Oh gruwelijk. Het is dat ik mijn geld liever aan andere dingen uitgeef maar wat een prachtige IWCs, Omega's en Panerai's staan er op die site zeg. Alhoewel ik de kroon van een Panerai nooit zo mooi vind, de wijzerplaten zijn meestal echt goed. Het is echt iets wat ik ga kopen op het moment dat ik het mezelf een beetje kan veroorloven. Hoe waardevast zijn dat soort horloges eigenlijk?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:15 schreef ForrestX het volgende:
[..]
kijk eens bij WIlliam Wien... www.wwwatches.nl
nu wel wat duurder, maar krijgt regelmatig nieuw binnen...
3950 euroquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
oeh die is mooi, zeker een flink prijskaartje?
Bedankt voor de tip, dit wordt hem denk ik. Heb jij misschien een foto van dit horloge om je pols?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:58 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
STOWA Seatime! Kom je niet veel tegen en is een groot lomp stuk duikershorloge met een klassiek uiterlijk...
[ afbeelding ]
Kost met stalen band ca. 650 EURO en alleen via internet bij de maker: www.stowa.de
Kijk even op www.dezinvanluxe.nl en gebruik de zoekfunctie voor Seatime, zet 'forum' op Reviews/Foto's....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:04 schreef Aardbeikwark het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dit wordt hem denk ik. Heb jij misschien een foto van dit horloge om je pols?
Kon je niet pmen, geen inbox heb jij
Dat is nou net de reden dat ik dit uurwerk zou laten liggen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:11 schreef superXmacho het volgende:
Rolex is vet mooi!
Moet je maar eens op schiphol als je daar eens komt in de winkel kijken waar ze rolex verkopen!!
MOOI!!
Ja maar ze zijn een beetje duur.
Maar zit ook goud in , en diamantjes.
Dus ze zijn het geld wel waard
Niet elke rolex heeft 'goud' en 'diamantjes' hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:11 schreef superXmacho het volgende:
Rolex is vet mooi!
Moet je maar eens op schiphol als je daar eens komt in de winkel kijken waar ze rolex verkopen!!
MOOI!!
Dit is dus precies de reden dat mensen niet graag een Rolex om hun pols hebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:11 schreef superXmacho het volgende:
Rolex is vet mooi!
MOOI!!
op de zwarte markt hebben ze ook wel mooie horloges voor 20 euro.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is nou net de reden dat ik dit uurwerk zou laten liggen.
En het geld waard? Waarom omdat er goud en diamantjes in zouden zitten?
Nee, doe mij maar een mooi horloge dan
Sorry dat ik het zeg, maar jouw vader is dus een "gewone" boeren lul die weinig smaak heeft en daarom liever kermishorloges draagt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
op de zwarte markt hebben ze ook wel mooie horloges voor 20 euro.
Mijn pa heeft een rolex.
Een gewonen rolex
Heeft hij gekregen van zijn vader toen hij 20 werdt.
Hij heeft hem nooit om om de simpele rede dat hij hem niet lekker vindt zitten,
Hij heeft 2 jaar terug op de zwarte markt een horloge gekocht .
Een zilverkleurige, die de datum ook nog aan geeft.
Voor 40 euro.
En die vindt hij beter zitten dan zijn rolex die waarschijnlijk iets van 1000 euro heeft gekost.
Is je eigen keus wat je mooi vindt en wat je lekker vindt zitten.
Zelf heb ik nooit horloge om.
(ik kan er niet tegen dan moet ik een echte hebben)
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef superXmacho het volgende:
[..]
op de zwarte markt hebben ze ook wel mooie horloges voor 20 euro.
Mijn pa heeft een rolex.
Een gewonen rolex
Heeft hij gekregen van zijn vader toen hij 20 werdt.
Hij heeft hem nooit om om de simpele rede dat hij hem niet lekker vindt zitten,
Hij heeft 2 jaar terug op de zwarte markt een horloge gekocht .
Een zilverkleurige, die de datum ook nog aan geeft.
Voor 40 euro.
En die vindt hij beter zitten dan zijn rolex die waarschijnlijk iets van 1000 euro heeft gekost.
Is je eigen keus wat je mooi vindt en wat je lekker vindt zitten.
Zelf heb ik nooit horloge om.
(ik kan er niet tegen dan moet ik een echte hebben)
Op zo'n moment zou ik me haast gaan schamen voor mijn Rolexen...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:20 schreef Japin het volgende:
[..]
Dit is dus precies de reden dat mensen niet graag een Rolex om hun pols hebben.
Je moet ermaar van houenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn god wat een verschrikkelijk lelijke gedrochten met die 1950 look
Eh... DIT is simpelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je moet ermaar van houenIk heb zelf gekozen voor een wat modernere look, maar zo simpel is ook wel erg mooi hoor!
die gyrotourbillon is een bizar stukje techniek natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:24 schreef ForrestX het volgende:
en dit is alles behalve simpel...maar nog mooier...heel misschien wel de aller aller mooiste...
[ afbeelding ]
Ergens rond de 20Kquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:29 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Swetsenegger wat moet die bovenste A. Lange & Söhne kosten? Wat een ongelooflijk geil ding zeg
Reverso Gyrotoubillon IIquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:28 schreef Feitosa het volgende:
Reverso met tourbillon, als ik me niet vergis?
Sinds wanneer bepaalt 1 iemand wat voor een ander spuuglelijk is ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... DIT is simpel
[ afbeelding ]
DIT is spuuglelijk
[ afbeelding ]
Gelet op de nauwkeurigheid van een normale tourbillon zal het verschil tussen deze twee nauwelijks meetbaar zijn...maar de Gyro is natuurlijk een lust voor het oog en zoals jezelf al zei, een prachtig stukje techniek..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vraag me af of er daadwerkelijk verschillen zijn tussen een kwalitatief hoogstaand tourbillon en deze gyro. Mbt afwijking dus in normaal gebruik.
Is dat een grand complication?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:29 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Reverso Gyrotoubillon II![]()
het uber-uurwerk!
Als we hier een reflectie zouden zien van jouw smaak, zou deze smiley de boventoon voeren:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaalt 1 iemand wat voor een ander spuuglelijk is ?
Verderflijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Rekkie het volgende:
https://www1.corecommerce.com/~nwc762/images/products/78.jpg
Panerai 'hommages'
edit:
IMG werkt op 1 of andere manier niet
ziet er leuk uitquote:Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef Mr.Adams het volgende:
Deze week ga ik het onderstaande horloge van Gant kopen, niet heel exclusief, niet heel spectaculair, niet heel duur, maar gewoon een leuk horloge vind ik
[ afbeelding ]
Volgens mij zit er helemaal geen complicatie in dit uurwerk....maar ik kan me vergissen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |