Die mis ik echtquote:
Ja echt he, al die uitglijdersquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mis ik echt
En een fatsoenlijk veld
Ook geen banner op de fp?quote:
Dat moet spontaan komenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:12 schreef DR34M3R het volgende:
wat voor nick hadden jullie voor mij in gedachten?
FP kom ik nooitquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook geen banner op de fp?![]()
[..]
Dat moet spontaan komenOf had je zelf een idee?
Volgens mij nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb trouwens geen pm! Weer geen definitieve afspraak gemaakt voor een meet?
Das in ieder geval een dealquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Volgens mij nietMaar we kunnen wel meeten hoor
Zekerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef KanisGunnik het volgende:
Hier ook geen PM
[..]
Das in ieder geval een deal![]()
Sowieso in Mei, eerder ben ik niet in NLquote:
Strandquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:27 schreef KanisGunnik het volgende:
[..]
Sowieso in Mei, eerder ben ik niet in NLEn waar ben ik heel flexibel in, ga in Utreg wonen dus of we nou naar 024 gaan of de duinen in maakt me niet uit. Wel graag een tentje met een terras, zon, en na de koffie een lekker duveltje
Oke, minimeet in de duinen met DM dan maarquote:
Minimeets met DM zijn leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oke, minimeet in de duinen met DM dan maarMaar die wandeling zie ik niet zitten.. wil onderuit op een terrasje
Herstel: Ik ga wel voor Nijmegenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Minimeets met DM zijn leukWandelen moet je maar mee leren leven, niet te ver, maar wel lekker even een stukje t duin in
En daarna lekker op een terrasje enzo
Waarom?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Herstel: Ik ga wel voor Nijmegen
quote:
Ok, doen we 't anders, DM en ik dumpen jou op een terrasje, dan gaan DM en ik wandelen en dan komen we daarne bij je op terras zittenquote:
Daar hoeft ie niet te wandelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |