Omdat de techniek uniek en bijzonder is. Ze het op die manier exclusief kunnen houden en je als merk aan 'upgrading' doet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:34 schreef AcerOne het volgende:
geen horloge, maar laatst een leuk klokje gekocht met sweep seconde wijzer, slechts 5 euro, hehe...
kan iemand mij uitleggen waarom seiko zoveel vraagt voor hun spring drive horloges.
nee.quote:Op maandag 13 april 2009 18:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hoe zijn die Andre Belfort horloges, heeft er iemand er een mening over?
http://www.andre-belfort.com/nl/index.html
Is het je geld waard om er 1 aan te schaffen?
Sommige horloges hebben er wel veel opzitten, maar ik vind ze niet echt ogen dat ze het geld waard zijn. Maar van de andere kant, ik heb ze ook nooit irl gezien........quote:Op maandag 13 april 2009 18:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Hoe zijn die Andre Belfort horloges, heeft er iemand er een mening over?
http://www.andre-belfort.com/nl/index.html
Is het je geld waard om er 1 aan te schaffen?
Prachtig om te zien.quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kwam het volgende filmpje tegen op een andere site.
Schitterend!
1000 manuren zitten erin.
Het is wel echt een marketing filmpje.... Ik ken weinig uurwerkmakers die op de eerste plaats een loupeband om hun hoofd hebben, je klemt het ding gewoon in je oog. En ik ken maar weinig uurwerkmakers die een steenloupe gebruiken voor het plaatsen van de balans.quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kwam het volgende filmpje tegen op een andere site.
Schitterend!
1000 manuren zitten erin.
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Adsum het volgende:
Maar weer eens een nieuwe foto om het topic wat op te vrolijken
[ afbeelding ]
zie eerder in dit topic (of aan het einde van het vorige) het stukje over push-pins... kosten een paar cent (bij wijze van spreken, en je kunt ze zelf vervangen als je voorzichtig bent!!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:05 schreef Bill_E het volgende:
Aangezien hier de experts zitten op gebied van horloge's en ik er geen nieuw topic over wil maken. Mijn horloge was stuk. het pinnetje dat de schakels met het uurwerk verbind is stuk. Dus aangezien ik meestal overdag werk en een hekel aan winkelen heb dat ding aan me vriendin gegeven om hem te laten repareren. Met direct de op opdracht om het andere pinnetje aan de andere kant ook te laten vervangen ( als ze nu toch bezig zijn dacht ik..)
Komt ze terug met een bonnetje met de geschatte kosten : 30 euro en ruim een week er op wachten.. iets wat me voor een horloge maker 10 minuten werk lijkt. Vrij duur? Of zie ik dat verkeerd? het is trouwens een citizen, geneens zoon extreem dure.
Ja dat kan ik zelf idd ook. Maar had niet verwacht dat het zoveel zou kosten, en had geen zin om die dingen te gaan bestellen met al het gedoe erbij zeg maarquote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef ForrestX het volgende:
[..]
zie eerder in dit topic (of aan het einde van het vorige) het stukje over push-pins... kosten een paar cent (bij wijze van spreken, en je kunt ze zelf vervangen als je voorzichtig bent!!
¤ 30,- ...daar doe ik het ook voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |