Dan ben ik net weg. Ik blijf tot en met 5 april. Daarna na SF toe vliegen en daar nog een maand touren richting Las Vegas, LA, San Diegoquote:Op maandag 16 maart 2009 12:16 schreef ForrestX het volgende:
dus...NYC: 10 april..
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:15 schreef osmo het volgende:
Ook weer in dit deel aanwezig
[ afbeelding ]
Leren band?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:00 schreef Adsum het volgende:
Heb binnenkort een Breitling Aerospace in de verkoop, voor de liefhebber...
er worden nog steeds seamaster gemaakt maar niet meer zoals die hierboven. De nieuwe heeft de wijzerplaat van de blauwe bond en de kleuren van die hierboven. Uurwerk is ook co-axiaal en prijzen zitten op de 2400 euroquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:51 schreef Bartaz het volgende:
Even een tvp...
Trouwens, worden deze seamasters niet meer gemaakt?
[ afbeelding ]
Ik zie overal alleen nog maar Planet Oceans liggen en die zijn aanmerkelijk minder mooi...
TW Steel - TW6quote:Op maandag 16 maart 2009 20:02 schreef Noisiv het volgende:
[..]
![]()
Zulke mooie horloges! Welk merk/ type is dit precies?
Ligt er ook aan wat je zoekt natuurlijk. Formeel/ casual, leer/staal, automaat/ quartz etc etc.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:27 schreef Feliciter het volgende:
Horlogeliefhebbers,
Al een tijdje ben ik op zoek naar een mooi, goed horloge in de prijscategorie tot ongeveer 500 euro. Ik zoek een horloge van een goed en gerenommeerd merk. Nu is mijn vraag aan jullie, heeft er iemand goede tips:O? Alles is welkom..
Alvast bedankt!
ik koop er misschien wel meer. Moet wel zeggen dat ik nooit nieuwe horloges koop. De markt voor tweedehands is nu ideaal. Er zijn genoeg koopjes op te pikken als je een beetje zoekt. Voor de leek zou ik dit niet aanraden, je moet wel weten wat je koopt als je vintage gaat. Ik heb het overigens niet alleen over dure horlogesquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:26 schreef AcerOne het volgende:
kopen jullie met de huidige economie net zo snel een duur horloge of hebben jullie er geen last van?
Ik laat het al dan niet kopen van een horloge niet afhangen van de mondiale financiële situatie. Ik zie ook niet zozeer wat het 'last hebben van' te maken heeft met of je een horloge koopt of niet. Daar staat tegenover dat ik niet van mijn laatste centjes een horloge koop, misschien heeft dat er iets mee te maken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:26 schreef AcerOne het volgende:
kopen jullie met de huidige economie net zo snel een duur horloge of hebben jullie er geen last van?
Zoiets ligt natuurlijk aan je eigen situatie. De economie kan nog zo slecht gaan, maar als je geen zicht hebt op het verlies van je inkomsten, maakt dat voor jezelf niets uit en kun je gewoon hetzelfde doen als voorheen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:26 schreef AcerOne het volgende:
Bij een juwelier in Haarlem lag deze als occasion in de etale. Zag er erg goed uit, incl alle toebehoren. 925 eu uit mn hoofdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:51 schreef Bartaz het volgende:
Even een tvp...
Trouwens, worden deze seamasters niet meer gemaakt?
[ afbeelding ]
Ik zie overal alleen nog maar Planet Oceans liggen en die zijn aanmerkelijk minder mooi...
wordt je weer aangezien voor handelaar?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:53 schreef Adsum het volgende:
Bij deze:
[TK] Breitling Aerospace horloge
Verkocht via MP. Denk niet dat ik hier nog met horloge [TK] aan hoef te komenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:17 schreef ForrestX het volgende:
[..]
wordt je weer aangezien voor handelaar?
hij is weg toch?
Jammer...ik meen me te herinneren dat je toch (meerdere keren) uitgelegd hebt hoe de vork in de steel zit mbt horloge verkopen in jouw geval...quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:58 schreef Adsum het volgende:
[..]
Verkocht via MP. Denk niet dat ik hier nog met horloge [TK] aan hoef te komen
meldt het dan maar in dit topic als je ooit een Master Compressor Memovox in de aanbieding hebtquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:58 schreef Adsum het volgende:
[..]
Verkocht via MP. Denk niet dat ik hier nog met horloge [TK] aan hoef te komen
voor wêinig...quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
meldt het dan maar in dit topic als je ooit een Master Compressor Memovox Dualmatic in de aanbieding hebt
Horloge zelf is OK maar de band vind ik niet mooi. Dat dubbelgevouwne stukje doet de klok tekort.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:02 schreef ForrestX het volgende:
in navolging van Adsum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die pennetjes hebben ze met duizendtallen liggen manquote:Op maandag 30 maart 2009 18:01 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik heb een seiko automatic diver's, zoals hieronder op het plaatje maar met ander bandje, maar daarvan is vorige week een van de veerpennetjes waarmee de band vast zit gesneuveld. Ik ben er mee naar een juwelier geweest en heb er een nieuwe in laten zetten en de overgebleven gelijk maar laten vervangen. Zou ik er weer een tijdje tegen kunnen zou je zeggen.Kom ik thuis, haal ik het horloge uit mijn zak, vallen de veerpennetjes er gewoon uit.
Ik ben net terug geweest naar die lui, zeggen ze dat ze die speciaal moeten laten maken. Daar geloof ik dus geen ene moer van. Weet er iemand een fatsoenlijk on-line shop waar ik die veerpennetjes alsnog gewoon kan bestellen? Ik kan ze er zelf wel in zetten.
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet waar ze mee gekeken hebben, maar de dames deden er erg moeilijk over. En van geld terug of enige compensatie wouden ze ook al niets weten.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Die pennetjes hebben ze met duizendtallen liggen man
Ik dacht dat er op een Monster geen pushpins met veertjes zaten, maar dat ze door de lugs heen gaan.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:01 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik heb een seiko automatic diver's, zoals hieronder op het plaatje maar met ander bandje, maar daarvan is vorige week een van de veerpennetjes waarmee de band vast zit gesneuveld. Ik ben er mee naar een juwelier geweest en heb er een nieuwe in laten zetten en de overgebleven gelijk maar laten vervangen. Zou ik er weer een tijdje tegen kunnen zou je zeggen.Kom ik thuis, haal ik het horloge uit mijn zak, vallen de veerpennetjes er gewoon uit.
Ik ben net terug geweest naar die lui, zeggen ze dat ze die speciaal moeten laten maken. Daar geloof ik dus geen ene moer van. Weet er iemand een fatsoenlijk on-line shop waar ik die veerpennetjes alsnog gewoon kan bestellen? Ik kan ze er zelf wel in zetten.
[ afbeelding ]
Nee, er zat wel degelijk nog 1 pushpin in. Maar die hebben die dolle Mina's weggegooid omdat ik vroeg die ook te vervangen. Leuke site trouwens, monsterwatches.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:52 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Ik dacht dat er op een Monster geen pushpins met veertjes zaten, maar dat ze door de lugs heen gaan.
Probeer Rob van Monsterwatches eens: www.monsterwatches.nl
Wat voor merk horloge is dit?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:04 schreef Zeitgeist het volgende:
Heb deze:
[ afbeelding ]
Vrij groot maar lekkere industrial look.
En gewoon humor hoe de meeste mensen niet snappen hoe je de tijd leest.
is er geen goedkopere versie van dit horloge? Gewoon simpel maar wel met stijl.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:13 schreef Bartaz het volgende:
Donderdag stond FedEx bij mij aan de deur met mijn nieuwste aanwinst, een Archimede Pilot H. Foto's volgen nog, want ik kan nu het fototoestel niet vinden
EDIT: Fototoestel toch gevonden en ik heb mijn best gedaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook maar eentje in kleur:
[ afbeelding ]
Kost ¤345,-quote:Op maandag 6 april 2009 19:11 schreef jovink het volgende:
[..]
is er geen goedkopere versie van dit horloge? Gewoon simpel maar wel met stijl.
Simpel en goedkoop? En toch goeie kwaliteitquote:Op maandag 6 april 2009 23:17 schreef jovink het volgende:
student he, het is opzich wel te doen maar ook nog andere dingen op het lijstje. En horloges houden het nooit zolang uit bij me helaas vandaar de wat goedkopere optie
En ze zien er ook nog eens goed uit, en kunnen tegen een stootje, betrouwbaar uurwerkquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Seiko 5 is het beste mechanische horloge onder de 75 euro.
Ik heb deze: http://www.seiko5.nl/snxf05k.html. Ook bij deze man besteld. Ging erg vlot. Hou er wel rekening mee dat hij relatief dik is (11 mm) voor de diameter (37 mm). Verder is het mechanisme na anderhalve dag stil liggen 'op'.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Seiko 5 is het beste mechanische horloge onder de 75 euro.
En zo ver ik weet een automaat met de minste onderdelen. Rotor, excentrische vork, automaat rad. Briljant gewoon.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:09 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
En ze zien er ook nog eens goed uit, en kunnen tegen een stootje, betrouwbaar uurwerk
Dit is echt heel summier we kunnen je denk ik niet helpen. Temzij je met merken komt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:22 schreef Qlubtempo het volgende:
Ik ben op zoek naar een bepaald horloge en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb enige tijd terug bij iemand op de tennisbaan een horloge gezien dat qua formaat lijkt op een U-Boat.
Echter, zat aan dit horloge geen leren bandje, geen grote "knop" en was het verder geheel van zilverkleurig? metaal? De band was ook vrij fors/breed.
Iemand enig idee?
delano waar heb je hem besteld en voor hoeveel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:04 schreef delano.888 het volgende:
Helemaal dit topic gemist![]()
Nou maar TVP dan, dmv het horloge wat ik sinds een paar dagen maanden ondertussen heb en supertrots op ben
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Check die animatie he, dat doettie tussen 18:00 en 01:00 elke 2 minuten, dat is "pimp time"
Zeker een aandachtstrekker, in die paar dagen is me al vaker gevraagd, "huh, wat gaaf, hoe werkt dat?"
Sunnywatches, 160 euries.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:32 schreef 7.Leonardo het volgende:
[..]
delano waar heb je hem besteld en voor hoeveel?
Nee, hij leek groter en wat euhm.... robuuster?quote:Op woensdag 8 april 2009 07:12 schreef StateOfMind het volgende:
Was het een Panerai?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
robuuster dan 44 schone millimeters aan de haak van Panerai??quote:Op woensdag 8 april 2009 12:13 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Nee, hij leek groter en wat euhm.... robuuster?
Veel robuuster dan een Panerai wordt moeilijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:13 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Nee, hij leek groter en wat euhm.... robuuster?
Omdat de techniek uniek en bijzonder is. Ze het op die manier exclusief kunnen houden en je als merk aan 'upgrading' doet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:34 schreef AcerOne het volgende:
geen horloge, maar laatst een leuk klokje gekocht met sweep seconde wijzer, slechts 5 euro, hehe...
kan iemand mij uitleggen waarom seiko zoveel vraagt voor hun spring drive horloges.
nee.quote:Op maandag 13 april 2009 18:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hoe zijn die Andre Belfort horloges, heeft er iemand er een mening over?
http://www.andre-belfort.com/nl/index.html
Is het je geld waard om er 1 aan te schaffen?
Sommige horloges hebben er wel veel opzitten, maar ik vind ze niet echt ogen dat ze het geld waard zijn. Maar van de andere kant, ik heb ze ook nooit irl gezien........quote:Op maandag 13 april 2009 18:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hoe zijn die Andre Belfort horloges, heeft er iemand er een mening over?
http://www.andre-belfort.com/nl/index.html
Is het je geld waard om er 1 aan te schaffen?
Prachtig om te zien.quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kwam het volgende filmpje tegen op een andere site.
Schitterend!
1000 manuren zitten erin.
Het is wel echt een marketing filmpje.... Ik ken weinig uurwerkmakers die op de eerste plaats een loupeband om hun hoofd hebben, je klemt het ding gewoon in je oog. En ik ken maar weinig uurwerkmakers die een steenloupe gebruiken voor het plaatsen van de balans.quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kwam het volgende filmpje tegen op een andere site.
Schitterend!
1000 manuren zitten erin.
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Adsum het volgende:
Maar weer eens een nieuwe foto om het topic wat op te vrolijken
[ afbeelding ]
zie eerder in dit topic (of aan het einde van het vorige) het stukje over push-pins... kosten een paar cent (bij wijze van spreken, en je kunt ze zelf vervangen als je voorzichtig bent!!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:05 schreef Bill_E het volgende:
Aangezien hier de experts zitten op gebied van horloge's en ik er geen nieuw topic over wil maken. Mijn horloge was stuk. het pinnetje dat de schakels met het uurwerk verbind is stuk. Dus aangezien ik meestal overdag werk en een hekel aan winkelen heb dat ding aan me vriendin gegeven om hem te laten repareren. Met direct de op opdracht om het andere pinnetje aan de andere kant ook te laten vervangen ( als ze nu toch bezig zijn dacht ik..)
Komt ze terug met een bonnetje met de geschatte kosten : 30 euro en ruim een week er op wachten.. iets wat me voor een horloge maker 10 minuten werk lijkt. Vrij duur? Of zie ik dat verkeerd? het is trouwens een citizen, geneens zoon extreem dure.
Ja dat kan ik zelf idd ook. Maar had niet verwacht dat het zoveel zou kosten, en had geen zin om die dingen te gaan bestellen met al het gedoe erbij zeg maarquote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef ForrestX het volgende:
[..]
zie eerder in dit topic (of aan het einde van het vorige) het stukje over push-pins... kosten een paar cent (bij wijze van spreken, en je kunt ze zelf vervangen als je voorzichtig bent!!
¤ 30,- ...daar doe ik het ook voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |