Thats the question.Wordt vervolgd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:55 schreef TeeEr het volgende:
hey wat voor afkomst is Nena eigenlijk, zij lijkt me geen 100%NL..
Gelukkig heb je het opgelost door die edit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vergat te quoten en had zin in smilies.Kan beuren![]()
Een oase van onbekend talent.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:58 schreef lies1958 het volgende:
Stel D artiesten op het binnenhof. Goh dat is toch wel heel erg leuk zeg.
Moet je eens kijken op dat tv kanaal lig je af en toe helemaal in een deuk als je ziet wat voor clips en liedjes daar voorbij komen.
Is bij ziggo nu etalagekanaal.
Ze noemt Lieke "koek".quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:07 schreef Pearlbitch het volgende:
En toch staat ze zo leuker op de foto dan met zo'n gozer..
quote:Marjolein (594)
gisteren, 11:01
Donderdag is prima koek!
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor, geen moeite aan besteden, kost alleen maar energie en die kan je als eerste veel beter in jezelf stoppen!
Leuke dingen doen met leuke mensen helpt altijd heel goed! hahah! donderdag is onze avond koekie!
love you!![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef sherry777 het volgende:
Het is uit met Lieke en Leon. Zie leons zijn hyvessite met dikke opgestoken middelvingers naar Lieke en checks Lieke's hyvessite, momenteel afgeschermd
Lieke's Hyves is niet afgeschermd, Leon's Hyves wel. Ben ook wel benieuwd naar die foto, ik zie die foto iig niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef sherry777 het volgende:
Het is uit met Lieke en Leon. Zie leons zijn hyvessite met dikke opgestoken middelvingers naar Lieke en checks Lieke's hyvessite, momenteel afgeschermd
Ik krijg spontaan trek in een flinke hap!!quote:
Een win-win situatie dus, Alain Kersten kan zijn persoonlijke financiële crisis gaan oplossen met een fantastische zomerhit, en Huub kan zijn Theo van Gogh interviewstijl op excentrieke wijze gaan botvieren op de Ministers (met een hoofdletter).quote:
Op welke foto doelde jij nu met die middelvingers? Die van dat groepje die Beequeen heeft geplaatst? En zo ja, wat is de link dan met Lieke?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:42 schreef sherry777 het volgende:
alle foto's van Lieke zijn verwijderd op de site van Leon
Waar lieke mee op de foto staat heet geen marjolein maar mirjam. Dat is haar vriendin die toen vanwege haar baan als agente niet in de kooi kon komen.quote:
Je hebt gelijk, ik raak helemaal confuus van al die vrouwen op haar Hyves.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:58 schreef lies1958 het volgende:
Waar lieke mee op de foto staat heet geen marjolein maar mirjam. Dat is haar vriendin die toen vanwege haar baan als agente niet in de kooi kon komen.
Blijf hopenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan trek in een flinke hap!!
Niet 100% NL??quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:55 schreef TeeEr het volgende:
hey wat voor afkomst is Nena eigenlijk, zij lijkt me geen 100%NL..
als iemand zou schrijven dat het Lieke is van achteren geloof ik het meteenquote:
Weet eigenlijk iemand nog wel wie Terror Jaap is?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
ik zag net dit berichtje in Jaap zn topic op nowlive.. links mag je daar niet plaatsen denk ik? anyway hij denkt nog steeds dat ie op tv kan komen.. zou wel zoiets als 101 tv worden ofzo
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |