Wat heeft het ermee te maken dat brian zijn moeder van antiliaanse afkomst is. Brian is gewoon een nederlander hoor geboren in breukelen. En afkomst doet er toch niet toe. Een man heeft zijn handen thuis te houden tegen over een vrouw. Al is hij blauw.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:01 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Dat Brian de politierechter kan manipuleren is het toch knap? Dat Brian een antillian is vrijgesproken door de rechter knap ook toch?.
Die mensen behandelen dagelijks die soort zaken en ze beslissen niet zomaar.
Even serieus. Al die praatjes van amanda vind ik bullshit.![]()
Je laatste commentaar en dan stoppen. Knap.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:07 schreef beequeen het volgende:
Geen streams gekeken Guillaume? Ik hoor die wanker als lispelen tegen de rechter, dat het allemaal zo overdreven is en hij nooit iets heeft gedaan. Hij zal vast niet gezegd hebben dat de rechter zijn kutschjmoel moest houden en misschien heeft ie ook nog wel een traantje weggepinkt. Zou mij niks verbazen.
Zo, dit is mijn laatste commentaar over het hele gebeuren. Geen zin in een VOL discussie.
Welke brief?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:07 schreef mooiiiiii het volgende:
Ben benieuwd of die brief naar de televaag gestuurd gaat worden.
Wat begrijp je niet aan "laatste commentaar"?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:42 schreef Guillaume85 het volgende:
Je laatste commentaar en dan stoppen. Knap.
uit ervaring met een soort gelijke beschuldiging bij mij in de buurt, denk ik dat Amanda er goed aan zal doen in hoger beroep te gaan. DAN pas mag zij haar weerwoord geven....quote:Op maandag 30 maart 2009 14:56 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me af of dat hoger beroep wat oplost. Denk het niet.
Heel sneu als het allemaal echt waar is, maar dit krijg je niet snel bewezen.
Hopelijk heeft ze er zelf lering uit getrokken, maar ook dat betwijfel ik op de lange duur.
Ja, en met welke bewijzen?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:53 schreef Elske6 het volgende:
[..]
uit ervaring met een soort gelijke beschuldiging bij mij in de buurt, denk ik dat Amanda er goed aan zal doen in hoger beroep te gaan. DAN pas mag zij haar weerwoord geven....
Amanda die een weerwoord geeft lijkt me haar zaak eerlijk gezegd alleen maar slecht te doen.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:53 schreef Elske6 het volgende:
uit ervaring met een soort gelijke beschuldiging bij mij in de buurt, denk ik dat Amanda er goed aan zal doen in hoger beroep te gaan. DAN pas mag zij haar weerwoord geven....
Mooi en aardig maar het gaat om wat na de kooi gebeurde.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:19 schreef mazaru het volgende:
Voor Amanda als ze in hoger beroep gaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze gewoon omdat ik het zo leuk vind om er naar te kijken
[ afbeelding ]
quote:Ik geloof in God en in “What goes around comes around”. Je kunt half Nederland en de mensen die van je houden dan wel voorliegen, maar er zit bloed op jouw handen en dat weten alleen jij en ik!!
Ik heb me vaak verwonderd hoe sommige vrouwen het toch altijd weer presteren om voor über-foute kerels te gaan. In het geval van Amanda verbaast het me niets, maar ook verstandige vrouwen trappen er soms met open ogen in. Neem Lieke bijvoorbeeld, die hebben we toch ook de fout in zien gaan..quote:Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef beequeen het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik zou het als Amanda zijnde zeker proberen. En tsja, Amanda is er wel een van de foute mannen. Dat zal niet 1,2,3 veranderen.
neh !quote:Op maandag 30 maart 2009 17:37 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Mooi en aardig maar het gaat om wat na de kooi gebeurde.
wat een secreet was/is die Brian toch ook.......quote:Op maandag 30 maart 2009 17:19 schreef mazaru het volgende:
Voor Amanda als ze in hoger beroep gaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze gewoon omdat ik het zo leuk vind om er naar te kijken
[ afbeelding ]
quote:Ondanks 1 April is dit geen grap. Nee, oud bewoner Sylvia van de Gouden Kooi is echt zwanger. Sylvia de vrouw die de Huub Hyve al eerder interviewde vertelde ons destijds niet echt bezig te zijn met een relatie maar het drukker had met haar werk en met de zon in Barcelona. Toch heeft Sylvia blijkbaar haar liefde gevonden in Barcelona waarvan ze ondertussen al 3 maanden zwanger is.
Sylvia is niet de eerste die een kindje krijgt na de Gouden Kooi, Dennis en Nadia gingen haar al voor. Ook Brian & Tamara en Huub & Claire verwachten een kindje.
Ik wil Sylvia hierbij van harte feliciteren!
Door: Wiebe Kuipers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |