abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 29 maart 2009 @ 16:18:20 #101
128220 Peter6000
pi_67520687
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:

VOL
Oh, het was Ricardo op die foto.

Hij heeft zijn verkleedpartijen blijkbaar nog nodig.
Dit in tegenstelling tot Eric, die er klaar mee was, en besloot gewoon zichzelf te gaan zijn.
pi_67522052
quote:
Op zondag 29 maart 2009 16:09 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken
Diep triest allemaal. Pagina na pagina dezelfde argumenten en tegenargumenten.
Alles is allemaal al zo vaak voorbij gekomen.

Sorry hoor...maar Ik vind het soms hier erger dan bij vol. Al die argumenten en tegenargumenten over Huub pagina na pagina. Dus dat.
pi_67522798
Echte liefde?

pi_67522894
Met dank aan vol.nl

zondag 29 maart 2009 @ 17:39:28 #105
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_67523116
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:07 schreef Guillaume85 het volgende:

[..]

Sorry hoor...maar Ik vind het soms hier erger dan bij vol. Al die argumenten en tegenargumenten over Huub pagina na pagina. Dus dat.
Ook zo'n voorspelbare reactie.
Ik noem nergens namen en jij komt gelijk met: "Ja, maar..... HUUB!!!"
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_67523859
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:39 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ook zo'n voorspelbare reactie.
Ik noem nergens namen en jij komt gelijk met: "Ja, maar..... HUUB!!!"

Misschien houd je niet van de waarheid...............
  zondag 29 maart 2009 @ 18:09:19 #107
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_67523938
^ dat komt alleen door die 2 bitches en de mensen die daar constant op happen.. buiten dat is het wel chill hier hoor
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 30 maart 2009 @ 00:35:56 #108
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67535145
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:09 schreef Suikeroom het volgende:
^ dat komt alleen door die 2 bitches en de mensen die daar constant op happen.. buiten dat is het wel chill hier hoor
Dus dat!
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  maandag 30 maart 2009 @ 01:27:47 #109
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_67535902
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_67543908
Heb de afgelopen week in een grot geleefd (lees studio) dus had veel nieuws niet meegekregen,

vrijspreken van Brian, heftig verhaal weer! de discussies op de fora is dan wel weer grappig,

die masterscriptie ga ik vnvnd eens helemaal doorlezen, mega interessant. Gaat toch dieper op het streamgedrag in, maar dan serieus onderbouwd...
  maandag 30 maart 2009 @ 13:20:14 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67544299
quote:
Op zondag 29 maart 2009 18:09 schreef Suikeroom het volgende:
Die zijn tenminste consequent en niet de ene keer links en dan weer rechts.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 30 maart 2009 @ 13:21:53 #112
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67544344
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:07 schreef ditisHuub het volgende:
Heb de afgelopen week in een grot geleefd (lees studio) dus had veel nieuws niet meegekregen,

vrijspreken van Brian, heftig verhaal weer! de discussies op de fora is dan wel weer grappig,

die masterscriptie ga ik vnvnd eens helemaal doorlezen, mega interessant. Gaat toch dieper op het streamgedrag in, maar dan serieus onderbouwd...
Heb je een linkje, kan ik meelezen....
  maandag 30 maart 2009 @ 13:22:37 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67544375
Die link staat in dit topic. Heeft Gert vorige week geplaatst.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 30 maart 2009 @ 13:26:54 #114
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67544500
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:
Die link staat in dit topic. Heeft Gert vorige week geplaatst.
Bedankt, (mijn smilies werken niet). gevonden!
pi_67545514
Afgelopen vrijdag was het zo ver, mijn aangifte was gelukkig serieus genomen en Brian heeft zich moeten melden bij de rechtszaal in Haarlem. Ik heb er bewust voor gekozen om niet aanwezig te zijn, maar gelukkig is een vriendin van mij geweest om alles aan te horen. Want iedereen wist natuurlijk al dat hij zou ontkennen dat ik stelselmatig door hem mishandeld werd. Dat hij kan manipuleren heeft iedereen al in de Kooi kunnen zien en ik kan er niet meer tegen om daarbij aanwezig te moeten zijn. Ik ben er eigenlijk van overtuigd, dat Brian werkelijk nog steeds in zijn eigen leugens geloofd. En dat is juist het punt wat alles zo eng maakt en ik hoopte dat de rechter dat in zou zien.

Het is ongelofelijk dat hij met zogenaamde bewijzen aan kwam zetten om de rechter te laten geloven dat hij mij niks aan gedaan zou hebben. Hij had bijvoorbeeld allemaal bonnetjes en afschriften dat wij nog uit eten zijn gegaan en naar een optreden zijn geweest, nadat hij mij geslagen had. Met de vraag aan de rechter waarom ik dan nog met hem uit eten ging, als hij mij geslagen zou hebben? Nou Brian, dat is juist het probleem bij vrouwen die mishandeld worden... Het houden van is helaas niet gelijk over, want je hoopt elke keer weer, dat het de volgende keer beter gaat. Was het maar zo dat wij vrouwen er na de eerste klap gelijk mee zouden stoppen.

Brian probeerde het op jaloezie te gooien die ik nog naar zijn vriendin zou hebben, terwijl ik juist medelijden met zijn vriendin en ongeboren kind heb. Ik hoop dat hij niet zo met haar en zijn kindje omgaat, want dat verdient niemand. Haten doe ik hem niet, want als je iemand haat, moet je daar veel te veel energie insteken en dat weiger ik. Brian, je bent voltooid verleden tijd, maar ik wilde dat je kreeg wat je verdiende, een gepaste straf. Want elke vrouw moet beschermd worden tegen jouw agressieve gedrag, dat je zelf duidelijk niet onder controle hebt, als je weer eens doorslaat.

Ik vind wel dat als een man een vrouw slaat dat je daarvoor gestraft moet worden. Is de Nederlandse wet dan zo krom? Dat je vrouwen mag slaan en gewoon rond mag lopen zonder gestraft te worden? Wordt er nu echt gedacht dat een vrouw, die zo bang is voor nog meer klappen, gelijk foto’s maakt van haar blauwe plekken en wurgplekken? Wordt er dan echt gedacht dat een vrouw eerlijk durft toe te geven bij het ziekenhuis dat het door haar partner komt? Wordt er dan echt gedacht dat een vrouw gelijk aangifte durft te doen, terwijl ze eigenlijk nog steeds van die man houdt? Hoe krom het ook klinkt, ik dacht dat het allemaal wel goed zou komen, nadat we buiten de Kooi wat meer rust zouden krijgen. Natuurlijk geef ik ook toe dat we vaak ruzie hadden en dat ik niet de makkelijkste ben, maar dan geeft een man niet het recht om mij te slaan. Never nooit niet.

Ik ben reuze trots op mezelf dat ik deze stap genomen heb. Ik heb ruim anderhalf jaar alles over deze jongen verborgen gehouden naar de buitenwereld, juist omdat ik zo veel van hem hield. Ik heb hem de belofte gedaan nooit aan iemand te vertellen wat hij mij aandeed. Ook omdat ik nog van hem hield en hij mij probeerde te manipuleren door te zeggen dat het slecht voor onze carrière zou zijn. Ik ben blij en trots op mezelf dat ik het aangedurfd heb om het toch naar buiten te brengen. En ik me niet meer door hem heb laten manipuleren, want hoe kan ik mijn woord houden als ik er zelf helemaal aan kapot ging?

Doordat het over was en ik hem bijna niet meer zag, durfde ik na te denken over onze relatie in de Kooi, maar ook zeker daar buiten. Ik heb echt geprobeerd om mezelf voor de gek te houden en alle lieve fans te laten geloven dat wij als goede vrienden uit elkaar gingen. Want dat was voor Brian erg belangrijk, maar daarin vergat ik weer mezelf. Brian en ik weten wat de waarheid is en als hij verder kan leven met zo'n groot leugen, dan krijg ik bijna medelijden met hem en is het nog erger met hem gesteld dan ik gedacht had. Maar ik geloof dat hij zijn straf nog wel krijgt. Ik geloof in God en in “What goes around comes around”. Je kunt half Nederland en de mensen die van je houden dan wel voorliegen, maar er zit bloed op jouw handen en dat weten alleen jij en ik!!

Ik was gebroken toen ik van mijn vriendin hoorde dat Brian, wegens gebrek aan bewijs, niet vervolgd zou worden. En dus niet omdat mijn zus en ik alles gelogen zouden hebben zoals Brian zelf verklaarde tegenover de pers. Maar ik ben het laatste half jaar zo sterk geworden dat ik dat ook wel een plek kan geven,ook al is het moeilijk. Ondanks alles ben ik toch aan het overwegen om in hoger beroep te gaan, niet alleen voor mezelf, maar voor alle vrouwen die ditzelfde mee maken en na deze uitspraak in mijn zaak helemaal niet meer het lef hebben om aangifte te doen. Omdat ze hierdoor denken dat het toch geen nut heeft. Hoe oneerlijk is het rechtssysteem, wie kan mij dit vertellen??

Even een woord aan alle vrouwen die nog midden in deze situatie zitten: Geef vooral niet op en kies voor jezelf! Ook ik ben er veel sterker uitgekomen dan dat ik in september verwacht had. Laat je niet ontmoedigen door dit alles, er zijn genoeg internetsites waar je anoniem melding kan maken van mishandeling en die je graag verder helpen om een mooi leven te krijgen zonder agressie in je leven en relatie.

See you next week,

XX Amanda

FOTO'S: AMANDA

Live of Amanda 13
  maandag 30 maart 2009 @ 14:05:10 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67545803
Amanda op de bres voor alle mishandelde vrouwen!
Met zo'n spokesperson wens ik al die vrouwen nog meer sterkte.
pi_67545974
Zo dat is een heftige reactie van amanda. Wat triest eigenlijk allemaal voor haar als het echt zo is als ze hier beschrijft. Tussen de regels door laat ze toch weten dat ze behoorlijke klappen heeft gehad.
En gelijk heeft ze wel dat je als vrouw dus op deze manier wel heel moeilijk je gelijk kan bewijzen.
Ik twijfel ook steeds van is het nu wel wraak of niet. En als ik dan lees over die bewijzen van brian met die bonnen dat slaat nergens op. Juist mishandelde vrouwen blijven altijd achter hun partner staan om alles maar te verbloemen.
Hoop voor tamara dat amanda dit allemaal gelogen heeft want anders hou ik mijn hart vast als straks hun baby geboren is en brian weer in het rood schiet.
Als amanda echt mishandeld is door brian zou ik als ik haar was hem blijven aanklagen totdat er wel een rechtszaak tegen hem wordt aangespannen.
Mishandeling mag nooit toegestaan worden.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:13:19 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67546047
Het zou me niks verbazen als er een grote kern van waarheid in het relaas van Amanda zit. Er zal heus wel wat wraakgevoel bijzitten, maar toch denk ik dat de kern op waarheid berust. Zo vreemd kwam dit bericht toentertijd voor mij iig niet uit de lucht vallen. Meer als een 'Daar had je op kunnen wachten.'
pi_67546553
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
Het zou me niks verbazen als er een grote kern van waarheid in het relaas van Amanda zit. Er zal heus wel wat wraakgevoel bijzitten, maar toch denk ik dat de kern op waarheid berust. Zo vreemd kwam dit bericht toentertijd voor mij iig niet uit de lucht vallen. Meer als een 'Daar had je op kunnen wachten.'
En bij amanda in het gezin was mishandeling wel vaker gebeurt (haar zus) dus misschien dat amanda veel meer normaal vond in dat opzicht dan wat vrouwen die in een andere omgeving zijn opgegroeid zou doen.
Maarja liefde doet een hoop met een mens maar als daar angst bij komt moet je heel snel pleite zijn.
Huub had de naam van de grote manipulator in de kooi, maar als ik amanda haar stuk zo lees won brian het toch wel van huub.
Want hoe brian het voor elkaar heeft gekregen dat amanda altijd alles goed praatte van hem snap ik nog niet. Zelfs toen met het slaan van lieke door brian nam ze het voor hem op dat hij nooit een vrouw zou slaan. Amanda was in de kooi best wel een straatvechtster dus vraag me af wat er fout is gegaan met de opvoeding van die meiden als ze het toelaten dat ze mishandeld worden.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:51:50 #120
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67547290
quote:
Op maandag 30 maart 2009 13:55 schreef Elske6 het volgende:

-knip-

Ondanks alles ben ik toch aan het overwegen om in hoger beroep te gaan,
XX Amanda

FOTO'S: AMANDA

Live of Amanda 13
Dat zou ik zeker doen Amanda.
Wat is ze toch zielig. Is zo getraumatiseerd dat ze als een zielig vrouwtje door het leven is gegaan. ;-)
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2009 @ 14:55:20 #121
135305 beequeen
Lost.
pi_67547407
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:13 schreef Copycat het volgende:
Dus dat. Hoe vaak is het niet gezegd op het forum? Niet 1 maar wel tig keer. Ik hoop echt dat ze in hoger beroep gaat. Hoe of wat je ook over Amanda denkt, hij heeft zijn poten thuis te houden.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 30 maart 2009 @ 14:56:44 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67547464
Ik vraag me af of dat hoger beroep wat oplost. Denk het niet.
Heel sneu als het allemaal echt waar is, maar dit krijg je niet snel bewezen.
Hopelijk heeft ze er zelf lering uit getrokken, maar ook dat betwijfel ik op de lange duur.
  maandag 30 maart 2009 @ 14:57:20 #123
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67547481
Ik ben benieuwd of deze muis nog een grotere staart gaat krijgen..
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2009 @ 14:59:28 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_67547557
Ik heb geen idee, maar ik zou het als Amanda zijnde zeker proberen. En tsja, Amanda is er wel een van de foute mannen. Dat zal niet 1,2,3 veranderen.
― Mark Twain
pi_67547639
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:28 schreef lies1958 het volgende:

[..]

En bij amanda in het gezin was mishandeling wel vaker gebeurt (haar zus) dus misschien dat amanda veel meer normaal vond in dat opzicht dan wat vrouwen die in een andere omgeving zijn opgegroeid zou doen.
Maarja liefde doet een hoop met een mens maar als daar angst bij komt moet je heel snel pleite zijn.
Huub had de naam van de grote manipulator in de kooi, maar als ik amanda haar stuk zo lees won brian het toch wel van huub.
Want hoe brian het voor elkaar heeft gekregen dat amanda altijd alles goed praatte van hem snap ik nog niet. Zelfs toen met het slaan van lieke door brian nam ze het voor hem op dat hij nooit een vrouw zou slaan. Amanda was in de kooi best wel een straatvechtster dus vraag me af wat er fout is gegaan met de opvoeding van die meiden als ze het toelaten dat ze mishandeld worden.
Dat Brian de politierechter kan manipuleren is het toch knap? Dat Brian een antillian is vrijgesproken door de rechter knap ook toch?.
Die mensen behandelen dagelijks die soort zaken en ze beslissen niet zomaar.

Even serieus. Al die praatjes van amanda vind ik bullshit.
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2009 @ 15:07:41 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_67547807
Geen streams gekeken Guillaume? Ik hoor die wanker als lispelen tegen de rechter, dat het allemaal zo overdreven is en hij nooit iets heeft gedaan. Hij zal vast niet gezegd hebben dat de rechter zijn kutschjmoel moest houden en misschien heeft ie ook nog wel een traantje weggepinkt. Zou mij niks verbazen.
Zo, dit is mijn laatste commentaar over het hele gebeuren. Geen zin in een VOL discussie.
― Mark Twain
pi_67548637
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:01 schreef Guillaume85 het volgende:

[..]

Dat Brian de politierechter kan manipuleren is het toch knap? Dat Brian een antillian is vrijgesproken door de rechter knap ook toch?.
Die mensen behandelen dagelijks die soort zaken en ze beslissen niet zomaar.

Even serieus. Al die praatjes van amanda vind ik bullshit.
Wat heeft het ermee te maken dat brian zijn moeder van antiliaanse afkomst is. Brian is gewoon een nederlander hoor geboren in breukelen. En afkomst doet er toch niet toe. Een man heeft zijn handen thuis te houden tegen over een vrouw. Al is hij blauw.
pi_67548905
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:07 schreef beequeen het volgende:
Geen streams gekeken Guillaume? Ik hoor die wanker als lispelen tegen de rechter, dat het allemaal zo overdreven is en hij nooit iets heeft gedaan. Hij zal vast niet gezegd hebben dat de rechter zijn kutschjmoel moest houden en misschien heeft ie ook nog wel een traantje weggepinkt. Zou mij niks verbazen.
Zo, dit is mijn laatste commentaar over het hele gebeuren. Geen zin in een VOL discussie.
Je laatste commentaar en dan stoppen. Knap.
  maandag 30 maart 2009 @ 16:07:42 #129
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67549733
Ben benieuwd of die brief naar de televaag gestuurd gaat worden.
  maandag 30 maart 2009 @ 16:10:39 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67549831
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:07 schreef mooiiiiii het volgende:
Ben benieuwd of die brief naar de televaag gestuurd gaat worden.
Welke brief?
  maandag 30 maart 2009 @ 16:11:36 #131
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67549869
Dat blognieuws van Amanda
  † In Memoriam † maandag 30 maart 2009 @ 16:48:17 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_67551048
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:42 schreef Guillaume85 het volgende:

Je laatste commentaar en dan stoppen. Knap.
Wat begrijp je niet aan "laatste commentaar"?
― Mark Twain
pi_67551238
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:56 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me af of dat hoger beroep wat oplost. Denk het niet.
Heel sneu als het allemaal echt waar is, maar dit krijg je niet snel bewezen.
Hopelijk heeft ze er zelf lering uit getrokken, maar ook dat betwijfel ik op de lange duur.
uit ervaring met een soort gelijke beschuldiging bij mij in de buurt, denk ik dat Amanda er goed aan zal doen in hoger beroep te gaan. DAN pas mag zij haar weerwoord geven....
pi_67551378
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:53 schreef Elske6 het volgende:

[..]

uit ervaring met een soort gelijke beschuldiging bij mij in de buurt, denk ik dat Amanda er goed aan zal doen in hoger beroep te gaan. DAN pas mag zij haar weerwoord geven....
Ja, en met welke bewijzen?
  maandag 30 maart 2009 @ 17:00:30 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67551452
quote:
Op maandag 30 maart 2009 16:53 schreef Elske6 het volgende:

Amanda die een weerwoord geeft lijkt me haar zaak eerlijk gezegd alleen maar slecht te doen.

Ik sat er toch naast!!! Ben je blind of sow?
  maandag 30 maart 2009 @ 17:06:20 #136
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67551618
Ach ,alle ogen gericht op Kwatta,ben benieuwd hoelang ie de druk aankan.
  maandag 30 maart 2009 @ 17:19:55 #137
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_67551993
Voor Amanda als ze in hoger beroep gaat

En deze gewoon omdat ik het zo leuk vind om er naar te kijken
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_67552509
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:19 schreef mazaru het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi en aardig maar het gaat om wat na de kooi gebeurde.
  maandag 30 maart 2009 @ 17:47:21 #139
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_67552746
quote:
Ik geloof in God en in “What goes around comes around”. Je kunt half Nederland en de mensen die van je houden dan wel voorliegen, maar er zit bloed op jouw handen en dat weten alleen jij en ik!!

serieus waarom heb ik dit uberhaupt gelezen, ik ga een ijsje halen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  maandag 30 maart 2009 @ 18:03:10 #140
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_67553170
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:59 schreef beequeen het volgende:
Ik heb geen idee, maar ik zou het als Amanda zijnde zeker proberen. En tsja, Amanda is er wel een van de foute mannen. Dat zal niet 1,2,3 veranderen.
Ik heb me vaak verwonderd hoe sommige vrouwen het toch altijd weer presteren om voor über-foute kerels te gaan. In het geval van Amanda verbaast het me niets, maar ook verstandige vrouwen trappen er soms met open ogen in. Neem Lieke bijvoorbeeld, die hebben we toch ook de fout in zien gaan..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 30 maart 2009 @ 18:08:42 #141
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67553307
Zo,eff pauze
pi_67554618
Krijg toch weer een heel akelig gevoel, nu ik die beelden terug zie.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 00:09:06 #143
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67564779
Heel naar
  dinsdag 31 maart 2009 @ 03:34:34 #144
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_67566718
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:37 schreef Guillaume85 het volgende:

[..]

Mooi en aardig maar het gaat om wat na de kooi gebeurde.
neh !
ik wil nu ook wel eens weten wat er allemaal precies in de kooi gebeurde !

velen hebben toen gekeken met verbazing .... hoe dan ? kan dat ? mag dat ???
zelfs de personen die in de kooi zaten kregen niet alles mee ....
zie hoe Lieke Amanda waarschuwde voor Brian toen ze er uit was en zo ook Nadia !

en Amanda moet doorgaan ! mag Brian zijn lullige bonnetjes hebben ..... zij ( wij )heeft/hebben de beelden ...

man ! als ik hier nog aan terug denk

er flipte er toen maar 1 ...Brian
na het slaan flipte Huub ook ... ehe resultaat .... nachtje witte bergen voor Brian
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_67566799
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:19 schreef mazaru het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
wat een secreet was/is die Brian toch ook.......
  dinsdag 31 maart 2009 @ 11:06:54 #146
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_67571790
John de Mol heeft een groot geloof in eigen kunnen’
Geplaatst op dinsdag 31 maart 2009 om 10:10
Hoeveel geld John de Mol zal investeren in zijn maandag aangekondigde wereld- wijde expansie, is volgens een zegsman afhankelijk van de keuzen die gemaakt worden. “De Mol heeft ongetwijfeld een bedrag in zijn hoofd dat hij maximaal wil uitgeven, maar hoeveel dat is, is mij niet verteld. Omdat hij per land gaat bekijken wat hij gaat doen, is het ook nog te vroeg om te zeggen wat het in totaal gaat kosten.” Het is de vraag of de timing nu wel goed is. “John de Mol heeft een groot geloof in eigen kunnen.”

In de loop van 2009 zal Talpa in de Verenigde Staten, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje en het Verenigd Koninkrijg vestigingen open. In een later stadium zijn China, India en Rusland aan de beurt. Een woordvoerder van het bedrijf laat in De Volkskrant weten dat nu per land bekeken wordt of er nieuwe bedrijven van de grond af worden opgebouwd (”daar zijn minder mensen voor nodig en dat is dus goedkoper“), of dat bedrijven worden opgekocht (”dat is duurder, maar je kunt sneller aan de slag“).

Talpa gaat internationaal met programma’s als Daten in het Donker (Dating in the Dark), Ik Hou van Holland (I Love my Country) en De Frogers: Effe Geen Cent Te Makken (Celebrities on Welfare).

bron: www.mediacourant.nl
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 1 april 2009 @ 01:17:17 #147
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67600301
Up ,want de dag nadert (tijd gaat snel) dat Huubsoppers (niet mijn woord,beetje simpel bedacht)(blij zijn dat er weer een wonder geboren wordt.We gaan aftellen

[ Bericht 4% gewijzigd door mooiiiiii op 01-04-2009 01:23:27 ]
pi_67624291
Heel leuk nieuws via de twitter van eric:

JAAA! Sylvia zwanger! :-) Wat is dat toch met al die Gouden Kooi mensen?! Zat er wat in het water ofzo?! Ik mag wel op gaan passen! :-S
about 1 hour ago from web
  † In Memoriam † woensdag 1 april 2009 @ 21:00:16 #149
135305 beequeen
Lost.
pi_67625788
Wiebe Kuipers, jaja.

quote:
Ondanks 1 April is dit geen grap. Nee, oud bewoner Sylvia van de Gouden Kooi is echt zwanger. Sylvia de vrouw die de Huub Hyve al eerder interviewde vertelde ons destijds niet echt bezig te zijn met een relatie maar het drukker had met haar werk en met de zon in Barcelona. Toch heeft Sylvia blijkbaar haar liefde gevonden in Barcelona waarvan ze ondertussen al 3 maanden zwanger is.

Sylvia is niet de eerste die een kindje krijgt na de Gouden Kooi, Dennis en Nadia gingen haar al voor. Ook Brian & Tamara en Huub & Claire verwachten een kindje.

Ik wil Sylvia hierbij van harte feliciteren!

Door: Wiebe Kuipers
― Mark Twain
  woensdag 1 april 2009 @ 21:07:54 #150
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67626081
Leuk!!Hierbij feliciteer ik Sylvia en haar vriend van harte met hun zwangerschap En ik wil graag foto's zien van Sylvia's lover asap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')