Dat is een Christiaan van der Klauw - Ariadnequote:Op woensdag 10 september 2008 22:13 schreef ukga het volgende:
deze poljor is gratis te koop
http://www.poljotnl.nl/catalog//product_info.php?products_id=68
Al in Leeuwarden geweest?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:37 schreef Angeliquetje het volgende:
Trouwens weet iemand een goeie grote juwelier in friesland waarbij ik veel keus heb? Heb t idee dat t allemaal kleine juweliers zijn met weinig aanbod.
Zo te zien opvallend weinig beveiliging voor dat segment.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:30 schreef Dikke-Doei het volgende:
iemand een horlogewinkel kopen http://clockwise.nl/nl/shop.php?brand=250
De winkel - The shop
EUR 99999999.99
die is wel makkelijk af te lezenquote:Op woensdag 10 september 2008 23:04 schreef Zeitgeist het volgende:
Heb deze:
[ afbeelding ]
Vrij groot maar lekkere industrial look.
En gewoon humor hoe de meeste mensen niet snappen hoe je de tijd leest.
Is het 3:59 uur?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:04 schreef Zeitgeist het volgende:
Heb deze:
[ afbeelding ]
Supervette klok. Heb regelmatig met de oude mogen spelen. Die kost al 50000 euro, deze zal nog wel veel duurder zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:00 schreef Mr.G het volgende:
Nieuws vanuit Geneve.
Hoe apart is deze klok!?
[ afbeelding ]
The UR103 « Hexagon »
* Limited edition van slechts 10 stuks
Is niet erg moeilijkquote:Op woensdag 10 september 2008 23:04 schreef Zeitgeist het volgende:
Heb deze:
[ afbeelding ]
Ga gewoon kijken..... je hoeft niet bij je eerste bezoek direct een horloge te kopen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:36 schreef Angeliquetje het volgende:
Luhoff is een maatje van mn pa. Maar ik zoek iets tussen de 150 en 250 euro in friesland. Is luhoff dan een goeie?
Of kan ik beter ff verder kijken in friesland
Zie ik jou nou op 7-11?quote:Op woensdag 10 september 2008 23:17 schreef Jackal_Omega het volgende:
Juwelier D´Oro in Leeuwarden is failliet. In Sneek heb je nog wel Luehof maar het duurste wat die heeft is Rado en Longines.
Stad Groningen heeft een Schaap en Citroen.
[..]
Supervette klok. Heb regelmatig met de oude mogen spelen. Die kost al 50000 euro, deze zal nog wel veel duurder zijn.
Wouwquote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[ afbeelding ]
tourbillion voorkant, en 2 achterkanten
Dit is nou kunst met een grote K!quote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[ afbeelding ]
tourbillion voorkant, en 2 achterkanten
Moah? eurootje of 190.000 als het niet meer isquote:Op donderdag 11 september 2008 22:06 schreef Angeliquetje het volgende:
Kost da?
Je denkt toch zeker niet werkelijk dat er iemand hier dat klokje heeft van 190.000 euroquote:Op donderdag 11 september 2008 22:14 schreef Angeliquetje het volgende:
Meen je niet
Damn ik vet veel lof voor jullie klokjes. Echt jammer dat ik er niet meer dan 250 voor over heb. Was ik miljonair dan piepte ik ook wel anders hoor!
Wat is daar jammer aan dan? Dat stel je je zelf toch als limiet? Kun je het m.i. ook niet jammer vindenquote:Echt jammer dat ik er niet meer dan 250 voor over heb
[TK] Klokken, horloges, hardware, algemeenquote:Op donderdag 11 september 2008 22:19 schreef Angeliquetje het volgende:
Omdat ik eigelijks niks leips kan kopen voor dat geld... Ben wel hard opzoek hoor. Maar een CVDK zou ik uber graag willen. Al was t maar een lookalike
Een CVDK is strak en vintage tegelijk. Niet te maar net perfect. Ik vind dat ding net een modepop dingquote:
600 euroquote:Op donderdag 11 september 2008 22:39 schreef Angeliquetje het volgende:
Ziet er goed uit. Kost da? (ik weet t ik val in herhaling
Ben trouwens wel iemand die niet zo van donkere horloges houd. Geef mij t zilveren werk maar met witte wijzerplaat en veel detailen chronograaf of course maar dat is dat ook
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:47 schreef Angeliquetje het volgende:
Tsjah lekker prijsje dus... Je zal em maar verliezen tijdens een avondje stappen
Ik zie in dat topic geen CvdK (nepper) staan?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:21 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
[TK] Klokken, horloges, hardware, algemeen
de onderste klok is een neppert, de echte kost 3.500
Die meistersinger een chronoquote:Op donderdag 11 september 2008 22:39 schreef Angeliquetje het volgende:
Ziet er goed uit. Kost da? (ik weet t ik val in herhaling
Ben trouwens wel iemand die niet zo van donkere horloges houd. Geef mij t zilveren werk maar met witte wijzerplaat en veel detailen chronograaf of course maar dat is dat ook
dat bedoel ik ook nietquote:Op donderdag 11 september 2008 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie in dat topic geen CvdK (nepper) staan?
Ik bedoel eigenlijks analoog. Paar biertjes op dan krijg je datquote:Op donderdag 11 september 2008 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die meistersinger een chrono
Als Dikke Doei een kenner is, wat maakt dat Swetsenegger en de overige echte kenners dan?quote:Op donderdag 11 september 2008 22:57 schreef Angeliquetje het volgende:
Dikke doei is wel een kenner. Die helpt me goed altijd
Heb je die al een tijdje op? Want je maakt er wel een SC topic van, waarin je jouw vraag naar een horloge wel erg wil doen laten opvallen.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:58 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijks analoog. Paar biertjes op dan krijg je dat
nee ik ben geen kenner. swetsnegger is de kenner. en nog vele andere zijn kenners ik ben een noobquote:Op donderdag 11 september 2008 22:57 schreef Angeliquetje het volgende:
Dikke doei is wel een kenner. Die helpt me goed altijd
nee je hebt gelijk hoorquote:Op donderdag 11 september 2008 22:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als Dikke Doei een kenner is, wat maakt dat Swetsenegger en de echte kenners dan?
No offence DD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |