Misschien kan ik je vraag ook wel voorzien van een antwoord zonder Adsum vervelend te passeren.quote:Op maandag 8 september 2008 20:02 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik ben vandaag bij juwelier geweest en de Tissot Le locle spreekt mij tóch wel erg aan![]()
Ik vind hem dan wel weer aan de kleine kant, maar ja dat is misschien mijn eigen mening.
Ik wil sowieso een echte krokodil lederen band om de horloge. Gewoon omdat het kanAdsum, hoe heb jij dat gedaan? Een andere band erop zetten?
wat dacht je van een zeebaars bandjequote:Op maandag 8 september 2008 20:02 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik wil sowieso een echte krokodil lederen band om de horloge. Gewoon omdat het kan![]()
Hirsch? Link?quote:Op maandag 8 september 2008 20:42 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Misschien kan ik je vraag ook wel voorzien van een antwoord zonder Adsum vervelend te passeren.
Bij Hirsch kun je een band bestellen, die moet dan op maat gemaakt worden omdat de 19mm van de Le locle niet standaard is bij hun. Persoonlijk zou ik een alligatorband bestellen als mijn originele versleten is omdat ik deze print mooier vindt dan bij een croco.
quote:Op maandag 8 september 2008 20:52 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
wat dacht je van een zeebaars bandje
is meer een reactie op: Omdat het kanquote:Op maandag 8 september 2008 21:11 schreef KopieerMachine het volgende:
Waarom een zeebaars bandje? Heeft dat ook nog speciale eigenschappen ofzo?
Wat dat betreft heb je het helemaal bij het juiste eind. Mijn eigen stijl is behoudend trendy (dus wel sneakers, maar niet felgekleurd of wel een capuchonvest, maar niet in knalkleuren en het touwtje strak aangetrokken).quote:Op maandag 8 september 2008 16:23 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Horloges blijven natuurlijk een stijlobject en zijn derhalve erg afhankelijk van je persoonlijke stijl. Als je van de TW-Steel/ U-boat- achtigen houdt is dit echt een mooie klok met aardige details.
Persoonlijk vind ik Welder aardig aan de prijs voor een quarts klokje die ondanks het robuuste uiterlijk ook niet eens erg ver waterdicht is.
p.s. Ik ga mijn collectie uitbreiden met een 16610ergens medio december/ januari.
Wie riep hier zeebaarsquote:Op maandag 8 september 2008 20:52 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
wat dacht je van een zeebaars bandje
Je kan de OP ook eens lezenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:07 schreef Angeliquetje het volgende:
Waarom is er nergens een site met de de beste merken waarbij je kunt sorteren op budget?
er is wel een site waar de top merken staan met de listprijzen. dus rolex breitling omega etcquote:Op woensdag 10 september 2008 21:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je kan de OP ook eens lezen
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:23 schreef Dikke-Doei het volgende:
http://www.thewatchquote.com/The-Luxury-Watches-Portal-No_5.htm
er zijn echt heeeeellll heeeeellll veel horloges te koop onder de 300 euro. van swatch bestaan er al duizenden... dus dat word erg lastig weer te geven in een site.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:26 schreef Angeliquetje het volgende:
[..]
thnx. De OP is volgens mij zwaar niet betrouwbaar... Ik zoek eigelijks iets tussen de 150 en 250... Bestaat zo`n site ook?
ik ga altijd naar de juwelier om even te passen. ik heb ook een smalle pols. en ik heb vrouwenhanden volgens mijn juwelier. horloges onder de 60 euro koop ik via internet. de rest gewoon ff zekerheid via de juwelier. van de week was ik een uur onderweg met het openbaar vervoer om bij een juwelier te komen. om even te passen. de betreffende juwerlier was zo aardig dat hij mij een korting gaf iets meer van de kosten van het openbaar vervoer.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:34 schreef Angeliquetje het volgende:
Thnx! Heb wat aan jou. Ik heb alleen maar een klein polsje. Is een 43mm horloge dan wat voor mij? Ik heb een uhmmm 6cm polsje
vostok ken ik zelf niet. vind het alleen niet modern uiterlijk. en voor een meisje? is het ook niet echt hellemaal. een stoer horloge kan wel bij een vrouw maar dan zie ik liever een vrouw met een rolex sub. of toch een breitling. al je een zelfde soort look wilt http://www.siebelshop.nl/(...)oge-met-stalen-band/quote:Op woensdag 10 september 2008 21:47 schreef Angeliquetje het volgende:
Hmmmm dan begin ik toch sterk te twijfelen.. Wat vind je van die vostok en t uurwerk ervan?
jeetje verander dat dan eens johquote:Op woensdag 10 september 2008 21:58 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik ben geen meisje voor de duidelijkheid. Komt door mn vage profiel
Ik zou er liever eentje hebben met 2 wijzersquote:Op woensdag 10 september 2008 21:55 schreef Rekkie het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn zoektocht naar een nieuwe horloge, vond ik deze op het internet en ik moet zeggen..... een fantastisch model.
Dan moet je een andere model kiezen!quote:Op woensdag 10 september 2008 22:00 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ik zou er liever eentje hebben met 2 wijzers
Tegen wie heb je het nu?quote:Op woensdag 10 september 2008 22:02 schreef Dikke-Doei het volgende:
ik zou zeggen: doorsparen voor een echte mannenklok. een doel hebben om iets te dragen wat gewoon solide en gewoon helemaal naar jouw zin is veel beter dan op 1 koopje blind te gaan staren.
de user angeliquequote:Op woensdag 10 september 2008 22:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het nu?
Gebruik anders een quote, dat verduidelijkt het!
dat is zeker de moeite waard om in ieder geval 1 te proberen zodat je de andere klokken kan inschatten. zo ook bijvoorbeeld de polsmaat en de dikte van de klok. Ook kan je testen wat voor band je zoekt. staal, rubber etc.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:05 schreef Angeliquetje het volgende:
Thnx dikkedoei. Dus langs een juwelier is zeker toch wel t beste of niet?
er zal echt wel een horloge verkoper zijn in frieslandquote:Op woensdag 10 september 2008 22:08 schreef Angeliquetje het volgende:
Idd. Wel jammer dat ik in het noorden woon. Is er een DE juwelier in friesland?
Ja:quote:Op woensdag 10 september 2008 22:08 schreef Angeliquetje het volgende:
Idd. Wel jammer dat ik in het noorden woon. Is er een DE juwelier in friesland?
Zolang het een collectie is die het waard isquote:Op woensdag 10 september 2008 22:11 schreef Koen_74 het volgende:
Is het "done" om in ieder topic je collectie te showen?
[ afbeelding ]
Een van der Klaauw voor 0 euro....... zal het een typefoutje zijnquote:Op woensdag 10 september 2008 22:13 schreef ukga het volgende:
deze poljor is gratis te koop
http://www.poljotnl.nl/catalog//product_info.php?products_id=68
thnx voor de link.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:13 schreef ukga het volgende:
deze poljor is gratis te koop
http://www.poljotnl.nl/catalog//product_info.php?products_id=68
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |