Enig voor Syl. Wens haar veel geluk.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:07 schreef mooiiiiii het volgende:
Leuk!!Hierbij feliciteer ik Sylvia en haar vriend van harte met hun zwangerschapEn ik wil graag foto's zien van Sylvia's lover
asap
Of gewoon getuige bij een ander huwelijkquote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Enig voor Syl. Wens haar veel geluk.
Op Huub hyve van Wiebe staat een foto van een opgedofte en een tekenende Syl. Zou dat van een stiekeme trouwerij zijn?
Staat die foto nou op Wiebes of Huub z'n hyve,kan het niet vinden n.lquote:Op woensdag 1 april 2009 23:01 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Enig voor Syl. Wens haar veel geluk.
Op Huub hyve van Wiebe staat een foto van een opgedofte en een tekenende Syl. Zou dat van een stiekeme trouwerij zijn?
Syl is Syl,eerder meer dan minderquote:
Bij de plaatselijke afwerkplek?quote:
Zoiets. Maar mèn, die pose, gecombineerd met die kleding en die omgeving ... Hoe kun je dat een goed idee voor een foto vindenquote:
En dan staat er op de foto heel trots: Styling en Kleding.......wees er maar fier op.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
Zoiets. Maar mèn, die pose, gecombineerd met die kleding en die omgeving ... Hoe kun je dat een goed idee voor een foto vinden.
Van haar Hyves.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:35 schreef Copycat het volgende:
Waar heb je die foto vandaan? En, belangrijker: zijn daar meer van deze hilarische prentjes te vinden?
Alleen jammer van die afgekapte arm, die ook nog eens licht geeft.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:39 schreef beequeen het volgende:
Van haar Hyves.
Deze is niet zo heel erg verkeerd.
[ afbeelding ]
Da's sexy!quote:
Nee joh gekkie, dit is Amanda. Je bent in de met Claire, Huub's vrouw. Zéér charmante verschijning,quote:
Claire en Huub ken ik wel, daar ben ik vorige week nog langsgeweestquote:Op donderdag 2 april 2009 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, dit is Amanda. Je bent in de met Claire, Huub's vrouw. Zéér charmante verschijning,
We zullen het er maar op houden dat het geen topfotograaf is Cc. En dan ben ik nog mild.
Dit is Sylviaquote:Op donderdag 2 april 2009 15:06 schreef Re het volgende:
[..]
Claire en Huub ken ik wel, daar ben ik vorige week nog langsgeweest
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:44 schreef Elske6 het volgende:
WEBLOG REACTIES: HIER WAS IK WEER!
Zo,
tijdje niets van mij laten horen. Maar was enorm druk met de opnames van het programma waar ik de afgelopen maanden heb gewerkt. Dus allemaal kijken vanaf zondag 12 maartnaar Lekker Slim![]()
![]()
Het wordt gepresenteerd door Bridget Maasland en het begint om half tien op RTL5!
Zoals het er nu naar uitziet blijf ik voor Talpa werken, heb alleen de komende tijd ff een tijdje vrij, en dat is ook wel lekker moet ik zeggen. Veel uren gemaakt de afgelopen maanden, kan ik nu even concentreren op de zaak en dat de babykamer en zo allemaal in orde komt. Dat eind juni als de baby komt wel alles in orde is.
Voor de rest ga ik wat meer draaien de komende tijd samen met mijn maatje Tony Ramos. Daarnaast ga ik samen met een aantal dj's wat platen produceren. Maar dit is allemaal puur voor de lol, en ik heb daar de komende weken eindelijk wat tijd voor, dus dat wordt lachen. Dan ben ik ook nog eens bezig om een aantal vriendjes te helpen met wat projecten EN mijn online poker carriere bij pokerstars weer uit het slop getrokken, dus ben eigenlijk weer heel druk. Maar nu met dingen die ik als ik tv aan het maken ben, niet of weinig kan doen.
Met Claire gaat het allemaal heel voorspoedig en met de zaak ook. Let goed op je hyves want wegens groot succes komen er weer model voor 1 dag dagen aan. De vorige 3 zaten binnen 24 uur vol, dus reageer snel of kijk op www.studioclaire.hyves.nl voor meer informatie!
grtz
Huub
weblog Huub
In welk jaar wordt dat dan uitgezonden Huub, 2010?quote:Maar was enorm druk met de opnames van het programma waar ik de afgelopen maanden heb gewerkt. Dus allemaal kijken vanaf zondag 12 maart naar Lekker Slim!
Hoeveel downloads/verkocht is nodig om op plaats 100 te komen? 10..20?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:27 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
28/03/2009
nieuw op 100 Dennis Bax Para Papa
bron http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s
komt een beetje wanhopig over nu .... en eigenlijk wordt het nu ook ietwat zielig hoe hij zijn ding aan de dames fans man wil brengen ....quote:knip
LEKKER SLIM !! oeps caps ...quote:Op donderdag 2 april 2009 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
In welk jaar wordt dat dan uitgezonden Huub, 2010?
Ik hoop voor je dat ome Sjon meer voor je in de pen heeft. Het salonleven gaat volgens mij snel vervelen.
Dat betekent dat er één exemplaar is gedownload?quote:
quote:Lieke (13278)
vandaag, 12:08
Yeah!!!
Vind je het goed om rond 2 uur - half 3 af te spreken? Kom namelijk vanuit Rhenen...
Zorg ik dat ik op Centraal sta, kunnen we gelijk het terras opzoeken
Ben blij dak je weer zie... kunnen we eindelijk weer eens![]()
Love Ya big time!!
Leuke foto ook.quote:Lieke (13278)
vandaag, 11:01
Hey babe,
Miss Ya!![]()
-x-
En dan pearlbig overslaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is het uit tussen Lieke en Leon. Er worden heul geen kusjes, love you's en tot straks, meer uitgewisseld. Zou Lieke toch voor de vrouwenliefde keizen? Dit zijn berichtjes aan ene Marjolein, een ex-collega.
Gemeen hè?quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:03 schreef sunny16947 het volgende:
Dinsdag stond er bij Lieke's "wie wat waar"
Een huilende smilie@home
Toch vreemd.............Ik ben eens even aan het rondneuzen geweest. Lieke schrijft vandaag bij iemand dat ze werkt als account manager bij een heel groot bedrijf. Dinsdag schrijft ze ergens, plots een sollicitatie te hebben voor een top functie. In haar andere berichtjes en wie wat waar, zit ze op de koffie, is ze lekker aan het shoppen, ligt op het strand en bij Ricardo schrijft ze dat ze nu ruim in haar tijd zit. Geeft mij de indruk dat ze wel heel erg veel vrije tijd heeft met zo'n baan. Of is dit weer typisch een gevalletje "ik voel me keigoed" maar ondertussen?
waarom accepteren jullie nu gewoon niet dat weer gewoon anoniem is,,,zij zoekt de media niet op hoor, je kan naar huub zijn hyves gaan, als je ze zo mistquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:03 schreef sunny16947 het volgende:
Dinsdag stond er bij Lieke's "wie wat waar"
Een huilende smilie@home
Toch vreemd.............Ik ben eens even aan het rondneuzen geweest. Lieke schrijft vandaag bij iemand dat ze werkt als account manager bij een heel groot bedrijf. Dinsdag schrijft ze ergens, plots een sollicitatie te hebben voor een top functie. In haar andere berichtjes en wie wat waar, zit ze op de koffie, is ze lekker aan het shoppen, ligt op het strand en bij Ricardo schrijft ze dat ze nu ruim in haar tijd zit. Geeft mij de indruk dat ze wel heel erg veel vrije tijd heeft met zo'n baan. Of is dit weer typisch een gevalletje "ik voel me keigoed" maar ondertussen?
Waarnaartoe?quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:41 schreef Estherdv het volgende:
[..]
waarom acce[teren jullie nu gewoon niet dat weer gewoon anoniem is,,,zij zoekt de media niet op hoor, je kan naar heeb zijn hyces gaan, als je ze zo mist
Waarom dan een publieke hyves met zoveel vrienden?quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:41 schreef Estherdv het volgende:
[..]
waarom acce[teren jullie nu gewoon niet dat weer gewoon anoniem is,,,zij zoekt de media niet op hoor, je kan naar heeb zijn hyces gaan, als je ze zo mist
Is wel goed voor de lammetjes.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:
Weer is gewoon anoniem? Godverdomme, daarom schijnt de zon vandaag niet.
Kutweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |