quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Weet eigenlijk iemand nog wel wie Terror Jaap is?
Hoe vaak ga je dit nog melden?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:19 schreef sherry777 het volgende:
Het is uit tussen Lieke en Leon. Lieke komt ook niet voor in de lijst van Leon's vriendjes op hyves!
Het is uit tussen Lieke en Leon? Ken je een van hen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef sherry777 het volgende:
Het is uit met Lieke en Leon. Zie leons zijn hyvessite met dikke opgestoken middelvingers naar Lieke
en checks Lieke's hyvessite, momenteel afgeschermd
Fluitertje, ik denk echt dat het uit is tussen die 2. Leon heeft Lieke's foto's verwijderd, ze komt ook niet meer voor in zijn vriendenlijst en ze sturen elkaar geen koetsiekoetsieberichten meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Het is uit tussen Lieke en Leon? Ken je een van hen?
De opgestoken middelvinger is naar Lieke? Hoe weet je dat zo zeker?
Waarschijnlijk omdat hij heel slecht is. Misschien gaat ze nu wel met Huub in bad zitten.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:03 schreef Starlie het volgende:
Maar wij willen natuurlijk met zijn allen wel ff weten waarom het uit is!
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
als ik jullie was zou ik vandaag wel ff naar de hyves van Lieke gaan, misschien staat er iets wat je dan hier op fok kan afkraken..
Lieke D status ?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:51 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
inderdaad, laat dat kind lekker d'r leven leiden.
het topic heet "in de media" post dan alleen info als die d-status sterretjes ook daadwerkelijk in de media komen. en NEE, hyves zie ik niet als media.
Ach laat gaan.. Het is nu eenmaal de gewoonte om mooie en leuke vrouwen af te kraken. Kijk maar eens naar de topics over Yolanthe.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
als ik jullie was zou ik vandaag wel ff naar de hyves van Lieke gaan, misschien staat er iets wat je dan hier op fok kan afkraken..
Je wilt Lieke toch niet met Yolanthe vergelijken? Daar kan Lieke niet aan tippen!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach laat gaan.. Het is nu eenmaal de gewoonte om mooie en leuke vrouwen af te kraken. Kijk maar eens naar de topics over Yolanthe.
Dit soort kanjers wordt beschimpt door jaloerse vrouwen die zien dat ze zelf alles ontberen wat deze toppers wel hebben en door mannen die nooit in staat zullen zijn om aan zo'n vrouw te geraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |