sjesus wat is het toch een gezellig typjequote:Op zaterdag 4 april 2009 14:12 schreef lies1958 het volgende:
Nieuw Blog van Lieke haar hyve's ze heeft er weer tijd voor nu ze weer single is om te gaan zweefteveren.
knip.......
Dus iedereen met hyves en veel vrienden is mediageil?quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:10 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Waarom dan een publieke hyves met zoveel vrienden?
Ja! Dus toch! Ik dacht al, die ken ik ergens van! Slecht optreden btw! ECH HEEEEEEEEL SLECHT! Die daarna kwam was goed.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Chantal uit Den Bosch komt zo in de paal hangen bij Holland Got Talent op SBS,
is dit Chantal die af en toe langs kwam in DGK?
Wat deed ze eigenlijk ook alweer in de Kooi? Toch niet paaldansen? Want het zou best kunnen dat ze les heeft gehad van Amanda.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:44 schreef mooiiiiii het volgende:
Ja,ik heb die Chantal ook gezien,wat een verschil met dat meisje die daarna kwam
.Chantal kwam behoorlijk ordinair over
Ik heb haar gezien in Loon op Zand met de fandag van Huub en Jaap,lijkt me wel een aardig meisje maar snap niet dat mensen zo graag hun kruis laten bekijken door vreemden
![]()
Ben benieuwd of Amanda de sprong in de paal durft te maken bij HGT na die afgangvan Chantal
Fergie is echt een baas.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:43 schreef Suikeroom het volgende:
^hehe kijk ze gaan, stalkers united![]()
![]()
[ afbeelding ]
Morgenavond 22.55 @ Bnn dusquote:Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes.
Vele van jullie hebben mijn column op MSN starlounge al gelezen, ik heb eindelijk verteld wat ik echt voelde. Ik wilde vooral mijn kant van het verhaal wat meer duidelijk maken, juist omdat Brian vrijgesproken is door te weinig bewijs. In mijn verklaring heb ik alles verteld wat er gebeurd is, maar er is te weinig mee gedaan. Maar waar ik zo blij mee ben en me ook echt geraakt heeft zijn de krabbels en de vele mailtjes die ik ontvangen heb van allemaal lieve mensen. Er zaten ook mailtjes bij die me diep geraakt hebben en waar het kippenvel van op mijn lijf stond. Maar ook heel veel tips en lieve raad, waar ik zeker wat mee kan en over na ga denken.
Ik vond het in het begin moeilijk om het hierover te hebben, maar als ik al die berichtjes en krabbels lees weet ik waar ik het voor gedaan heb. Via deze blog wil ik iedereen daarvoor bedanken, ik heb zo veel reacties gehad, dat het onmogelijk is om ze allemaal te beantwoorden. Daarom doe ik het via deze blog, thanks allemaal.
Ook wil ik jullie er op wijzen dat ik zondagavond om 22.55 uur bij BNN in het programma spuiten en slikken te zien ben. Afgelopen Maandag hebben ze de hele dag opnames gemaakt voor een nieuw item in hun programma. Waar ik de hele dag door allerlei vragen heb moeten beantwoorden over seks, drugs en alcohol. Zoals jullie weten ben ik een open boek en zal het een leuk item worden in spuiten en slikken.
Een hele dikke kus,
XX Amanda.
Hier een vrij onschuldige Chantalquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:22 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat deed ze eigenlijk ook alweer in de Kooi? Toch niet paaldansen? Want het zou best kunnen dat ze les heeft gehad van Amanda.
Misschien ziet ie het als nep filmpjesquote:Op zondag 5 april 2009 00:16 schreef Elske6 het volgende:
Ik had , als reactie op het blog van Brian's Hyves over de vrijspraak, de link gezet naar Fok waar al die "[b]mep "filmpjes stonden.. met de tekst erbij:" KIJK EERST HIER MAAR EENS , en oordeel dan of die vrijspraak terecht was......... "
Laat hij die nu na 4 dagen verwijderd hebben???? Flauw hoor........... trouwens alle negatieve krabbels zijn weg. dus tegen gerechtigheid kan hij ook niet...
Had jij ook op je hyves die negatieve krabbels laten staan? wees eerlijk. In ieder geval, probeer dan negatieve krabbels op Amanda haar hyves te schrijven. Ze verwijdeert ze ook.quote:Op zondag 5 april 2009 00:16 schreef Elske6 het volgende:
Ik had , als reactie op het blog van Brian's Hyves over de vrijspraak, de link gezet naar Fok waar al die "mep"filmpjes stonden.. met de tekst erbij:" KIJK EERST HIER MAAR EENS , en oordeel dan of die vrijspraak terecht was......... "
Laat hij die nu na 4 dagen verwijderd hebben???? Flauw hoor........... trouwens alle negatieve krabbels zijn weg. dus tegen gerechtigheid kan hij ook niet...
Gerechtigheid? Ben je nu echt zo dom of kun je heel erg goed doen alsof?quote:Op zondag 5 april 2009 00:16 schreef Elske6 het volgende:
Flauw hoor........... trouwens alle negatieve krabbels zijn weg. dus tegen gerechtigheid kan hij ook niet...
het laatste.....quote:Op zondag 5 april 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gerechtigheid? Ben je nu echt zo dom of kun je heel erg goed doen alsof?
Wat een irritant stuk tekst...quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:12 schreef lies1958 het volgende:
Nieuw Blog van Lieke haar hyve's ze heeft er weer tijd voor nu ze weer single is om te gaan zweefteveren.
Bewustwording
vandaag, 13:12, 45 x bekeken
In het leven draait het in mijn ogen voor een groot deel om bewustwording.
Ik blijf het tegenkomen in mijn leven. Het bewust worden van wie je bent, want je kunt, wat je wilt en waar je naartoe wilt.
Maar dat werkt natuurlijk ook de andere kant op.
Het bewust worden van wie je niet bent, wat je niet kunt, wat je niet wilt en welke kant je niet niet op wilt.
Want als je weet wat je wilt, weet je ook wat je niet wilt... Je grenzen kennen is heel belangrijk.
Als je bewust wordt van wie je bent, zowel lichamelijk als geestelijk is er een balans in het moment waar je, je op dat moment bevind.
Zonder bewustwording blijf je geestelijk steken.
Zowel emotioneel, empathisch, communicatief als in energie.
Het begint met bewust worden dat er meer is. Meer mogelijkheden om jezelf ten volle te kunnen uiten en alles uit het leven te halen, dat er ontwikkeling bestaat. Daarop volgt een wilsbesluit, dat je wilt leren, ontwikkelen en ervaren...
Vervolgens zul je veel vallen en opstaan en oneindig jezelf tegenkomen, maar dan heb je wel wat geleerd en ben je een stap verder in je leven. Je staat sterker in je schoenen, bent meer wereldwijs en dit kun je ook delen met anderen.
Wordt je bewust van jezelf en de wereld om je heen en je zult zien dat je een stuk gelukkiger zult leven!
Ik ben een voorstander van het blijven ontwikkelen en ontplooien van het persoonlijke zelf. Om te groeien, zowel naar jezelf toe als naar de buitenwereld, zodat je, je ook meer bewust wordt van de wereld om je heen.
Hoe bewuster je leeft, des te meer je zult ervaren en des te meer je zult kunnen genieten van het leven.
De wereld heeft zoveel voor ons in petto... Het begint met het openen van je ogen en beseffen hoe machtig mooi het leven is, met al zijn oneindige mogelijkheden...
Jij zegt wat ik denk. Check de SC.quote:
Staat ook op rtl boulevard. Kindje is maar 1650 gram en moet tot 4 pond in het ziekenhuis blijven liggen.quote:
zal me verder worst wezen hoor wanneer dat kind verwekt is maar dat gewicht klopt inderdaad wel,quote:Op maandag 6 april 2009 18:58 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Staat ook op rtl boulevard. Kindje is maar 1650 gram en moet tot 4 pond in het ziekenhuis blijven liggen.
Dat gewicht pas wel bij een te vroeg geborene.
Hij heeft het jongetje erkend als zijnde zijn kind en daarom zal het zijn naam dragenquote:Op maandag 6 april 2009 20:08 schreef capricia het volgende:
Waarom heeft het kindje de achternaam van Brian...zijn ze inmiddels getrouwd?
Dat je er niet voor getrouwd hoeft te zijn, dat weet ik. Maar ik dacht dat de achternaam dan een bewuste keuze moest zijn...wist niet dat het nog zo ouderwets was dat het automatisch de naam van de vader kreeg als hij het kind erkende.quote:Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef sunny16947 het volgende:
Daar hoef je niet voor getrouwd te zijn. Als hij het erkent en aangeeft krijgt het gewoon de achternaam van de vader.
ja, dat zeker.quote:
Speculatie, speculaite van een wannabie journalist. Even serieus!quote:Op maandag 6 april 2009 21:31 schreef peeet1 het volgende:
gouden-kooi-psychopaat-heeft-snel-zaad
Brian, de mishandelende psychopaat van de sitcom De Gouden Kooi heeft niet alleen keihard buiten de deur geneukt, om zijn bestaansrecht te garanderen heeft hij ook zijn verdorven genenpakket gekopieerd. En dat is dus SCHOKKEND! Brian, tegen wie ex-vriendin Amanda aangifte deed wegens mishandeling roerde in het roompotje van zijn ex Tamara en bezwangerde haar. Een nieuwe tokkievader is geboren.
Brian zelf zegt het keurig volgens de relationele etiketten te hebben gedaan. Eerst ex Amanda mishandelen, dan in augustus de relatie beëindigen en toevallig loopt hij net daarna (dus niet tijdens de relatie met Amanda, maar er-na!!) zijn ex-vriendinnetje Tamara tegen het lijf. Toevallig!
“We hadden zes jaar een relatie. Het was meteen weer vertrouwd tussen ons. Ons kindje is niet gepland, maar zeer zeker welkom,” aldus de ideale schoonzoon. Het zit onze Brian ook niet lekker dat Amanda aangifte tegen hem deed. „Ze weet dondersgoed dat ik haar nooit heb aangeraakt. Toen ze hoorde over mij en Tamara, werd ze razend. Ze dreigde me hoe dan ook zwart te maken.”
Brian vind zichzelf een enorme heer: : „Ik begrijp dat het voor haar vreselijk is om te horen dat je ex, zo vlak na de breuk, weer gelukkig is met een ander. En dat hij dan nog vader wordt, zal ook niet gemakkelijk zijn. Maar, vindt Brian, „ík kan mezelf recht in de spiegel aankijken. Ik heb Amanda niet bedrogen met Tamara, wij zijn sinds begin september weer samen. We hopen nu op een beetje rust, zodat we ons kunnen voorbereiden op ons aanstaande ouderschap.”
Net wanneer je denkt dat de Gouden Kooi van de buis is, gaat deze vrolijk verder.
bron http://www.endandit.nl/en(...)paat-heeft-snel-zaad
Kan kloppen dat je huub niet zag staan. Die heeft niet aan dit programma meegewerkt.quote:Op maandag 6 april 2009 22:59 schreef schizolientje het volgende:
Ik zag Huub niet op de aftiteling van daten in het donker, Studio Claire wel. Heb nu gekeken maar meteen voor het laatst, wat een but programma!!!
quote:10 maart 212 kilo
4 april 201,5 kilo
De eerste 10 kilo zijn eraf!
Lees even dit verhaaltje via deze link:
Geen links plaatsen!
1)
Ik zat niet echt in mijn terugtrek modus hoor. Zit erg druk om de financiering rond te krijgen van De Terror Jaap Show, het bijspijkeren van mijn format en het maken van mijn content.
2)
Goed nieuws. De vorige eigenaar van geen link is zo vriendelijk geweest de domein aan mij te geven. Naast mijn fanbase site geen link zullen dit de belangrijkste sites worden die de nationale TV uitzending ondersteunen.
3)
Ik laat me niet afrekenen door een zenderdirecteur die zo maar eventjes over mijn lot beslist. Ik vind dat de kijker mij moet afrekenen, vandaar dat ik mijn eigen zendtijd koop ondersteund door sponsors en adverteerders.
4)
Ik hoop dat De Bunker een succes wordt. Of ik er inga als promotie hangt af van mijn opnameschema.
5)
Voorlopig contracten voor een middagtijdslot liggen er, alsmede een optie om te particperen in een digitale 24 uurs zender.
6)
Hoe zaken zich zullen ontvouwen, hangt af of ik nog 1 a 2 sponsors kan vinden. Diako Easyfit staat al achter me, hopen dat ik er nog 1 a 2 weet te vinden, want dan kan ik zo snel mogelijk los gaan.
7)
Ja, het duurt allemaal lang. Ja, contracten zijn ingewikkeld. Ja, de TV wereld is traag. Maar ik laat me niet uit het veld slaan. Wederom vind ik het krom om door zenderdirecteuren te worden afgewezen, dat recht is aan de kijker.....als ik genoeg kijkers haal dan zullen ze allemaal op hun neus gaan. Fok ze allemaal. The world is yours!
Jaap er misschien in,Ricardo er misschien in? Dan ook Elly gezellie.Palma zal wel niet kunnen ivm haar cafeetje en Huub mag niet van mijquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
ik zag net dit berichtje in Jaap zn topic op nowlive.. links mag je daar niet plaatsen denk ik? anyway hij denkt nog steeds dat ie op tv kan komen.. zou wel zoiets als 101 tv worden ofzo
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:41 schreef mooiiiiii het volgende:
"De bunker"
Ruud van BB 1 erin![]()
Jaap er misschien in
![]()
,Ricardo er misschien in
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
? Dan ook Elly gezellie
.Palma zal wel niet kunnen ivm haar cafeetje
![]()
en Huub mag niet van mij
![]()
Die blijft lekker voor z'n Claire zorgen.
![]()
Lieke kan wel ,die is weer single
![]()
![]()
![]()
Ik vergat te quoten en had zin in smilies.Kan beurenquote:
Thats the question.Wordt vervolgd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:55 schreef TeeEr het volgende:
hey wat voor afkomst is Nena eigenlijk, zij lijkt me geen 100%NL..
Gelukkig heb je het opgelost door die edit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vergat te quoten en had zin in smilies.Kan beuren![]()
Een oase van onbekend talent.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:58 schreef lies1958 het volgende:
Stel D artiesten op het binnenhof. Goh dat is toch wel heel erg leuk zeg.
Moet je eens kijken op dat tv kanaal lig je af en toe helemaal in een deuk als je ziet wat voor clips en liedjes daar voorbij komen.
Is bij ziggo nu etalagekanaal.
Ze noemt Lieke "koek".quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:07 schreef Pearlbitch het volgende:
En toch staat ze zo leuker op de foto dan met zo'n gozer..
quote:Marjolein (594)
gisteren, 11:01
Donderdag is prima koek!
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor, geen moeite aan besteden, kost alleen maar energie en die kan je als eerste veel beter in jezelf stoppen!
Leuke dingen doen met leuke mensen helpt altijd heel goed! hahah! donderdag is onze avond koekie!
love you!![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef sherry777 het volgende:
Het is uit met Lieke en Leon. Zie leons zijn hyvessite met dikke opgestoken middelvingers naar Lieke en checks Lieke's hyvessite, momenteel afgeschermd
Lieke's Hyves is niet afgeschermd, Leon's Hyves wel. Ben ook wel benieuwd naar die foto, ik zie die foto iig niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef sherry777 het volgende:
Het is uit met Lieke en Leon. Zie leons zijn hyvessite met dikke opgestoken middelvingers naar Lieke en checks Lieke's hyvessite, momenteel afgeschermd
Ik krijg spontaan trek in een flinke hap!!quote:
Een win-win situatie dus, Alain Kersten kan zijn persoonlijke financiële crisis gaan oplossen met een fantastische zomerhit, en Huub kan zijn Theo van Gogh interviewstijl op excentrieke wijze gaan botvieren op de Ministers (met een hoofdletter).quote:
Op welke foto doelde jij nu met die middelvingers? Die van dat groepje die Beequeen heeft geplaatst? En zo ja, wat is de link dan met Lieke?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:42 schreef sherry777 het volgende:
alle foto's van Lieke zijn verwijderd op de site van Leon
Waar lieke mee op de foto staat heet geen marjolein maar mirjam. Dat is haar vriendin die toen vanwege haar baan als agente niet in de kooi kon komen.quote:
Je hebt gelijk, ik raak helemaal confuus van al die vrouwen op haar Hyves.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:58 schreef lies1958 het volgende:
Waar lieke mee op de foto staat heet geen marjolein maar mirjam. Dat is haar vriendin die toen vanwege haar baan als agente niet in de kooi kon komen.
Blijf hopenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan trek in een flinke hap!!
Niet 100% NL??quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:55 schreef TeeEr het volgende:
als iemand zou schrijven dat het Lieke is van achteren geloof ik het meteenquote:
Weet eigenlijk iemand nog wel wie Terror Jaap is?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
ik zag net dit berichtje in Jaap zn topic op nowlive.. links mag je daar niet plaatsen denk ik? anyway hij denkt nog steeds dat ie op tv kan komen.. zou wel zoiets als 101 tv worden ofzo
[..]
ze heeft iets indisch in dr ogenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet 100% NL??
Ze ziet er niet bepaald uit als een bantoeneger..
Oma komt uit Indonesie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:55 schreef TeeEr het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Weet eigenlijk iemand nog wel wie Terror Jaap is?
Hoe vaak ga je dit nog melden?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:19 schreef sherry777 het volgende:
Het is uit tussen Lieke en Leon. Lieke komt ook niet voor in de lijst van Leon's vriendjes op hyves!
Het is uit tussen Lieke en Leon? Ken je een van hen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:06 schreef sherry777 het volgende:
Het is uit met Lieke en Leon. Zie leons zijn hyvessite met dikke opgestoken middelvingers naar Lieke
en checks Lieke's hyvessite, momenteel afgeschermd
Fluitertje, ik denk echt dat het uit is tussen die 2. Leon heeft Lieke's foto's verwijderd, ze komt ook niet meer voor in zijn vriendenlijst en ze sturen elkaar geen koetsiekoetsieberichten meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Het is uit tussen Lieke en Leon? Ken je een van hen?
De opgestoken middelvinger is naar Lieke? Hoe weet je dat zo zeker?
Waarschijnlijk omdat hij heel slecht is. Misschien gaat ze nu wel met Huub in bad zitten.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:03 schreef Starlie het volgende:
Maar wij willen natuurlijk met zijn allen wel ff weten waarom het uit is!
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
als ik jullie was zou ik vandaag wel ff naar de hyves van Lieke gaan, misschien staat er iets wat je dan hier op fok kan afkraken..
Lieke D status ?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:51 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
inderdaad, laat dat kind lekker d'r leven leiden.
het topic heet "in de media" post dan alleen info als die d-status sterretjes ook daadwerkelijk in de media komen. en NEE, hyves zie ik niet als media.
Ach laat gaan.. Het is nu eenmaal de gewoonte om mooie en leuke vrouwen af te kraken. Kijk maar eens naar de topics over Yolanthe.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef Suikeroom het volgende:
als ik jullie was zou ik vandaag wel ff naar de hyves van Lieke gaan, misschien staat er iets wat je dan hier op fok kan afkraken..
Je wilt Lieke toch niet met Yolanthe vergelijken? Daar kan Lieke niet aan tippen!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach laat gaan.. Het is nu eenmaal de gewoonte om mooie en leuke vrouwen af te kraken. Kijk maar eens naar de topics over Yolanthe.
Dit soort kanjers wordt beschimpt door jaloerse vrouwen die zien dat ze zelf alles ontberen wat deze toppers wel hebben en door mannen die nooit in staat zullen zijn om aan zo'n vrouw te geraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |