abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 26 maart 2009 @ 10:34:41 #76
135305 beequeen
Lost.
pi_67421971
quote:
De lente is net begonnen en de zomer komt er aan. Dus iedereen wil er weer strak uitzien in haar bikini of in zijn zwembroek. Wat is dat toch met ons vrouwen en ons gewicht? Ik hoorde laatst dat 80 procent van de vrouwen zich te dik voelt. Dat wil dan niet zeggen dat die 80 procent dan ook té dik is, maar een groot probleem is het wel voor veel vrouwen

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit veel last van heb gehad. Maar ook ik denk af en toe: Amanda, laat dat gebakje maar even staan. Ik geloof dat de spiegel de beste weegschaal is. Als die zegt dat het klopt vind ik het best. Ik denk zelf dat als je elke dag op een weegschaal gaat staan het afvallen juist een obsessie wordt, maar ik weet ook best wel dat ik makkelijk praten heb.

Als ik het gevoel krijg dat ik aan ben gekomen en ik zie wat lekkers voor me liggen, bijvoorbeeld een hamburger, dan denk ik gewoon aan mijn bikini's en het feit dat ik liever de hele zomer lekker op mijn gemak op het strand lig, dan dat ik vijf minuten van die hamburger geniet.

Ik eet over het algemeen niet echt gezond. Ik ben veel onderweg, dus eet vaak buitenshuis, maar ik probeer me er de laatste tijd toch meer toe te zetten om wat gezonder te gaan eten. Ik ben nu ook pas 21 maar ik denk dat het naarmate je ouder wordt het wel een stuk lastiger wordt.

Om mij heen zie ik vriendinnen die vechten tegen de pondjes. De een heeft daar meer moeite mee dan de ander. Ikzelf probeer mij vaak in te leven, maar zo makkelijk is dat toch niet. Als ik problemen heb, kan ik juist niet eten en lijkt het alsof ik een hele strakke maagband in mij heb. Maar bij hen is het juist vaak andersom. Zij hebben juist vreetbuien als ze problemen hebben. Ook al herken ik dat niet, toch vind ik het wel rot om te zien hoe ze er mee zitten. Ik probeer ze zo goed mogelijk te steunen, maar het echt begrijpen kan ik niet. Een vriendin van mij zou juist graag met mij willen ruilen. Maar ja, zo werkt het helaas niet.

Een ding weet ik wel, als je er echt aan toe bent, net als met stoppen met roken, dan lukt het vaak wel. Maar dan moet die persoon er volledig achter staan. In deze tijd zo vlak voor de zomer is volgens mij half Nederland aan het afvallen of zit er aan te denken om er aan te beginnen. Wat natuurlijk ook heel belangrijk is en blijft is bewegen, dat heb ik wel van Carlos geleerd in de Kooi. Doordat ik zelf veel oefen in de paal scheelt het voor mij natuurlijk ook al. Want daar heb je ook wel een goede conditie voor nodig. En wat ik zelf ook heerlijk vind is hardlopen met Juicy in het park, maar ik ben wel een mooi weer loper hoor. Hihihi En daarna heerlijk in het gras bijkomen.

Wat ik ook vaak vriendinnen duidelijk probeer te maken is dat ze tevreden moeten zijn met hoe ze eruit zien, want het probleem in hun hoofd is vaak groter dan dat de buitenwereld het ziet. Maar het is ook heel wat dat ze die knop om moeten zetten. Ik vind zolang jij je niet op je gemak voelt in een bikini is het aan jezelf om er wat mee te doen. Want elk pondje dat eraf gaat is er een en je kan er dus voor zorgen dat je meer tevreden over je zelf bent.

Ik hoop dat elke vrouw zich lekker voelt als de zomer er is en dat we lekker in onze bikini kunnen lopen op het strand, genietend van het mooie weer en de heerlijke mannen. Ik wil iedereen heel veel succes wensen met hun overtollige kilo’s er af te krijgen.

See you next week,

XX Amanda

Jaja.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 26 maart 2009 @ 10:39:09 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67422084
Blablabla. Wat een verspilling van letters.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 26 maart 2009 @ 12:30:36 #78
128220 Peter6000
pi_67425630
Erg goede column, ik merk dat ik hierdoor gemotiveerd raak er weer tegenaan te gaan.
De discipline was met name de afgelopen 4 weken zeer ver te zoeken.

Dank je wel voor dit inzicht, Amanda.
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:49:22 #79
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_67426326
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
Erg goede column, ik merk dat ik hierdoor gemotiveerd raak er weer tegenaan te gaan.
De discipline was met name de afgelopen 4 weken zeer ver te zoeken.

Dank je wel voor dit inzicht, Amanda.
en wanneer krijgen we jou te zien in je bikini ?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 26 maart 2009 @ 17:52:09 #80
111260 Charmian
a little joy
pi_67437364
quote:
De lente is net begonnen en de zomer komt er aan. Dus iedereen wil er weer strak uitzien in haar bikini of in zijn zwembroek. Wat is dat toch met ons vrouwen en ons gewicht? Ik hoorde laatst dat 80 procent van de vrouwen zich te dik voelt. Dat wil dan niet zeggen dat die 80 procent dan ook té dik is, maar een groot probleem is het wel voor veel vrouwen

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit veel last van heb gehad. Maar ook ik denk af en toe: Amanda, laat dat gebakje maar even staan. Ik geloof dat de spiegel de beste weegschaal is. Als die zegt dat het klopt vind ik het best. Ik denk zelf dat als je elke dag op een weegschaal gaat staan het afvallen juist een obsessie wordt, maar ik weet ook best wel dat ik makkelijk praten heb.

Als ik het gevoel krijg dat ik aan ben gekomen en ik zie wat lekkers voor me liggen, bijvoorbeeld een hamburger, dan denk ik gewoon aan mijn bikini's en het feit dat ik liever de hele zomer lekker op mijn gemak op het strand lig, dan dat ik vijf minuten van die hamburger geniet.

Ik eet over het algemeen niet echt gezond. Ik ben veel onderweg, dus eet vaak buitenshuis, maar ik probeer me er de laatste tijd toch meer toe te zetten om wat gezonder te gaan eten. Ik ben nu ook pas 21 maar ik denk dat het naarmate je ouder wordt het wel een stuk lastiger wordt.

Om mij heen zie ik vriendinnen die vechten tegen de pondjes. De een heeft daar meer moeite mee dan de ander. Ikzelf probeer mij vaak in te leven, maar zo makkelijk is dat toch niet. Als ik problemen heb, kan ik juist niet eten en lijkt het alsof ik een hele strakke maagband in mij heb. Maar bij hen is het juist vaak andersom. Zij hebben juist vreetbuien als ze problemen hebben. Ook al herken ik dat niet, toch vind ik het wel rot om te zien hoe ze er mee zitten. Ik probeer ze zo goed mogelijk te steunen, maar het echt begrijpen kan ik niet. Een vriendin van mij zou juist graag met mij willen ruilen. Maar ja, zo werkt het helaas niet.

Een ding weet ik wel, als je er echt aan toe bent, net als met stoppen met roken, dan lukt het vaak wel. Maar dan moet die persoon er volledig achter staan. In deze tijd zo vlak voor de zomer is volgens mij half Nederland aan het afvallen of zit er aan te denken om er aan te beginnen. Wat natuurlijk ook heel belangrijk is en blijft is bewegen, dat heb ik wel van Carlos geleerd in de Kooi. Doordat ik zelf veel oefen in de paal scheelt het voor mij natuurlijk ook al. Want daar heb je ook wel een goede conditie voor nodig. En wat ik zelf ook heerlijk vind is hardlopen met Juicy in het park, maar ik ben wel een mooi weer loper hoor. Hihihi En daarna heerlijk in het gras bijkomen.

Wat ik ook vaak vriendinnen duidelijk probeer te maken is dat ze tevreden moeten zijn met hoe ze eruit zien, want het probleem in hun hoofd is vaak groter dan dat de buitenwereld het ziet. Maar het is ook heel wat dat ze die knop om moeten zetten. Ik vind zolang jij je niet op je gemak voelt in een bikini is het aan jezelf om er wat mee te doen. Want elk pondje dat eraf gaat is er een en je kan er dus voor zorgen dat je meer tevreden over je zelf bent.

Ik hoop dat elke vrouw zich lekker voelt als de zomer er is en dat we lekker in onze bikini kunnen lopen op het strand, genietend van het mooie weer en de heerlijke mannen. Ik wil iedereen heel veel succes wensen met hun overtollige kilo's er af te krijgen.
ikke ikke ikke

Hoe gaat dat in z'n werk 'in een paal oefenen'
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_67440740
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:52 schreef Charmian het volgende:

[..]

ikke ikke ikke

Als iemand het over zichzelf heeft in een verhaal/ collum, verval je nogal gauw in IK..... je kan het niet over hem/ haar hebben als je jezelf er mee bedoeld....... toch????
pi_67441426
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:52 schreef Charmian het volgende:

[..]

ikke ikke ikke

Amanda schrijft: "Doordat ik zelf veel oefen in de paal scheelt het voor mij natuurlijk ook al."
Maar ze bedoelt natuurlijk: "Doordat ik zelf veel strip naar een paal scheelt het voor mij natuurlijk ook al."
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:54:09 #83
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_67461723
'Gouden Kooi'-Brian vrijgesproken van mishandeling

AMSTERDAM - Amanda's aanklacht wegens mishandeling tegen ex vriend Brian , is afgewezen door de rechtbank.

l

Afgelopen september beschuldigde Amanda Brian van mishandeling en deed aangifte."De politierechter heeft de aanklacht op alle punten afgewezen", zo laat de advocaat van Brian weten. "Gelukkig heeft hij ingezien dat het verhaal van Amanda volledig uit de lucht gegrepen is."

Brian is opgelucht: "Er is een last van mijn schouders gevallen en ik ben onwijs blij. Ik ben de afgelopen maanden zwaar door het slijk gehaald." Hij gaat verder: "Amanda heeft alles bij elkaar gelogen en zelfs haar zus voor haar laten liegen. Gelukkig zag de rechter dat vandaag ook in."

Amanda die niet in de rechtszaal aanwezig was, is in tranen: "Ik ben heel erg geschrokken dat mannen blijkbaar vrouwen kunnen slaan en er gewoon mee weg kunnen komen. Dat ik na de mishandeling nog wel samen met Brian paaldansoptredens heb gedaan klopt. Maar dat moest ook gewoon vanuit het management." Dan snikkend: "Ik vind het allemaal onbegrijpelijk. Ik ga geen energie meer in hem steken."

Brian richt zich voorlopig op de aanstaande baby die hij en zijn vriendin Tamara verwachten. "Ik ben blij dat het voorbij is. Of ik verder nog stappen tegen Amanda ga ondernemen? Daar kan ik nog geen uitspraken over doen."

http://www.telegraaf.nl/p(...)sproken__.html?p=1,2
  vrijdag 27 maart 2009 @ 14:20:00 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67462466
Ik kan amper wachten op de nieuwe column van Amanda .
pi_67465330
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:54 schreef spapaars het volgende:

AMSTERDAM - Amanda's aanklacht wegens mishandeling tegen ex vriend Brian , is afgewezen door de rechtbank.

l

Afgelopen september beschuldigde Amanda Brian van mishandeling en deed aangifte."De politierechter heeft de aanklacht op alle punten afgewezen", zo laat de advocaat van Brian weten. "Gelukkig heeft hij ingezien dat het verhaal van Amanda volledig uit de lucht gegrepen is."

Brian is opgelucht: "Er is een last van mijn schouders gevallen en ik ben onwijs blij. Ik ben de afgelopen maanden zwaar door het slijk gehaald." Hij gaat verder: "Amanda heeft alles bij elkaar gelogen en zelfs haar zus voor haar laten liegen. Gelukkig zag de rechter dat vandaag ook in."

Amanda die niet in de rechtszaal aanwezig was, is in tranen: "Ik ben heel erg geschrokken dat mannen blijkbaar vrouwen kunnen slaan en er gewoon mee weg kunnen komen. Dat ik na de mishandeling nog wel samen met Brian paaldansoptredens heb gedaan klopt. Maar dat moest ook gewoon vanuit het management." Dan snikkend: "Ik vind het allemaal onbegrijpelijk. Ik ga geen energie meer in hem steken."

Brian richt zich voorlopig op de aanstaande baby die hij en zijn vriendin Tamara verwachten. "Ik ben blij dat het voorbij is. Of ik verder nog stappen tegen Amanda ga ondernemen? Daar kan ik nog geen uitspraken over doen."

Ik begrijp uit het stukje dat hij vrij is gesproken omdat ze nog samen optraden.
Geloof wel dat de aangifte uit wraak is gedaan door amanda omdat brian tamara had zwanger gemaakt.
Had ze het eerder gedaan, voor dat dit het geval was, had ze misschien wat betrouwbaarder overgekomen.
Maarja mocht het eventuele slaan van brian wel echt gebeurt zijn vind ik het triest voor amanda.
Nu weet ik zelf eigenlijk niet wat ik moet geloven.
Als amanda pech heeft moet ze ook nog de proceskosten gaan betalen die gemaakt zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door lies1958 op 27-03-2009 17:11:21 ]
pi_67474157
Je wil mijn billen zien - Dorien Rose 3fm hier zijn haar billen tezien

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:39:15 #87
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67474977
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:18 schreef peeet1 het volgende:
Je wil mijn billen zien - Dorien Rose 3fm hier zijn haar billen tezien

Dus
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  zaterdag 28 maart 2009 @ 03:06:57 #88
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_67485943
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 15:51 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Ik begrijp uit het stukje dat hij vrij is gesproken omdat ze nog samen optraden.
Geloof wel dat de aangifte uit wraak is gedaan door amanda omdat brian tamara had zwanger gemaakt.
Had ze het eerder gedaan, voor dat dit het geval was, had ze misschien wat betrouwbaarder overgekomen.
Maarja mocht het eventuele slaan van brian wel echt gebeurt zijn vind ik het triest voor amanda.
Nu weet ik zelf eigenlijk niet wat ik moet geloven.
Als amanda pech heeft moet ze ook nog de proceskosten gaan betalen die gemaakt zijn.
hehe nee Brian is op alle punten vrijgesproken omdat het van Amanda een fanta verhaal was, wat we allemaal al eigenlijk wisten, behalve de nowlive huisvrouwen die woeste Brian zwart wilde maken
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_67487840
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 03:06 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

hehe nee Brian is op alle punten vrijgesproken omdat het van Amanda een fanta verhaal was, wat we allemaal al eigenlijk wisten, behalve de nowlive huisvrouwen die woeste Brian zwart wilde maken
Kan me anders nog een douche - scene herinneren.en de beelden waren niet mooi.

Daarbij, op een vraag van mij, aan een bewoner dgk, kwam het antwoord,
hoe ik wist , dat zij niet gereageerd hebben, en dat we het meeste nog niet gezien hebben.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 maart 2009 @ 10:09:00 #90
22592 crew  Ole
pi_67487872
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ik kan amper wachten op de nieuwe column van Amanda .
Waar zijn die columns eigenlijk te vinden?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 28 maart 2009 @ 10:23:47 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67488082
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:09 schreef Ole het volgende:
Waar zijn die columns eigenlijk te vinden?
Hier
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:17:09 #92
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_67508161
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:06 schreef hondjes het volgende:

[..]

hoe ik wist , dat zij niet gereageerd hebben, en dat we het meeste nog niet gezien hebben.
jajajaja oja oja, ik heb het niet over dgk

Brian didnt Chris Brown the bitch
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_67510786
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:06 schreef hondjes het volgende:

[..]

douche scene
Teneerste is het TV
Ten tweede zag je helemaal niks en lieten ze het over aan onze eigen verbeelding.
Ten derde had Amanda op TV zelf losse handjes.

Ik zie ook wel eens een moord in een filmdie die net echt lijkt.
En als Brian echt was zoals hij speelde,
Dan is Huub zeker ook echt een alcoholist en valt iedereen zomaar aan?
En heeft Huub ook echt Amanda verkracht?
Jaap is zeker dan ook echt iemand die iedereen onderkotst?
Nadia jankt de hele boel bij elkaar en heeft elke dag ruzie met Dennis het watje?
En Ludo Sanders is een slecht mens?

Tv en werkelijkheid is zeker moeilijk gescheiden te houden.
De waarheid buiten de kooi blijft in het midden en die weten alleen de betrokkenen.

zondag 29 maart 2009 @ 03:08:46 #94
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_67511271
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:54 schreef spapaars het volgende:

l

Amanda die niet in de rechtzaal aanwezig was !! ... tuurlijk niet ... ze was het ff weer vergeten

tis een leuke meid maar zoneen hou ik ver bij me weg !! ze richt meer schade aan bij diegene die ze lief heeft dan dat ze goed doet ...
dat dus ....
  zondag 29 maart 2009 @ 03:15:52 #95
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_67511376
quote:
Op zondag 29 maart 2009 01:37 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

douche scene
Teneerste is het TV
Ten tweede zag je helemaal niks en lieten ze het over aan onze eigen verbeelding.
Ten derde had Amanda op TV zelf losse handjes.

Ik zie ook wel eens een moord in een filmdie die net echt lijkt.
En als Brian echt was zoals hij speelde,
Dan is Huub zeker ook echt een alcoholist en valt iedereen zomaar aan?
En heeft Huub ook echt Amanda verkracht?
Jaap is zeker dan ook echt iemand die iedereen onderkotst?
Nadia jankt de hele boel bij elkaar en heeft elke dag ruzie met Dennis het watje?
En Ludo Sanders is een slecht mens?

Tv en werkelijkheid is zeker moeilijk gescheiden te houden.
De waarheid buiten de kooi blijft in het midden en die weten alleen de betrokkenen.

douche scene was echt niet mooi nee ....
en inderdaad hebben we het meeste niet meegekregen vanwege de o zo leuke streamlocks weer

wat ik achteraf zoal meekreeg was dat Nadia bloempotten zag vliegen .... uit de hand van Amanda dan he ..

kortom .... hoe houd je zon doorflippende doorzuipende Huub aanvliegende Amanda koel ? .... koude douche dus
  zondag 29 maart 2009 @ 03:26:18 #96
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_67511465
quote:

[..]

douche scene [bgezien][/b]
Teneerste is het TV inderdaad
Ten tweede zag je helemaal niks en lieten ze het over aan onze eigen verbeelding.ik heb genoeg gezien ,dank u
Ten derde had Amanda op TV zelf losse handjes.Mannie sloeg heeeeel vaak,not

Ik zie ook wel eens een moord in een filmdie die net echt lijkt.in film ja..
En als Brian echt was zoals hij speelde,Echt wel
Dan is Huub zeker ook echt een alcoholist en valt iedereen zomaar aan?Duidelijk niet nee
En heeft Huub ook echt Amanda verkracht?zucht,,,, Nee
Jaap is zeker dan ook echt iemand die iedereen onderkotst?als het hem iets opleverd wel ha ha
Nadia jankt de hele boel bij elkaar en heeft elke dag ruzie met Dennis het watje?Nadia is moeder en Dennis vader,alles is anders nu!
En Ludo Sanders is een slecht mens? Jaaaa tuurlijk..pfff[ ..lol /b]

Tv en werkelijkheid is zeker moeilijk gescheiden te houden.[b]TV sucks

De waarheid buiten de kooi blijft in het midden en die weten alleen de betrokkenen.nee,niemand kan zolang toneelspelen,buiten Huub natuurlijk:)

[ Bericht 0% gewijzigd door mooiiiiii op 29-03-2009 03:35:33 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  † In Memoriam † zondag 29 maart 2009 @ 14:00:53 #97
135305 beequeen
Lost.
pi_67517248
Hier een paar pica's met dank aan VOL.

WTF heeft Amanda voor combi aan?

Wat zie Brian er eng en slecht uit zeg.

Hoe daaaaan?????

― Mark Twain
  zondag 29 maart 2009 @ 15:10:46 #98
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_67518942
quote:

[..]

douche scene
etc. etc. etc.
Hoe vaak komt die discussie nu nog voorbij?
Zelfs die discussie heeft een baard
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zondag 29 maart 2009 @ 15:34:15 #99
135305 beequeen
Lost.
pi_67519537
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:10 schreef mazaru het volgende:

Hoe vaak komt die discussie nu nog voorbij?
Zelfs die discussie heeft een baard
Je zou voor de gein de discussie op VOL eens moeten volgen over de vrijspraak van Brian. Niet te geloven hoeveel oude je daar voorbij ziet komen. Royal sadness.
― Mark Twain
  zondag 29 maart 2009 @ 16:09:16 #100
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_67520451
quote:
Op zondag 29 maart 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je zou voor de gein de discussie op VOL eens moeten volgen over de vrijspraak van Brian. Niet te geloven hoeveel oude je daar voorbij ziet komen. Royal sadness.
Ik heb even gekeken
Diep triest allemaal. Pagina na pagina dezelfde argumenten en tegenargumenten.
Alles is allemaal al zo vaak voorbij gekomen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')