg geborene.
Hij heeft het jongetje erkend als zijnde zijn kind en daarom zal het zijn naam dragenquote:Op maandag 6 april 2009 20:08 schreef capricia het volgende:
Waarom heeft het kindje de achternaam van Brian...zijn ze inmiddels getrouwd?
Dat je er niet voor getrouwd hoeft te zijn, dat weet ik. Maar ik dacht dat de achternaam dan een bewuste keuze moest zijn...wist niet dat het nog zo ouderwets was dat het automatisch de naam van de vader kreeg als hij het kind erkende.quote:Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef sunny16947 het volgende:
Daar hoef je niet voor getrouwd te zijn. Als hij het erkent en aangeeft krijgt het gewoon de achternaam van de vader.
ja, dat zeker.quote:
Speculatie, speculaite van een wannabie journalist. Even serieus!quote:Op maandag 6 april 2009 21:31 schreef peeet1 het volgende:
gouden-kooi-psychopaat-heeft-snel-zaad
Brian, de mishandelende psychopaat van de sitcom De Gouden Kooi heeft niet alleen keihard buiten de deur geneukt, om zijn bestaansrecht te garanderen heeft hij ook zijn verdorven genenpakket gekopieerd. En dat is dus SCHOKKEND! Brian, tegen wie ex-vriendin Amanda aangifte deed wegens mishandeling roerde in het roompotje van zijn ex Tamara en bezwangerde haar. Een nieuwe tokkievader is geboren.
Brian zelf zegt het keurig volgens de relationele etiketten te hebben gedaan. Eerst ex Amanda mishandelen, dan in augustus de relatie beëindigen en toevallig loopt hij net daarna (dus niet tijdens de relatie met Amanda, maar er-na!!) zijn ex-vriendinnetje Tamara tegen het lijf. Toevallig!
“We hadden zes jaar een relatie. Het was meteen weer vertrouwd tussen ons. Ons kindje is niet gepland, maar zeer zeker welkom,” aldus de ideale schoonzoon. Het zit onze Brian ook niet lekker dat Amanda aangifte tegen hem deed. „Ze weet dondersgoed dat ik haar nooit heb aangeraakt. Toen ze hoorde over mij en Tamara, werd ze razend. Ze dreigde me hoe dan ook zwart te maken.”
Brian vind zichzelf een enorme heer: : „Ik begrijp dat het voor haar vreselijk is om te horen dat je ex, zo vlak na de breuk, weer gelukkig is met een ander. En dat hij dan nog vader wordt, zal ook niet gemakkelijk zijn. Maar, vindt Brian, „ík kan mezelf recht in de spiegel aankijken. Ik heb Amanda niet bedrogen met Tamara, wij zijn sinds begin september weer samen. We hopen nu op een beetje rust, zodat we ons kunnen voorbereiden op ons aanstaande ouderschap.”
Net wanneer je denkt dat de Gouden Kooi van de buis is, gaat deze vrolijk verder.
bron http://www.endandit.nl/en(...)paat-heeft-snel-zaad
Kan kloppen dat je huub niet zag staan. Die heeft niet aan dit programma meegewerkt.quote:Op maandag 6 april 2009 22:59 schreef schizolientje het volgende:
Ik zag Huub niet op de aftiteling van daten in het donker, Studio Claire wel. Heb nu gekeken maar meteen voor het laatst, wat een but programma!!!
quote:10 maart 212 kilo
4 april 201,5 kilo
De eerste 10 kilo zijn eraf!
Lees even dit verhaaltje via deze link:
Geen links plaatsen!
1)
Ik zat niet echt in mijn terugtrek modus hoor. Zit erg druk om de financiering rond te krijgen van De Terror Jaap Show, het bijspijkeren van mijn format en het maken van mijn content.
2)
Goed nieuws. De vorige eigenaar van geen link is zo vriendelijk geweest de domein aan mij te geven. Naast mijn fanbase site geen link zullen dit de belangrijkste sites worden die de nationale TV uitzending ondersteunen.
3)
Ik laat me niet afrekenen door een zenderdirecteur die zo maar eventjes over mijn lot beslist. Ik vind dat de kijker mij moet afrekenen, vandaar dat ik mijn eigen zendtijd koop ondersteund door sponsors en adverteerders.
4)
Ik hoop dat De Bunker een succes wordt. Of ik er inga als promotie hangt af van mijn opnameschema.
5)
Voorlopig contracten voor een middagtijdslot liggen er, alsmede een optie om te particperen in een digitale 24 uurs zender.
6)
Hoe zaken zich zullen ontvouwen, hangt af of ik nog 1 a 2 sponsors kan vinden. Diako Easyfit staat al achter me, hopen dat ik er nog 1 a 2 weet te vinden, want dan kan ik zo snel mogelijk los gaan.
7)
Ja, het duurt allemaal lang. Ja, contracten zijn ingewikkeld. Ja, de TV wereld is traag. Maar ik laat me niet uit het veld slaan. Wederom vind ik het krom om door zenderdirecteuren te worden afgewezen, dat recht is aan de kijker.....als ik genoeg kijkers haal dan zullen ze allemaal op hun neus gaan. Fok ze allemaal. The world is yours!
Jaap er misschien in,Ricardo er misschien in? Dan ook Elly gezellie.Palma zal wel niet kunnen ivm haar cafeetje en Huub mag niet van mijquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
ik zag net dit berichtje in Jaap zn topic op nowlive.. links mag je daar niet plaatsen denk ik? anyway hij denkt nog steeds dat ie op tv kan komen.. zou wel zoiets als 101 tv worden ofzo
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:41 schreef mooiiiiii het volgende:
"De bunker"
Ruud van BB 1 erin![]()
Jaap er misschien in
![]()
,Ricardo er misschien in
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
? Dan ook Elly gezellie
.Palma zal wel niet kunnen ivm haar cafeetje
![]()
en Huub mag niet van mij
![]()
Die blijft lekker voor z'n Claire zorgen.
![]()
Lieke kan wel ,die is weer single
![]()
![]()
![]()
Ik vergat te quoten en had zin in smilies.Kan beurenquote:
Thats the question.Wordt vervolgd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:55 schreef TeeEr het volgende:
hey wat voor afkomst is Nena eigenlijk, zij lijkt me geen 100%NL..
Gelukkig heb je het opgelost door die edit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vergat te quoten en had zin in smilies.Kan beuren![]()
Een oase van onbekend talent.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:58 schreef lies1958 het volgende:
Stel D artiesten op het binnenhof. Goh dat is toch wel heel erg leuk zeg.
Moet je eens kijken op dat tv kanaal lig je af en toe helemaal in een deuk als je ziet wat voor clips en liedjes daar voorbij komen.
Is bij ziggo nu etalagekanaal.
Ze noemt Lieke "koek".quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:07 schreef Pearlbitch het volgende:
En toch staat ze zo leuker op de foto dan met zo'n gozer..
quote:Marjolein (594)
gisteren, 11:01
Donderdag is prima koek!
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor, geen moeite aan besteden, kost alleen maar energie en die kan je als eerste veel beter in jezelf stoppen!
Leuke dingen doen met leuke mensen helpt altijd heel goed! hahah! donderdag is onze avond koekie!
love you!![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef sherry777 het volgende:
Het is uit met Lieke en Leon. Zie leons zijn hyvessite met dikke opgestoken middelvingers naar Lieke en checks Lieke's hyvessite, momenteel afgeschermd
Lieke's Hyves is niet afgeschermd, Leon's Hyves wel. Ben ook wel benieuwd naar die foto, ik zie die foto iig niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef sherry777 het volgende:
Het is uit met Lieke en Leon. Zie leons zijn hyvessite met dikke opgestoken middelvingers naar Lieke en checks Lieke's hyvessite, momenteel afgeschermd
Ik krijg spontaan trek in een flinke hap!!quote:
Een win-win situatie dus, Alain Kersten kan zijn persoonlijke financiële crisis gaan oplossen met een fantastische zomerhit, en Huub kan zijn Theo van Gogh interviewstijl op excentrieke wijze gaan botvieren op de Ministers (met een hoofdletter).quote:
Op welke foto doelde jij nu met die middelvingers? Die van dat groepje die Beequeen heeft geplaatst? En zo ja, wat is de link dan met Lieke?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:42 schreef sherry777 het volgende:
alle foto's van Lieke zijn verwijderd op de site van Leon
Waar lieke mee op de foto staat heet geen marjolein maar mirjam. Dat is haar vriendin die toen vanwege haar baan als agente niet in de kooi kon komen.quote:
Je hebt gelijk, ik raak helemaal confuus van al die vrouwen op haar Hyves.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:58 schreef lies1958 het volgende:
Waar lieke mee op de foto staat heet geen marjolein maar mirjam. Dat is haar vriendin die toen vanwege haar baan als agente niet in de kooi kon komen.
Blijf hopenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan trek in een flinke hap!!
Niet 100% NL??quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:55 schreef TeeEr het volgende:
als iemand zou schrijven dat het Lieke is van achteren geloof ik het meteenquote:
Weet eigenlijk iemand nog wel wie Terror Jaap is?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
ik zag net dit berichtje in Jaap zn topic op nowlive.. links mag je daar niet plaatsen denk ik? anyway hij denkt nog steeds dat ie op tv kan komen.. zou wel zoiets als 101 tv worden ofzo
[..]
ze heeft iets indisch in dr ogenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet 100% NL??
Ze ziet er niet bepaald uit als een bantoeneger..
Oma komt uit Indonesie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:55 schreef TeeEr het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Weet eigenlijk iemand nog wel wie Terror Jaap is?
Hoe vaak ga je dit nog melden?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:19 schreef sherry777 het volgende:
Het is uit tussen Lieke en Leon. Lieke komt ook niet voor in de lijst van Leon's vriendjes op hyves!
Het is uit tussen Lieke en Leon? Ken je een van hen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef sherry777 het volgende:
Het is uit met Lieke en Leon. Zie leons zijn hyvessite met dikke opgestoken middelvingers naar Lieke
en checks Lieke's hyvessite, momenteel afgeschermd
Fluitertje, ik denk echt dat het uit is tussen die 2. Leon heeft Lieke's foto's verwijderd, ze komt ook niet meer voor in zijn vriendenlijst en ze sturen elkaar geen koetsiekoetsieberichten meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Het is uit tussen Lieke en Leon? Ken je een van hen?
De opgestoken middelvinger is naar Lieke? Hoe weet je dat zo zeker?
Waarschijnlijk omdat hij heel slecht is. Misschien gaat ze nu wel met Huub in bad zitten.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:03 schreef Starlie het volgende:
Maar wij willen natuurlijk met zijn allen wel ff weten waarom het uit is!
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
als ik jullie was zou ik vandaag wel ff naar de hyves van Lieke gaan, misschien staat er iets wat je dan hier op fok kan afkraken..
Lieke D status ?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:51 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
inderdaad, laat dat kind lekker d'r leven leiden.
het topic heet "in de media" post dan alleen info als die d-status sterretjes ook daadwerkelijk in de media komen. en NEE, hyves zie ik niet als media.
Ach laat gaan.. Het is nu eenmaal de gewoonte om mooie en leuke vrouwen af te kraken. Kijk maar eens naar de topics over Yolanthe.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
als ik jullie was zou ik vandaag wel ff naar de hyves van Lieke gaan, misschien staat er iets wat je dan hier op fok kan afkraken..
Je wilt Lieke toch niet met Yolanthe vergelijken? Daar kan Lieke niet aan tippen!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach laat gaan.. Het is nu eenmaal de gewoonte om mooie en leuke vrouwen af te kraken. Kijk maar eens naar de topics over Yolanthe.
Dit soort kanjers wordt beschimpt door jaloerse vrouwen die zien dat ze zelf alles ontberen wat deze toppers wel hebben en door mannen die nooit in staat zullen zijn om aan zo'n vrouw te geraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |