Die mis ik echtquote:
Ja echt he, al die uitglijdersquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mis ik echt
En een fatsoenlijk veld
Ook geen banner op de fp?quote:
Dat moet spontaan komenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:12 schreef DR34M3R het volgende:
wat voor nick hadden jullie voor mij in gedachten?
FP kom ik nooitquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook geen banner op de fp?![]()
[..]
Dat moet spontaan komenOf had je zelf een idee?
Volgens mij nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb trouwens geen pm! Weer geen definitieve afspraak gemaakt voor een meet?
Das in ieder geval een dealquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volgens mij nietMaar we kunnen wel meeten hoor
Zekerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef KanisGunnik het volgende:
Hier ook geen PM
[..]
Das in ieder geval een deal![]()
Sowieso in Mei, eerder ben ik niet in NLquote:
Strandquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:27 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Sowieso in Mei, eerder ben ik niet in NLEn waar ben ik heel flexibel in, ga in Utreg wonen dus of we nou naar 024 gaan of de duinen in maakt me niet uit. Wel graag een tentje met een terras, zon, en na de koffie een lekker duveltje
Oke, minimeet in de duinen met DM dan maarquote:
Minimeets met DM zijn leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oke, minimeet in de duinen met DM dan maarMaar die wandeling zie ik niet zitten.. wil onderuit op een terrasje
Herstel: Ik ga wel voor Nijmegenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Minimeets met DM zijn leukWandelen moet je maar mee leren leven, niet te ver, maar wel lekker even een stukje t duin in
En daarna lekker op een terrasje enzo
Waarom?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Herstel: Ik ga wel voor Nijmegen
quote:
Ok, doen we 't anders, DM en ik dumpen jou op een terrasje, dan gaan DM en ik wandelen en dan komen we daarne bij je op terras zittenquote:
Daar hoeft ie niet te wandelenquote:
Je gaat meteen voor de Vierdaagse?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Herstel: Ik ga wel voor Nijmegen
En daar zie ik jullie natuurlijkquote:
Zondagquote:
Dan noemen we 't lopenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik doe nog liever mee aan een sjoelavond dan dat ik zomaar ga wandelen
Wandelen is speciaal voor mij, daar is meer dan 1 meet voor nodig
quote:
Mn voeten doen al pijn als ik eraan denk.. ik ben een wedstrijdzwemmer geen wandelaarquote:
Volgend jaar misschien wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En daar zie ik jullie natuurlijk
Oh, dan gaan we naar het strand... gaan Pien en ik lopen, en smijten we jou de zee in!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mn voeten doen al pijn als ik eraan denk.. ik ben een wedstrijdzwemmer geen wandelaar
Hoiquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:12 schreef DR34M3R het volgende:
wat voor nick hadden jullie voor mij in gedachten?
Das niet aardigquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dan gaan we naar het strand... gaan Pien en ik lopen, en smijten we jou de zee in!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ok, doen we 't anders, DM en ik dumpen jou op een terrasje, dan gaan DM en ik wandelen en dan komen we daarne bij je op terras zitten
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dan gaan we naar het strand... gaan Pien en ik lopen, en smijten we jou de zee in!
Ik wil best gaan zwemmen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil best mee de zee inquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil best gaan zwemmen hoorMaar wel gezellig als er mensen mee gaan dan
Als ik er nog zelfstandig uit kan komen niet toch... of heb ik iets gemistquote:
quote:
Hij wil zwemmen, niet lopen... zo kan hij alsnog met ons mee zonder passief te worden!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das niet aardigIk vond mijn voorstel een stuk liever
[..]
quote:
Droom zachtquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Aaaargh! Dit ging wel heel hard in de tijd dat ik een mailtje dichtte..
Nou ja, ik ga naar bed. WElterusten lieve mensen.![]()
Mits niet te koudquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Heb je ook weer gelijk inquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij wil zwemmen, niet lopen... zo kan hij alsnog met ons mee zonder passief te worden!
[..].
Natuurlijk heb ik gelijk!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mits niet te koud
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
Heb je ook weer gelijk in
Wijsneusquote:
Truste droomquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, we hebben weer een sukkel van de week![]()
![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)gaat-niet-dood.dhtml
?quote:I'm not the kind of woman that you want to take home...
quote:
Mag ik tijdens de mini meet BR33Z4H praten met Muck?quote:
Komt uit een liedje, en rare teksten met een link naar mijn weblog schijnen bezoekers te trekken... Had er voorheen in staan: Because I look good in leather (komt uit een reclame) en toen zijn m'n bezoekersaantallen ook opeens verdubbeldquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pien, waarom
[..]
?
Overschat je jezelf niet een beetje
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mag ik tijdens de mini meet BR33Z4H praten met Muck?
Haha oke. Ik dacht even dat jij jezelf een afschrikwekkend effect toedichtte.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt uit een liedje, en rare teksten met een link naar mijn weblog schijnen bezoekers te trekken... Had er voorheen in staan: Because I look good in leather (komt uit een reclame) en toen zijn m'n bezoekersaantallen ook opeens verdubbeld
En waarom zou ik mezelf daarmee overschatten?
quote:
Dat ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Haha oke. Ik dacht even dat jij jezelf een afschrikwekkend effect toedichtte.
[..]
Zomaar!
Pien, baggeraar!quote:
Niet vermeldquote:
Tijd voor een ouderwetsch VMRTquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef OA het volgende:
Ik moet toch ook weer eens proberen in de lijst te komen![]()
Ik hoop het!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet vermeld.
[..]
Tijd voor een ouderwetsch VMRT.
Nou dat is lastig....quote:Op donderdag 19 maart 2009 06:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stond er gisteren niet in.
En goedemorgen.
Ga er een uurtje of twee voor zitten, 100 is niet al te lastig...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef OA het volgende:
Ik moet toch ook weer eens proberen in de lijst te komen![]()
TomenTom nemen hoef je niet zoveel te printenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:29 schreef Pheno het volgende:
En een quintet na een half uur
Edit, ah, gelukkig niet. Ik dacht al, ik ben mijn routes even aan het uitprinten en er reageert niemand....
Dat is altijd zoooo balen héquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:39 schreef Fha het volgende:goeiemogguh allemaal
Bleg.. mezelf met moeite uit bed gesleept.. hebben we pas drie kwartier later les. Grrrrrr
Alsof ik inJapan een auto ga hurenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
TomenTom nemen hoef je niet zoveel te printen
Ja het mailtje was namelijk om kwart over 6 vanochtend verstuurdquote:
Knap dat je het zelf hebt gedaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Koffie! Heb het vanochtend zelf gezet @work, grappig. Smaakt best lekker.
Mag dat wel dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Koffie! Heb het vanochtend zelf gezet @work, grappig. Smaakt best lekker.
Ik zou mn bed uit komen. Mail lezen en verder slapen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja het mailtje was namelijk om kwart over 6 vanochtend verstuurdwat dom van mij dat ik niet om kwart over 6 mijn mail kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |