Je gaat meteen voor de Vierdaagse?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Herstel: Ik ga wel voor Nijmegen
En daar zie ik jullie natuurlijkquote:
Zondagquote:
Dan noemen we 't lopenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik doe nog liever mee aan een sjoelavond dan dat ik zomaar ga wandelen
Wandelen is speciaal voor mij, daar is meer dan 1 meet voor nodig
quote:
Mn voeten doen al pijn als ik eraan denk.. ik ben een wedstrijdzwemmer geen wandelaarquote:
Volgend jaar misschien wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En daar zie ik jullie natuurlijk
Oh, dan gaan we naar het strand... gaan Pien en ik lopen, en smijten we jou de zee in!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mn voeten doen al pijn als ik eraan denk.. ik ben een wedstrijdzwemmer geen wandelaar
Hoiquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:12 schreef DR34M3R het volgende:
wat voor nick hadden jullie voor mij in gedachten?
Das niet aardigquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dan gaan we naar het strand... gaan Pien en ik lopen, en smijten we jou de zee in!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ok, doen we 't anders, DM en ik dumpen jou op een terrasje, dan gaan DM en ik wandelen en dan komen we daarne bij je op terras zitten
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, dan gaan we naar het strand... gaan Pien en ik lopen, en smijten we jou de zee in!
Ik wil best gaan zwemmen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil best mee de zee inquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil best gaan zwemmen hoorMaar wel gezellig als er mensen mee gaan dan
Als ik er nog zelfstandig uit kan komen niet toch... of heb ik iets gemistquote:
quote:
Hij wil zwemmen, niet lopen... zo kan hij alsnog met ons mee zonder passief te worden!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das niet aardigIk vond mijn voorstel een stuk liever
[..]
quote:
Droom zachtquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Aaaargh! Dit ging wel heel hard in de tijd dat ik een mailtje dichtte..
Nou ja, ik ga naar bed. WElterusten lieve mensen.![]()
Mits niet te koudquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Heb je ook weer gelijk inquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij wil zwemmen, niet lopen... zo kan hij alsnog met ons mee zonder passief te worden!
[..].
Natuurlijk heb ik gelijk!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mits niet te koud
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
Heb je ook weer gelijk in
Wijsneusquote:
Truste droomquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, we hebben weer een sukkel van de week![]()
![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)gaat-niet-dood.dhtml
?quote:I'm not the kind of woman that you want to take home...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |