Ja, daar was ik bij! Was best gezellig trouwensquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef sunny16947 het volgende:
Leuk dat Huub heeft gevoetbald samen met Dennis. Als je nog zo in RL met elkaar om kunt gaan terwijl je toch een misvormde vinger hebt overgehouden aan die persoon zegt dat genoeg denk ik.
het was enorm gezellig, ik heb vandaag toch een partij spierpijn! En Dennis kan zeker een balletje trappen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, daar was ik bij! Was best gezellig trouwens![]()
En Dennix kan best een balletje trappen.
ik hoorde dat iedereen goed dronken is geworden. van het personeelquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het was enorm gezellig, ik heb vandaag toch een partij spierpijn! En Dennis kan zeker een balletje trappen!
Lijkt me ook als je tegen prof aan gezeten hebt. Na afloop flink parapappa gezongen, en de kelen gesmeerd?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het was enorm gezellig, ik heb vandaag toch een partij spierpijn! En Dennis kan zeker een balletje trappen!
Heb samen met 3 anderen de deur dicht gedaan,quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ik hoorde dat iedereen goed dronken is geworden. van het personeel![]()
(ik was natuurlijk al lang en breed broodnuchter naar huis)
quote:Hallo!
Kennen jullie die vreemde vogel van me nog? Die soms bepaalde nieuwtjes fluit?
Die spotvogel fluisterde me vanmiddag in dat Danny Roodbol en Bram Recourt vandaag samen gespot zijn bij De Witte Bergen.
Meer nieuws volgt misschien ...
Na een banner van PowNed straks ook een banner van De Bunkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:54 schreef beequeen het volgende:
Crossposting van Cc uit de RLS SC.
[..]
Van mij????quote:
Droogdoek nodig?quote:
denk dat iedere tijd wel zijn leuke dingen hadquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef sunny16947 het volgende:
Ik vond de soloacties van Jaap TE. De periode met Dennis helemaal niks. Begon Jaap pas leuk te vinden samen met Huub en Lieke. En helemaal samen met Huub. Jaap het plannen en Huub het spontane. Was een goeie combi.
Leuk dat Huub heeft gevoetbald samen met Dennis. Als je nog zo in RL met elkaar om kunt gaan terwijl je toch een misvormde vinger hebt overgehouden aan die persoon zegt dat genoeg denk ik.
Zeker voor jullie als spelers. Maar voor de streamers waren er ook heel wat periodes dat er niet veel leuks te beleven viel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
denk dat iedere tijd wel zijn leuke dingen had
na 1,5 jaar tv maken, intriges, liefdes, ruzies, verraad, snode plannen etc, zat iedereen er ook aardig doorheen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:55 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zeker voor jullie als spelers. Maar voor de streamers waren er ook heel wat periodes dat er niet veel leuks te beleven viel.
Ik vond het ook jammer dat de laatste periode de acties steeds van dezelfde moesten komen. Een Jaap die voor 1 uurtje uit zijn hol kwam, ff leuk deed en dan zei dat hij zijn tv momentje weer had gemaakt (tot vervelends aan toe herhaalde) en zich weer terugtrok in zijn hol. Misschien was hij een meester in het plannen maken, maar daar was weinig van te zien. Was voor mij dan ook zeker niet de terechte winnaar. Maar goed het zij zo. Je kan niet alles hebben in het leven
Ja,Japies specialiteit is schrijven,jammer dat we hem hier nooit zien..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:37 schreef Suikeroom het volgende:
ik zit die oude weblogs van Jaap te lezen, wat een heldentijd was dat.. hier een greep uit de titels
# 2007.05.01: Tijgerbalbalsumverzorging
# 2007.05.01: Super Sylvia!
# 2007.05.01: Vislip verraad Brian
# 2007.05.01: Palma de schijtschraper & Natasia de schaamhaarschraper
# 2007.05.01: Het cola light verraad, deel 1
# 2007.05.01: Het cola light verraad, deel 2
# 2007.05.01: Netjes hoor Netty!
# 2007.05.02: Ben je dronken? Pas op voor Huub
# 2007.04.22: Juffie Judith (part 1)
# 2007.04.22: Uitleg aan Juffie Judith (part 2)
# 2007.04.22: Het T woord
# 2007.04.22: Werelddictator Waanzin
# 2007.04.22: Buttler Bitch
# 2007.04.23: ei ei ei en ik ben zo blij!
# 2007.04.23: Fitness Fucking Satanische Hell
# 2007.04.23: Jaap wordt PARA!!!
# 2007.04.23: Tribute aan de kapster
# 2007.04.23: Huubs spelinzicht?!?!
# 2007.04.27: De befpartij
# 2007.04.27: Logistiek beffen
# 2007.04.27: Het befverhaal, deel 1
# 2007.04.27: Het befverhaal, deel 2
# 2007.04.27: RUKTIFICATIE
# 2007.04.28: Terror vs Excuses
# 2007.04.28: TRIBUTE aan KingJaapers!
# 2007.04.28: Je bent gehacked!
# 2007.04.28: Het befverhaal, deel 3
# 2007.04.28: Het verhaal achter Sylvia
Hé Huub, wanneer gooi je je blog weer open voor reacties?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
denk dat iedere tijd wel zijn leuke dingen had
Die vette roddel kan je natuurlijk ook gewoon hier neer zetten toch. Geeft weer wat leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hé Huub, wanneer gooi je je blog weer open voor reacties?
Ik heb me toch een lekker vette roddel over Sly en Nowlive!!!!
bel party ! zou ik zeggen ...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
He he .,please me for the first timequote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
hoppa ! de clue !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
na 1,5 jaar tv maken, intriges, liefdes, ruzies, verraad, snode plannen etc, zat iedereen er ook aardig doorheen!
tja .... het wegsturen van mijn skoonloeder leek me wel een leuke optiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 06:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk niet dat Bram met punt 4 bedoelt of je iemand een cadeautje, je oude kleren of je schoonmoeder wilt opsturen, maar eerder bedoelt hoe je het programma wil aansturen..![]()
Verder vind ik het ook behoorlijk vreemd dat er nu nog geen kandidaten zijn en begin ik me langzaamaan af te vragen of we hier niet te maken hebben met een goeie grap, want die bekende datum nadert alweer met rasse schreden...
Rechter: "Dus u heeft uw schoonmoeder gedood met een biljartkeu?"quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:25 schreef snetje het volgende:
[..]
tja .... het wegsturen van mijn skoonloeder leek me wel een leuke optie
Jammer dat ik het niet gezien heb. Ik vind haar wel leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:43 schreef Charmian het volgende:
Zap ik vannacht langs de verschillende tv-zenders, kijk ik opeens midden in die schijtbek van Dorien (je weet wel die mislukte wanna-be Jolie annex vriendin van Amanda). Ze was bij Ekdom in de nacht waarom weet ik niet.
Persoonlijk vind ik Ekdom leuker ondanks zijn kalende kruin.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet gezien heb. Ik vind haar wel leuk.
Dat mag, ik vond/vind haar aanstellerigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer dat ik het niet gezien heb. Ik vind haar wel leuk.
Heb je er nog niet bij nagedacht dat er wel eens meer dan 1 datum zou kunnen zijn ivm veel aanmeldingen.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:23 schreef Elske6 het volgende:
de make-up dag bij Claire is toch op de 29ste???
WEBLOG REACTIES: MODELS & BASEBALL
Zondagmorgen halfnegen,
drukke week gehad op het werk. En Claire is ook enorm druk met haar zaak. Gisteren nog allerlei dingen geregeld gelukkig, want ik was zowaar een heel weekend vrij. Vrijdag wel tot een uurtje of 2 nog gewerkt, maar goed. All's well that ens well.
Vandaag heeft Studio Claire haar eerste model voor 1 dag-dag
http://claire-recourt.hyv(...)jou_geef_je_op/Ixz-/
Ze zit helemaal vol vandaag met 10 modellen die helemaal de metamorfose ingaan, dus kleurenanalyse, knippen, kleuren, stylen, nagels, visagie, kledingadvies EN een fotoshoot.
Dus ga haar nu even helpen met champagne koud zetten, hapjes en broodjes klaarmaken. En als ik daar mee klaar ben, mag ik eindelijk, eindelijk, eindelijk weer honkballen.
Vanmiddag om 14:00 op het veld bij de knickerbockers te Soest.
Heb er zo zin in!
later all
Huub
is geen kwestie van achterdocht hoor, vroeg het me gewoon af !!!!!!quote:Op zondag 22 maart 2009 22:29 schreef lies1958 het volgende:
[..]
er zijn 4 dagen gepland vanwege het aantal aanmeldingen dus je achterdocht is onterecht
okequote:Op zondag 22 maart 2009 22:44 schreef Elske6 het volgende:
[..]
is geen kwestie van achterdocht hoor, vroeg het me gewoon af !!!!!!
Ik persoonlijk ben geen "sopper" "quote:Op maandag 23 maart 2009 00:06 schreef Hiwoan3 het volgende:
Oh... het lijkt me SUPER om zo'n behandxeling te ondergaan door Claire..... (Is dit qua SOPPER-gehalte duidelijk??)
Serieusquote:Op maandag 23 maart 2009 12:06 schreef lies1958 het volgende:
Ik zie net dat Palma a.s. woensdag 50 jaar wordt. Wat ziet die vrouw er nog goed uit zeg. Had het haar niet gegeven die leeftijd.
Ben benieuwd of er nog een feest of zo voor is en wie er van de kooi naar toe zouden gaan.
Is toch een bijzondere leeftijd lijkt mij, die groots gevierd moet worden toch?
Ja dat meen ik echt hoor, ken heel veel vrouwen die er slechter uitzien als ze rond de 50 zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Serieusdat meen je niet echt, ik dacht altijd dat ze al over de 50 was.
Dan ken ik er een paar die er toch echt beter uit zien. Misschien is ze goed verzorgd, maar d'r kop doet d'r leeftijd eer aan vind ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:04 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja dat meen ik echt hoor, ken heel veel vrouwen die er slechter uitzien als ze rond de 50 zijn.
Komt misschien ook omdat palma nog volop in het leven staat en zich niet gedraagt als een 50+-er dat mijn beeld van haar zo is.
.
de haarlak van Dennisquote:Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef sunny16947 het volgende:
ma 23 mrt 2009, 13:16
Bron: de telegraaf
Gouden Kooi-deelnemer Dennis Bax aangereden
AMSTERDAM - Dennis Bax kreeg de schrik van zijn leven toen hij in zijn auto werd aangereden door een, hoogstwaarschijnlijk, dronken automobilist.
Dennis was onderweg naar een radio-interview. Toen hij bij een verkeerslicht stilstond werd hij vanachter aangereden door een andere auto. De oud Gouden Kooi-bewoner kwam met de schrik vrij en hield aan het ongeval alleen wat pijn aan zijn nek over.
De 41-jarige bestuurder van de andere auto zou ten tijde van de aanrijding een bedwelmende geur om zich heen hebben gehad en is door de politie meegenomen naar het bureau voor nader onderzoek.
Jaap wist op 20 maart te melden dat ie 206 kilo weegtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:49 schreef lies1958 het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog iets van jaap gehoord. Hij heeft die terrorjaap tv site gemaakt maar er nooit wat mee gedaan.
Denk dat zijn grote plannen om op tv te komen met zijn act op niets zijn uitgelopen.
Zou ook wel een 9-5 baan worden voor jaap in de toekomst.
Had het hem wel gegund maarja hij had het net niet denk ik dan maar.
Heb je een linkje waarin staat dat hij dat zei?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jaap wist op 20 maart te melden dat ie 206 kilo weegt
op NL heeft hij een eigen forum zeggen ze...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 05:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je een linkje waarin staat dat hij dat zei?
Is dat niet gewoon zijn site?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:35 schreef Elske6 het volgende:
[..]
op NL heeft hij een eigen forum zeggen ze...
NL neem ik niet serieus, en zijn eigen site houdt hij niet meer bij.quote:
Jaap woog 11 maart 212 kg. , traint nu 4 keer per week intessief en woog 20 maart 206.dus het helpt goed...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
NL neem ik niet serieus, en zijn eigen site houdt hij niet meer bij.
Ik dacht dat er misschien ergens een interview zou staan over zijn eetstoornis, maar blijkbaar is dat niet het geval.
Ik verwacht het ook niet, het sprak me ook niet echt aan hoor, verder. Dat het over anorexia ging, en dat er dan perse van die leuke stukjes in moesten. Maar blijkbaar hoort het zo in televisieland, je hebt ook dat BNN-programma "Je zou het maar hebben", dat gaat over (in dit geval) jongeren met aandoeningen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:35 schreef Suikeroom het volgende:
anyway ik denk ook niet dat ie op tv komt
oja ik zag daar een stukje van bij DWDD dat programma van Valerio.. ik vind BNN echt een belachelijk slechte omroep met verschrikkelijk slechte programma's met als dieptepunt de lama's en ranking with the stars, om nog maar te zwijgen over die talkshow van Katja & Sophie waar Huub toen ook nog is een keer te gast wasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook niet, het sprak me ook niet echt aan hoor, verder. Dat het over anorexia ging, en dat er dan perse van die leuke stukjes in moesten. Maar blijkbaar hoort het zo in televisieland, je hebt ook dat BNN-programma "Je zou het maar hebben", dat gaat over (in dit geval) jongeren met aandoeningen.
En ook daar moet serieuze informatie vooral gemixd worden met grappigheid.
Jaap blijft voor mij wel met afstand de meest fantastische RLS-speler ever.
Die combinatie van intelligentie en absurditeit, echt geweldig was dat.
Dat is 4 keer !! wat ik weegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jaap wist op 20 maart te melden dat ie 206 kilo weegt
en 9-5 met een miljoen inje achterzak
ff rekenen en voila ... = x 3,4333333333333333333 van wat ik weeg .... bij 1.76 hoog ... nu ja 1.75 inmiddels denk ik .... krimpleeftijd is inmiddels begonnen geloof ikquote:
Niet zozeer de (RLS)-soapies zélf, als wel de mede-'watchers' vervullen de sociale behoefte.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:10 schreef happyme28 het volgende:
Interessant. Wel apart dat ze consequent live-streams als 'life-streams' schrijft. Ook de styliste krijgt de naam 'mopnique'
Anyway, boeiende resultaten zo op het eerste gezicht. Vanavond nog eens gedetailleerd lezen.
Ey, d'r staan helemaal geen ploajties in van de milliejoneers. Waar goat dat over?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:13 schreef Gert het volgende:
Hieronder een PDF van de masterscriptie "Parasociale relatie met een bewoner uit "De gouden kooi"; en de beëindiging van deze relatie",
Ik zag hem afgelopen zaterdag nog. overigens zonder z'n meiske.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:07 schreef sunny16947 het volgende:
ma 23 mrt 2009, 13:16
Bron: de telegraaf
Gouden Kooi-deelnemer Dennis Bax aangereden
AMSTERDAM - Dennis Bax kreeg de schrik van zijn leven toen hij in zijn auto werd aangereden door een, hoogstwaarschijnlijk, dronken automobilist.
Dennis was onderweg naar een radio-interview. Toen hij bij een verkeerslicht stilstond werd hij vanachter aangereden door een andere auto. De oud Gouden Kooi-bewoner kwam met de schrik vrij en hield aan het ongeval alleen wat pijn aan zijn nek over.
De 41-jarige bestuurder van de andere auto zou ten tijde van de aanrijding een bedwelmende geur om zich heen hebben gehad en is door de politie meegenomen naar het bureau voor nader onderzoek.
Een Guido vriendje dus?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:02 schreef RSie het volgende:
Ik zag hem afgelopen zaterdag nog. overigens zonder z'n meiske.
maar met zijn maatje die zoals het ernaar uitzag een spraycabin behandeling achter de rug had.
lekker oranje kleurtje zeg maar
als je het zo wilt noemen, maar hij had niet het bijbehorende Guido kapsel wat toch wel essentieel is.quote:
quote:De lente is net begonnen en de zomer komt er aan. Dus iedereen wil er weer strak uitzien in haar bikini of in zijn zwembroek. Wat is dat toch met ons vrouwen en ons gewicht? Ik hoorde laatst dat 80 procent van de vrouwen zich te dik voelt. Dat wil dan niet zeggen dat die 80 procent dan ook té dik is, maar een groot probleem is het wel voor veel vrouwen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit veel last van heb gehad. Maar ook ik denk af en toe: Amanda, laat dat gebakje maar even staan. Ik geloof dat de spiegel de beste weegschaal is. Als die zegt dat het klopt vind ik het best. Ik denk zelf dat als je elke dag op een weegschaal gaat staan het afvallen juist een obsessie wordt, maar ik weet ook best wel dat ik makkelijk praten heb.
Als ik het gevoel krijg dat ik aan ben gekomen en ik zie wat lekkers voor me liggen, bijvoorbeeld een hamburger, dan denk ik gewoon aan mijn bikini's en het feit dat ik liever de hele zomer lekker op mijn gemak op het strand lig, dan dat ik vijf minuten van die hamburger geniet.
Ik eet over het algemeen niet echt gezond. Ik ben veel onderweg, dus eet vaak buitenshuis, maar ik probeer me er de laatste tijd toch meer toe te zetten om wat gezonder te gaan eten. Ik ben nu ook pas 21 maar ik denk dat het naarmate je ouder wordt het wel een stuk lastiger wordt.
Om mij heen zie ik vriendinnen die vechten tegen de pondjes. De een heeft daar meer moeite mee dan de ander. Ikzelf probeer mij vaak in te leven, maar zo makkelijk is dat toch niet. Als ik problemen heb, kan ik juist niet eten en lijkt het alsof ik een hele strakke maagband in mij heb. Maar bij hen is het juist vaak andersom. Zij hebben juist vreetbuien als ze problemen hebben. Ook al herken ik dat niet, toch vind ik het wel rot om te zien hoe ze er mee zitten. Ik probeer ze zo goed mogelijk te steunen, maar het echt begrijpen kan ik niet. Een vriendin van mij zou juist graag met mij willen ruilen. Maar ja, zo werkt het helaas niet.
Een ding weet ik wel, als je er echt aan toe bent, net als met stoppen met roken, dan lukt het vaak wel. Maar dan moet die persoon er volledig achter staan. In deze tijd zo vlak voor de zomer is volgens mij half Nederland aan het afvallen of zit er aan te denken om er aan te beginnen. Wat natuurlijk ook heel belangrijk is en blijft is bewegen, dat heb ik wel van Carlos geleerd in de Kooi. Doordat ik zelf veel oefen in de paal scheelt het voor mij natuurlijk ook al. Want daar heb je ook wel een goede conditie voor nodig. En wat ik zelf ook heerlijk vind is hardlopen met Juicy in het park, maar ik ben wel een mooi weer loper hoor. Hihihi En daarna heerlijk in het gras bijkomen.
Wat ik ook vaak vriendinnen duidelijk probeer te maken is dat ze tevreden moeten zijn met hoe ze eruit zien, want het probleem in hun hoofd is vaak groter dan dat de buitenwereld het ziet. Maar het is ook heel wat dat ze die knop om moeten zetten. Ik vind zolang jij je niet op je gemak voelt in een bikini is het aan jezelf om er wat mee te doen. Want elk pondje dat eraf gaat is er een en je kan er dus voor zorgen dat je meer tevreden over je zelf bent.
Ik hoop dat elke vrouw zich lekker voelt als de zomer er is en dat we lekker in onze bikini kunnen lopen op het strand, genietend van het mooie weer en de heerlijke mannen. Ik wil iedereen heel veel succes wensen met hun overtollige kilo’s er af te krijgen.
See you next week,
XX Amanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |