Pas op hoor !!! want ik bel de #care police.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:27 schreef Adsum het volgende:
[..]
Als we hier een reflectie zouden zien van jouw smaak, zou deze smiley de boventoon voeren:
rare rode letters op de band.quote:Op maandag 1 september 2008 16:52 schreef squad23 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik nu 3 jaar en ben er nog steeds zeer blij mee.
Plaatje zit iets blauws maar das bescherming. dat gaat er dus af... beetje lelijk plaatje maar zag er verder geen van.
Filmpjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
die gyrotourbillon is een bizar stukje techniek natuurlijk
Wat dacht je van de gyrotourbillon?quote:Op maandag 1 september 2008 16:03 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Volgens mij zit er helemaal geen complicatie in dit uurwerk....maar ik kan me vergissen...
Volgens mij vallen de tourbillon, automaat en gangreserve niet onder de noemer "complicatie", datum echter wel...quote:Op maandag 1 september 2008 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat dacht je van de gyrotourbillon?
Daarnaast gangreserve, automaat en datum.
Een tourbillon, automaat en weergave gangreserve behoren niet tot de normale functie van een horloge.quote:Op maandag 1 september 2008 20:18 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Volgens mij vallen de tourbillon, automaat en gangreserve niet onder de noemer "complicatie", datum echter wel...
Complicaties zijn toch extra functies naast de uren en minuten weergave?
rattrapante mag er ook wel zijnquote:Op maandag 1 september 2008 20:31 schreef Adsum het volgende:
Sowieso is de tourbillon (en dan zeker de gyrotourbillon) een van de grootste complicaties die er is, imho samen met de minute repeater!
Lange maakt echt alleen mooie klokken he. Damn ik heb geld nodig.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:49 schreef Adsum het volgende:
De rattrapant niet persé, de Lange Double Split wél![]()
[ afbeelding ]
Ik ken het probleem, heb ook een grote wishlistquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lange maakt echt alleen mooie klokken he. Damn ik heb geld nodig.
quote:Op zondag 28 mei 2006 22:08 schreef Adsum het volgende:
S&C vind ik een poepzaak, ben in het filiaal Eindhoven en Utrecht niet bepaald correct behandeld (had geen aankoopplannen, maar dat terzijde).
Die band vertoont ook behoorlijk wat rek zeg, die is behoorlijk gedragen...
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:24 schreef Fur het volgende:
Michael kors 8074, Gewoon slickhttp://www.zappos.com/n/multi_view.cgi?product_id=7444942&color_id=6&view=multi&ref=multi-pic
God, uit welke sloot heb je die oude koe gehaaldquote:
Klok is iets van 38mm. Hij is er naar mijn weten niet in het goud.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:43 schreef KopieerMachine het volgende:Ik wil de Tissot Le locle
Ik kan alleen nergens vinden of hij er ook in het goud is, en de afmetingen.
Jij hebt hem ook gehad he Adsum? weet je toevallig afmetingen nog?
quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:53 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Klok is iets van 38mm. Hij is er naar mijn weten niet in het goud.
Je hebt hem met een zwarte buffel leren band of stalen band en een witte of zwarte plaat.
Leren band +/- 350 euro, staal +/- 410 euro.
Je hebt hem ook met gangreserve op de plaat reken dan ongeveer 940 euro.
Die kun je krijgen bij de grijpautomaat bij de kermis. Dus je moet even kijken in de gemeentegids wanneer er weer een in de buurt verschijnt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:19 schreef Fur het volgende:
Ik heb een tijdje naar een oude plastieken casio horloge met een een rekenmachine, en dan met die uitstekende knopjes. ik had er vroeger heel lang geleden 1. maar ja kom hem dus niet meer vinden...
Tissot Le Locle is er wel met doublé kast (verguld) te krijgen, maar ik zou de stalen prefereren!quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:58 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wat is gangreserve ?Volgens mij weet ik het al
![]()
Ik ga kiezen tussen de Tissot le locle en de Stowa Antea creme, of de Stowa marine![]()
Welke keuze is het verstandigst?
Dat vraag ik me idd ook al een tijdje af. Mooie klok, maar welke?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
De enige plek waar je deze vraag kan stellen...
Op tv zie je regelmatig die robeco commercial waarbij je alles ziet door de ogen van een persoon. En bij die commercial over water zie je deze persoon op zijn horloge kijken. En dat is een mooie klok. Het lijkt een CvdK ariadne, maar als je even later de band ziet heeft hij geen CvdK gesp, maar lijkt het een breitling gesp.
Iemand een idee welk horloge het is?
En jij hebt deze horloges ook via stowa site gekocht?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:10 schreef Adsum het volgende:
Ohja. Heb iets langer geleden ook nog de Stowa Antea Kleine Sekunde gehad.
Itt de Antea en Marine was dit een handopwinder met een leuk bewerkt Peseux 7001 uurwerk.
Wijzerplaat was een mooie sprankelende zilvertint en wederom met mooi geblauwde wijzers.
[ afbeelding ]
Horloges blijven natuurlijk een stijlobject en zijn derhalve erg afhankelijk van je persoonlijke stijl. Als je van de TW-Steel/ U-boat- achtigen houdt is dit echt een mooie klok met aardige details.quote:Op maandag 8 september 2008 16:10 schreef RSie het volgende:
Vorige week dit Klokje van Welder gescoord, ben benieuwd wat jullie ervan vinden, Ikzelf ben er in ieder geval heel erg tevreden mee. had hiervoor een TW-Steel maar vindt deze aanzienlijk mooier (al zal ik de TW ook zeker nog regelmatig dragen).
[ afbeelding ]
Ziet er in het echt veel mooier uit dan op het plaatje, vooral door de dieptewerking die op foto totaal niet overkomt!
Voor degenen die het merk nog niet kennen, Het wordt ontworpen door Italo Fontana, de ontwerper van U-BOAT!
het merk bestaat sinds 2007 en ik verwacht persoonlijk dat het nog wel een flinke naam kan worden in de klokkenwereld!
hoe ziet je collectie er nu dan uit?quote:Op maandag 8 september 2008 16:23 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Horloges blijven natuurlijk een stijlobject en zijn derhalve erg afhankelijk van je persoonlijke stijl. Als je van de TW-Steel/ U-boat- achtigen houdt is dit echt een mooie klok met aardige details.
Persoonlijk vind ik Welder aardig aan de prijs voor een quarts klokje die ondanks het robuuste uiterlijk ook niet eens erg ver waterdicht is.
p.s. Ik ga mijn collectie uitbreiden met een 16610ergens medio december/ januari.
Breil Chrono (allereerste serie)quote:Op maandag 8 september 2008 17:35 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
hoe ziet je collectie er nu dan uit?
tof!quote:Op maandag 8 september 2008 17:39 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Breil Chrono (allereerste serie)
Tissot Le locle
Tissot PRS 512 chrono automaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |