Och, er was een groot en een klein koffiezetapparaat. Heb de kleine maar gepakt, lijkt het meest op die van mij thuis...quote:
Tuurlijk. Taakomschrijvingen zijn overrated.quote:
Oh vertel. dan kiezen we de leukste uitquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:26 schreef Muck het volgende:
Ik hoef trouwens geen nickname, ik heb er al tig
Nou, er was een periode dat ik elke ochtend een nieuwe kreegquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh vertel. dan kiezen we de leukste uit
Succes met zoeken danquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, er was een periode dat ik elke ochtend een nieuwe kreeg
ik heb ergens wel een bestandje waar ze instaan, maar dan moet ik hard zoeken
Hoiquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog even naar het strand dan maar..
Hoiquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Marc![]()
Jammer van gister man, was niet nodig geweest...
zwaar suf
Ja, zonde hequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Gewoon klote, spelen ze goed, winnen ze niet
Ik ben direct na de 2-2 naar bed gegaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
Er gebeurde niets die laatste minuten. Silva ging er hard in maar niet gemeen. Dat die fransen daarna beginnen met slaan laat zien dat het gewoon een teringvolk is, niets nieuws dus.
Dat bedoelde ik dus met niet nodigquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
Er gebeurde niets die laatste minuten. Silva ging er hard in maar niet gemeen. Dat die fransen daarna beginnen met slaan laat zien dat het gewoon een teringvolk is, niets nieuws dus.
Strand gaat niet door, ga wel gewoon zwemmen in het zwembad.quote:
Shit man, dan zit je dus nog op Bali. Hoe hou je het volquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Strand gaat niet door, ga wel gewoon zwemmen in het zwembad.
Nee, ben nog niet terug thuis, voorlopig geen zin in..
ook lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Strand gaat niet door, ga wel gewoon zwemmen in het zwembad.
coolquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef Pien85 het volgende:
Haha, mijn moeder staat bij googlestreetview voor het raam
Heel onduidelijk, je ziet het eigenlijk alleen als je 't weet, maar 't is wel heel leukquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel onduidelijk, je ziet het eigenlijk alleen als je 't weet, maar 't is wel heel leukzal ff screenshotje uploaden
Edit: wacht
Ze zit in 't rondje
Ja, ik vind t wel grappigquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
Dat is inderdaad wel grappig. Was toch laatst ook wat met Streetview? (iets bizars geloof ik)
truequote:
3 is wel heeeel weinig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:19 schreef Californium het volgende:
[..]
trueben druk en vind fok eigenlijk niet zo heul interessant meer....maximaal 3 posts per dag ofzo
alles goed?
Caliquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:19 schreef Californium het volgende:
[..]
trueben druk en vind fok eigenlijk niet zo heul interessant meer....maximaal 3 posts per dag ofzo
alles goed?
ik ben druk en heb een leven... goed misschien 4, en als ik hier of in SES binnen komen vallen misschien een paar meer... maar jah... .:Pquote:
die mensen zijn zowquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Cali![]()
![]()
![]()
Mjah, je compenseert diegenen die gemiddeld 3 posts per 6 seconden doen... dus prima toch
Wat is SES?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben druk en heb een leven... goed misschien 4, en als ik hier of in SES binnen komen vallen misschien een paar meer... maar jah... .:P
Ow, ik weet niet wat SES is, dan hoor ik vast nog bij de goeienquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef Californium het volgende:
[..]
die mensen zijn zowdoe ik toch nog iets goeds voor fok
![]()
school en studiequote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voorzichtiger doen met die Kamasutra dingen
Fruts een keer over je rug laten lopen danquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:41 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Of gewoon een keer goed op mn stoel gaan zitten
quote:
quote:
Herkenbaar probleemquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:41 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Of gewoon een keer goed op mn stoel gaan zitten
Doe maar niet, ik weet lekkere leukere dingenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts een keer over je rug laten lopen dan
Gejat uit Rotterdam?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:51 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n kuipstoel, dus dan is het sowieso moeilijker.
Zie je wel dat ikea niet goed voor je isquote:
Wel goedquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel dat ikea niet goed voor je is
Zegt de mevrouw met last van haar rug door een ikea productquote:
IKEA sponsort Feyenoord?quote:Op
GEFELICITEERD LIERAUTTE91![]()
donderdag 19 maart 2009 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel dat ikea niet goed voor je is
Weet je het zeker? Lastig om dan de 500 te halen hoorquote:
quote:
annequote:Op donderdag 19 maart 2009 12:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Wie heeft er onder mijn naam gepost?
Echte liefdequote:
Liefde is... onder de gebruikersnaam van je vriend op FOK postenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Liefde is... onder de gebruikersnaam van je vriend op FOK posten
Pak de auto en kom hierheenquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pak de auto en kom hierheen
hihi...stoepkrijten is te gekquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:51 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
ga.. uhm... nee sorry ik weet ook niks
Ik wou net stoepkrijt kopen om op mijn balkon te gaan stoepkrijten maar ik kwam 10 cent te kort
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |