Eh... DIT is simpelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je moet ermaar van houenIk heb zelf gekozen voor een wat modernere look, maar zo simpel is ook wel erg mooi hoor!
die gyrotourbillon is een bizar stukje techniek natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:24 schreef ForrestX het volgende:
en dit is alles behalve simpel...maar nog mooier...heel misschien wel de aller aller mooiste...
[ afbeelding ]
Ergens rond de 20Kquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:29 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Swetsenegger wat moet die bovenste A. Lange & Söhne kosten? Wat een ongelooflijk geil ding zeg
Reverso Gyrotoubillon IIquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:28 schreef Feitosa het volgende:
Reverso met tourbillon, als ik me niet vergis?
Sinds wanneer bepaalt 1 iemand wat voor een ander spuuglelijk is ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... DIT is simpel
[ afbeelding ]
DIT is spuuglelijk
[ afbeelding ]
Gelet op de nauwkeurigheid van een normale tourbillon zal het verschil tussen deze twee nauwelijks meetbaar zijn...maar de Gyro is natuurlijk een lust voor het oog en zoals jezelf al zei, een prachtig stukje techniek..quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vraag me af of er daadwerkelijk verschillen zijn tussen een kwalitatief hoogstaand tourbillon en deze gyro. Mbt afwijking dus in normaal gebruik.
Is dat een grand complication?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:29 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Reverso Gyrotoubillon II![]()
het uber-uurwerk!
Als we hier een reflectie zouden zien van jouw smaak, zou deze smiley de boventoon voeren:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaalt 1 iemand wat voor een ander spuuglelijk is ?
Verderflijkquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Rekkie het volgende:
https://www1.corecommerce.com/~nwc762/images/products/78.jpg
Panerai 'hommages'
edit:
IMG werkt op 1 of andere manier niet
ziet er leuk uitquote:Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef Mr.Adams het volgende:
Deze week ga ik het onderstaande horloge van Gant kopen, niet heel exclusief, niet heel spectaculair, niet heel duur, maar gewoon een leuk horloge vind ik
[ afbeelding ]
Volgens mij zit er helemaal geen complicatie in dit uurwerk....maar ik kan me vergissen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |