Hoiquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog even naar het strand dan maar..
Hoiquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:28 schreef Frutsel het volgende:
Marc![]()
Jammer van gister man, was niet nodig geweest...
zwaar suf
Ja, zonde hequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Gewoon klote, spelen ze goed, winnen ze niet
Ik ben direct na de 2-2 naar bed gegaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
Er gebeurde niets die laatste minuten. Silva ging er hard in maar niet gemeen. Dat die fransen daarna beginnen met slaan laat zien dat het gewoon een teringvolk is, niets nieuws dus.
Dat bedoelde ik dus met niet nodigquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
Er gebeurde niets die laatste minuten. Silva ging er hard in maar niet gemeen. Dat die fransen daarna beginnen met slaan laat zien dat het gewoon een teringvolk is, niets nieuws dus.
Strand gaat niet door, ga wel gewoon zwemmen in het zwembad.quote:
Shit man, dan zit je dus nog op Bali. Hoe hou je het volquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Strand gaat niet door, ga wel gewoon zwemmen in het zwembad.
Nee, ben nog niet terug thuis, voorlopig geen zin in..
ook lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Strand gaat niet door, ga wel gewoon zwemmen in het zwembad.
coolquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef Pien85 het volgende:
Haha, mijn moeder staat bij googlestreetview voor het raam
Heel onduidelijk, je ziet het eigenlijk alleen als je 't weet, maar 't is wel heel leukquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel onduidelijk, je ziet het eigenlijk alleen als je 't weet, maar 't is wel heel leukzal ff screenshotje uploaden
Edit: wacht
Ze zit in 't rondje
Ja, ik vind t wel grappigquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
Dat is inderdaad wel grappig. Was toch laatst ook wat met Streetview? (iets bizars geloof ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |