ik denk dat dat de grap wasquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:44 schreef DaMart het volgende:
CGM, die tvp was ook echt nuttig, na tig reacties in het topic.
Daar las ik wat over.. Grimlach? Huillach?quote:
Alstuquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het nummer niet tussen de haakjes gezet... zenuwen he
![]()
![]()
gvd banaal, verzin dan iets leuksquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Huillach-underscore-uitroepteken. Afgekort HUU!
Doet me een beetje denken aan hink-stap-springen, maar dat terzijde
Mijn idoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Als nickname?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:51 schreef Pien85 het volgende:
Wat word mijn bijnaam?Theepot was het toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ook goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
geen bijnamendan kunnen we net zo goed weer gaan klonen met zn allen
Best, maar dan ben ik wegquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Daagquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best, maar dan ben ik wegSowieso begint het voetbal over een half uurtje
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Thee is best lekker hoor, maar koffie is veeeeeeeeeeeel lekkerderquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik zou bij de volgende meet bijna thee voor je besteld hebben
![]()
[..]
Ik vind een tpoic openen al moeilijk genoeg, laat staan klonen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thee is best lekker hoor, maar koffie is veeeeeeeeeeeel lekkerder
Nu?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Wanneer gaan we koffie drinken dan?
Nu mag wel maar ik kan hier niet weg vanwege mn werk. Kom je deze kant op dan?quote:
Das heul ver wegquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu mag wel maar ik kan hier niet weg vanwege mn werk. Kom je deze kant op dan?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nu mag wel maar ik kan hier niet weg vanwege mn werk. Kom je deze kant op dan?
Dat valt wel mee!quote:
Nu ben ik ook al jaloers op je auto.. mijn record is 7 uur 30 minutenquote:
minimeetquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:12 schreef KanisGunnik het volgende:
Ik ruik trouwens wel een KSCmeetZou het kunnen?
Ik ga voor de minimeet
Pff... ik vond het nog vet moeilijk ookquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pff... ik vond het nog vet moeilijk ook
In meiquote:
nee, dank jequote:
Ligt toch beter in de mond dan Ben&Jerry'squote:
Het ijs of de naamquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ligt toch beter in de mond dan Ben&Jerry's
De naamquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt hem potverdikkie zelf voorgesteld.
ja, 17 mei!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heul niet! De laatste keer dat ik iets heb voorgesteld (kan heel goed mei zijn) kreeg ik allemaal
- reacties. Heb jij daadwerkelijk de datum onthouden en wou je ook komen?
We meeten in mei bij jou en muck thuisquote:
Dat kan niet in Huize Muckquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
17 mei dus![]()
Met heel veel dank aan DaMart dusGaan we BBQ-en?
Best. Alleen BBQ wordt lastig op balkon. Maar neem vooral de wandelschoenen mee, dan maken we er een wandelmeet in de duinen van... en pannenkoeken na afloop!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
17 mei dus![]()
Met heel veel dank aan DaMart dusGaan we BBQ-en?
Natuurlijk was het geen zaterdag. Meets zijn op zondagquote:
Ik heb de maand mei vakantie dus ik vind het goedquote:
BBQ'en kan ook prima in het duin. Maar de meet zou in de regio Arnhem Nijmegen zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Best. Alleen BBQ wordt lastig op balkon. Maar neem vooral de wandelschoenen mee, dan maken we er een wandelmeet in de duinen van... en pannenkoeken na afloop!
Maar op zaterdag kun je het later maken!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk was het geen zaterdag. Meets zijn op zondag.
railfietsen in Groesbeekquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
BBQ'en kan ook prima in het duin. Maar de meet zou in de regio Arnhem Nijmegen zijn.
Op zaterdag ben ik ook pas na 9 uur s avonds daar, koei!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar op zaterdag kun je het later maken!
Je mag altijd even komen uitwaaien op het strand hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb de maand mei vakantie dus ik vind het goedWanneer kan jij? En bij Pheno is ook goed, beter nog! Dan weten we zeker dat die erbij is
Met verser hertenbiefstuk en konijn zeker?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
BBQ'en kan ook prima in het duin. Maar de meet zou in de regio Arnhem Nijmegen zijn.
Das nog eens een goedf plan. DM zorgt dus voor het vleesquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag altijd even komen uitwaaien op het strand hoor.
[..]
Met verser hertenbiefstuk en konijn zeker?
Ik schiet best vaak herten ja!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Das nog eens een goedf plan. DM zorgt dus voor het vlees
Jij hebt echt geweldige ideeën, weet je dat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Best. Alleen BBQ wordt lastig op balkon. Maar neem vooral de wandelschoenen mee, dan maken we er een wandelmeet in de duinen van... en pannenkoeken na afloop!
Behalve dan dat ik elke keer de sjaak ben en een tyfusend moet reizenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij hebt echt geweldige ideeën, weet je dat?
Maar de duinenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik elke keer de sjaak ben en een tyfusend moet reizen.
Wat dacht je van Veluwequote:
...en dat jullie hier kunnen slapen, en ik 's ochtends verse koffie voor je zet bij het ontbijt!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik elke keer de sjaak ben en een tyfusend moet reizen.
Oe, zorg jij voor everzwijn op het menu?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat dacht je van Veluwe, BBQ
en Muck, MPG, Pheno, Klonk en Houseniet
Als ik op een zaterdagavond in dat knollendorp van jou moet zijn, kan ik er van ze lang zal ze leven niet voor half tien 's avonds zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en dat jullie hier kunnen slapen, en ik 's ochtends verse koffie voor je zet bij het ontbijt!
Dan moet je het ook niet op je verjaardag plannen, dan ben je er vast eerderquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik op een zaterdagavond in dat knollendorp van jou moet zijn, kan ik er van ze lang zal ze leven niet voor half tien 's avonds zijn.
En nog meer goeie ideeënquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en dat jullie hier kunnen slapen, en ik 's ochtends verse koffie voor je zet bij het ontbijt!
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik op een zaterdagavond in dat knollendorp van jou moet zijn, kan ik er van ze lang zal ze leven niet voor half tien 's avonds zijn.
Omdat ik van 6 tot 18 moet werken, dan nog douchen en omkleden, en dan nog dat graftakke end rijden. Tot utrecht schiet dat wel op, aan 140 km/h, maar daarna zijn er allemaal beperkingen en flitsersquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En nog meer goeie ideeën![]()
[..]
Waarom niet?
Neem een dag vrijquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik van 6 tot 18 moet werken, dan nog douchen en omkleden, en dan nog dat graftakke end rijden. Tot utrecht schiet dat wel op, aan 140 km/h, maar daarna zijn er allemaal beperkingen en flitsers.
Mijn verjaardag vier ik dit jaar al in Biddinghuizenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet op je verjaardag plannen, dan ben je er vast eerder.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mis nog steeds een echte vervanger van Huntelaar, een echte spits
Waar?quote:
Die mis ik echtquote:
Ja echt he, al die uitglijdersquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mis ik echt
En een fatsoenlijk veld
Ook geen banner op de fp?quote:
Dat moet spontaan komenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:12 schreef DR34M3R het volgende:
wat voor nick hadden jullie voor mij in gedachten?
FP kom ik nooitquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook geen banner op de fp?![]()
[..]
Dat moet spontaan komenOf had je zelf een idee?
Volgens mij nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb trouwens geen pm! Weer geen definitieve afspraak gemaakt voor een meet?
Das in ieder geval een dealquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volgens mij nietMaar we kunnen wel meeten hoor
Zekerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef KanisGunnik het volgende:
Hier ook geen PM
[..]
Das in ieder geval een deal![]()
Sowieso in Mei, eerder ben ik niet in NLquote:
Strandquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:27 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Sowieso in Mei, eerder ben ik niet in NLEn waar ben ik heel flexibel in, ga in Utreg wonen dus of we nou naar 024 gaan of de duinen in maakt me niet uit. Wel graag een tentje met een terras, zon, en na de koffie een lekker duveltje
Oke, minimeet in de duinen met DM dan maarquote:
Minimeets met DM zijn leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oke, minimeet in de duinen met DM dan maarMaar die wandeling zie ik niet zitten.. wil onderuit op een terrasje
Herstel: Ik ga wel voor Nijmegenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Minimeets met DM zijn leukWandelen moet je maar mee leren leven, niet te ver, maar wel lekker even een stukje t duin in
En daarna lekker op een terrasje enzo
Waarom?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Herstel: Ik ga wel voor Nijmegen
quote:
Ok, doen we 't anders, DM en ik dumpen jou op een terrasje, dan gaan DM en ik wandelen en dan komen we daarne bij je op terras zittenquote:
Daar hoeft ie niet te wandelenquote:
Je gaat meteen voor de Vierdaagse?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Herstel: Ik ga wel voor Nijmegen
En daar zie ik jullie natuurlijkquote:
Zondagquote:
Dan noemen we 't lopenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik doe nog liever mee aan een sjoelavond dan dat ik zomaar ga wandelen
Wandelen is speciaal voor mij, daar is meer dan 1 meet voor nodig
quote:
Mn voeten doen al pijn als ik eraan denk.. ik ben een wedstrijdzwemmer geen wandelaarquote:
Volgend jaar misschien wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En daar zie ik jullie natuurlijk
Oh, dan gaan we naar het strand... gaan Pien en ik lopen, en smijten we jou de zee in!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mn voeten doen al pijn als ik eraan denk.. ik ben een wedstrijdzwemmer geen wandelaar
Hoiquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:12 schreef DR34M3R het volgende:
wat voor nick hadden jullie voor mij in gedachten?
Das niet aardigquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dan gaan we naar het strand... gaan Pien en ik lopen, en smijten we jou de zee in!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ok, doen we 't anders, DM en ik dumpen jou op een terrasje, dan gaan DM en ik wandelen en dan komen we daarne bij je op terras zitten
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dan gaan we naar het strand... gaan Pien en ik lopen, en smijten we jou de zee in!
Ik wil best gaan zwemmen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil best mee de zee inquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil best gaan zwemmen hoorMaar wel gezellig als er mensen mee gaan dan
Als ik er nog zelfstandig uit kan komen niet toch... of heb ik iets gemistquote:
quote:
Hij wil zwemmen, niet lopen... zo kan hij alsnog met ons mee zonder passief te worden!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das niet aardigIk vond mijn voorstel een stuk liever
[..]
quote:
Droom zachtquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Aaaargh! Dit ging wel heel hard in de tijd dat ik een mailtje dichtte..
Nou ja, ik ga naar bed. WElterusten lieve mensen.![]()
Mits niet te koudquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Heb je ook weer gelijk inquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij wil zwemmen, niet lopen... zo kan hij alsnog met ons mee zonder passief te worden!
[..].
Natuurlijk heb ik gelijk!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mits niet te koud
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
Heb je ook weer gelijk in
Wijsneusquote:
Truste droomquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, we hebben weer een sukkel van de week![]()
![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)gaat-niet-dood.dhtml
?quote:I'm not the kind of woman that you want to take home...
quote:
Mag ik tijdens de mini meet BR33Z4H praten met Muck?quote:
Komt uit een liedje, en rare teksten met een link naar mijn weblog schijnen bezoekers te trekken... Had er voorheen in staan: Because I look good in leather (komt uit een reclame) en toen zijn m'n bezoekersaantallen ook opeens verdubbeldquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pien, waarom
[..]
?
Overschat je jezelf niet een beetje
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mag ik tijdens de mini meet BR33Z4H praten met Muck?
Haha oke. Ik dacht even dat jij jezelf een afschrikwekkend effect toedichtte.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt uit een liedje, en rare teksten met een link naar mijn weblog schijnen bezoekers te trekken... Had er voorheen in staan: Because I look good in leather (komt uit een reclame) en toen zijn m'n bezoekersaantallen ook opeens verdubbeld
En waarom zou ik mezelf daarmee overschatten?
quote:
Dat ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Haha oke. Ik dacht even dat jij jezelf een afschrikwekkend effect toedichtte.
[..]
Zomaar!
Pien, baggeraar!quote:
Niet vermeldquote:
Tijd voor een ouderwetsch VMRTquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef OA het volgende:
Ik moet toch ook weer eens proberen in de lijst te komen![]()
Ik hoop het!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet vermeld.
[..]
Tijd voor een ouderwetsch VMRT.
Nou dat is lastig....quote:Op donderdag 19 maart 2009 06:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stond er gisteren niet in.
En goedemorgen.
Ga er een uurtje of twee voor zitten, 100 is niet al te lastig...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef OA het volgende:
Ik moet toch ook weer eens proberen in de lijst te komen![]()
TomenTom nemen hoef je niet zoveel te printenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:29 schreef Pheno het volgende:
En een quintet na een half uur
Edit, ah, gelukkig niet. Ik dacht al, ik ben mijn routes even aan het uitprinten en er reageert niemand....
Dat is altijd zoooo balen héquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:39 schreef Fha het volgende:goeiemogguh allemaal
Bleg.. mezelf met moeite uit bed gesleept.. hebben we pas drie kwartier later les. Grrrrrr
Alsof ik inJapan een auto ga hurenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
TomenTom nemen hoef je niet zoveel te printen
Ja het mailtje was namelijk om kwart over 6 vanochtend verstuurdquote:
Knap dat je het zelf hebt gedaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Koffie! Heb het vanochtend zelf gezet @work, grappig. Smaakt best lekker.
Mag dat wel dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Koffie! Heb het vanochtend zelf gezet @work, grappig. Smaakt best lekker.
Ik zou mn bed uit komen. Mail lezen en verder slapen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja het mailtje was namelijk om kwart over 6 vanochtend verstuurdwat dom van mij dat ik niet om kwart over 6 mijn mail kijk
Och, er was een groot en een klein koffiezetapparaat. Heb de kleine maar gepakt, lijkt het meest op die van mij thuis...quote:
Tuurlijk. Taakomschrijvingen zijn overrated.quote:
Oh vertel. dan kiezen we de leukste uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:26 schreef Muck het volgende:
Ik hoef trouwens geen nickname, ik heb er al tig
Nou, er was een periode dat ik elke ochtend een nieuwe kreegquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh vertel. dan kiezen we de leukste uit
Succes met zoeken danquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, er was een periode dat ik elke ochtend een nieuwe kreeg
ik heb ergens wel een bestandje waar ze instaan, maar dan moet ik hard zoeken
Hoiquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog even naar het strand dan maar..
Hoiquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Marc![]()
Jammer van gister man, was niet nodig geweest...
zwaar suf
Ja, zonde hequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Gewoon klote, spelen ze goed, winnen ze niet
Ik ben direct na de 2-2 naar bed gegaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
Er gebeurde niets die laatste minuten. Silva ging er hard in maar niet gemeen. Dat die fransen daarna beginnen met slaan laat zien dat het gewoon een teringvolk is, niets nieuws dus.
Dat bedoelde ik dus met niet nodigquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
Er gebeurde niets die laatste minuten. Silva ging er hard in maar niet gemeen. Dat die fransen daarna beginnen met slaan laat zien dat het gewoon een teringvolk is, niets nieuws dus.
Strand gaat niet door, ga wel gewoon zwemmen in het zwembad.quote:
Shit man, dan zit je dus nog op Bali. Hoe hou je het volquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Strand gaat niet door, ga wel gewoon zwemmen in het zwembad.
Nee, ben nog niet terug thuis, voorlopig geen zin in..
ook lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Strand gaat niet door, ga wel gewoon zwemmen in het zwembad.
coolquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef Pien85 het volgende:
Haha, mijn moeder staat bij googlestreetview voor het raam
Heel onduidelijk, je ziet het eigenlijk alleen als je 't weet, maar 't is wel heel leukquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel onduidelijk, je ziet het eigenlijk alleen als je 't weet, maar 't is wel heel leukzal ff screenshotje uploaden
Edit: wacht
Ze zit in 't rondje
Ja, ik vind t wel grappigquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
Dat is inderdaad wel grappig. Was toch laatst ook wat met Streetview? (iets bizars geloof ik)
truequote:
3 is wel heeeel weinig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:19 schreef Californium het volgende:
[..]
trueben druk en vind fok eigenlijk niet zo heul interessant meer....maximaal 3 posts per dag ofzo
alles goed?
Caliquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:19 schreef Californium het volgende:
[..]
trueben druk en vind fok eigenlijk niet zo heul interessant meer....maximaal 3 posts per dag ofzo
alles goed?
ik ben druk en heb een leven... goed misschien 4, en als ik hier of in SES binnen komen vallen misschien een paar meer... maar jah... .:Pquote:
die mensen zijn zowquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Cali![]()
![]()
![]()
Mjah, je compenseert diegenen die gemiddeld 3 posts per 6 seconden doen... dus prima toch
Wat is SES?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben druk en heb een leven... goed misschien 4, en als ik hier of in SES binnen komen vallen misschien een paar meer... maar jah... .:P
Ow, ik weet niet wat SES is, dan hoor ik vast nog bij de goeienquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
die mensen zijn zowdoe ik toch nog iets goeds voor fok
![]()
school en studiequote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voorzichtiger doen met die Kamasutra dingen
Fruts een keer over je rug laten lopen danquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:41 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Of gewoon een keer goed op mn stoel gaan zitten
quote:
quote:
Herkenbaar probleemquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:41 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Of gewoon een keer goed op mn stoel gaan zitten
Doe maar niet, ik weet lekkere leukere dingenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts een keer over je rug laten lopen dan
Gejat uit Rotterdam?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n kuipstoel, dus dan is het sowieso moeilijker.
Zie je wel dat ikea niet goed voor je isquote:
Wel goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel dat ikea niet goed voor je is
Zegt de mevrouw met last van haar rug door een ikea productquote:
IKEA sponsort Feyenoord?quote:Op
GEFELICITEERD LIERAUTTE91![]()
donderdag 19 maart 2009 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel dat ikea niet goed voor je is
Weet je het zeker? Lastig om dan de 500 te halen hoorquote:
quote:
annequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Wie heeft er onder mijn naam gepost?
Echte liefdequote:
Liefde is... onder de gebruikersnaam van je vriend op FOK postenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Liefde is... onder de gebruikersnaam van je vriend op FOK posten
Pak de auto en kom hierheenquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pak de auto en kom hierheen
hihi...stoepkrijten is te gekquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:51 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
ga.. uhm... nee sorry ik weet ook niks
Ik wou net stoepkrijt kopen om op mijn balkon te gaan stoepkrijten maar ik kwam 10 cent te kort
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |