Nou dat is lastig....quote:Op donderdag 19 maart 2009 06:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stond er gisteren niet in.
En goedemorgen.
Ga er een uurtje of twee voor zitten, 100 is niet al te lastig...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef OA het volgende:
Ik moet toch ook weer eens proberen in de lijst te komen![]()
TomenTom nemen hoef je niet zoveel te printenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:29 schreef Pheno het volgende:
En een quintet na een half uur
Edit, ah, gelukkig niet. Ik dacht al, ik ben mijn routes even aan het uitprinten en er reageert niemand....
Dat is altijd zoooo balen héquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:39 schreef Fha het volgende:goeiemogguh allemaal
Bleg.. mezelf met moeite uit bed gesleept.. hebben we pas drie kwartier later les. Grrrrrr
Alsof ik inJapan een auto ga hurenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
TomenTom nemen hoef je niet zoveel te printen
Ja het mailtje was namelijk om kwart over 6 vanochtend verstuurdquote:
Knap dat je het zelf hebt gedaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Koffie! Heb het vanochtend zelf gezet @work, grappig. Smaakt best lekker.
Mag dat wel dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Koffie! Heb het vanochtend zelf gezet @work, grappig. Smaakt best lekker.
Ik zou mn bed uit komen. Mail lezen en verder slapen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja het mailtje was namelijk om kwart over 6 vanochtend verstuurdwat dom van mij dat ik niet om kwart over 6 mijn mail kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |