Sorryquote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Interessante link
http://www.wo2online.nl/
Slechte TT
Daarom ben je Moderator gewordenquote:
Ohja, daarom was datquote:Op maandag 16 maart 2009 11:48 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Daarom ben je Moderator geworden
Heul niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:48 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Daarom ben je Moderator geworden
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Heul niet.
Hij geilt er gewoon op om door een slotje te kunnen posten.
Zul je zien dat die dat zometeen weer doet met als excuus dat er nog geen linkje te vinden was..
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:
quote:
Zie je, ik hoef helemaal niet door slotjes heen te postenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Heul niet.
Hij geilt er gewoon op om door een slotje te kunnen posten.
Zul je zien dat die dat zometeen weer doet met als excuus dat er nog geen linkje te vinden was..
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Zie je, ik hoef helemaal niet door slotjes heen te posten
Je blijft toch nog wel ff mod toch??quote:Bericht 10% gewijzigd door Bart op 16-03-2009 12:00
Was wel de bedoelingquote:Op maandag 16 maart 2009 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Je blijft toch nog wel ff mod toch??
Jammer dat het zo'n kutsite isquote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Interessante link
http://www.wo2online.nl/
Slechte TT
Alleen als je mee bier gaat drinkenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:04 schreef Bart het volgende:
En zolang jullie braaf naar me blijven luisteren![]()
Tot nog toe ben jij juist degene die braaf naar ons luistert..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling
En zolang jullie braaf naar me blijven luisteren![]()
Dan verander ik de TT wel weer terug hoor, als we zo gaan beginnenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Tot nog toe ben jij juist degene die braaf naar ons luistert..
Neem je gelijk die anderen dan ook ff mee, als we zo gaan beginnen..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan verander ik de TT wel weer terug hoor, als we zo gaan beginnen
Nah, ik begin wel bij deze, spelfout is eruit nuquote:Op maandag 16 maart 2009 13:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Neem je gelijk die anderen dan ook ff mee, als we zo gaan beginnen..
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, ik begin wel bij deze, spelfout is eruit nu
Forum van DVD.nlquote:De stroom eraf, bedoel je daarmee met de nromale aan/uit knop uit schakelen of trek je de stekkers eruit? als je dat doet is dat namelijk en slecht voor je apparatuur en heb je kans dat op een dag al je instellingen verdwenen zijn.
Heb ik ook en alles wordt gewoon bewaard hoor. doe het al jaren zo en nergens last van.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Forum van DVD.nl
Is dit zo? Ik heb nl een stekkerblok met aan/uit knop (jeweetwel zo'n oranje knop) en die druk ik altijd uit als ik van huis ga (geen standby enzo
)
Nah, ik heb de laatste tijd wel dat het geluid soms een tijdje wegvalt als ik een DVD kijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb ik ook en alles wordt gewoon bewaard hoor. doe het al jaren zo en nergens last van.
Het is verstandiger om altijd je hardware (tv/pc/spelcomputer/audio-spul) af te sluiten middels de normale toetsen. Klinkt misschien heel raar en ik doe het ook niet altijd, behalve met mijn audiospul en mijn beamer, die gaan altijd netjes uitquote:Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, ik heb de laatste tijd wel dat het geluid soms een tijdje wegvalt als ik een DVD kijk.
Wist niet waar het door kwam dus ik dacht, misschien is dit het.. Maargoed, ik doe het al jaren zo dus ergens zou het wel raar zijn..
Iemand anders misschien een reden?
Vanaf de één op de andere dag valt afentoe, vooral na langer kijk plezier, at random het geluid weg en komt het random weer terug.
Originele DVD's wel te verstaan, afgespeelt op een Sharp (Aquos) Blu-Ray spelert die aangesloten is op een Onkyo versterker. (HDMI)
EDIT:
Met de Xbox, ook via HDMI op die versterker, geen problemen.
Nah, ik zet altijd alles gewoon eerst "uit", niet op standby ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is verstandiger om altijd je hardware (tv/pc/spelcomputer/audio-spul) af te sluiten middels de normale toetsen. Klinkt misschien heel raar en ik doe het ook niet altijd, behalve met mijn audiospul en mijn beamer, die gaan altijd netjes uitBeamer zeker
![]()
Enige reden die ik kan bedenken is, dat tegenwoordig alles software heeft en het zou wellicht zo kunnen zijn dat er een soort shutdown zit op je hardware?
Een andere reden kan ik me niet voorstellen.
Dat denk ik ook ja..quote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is verstandiger om altijd je hardware (tv/pc/spelcomputer/audio-spul) af te sluiten middels de normale toetsen. Klinkt misschien heel raar en ik doe het ook niet altijd, behalve met mijn audiospul en mijn beamer, die gaan altijd netjes uitBeamer zeker
![]()
Enige reden die ik kan bedenken is, dat tegenwoordig alles software heeft en het zou wellicht zo kunnen zijn dat er een soort shutdown zit op je hardware?
Mijn receiver etc gaat ook eerst op standby en dan pas "hard" uit. Zou kunnen zijn dat je de hardware nog ff tijd moet gunnen dingen naar geheugen weg te laden?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Wat tegenwoordig ook een reden zou kunnen zijn is koeling. Het kan zijn dat de fans nog enige tijd doordraaien om na te koelen, en dat draaien is niet gratis, dus dan moet je de stroom erop latenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Mijn receiver etc gaat ook eerst op standby en dan pas "hard" uit. Zou kunnen zijn dat je de hardware nog ff tijd moet gunnen dingen naar geheugen weg te laden?
Het gaat niet over het kwijtraken van instellingen want het originele stukje is niet mijn stukje (van DVD.nlquote:Op maandag 16 maart 2009 14:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Mijn receiver etc gaat ook eerst op standby en dan pas "hard" uit. Zou kunnen zijn dat je de hardware nog ff tijd moet gunnen dingen naar geheugen weg te laden?
Zit er een fan in een DVD/BR speler?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat tegenwoordig ook een reden zou kunnen zijn is koeling. Het kan zijn dat de fans nog enige tijd doordraaien om na te koelen, en dat draaien is niet gratis, dus dan moet je de stroom erop laten
Geen idee, maar ik trok het even over alle apparaten heenquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik trok het even over alle apparaten heen
Wat dachten jullie hiervan dan: VHS op 1080P
quote:Hij zal vanaf april verkrijgbaar moeten zijn.
Denon heeft een hele mooie kabelquote:Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en natuurlijk niet vergeten dat er een nieuwe HDMI-kabel op de markt is
http://www.nu.nl/plugged/(...)atie-hdmi-kabel.html
Hoe beter de kabel hoe kleiner kans op kwaliteitsverlies?
Ik ga nuquote:
Ga toch fietsenquote:
Wat een onzin weerquote:Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en natuurlijk niet vergeten dat er een nieuwe HDMI-kabel op de markt is
http://www.nu.nl/plugged/(...)atie-hdmi-kabel.html
Hoe beter de kabel hoe kleiner kans op kwaliteitsverlies?
Dus ik kwaad bellen, en vragen waarom? Zegt ze, ja de server is niet aangezet vanmorgen! FOKKIN AMATEURS! Dus ik vraag door waarom ik dan een week moet wachten... Ja dat kwam het beste uit, want de mensen die voor morgen stonden worden gaan natuurlijk eerst overgezet! Sorry!? IK moet eerst, deze overzetting weten ze al sinds december!quote:...Helaas kan uw huidige nummer niet worden overgezet naar T-mobile. Hierdoor zult u dit weekend bereikbaar blijven bij uw oude provider...
Sinds wanneer FOK! jij in de stad??quote:Op maandag 16 maart 2009 17:00 schreef RudyCarell het volgende:
Tering T-mobile... Ik zou vandaag overgaan van een standaard naar Iphone abbo... Prima... Even gebeld hoe het ging ja prima, straks kunt u uw sim omruilen in de phone...
Krijg ik GODVERDOMME net een sms:
[..]
Dus ik kwaad bellen, en vragen waarom? Zegt ze, ja de server is niet aangezet vanmorgen! FOKKIN AMATEURS! Dus ik vraag door waarom ik dan een week moet wachten... Ja dat kwam het beste uit, want de mensen die voor morgen stonden worden gaan natuurlijk eerst overgezet! Sorry!? IK moet eerst, deze overzetting weten ze al sinds december!
Teringlijers! Nu moet ik dus nog 1 euro per mb betalen bij dat ku orange als ik in de stad even wil inetten!
Dus ik naar de site van t-mobile om te klagen, kan ik daar niet inloggen omdat er servive onderhoud is....
Ik denk ik moet dat Evy ook hebben, dus ik zoeken op internet, kom ik bij de viva uitquote:Op maandag 16 maart 2009 16:57 schreef FJD het volgende:
ZonHardlopen
Evy
Bijna 4,5km in iets over de 25 minutenIk kom terug
![]()
![]()
Dit is zoveel beter dan fietsen![]()
Dit is wat google vond voor me..quote:Op maandag 16 maart 2009 17:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk ik moet dat Evy ook hebben, dus ik zoeken op internet, kom ik bij de viva uit
Nu snap ik waarom het zo populair is bij jullie
Toen liepen we hard weg voor de Duitsersquote:
veel meer dan tvp zeg je nooit meer hequote:Op maandag 16 maart 2009 20:14 schreef -Raffie- het volgende:
tvp
Hele familie te zat om auto te rijdenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:35 schreef staticdata het volgende:
veel meer dan tvp zeg je nooit meer he
http://www.auschwitz.nl/holocaust/massamoord/dodenmarsenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen liepen we hard weg voor de Duitsers
Dat mag ik niet van mijn vriendinquote:Op maandag 16 maart 2009 19:06 schreef Sickert het volgende:
fuck Evy!
We waren een zuipfeest aan het houden omdat het Co2 project wellicht niet doorgaatquote:Op maandag 16 maart 2009 21:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Hele familie te zat om auto te rijden
Gezellige familiefeesten bij jou Puni
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:33 schreef staticdata het volgende:
anders was je corsa een stukkie kleiner
Je hebt altijd een baantje gehad wat je met de fiets afkon?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:55 schreef FJD het volgende:
Ik heb nog nooit een ongeluk gehad met de auto
Ik zet altijd wel in op OV ja maar goed ik maak nu al 9 maanden lang een km of 1500 per maand en t lukt me net zo goed om zonder ongelukken te blijvenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:08 schreef Keltie het volgende:
Je hebt altijd een baantje gehad wat je met de fiets afkon?
is echt geen zak aanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:48 schreef FJD het volgende:
Krijg net een Battlefield Heroes key, ben benieuwd
Bij danny kan je wel een pimp-abo kopen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is echt geen zak aanik ben nu lvl 7 ofzo en kan nog steeds geen pimp outfit kopen, nog niet eens een sjaaltje
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:52 schreef IJsmuts het volgende:
is echt geen zak aanik ben nu lvl 7 ofzo en kan nog steeds geen pimp outfit kopen, nog niet eens een sjaaltje
ga zeker betalen voor fokquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij danny kan je wel een pimp-abo kopen..
Je mag de 11e wel even m'n PS3 aanraken hoorquote:
ik zou dat ding nog niet eens willen zwaffelenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Je mag de 11e wel even m'n PS3 aanraken hoor
Gelukkig maar want er is al een wachtrijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:03 schreef IJsmuts het volgende:
ik zou dat ding nog niet eens willen zwaffelen![]()
We komen allemaal alleen voor het vlees en het bier hoor..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelukkig maar want er is al een wachtrij
Frankie nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:09 schreef ursel het volgende:
We komen allemaal alleen voor het vlees en het bier hoor..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Frankie niet![]()
Die heeft gisteren z'n tent opgeslagen in de voortuin.
Voor de BRs natuurlijk gekquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:13 schreef ursel het volgende:Frankie..
Da's een MS fanboy.. Die valt never nooit niet van zijn geloof af..
Die zie ik nog eerder Heineken drinken..
Whehe.. heb je er ook echt zo'n denon sticker opgeplakt dan??quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor de BRs natuurlijk gekDaarmee heb ik m toch mooi tuk
En de HDMI kabel goud gespotenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:23 schreef ursel het volgende:
Whehe.. heb je er ook echt zo'n denon sticker opgeplakt dan??
Multiplayer KZ2 zit wel goed in elkaar jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelukkig maar want er is al een wachtrij
Rijbewijs innemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:45 schreef Keltie het volgende:
Ow, ik heb in m'n bestuurderscarrière wel wat brokjes gemaakt;
TNT -> Bezorgen met busje;
1 band lekgereden op een trap (stenen trapje bij kasteel), dacht net te kunnen draaien.. Misgedacht, band raakt trap en gaat lek
Was aan het begin van m'n route, erg leuk om dan die bak op te moeten krikken
1x huis vergeten, kijk in de spiegel en zag niets. Gooi de bus in z'n achteruit en geef gas.
Stond er een vrouwtje achter mij, knal vol tegen die auto op. Vrouwtje had net haar rijbewijs en reed voor het eerst (met paps) in zijn auto
Die postbussen hebben een stalen stang voor de bumper hangen, die zat in hun voorbumper
In opleiding voor de busbezorgwijk
Moest postzakken bij een bezorgster (bezorgt dan vanuit huis) brengen. Rij achteruit de hof op en rij zo met die stalen stang tegen het huis op
Gast die mij die wijk moest leren lag in een deuk
Eigen auto;
Rij op een kruising, zit er practisch al op, komt er van een parkeervak (aan de rechterkant vd kruising) ineens een auto.. Schampen elkaar, hij reed door en ik reed door naar de slijter.
Daar kon ik een kratje bier halen om aan de bevriende spuiter te geven zodat'ie hem graties maakte
Nat weer, op de snelweg, ruim voldoende afstand.
Auto voor mij moet plotseling remmen, waardoor ik dat ook moet. Mijn remweg was alleen een centimeter of 5 tot 10 langer
Bij het invullen van de schadepapieren zij die man vriendelijk: "Laat mij dat maar doen, ik heb daar ervaring mee. Ik ben namelijk agent"
Oftewel; agent in burgerbak vanachter aangetikt
A27, Everdingen, File. Sta achteraan de rij en zie een auto op mij afkomen waardoor ik besluit even m'n alarmlichten aan te zetten. Achterligger stopt op tijd. Achterligger van achterligger zag het te laat en klapt vol op m'n achterligger![]()
Hij schuift door en tikt mij aan. Geen schade aan overgehouden
Heerenveen, dit jaar.
Moest ergens draaien, dacht m'n auto'tje om de lantaarnpaal heen te draaien... Maar ik draaide hem erin
Achterbumper naar de klote, was godzijdank een lease-bakkie
Nee hoor, dan is tie 18, mooie leeftijd om het huis uit te schoppen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar denk je over een jaar of 15 heel anders over
of 600e kostgeld pw te vragen en inzetten als fatimaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee hoor, dan is tie 18, mooie leeftijd om het huis uit te schoppen..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
of 600e kostgeld pw te vragen en inzetten als fatima
over geld kosten gesproken, heb een leuke bak gezien, Ferplast Star 200 (750l netto)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:34 schreef ursel het volgende:
[..]Mensen die denken dat kinderen geld moet kosten..
Dus je verwacht niet zoveel binnen te halen met je bruiloft??quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
over geld kosten gesproken, heb een leuke bak gezien, Ferplast Star 200 (750l netto)![]()
alleen beetje boven mn budget![]()
idd een prachtige bak, alleen te duurquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus je verwacht niet zoveel binnen te halen met je bruiloft??
Keune bak idd, mooi groot, maar erg duur..
In ieder geval ben ik ook naar zoiets groots op zoek..
Staat er op mp niet wat goedkopers??
Ik ga zelf ff die Trofis Toxotes checken, zelfde inhoud, veel gunstiger in prijsquote:AquaTotaal
Hellas 200x60x60 - 710L
Ferplast
Star 160 - 162x62x67.5 - 570L
Star 200 - 202x62x72.5 - 750L
Trofis
Colisa
A-1500 - 150x50x65 - 480L
A-1800 - 180x60x65 - 700L
Labeo
A-1500C - 150x50x65 - 480L
A-1800C - 180x60x65 - 700L
Puntius
B-1500F+ - 150x55x65 - 530L
B-1800F - 180x65x65 - 750L
Rasbora
A-1000E - 100x70x65 - 450L
B-1000J - 100x70x65 - 450
Toxotes
B-1500H - 150x50x65 - 480L
B-1800H - 180x60x65 - 700L
quote:
Sterker nog, de 530l is al 100 euro duurder..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
das eigenlijk wel perfect
mooi man die ronde hoeken
![]()
mooi groot, gunstige prijs, wel een toppertje !!
zie alleen het merk niet staan
-edit-
check net die webwinkel en het 650l model met ronde hoek staat er niet eens op![]()
moeilijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:17 schreef ursel het volgende:
Hoe moeilijk zal ut eigenlijk zijn om zelf zoiets te bouwen..
Ja, precies, zo moeilijk zo dat niet moeten zijn volgens mij..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:36 schreef FJD het volgende:
Gewoon een douchecabine in je woonkamer zetten en rondom dichtkitten
quote:Mijn ouders zijn vandaag 31 jaar getrouwd….en papa nodigt ons uit om vanavond mee te gaan eten bij Malsen om 19.00 uur….
Dus als u uw programma daaraan aan wilt passen heel graag ;0)
quote:Heb ik een keus? :'-)
Ga jij wel gewoon badmintonnen of niet?
quote:Nee eigenlijk niet
Nee dan ga ik niet badmintonnen, dat lukt nooit als we om 19.00 uur gaan eten ;0)
quote:Daar was ik al bang voor :'-)
Nou, dan heb'ie geluk dat ik morgenochtend iets kan doen.. Anders had dat vanavond gemoeten (iets voor werk op ZIS).
En ik had nog wel in gedachten om een toffe miniserie op TV te gaan bekijken vanavond :'-)
Huh?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Frankie niet![]()
Die heeft gisteren z'n tent opgeslagen in de voortuin.
Klopt alleen die blu-ray spelert is wel geilquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:13 schreef ursel het volgende:
[..]Frankie..
Da's een MS fanboy.. Die valt never nooit niet van zijn geloof af..
Die zie ik nog eerder Heineken drinken..
So truequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor de BRs natuurlijk gekDaarmee heb ik m toch mooi tuk
Die eerst had je kunnen declareren bij het waarborgfonds..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Om over ongelukken en schadegevallen terug te komen. Ik heb nog nooit een ongeluk gehad.
Er is wel iemand een keer tegen dat gedeelte boven je wielkas geknald en doorgeredenIk stond geparkeerd dus was niet bij m'n auto. Nooit meer wat van gehoord en ik kon ¤ 800,- betalen
Verder is er 1x iemand achterop tegen m'n trekhaak gereden omdat hij een peuk aan het opsteken was en dus even niet opkeek terwijl ik keihard moest remmen. Ik had geen schade door m'n trekhaak en hij een ingedeukte bumper
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:44 schreef RudyCarell het volgende:
Havent you guys heard... About the bird?
350...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik afgelopen zaterdag veel te hard rijden op de A9 in Amsterdam richting de Arena omdat ik bang was dat ik anders te laat kwam voor een afspraak met een meisje zie ik opeens een flits. Ik gelijk op mijn km teller kijken: 150! Fuck. Rij ik even door en merk ik ook nog dat 't 100 km/u limiet is. Fucked!! Gaat veel ballen kosten dus. Wat denken julie? 300 of eerder 400?
Jorrit zat net over de 50 en dat was 480.. reken maar uit dus..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik afgelopen zaterdag veel te hard rijden op de A9 in Amsterdam richting de Arena omdat ik bang was dat ik anders te laat kwam voor een afspraak met een meisje zie ik opeens een flits. Ik gelijk op mijn km teller kijken: 150! Fuck. Rij ik even door en merk ik ook nog dat 't 100 km/u limiet is. Fucked!! Gaat veel ballen kosten dus. Wat denken julie? 300 of eerder 400?
Film die we wilden zien was uitverkochtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Jorrit zat net over de 50 en dat was 480.. reken maar uit dus..
Zal denk rond de 400 benne, iets er boven zelfs verwacht ik.
Maar hoe was de date verder, de 400 euro waard??
Je hebt dus niet geneukt..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Film die we wilden zien was uitverkocht
Heb haar toen mee naar huis genomen en zelf maar een filmpje opgezet.
Date geslaagd!
Maar geen enkele date is fucking 400 euro waard!!!
die knipoogquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef Mrakz0r het volgende:
Heb haar toen mee naar huis genomen en zelf maar een filmpje opgezet.
Date geslaagd!
Vergeet niet dat 150 teller niet altijd 150 echt is. Ik verlies op dat soort snelheden rond de 10km/u aan telleronzuiverheid.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zal inderdaad zo rond de 400 zijn.
Ik kwam op 50 te hard na correctie en heb geen verleden en ik moet 480 betalen.
Alsof die corsa van je 150 gaat..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Vergeet niet dat 150 teller niet altijd 150 echt is. Ik verlies op dat soort snelheden rond de 10km/u aan telleronzuiverheid.
175 op de teller maar alleen als de wind goed staat.quote:
Mja, 15 km door de wind en 10 km tellercorrectie kom je idd net op de 150 ja..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:58 schreef FJD het volgende:
[..]
175 op de teller maar alleen als de wind goed staat.
Nooit een rond aquarium nemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd een prachtige bak, alleen te duur![]()
en niet alle bruilofsinkomsten mogen naar het aquarium (naast dat ik geen 300+ gasten heb)
op MP staan wel custom made bakken, maar check de volgende ook met ongeveer zelfde grootte:
[..]
Ik ga zelf ff die Trofis Toxotes checken, zelfde inhoud, veel gunstiger in prijs
[ afbeelding ]
699 ex meubel
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:28 schreef Sickert het volgende:
het kijkt verschrikkelijk klote omdat je een andere diepte krijgt door het ronde glas
(niet natuurlijk)
Als mn huisje straks klaar is komt er zekerteweten minimaal 2 meter aan watermet cichliden
![]()
Kan je iets specifieker zijn, want volgens mij komt het nog steeds op neer als in dat je zegt ik neem een aquarium met vissen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nooit een rond aquarium nemen
het kijkt verschrikkelijk klote omdat je een andere diepte krijgt door het ronde glas
(niet natuurlijk)
Als mn huisje straks klaar is komt er zekerteweten minimaal 2 meter aan watermet cichliden
![]()
Die opmerking wilde ik ook maken maar dan speel ik jullie weer allemaal Prius grappen in de handquote:
dicusvissen horen toch ook bij de cichlidenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn, want volgens mij komt het nog steeds op neer als in dat je zegt ik neem een aquarium met vissen..
[ afbeelding ]
Ziet hij de Externe HD nog wel in Windows of istie helemaal dood?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:51 schreef IJsmuts het volgende:
**URGENT REQUEST**
maat van me belt me net, zn externe HD (lacie) van zn werk is gevallen en verrot, hij is technisch tekenaar dus de data moet bewaard blijven. een IT mannetje zegt dat hij met een identieke schijf + 300e de boel kan recoveren.. Ik lach hem keihard uit, lijkt mij onzin..
als de schijf verrot is heb je pech, als de behuizing verrot is sloop je de schijf eruit en douw je hem in je pc. is het zo simpel als ik denk of kan er samen met een identieke schijf een "nieuwe"gemaakt worden???
helemaal doodquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ziet hij de Externe HD nog wel in Windows of istie helemaal dood?
quote:Apple heeft vandaag details vrijgegeven over iPhone OS 3.0. Bijna alle wensen van gebruikers zijn daarmee ingewilligd:Copy en paste tussen alle appliaties; Push notificaties via een server; Landschapsweergave in alle applicaties; Tethering van de iPhone met een laptop; MMS en versturen van meerdere foto’s in e-mail; Turn-by-turn navigatie en meer.
http://www.iphoneclub.nl/(...)gd-mms-a2dp-en-meer/
quote:
Ach ja van mij hoeft dat ook niet... Enige jammere is dat videopname nog niet wordt ondersteund..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou verdomme eens tijd worden ook maar goed.
Alhoewel ik de keuze voor MMS wel twijfelachtig vind. E-mail op je mobiel is toch de nabije toekomst.
Ik zit op dit moment vooral op flash te wachten, daar loop ik nog iets te vaak tegenaan en het werkt wel gewoon met Youtube.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef RudyCarell het volgende:
Ach ja van mij hoeft dat ook niet... Enige jammere is dat videopname nog niet wordt ondersteund..
Flash is te zwaar volgens de berichten... Adobe en Apple werken nu samen aan een nieuwe compatible versie from scratch dacht ik...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment vooral op flash te wachten, daar loop ik nog iets te vaak tegenaan en het werkt wel gewoon met Youtube.
Beetje jammer wel maar ach. Wel grappig om te zien dat de iPhoneclub staat te juichen dat Apple alle user input heeft doorgevoerd terwijl het bijna allemaal dingen zijn die er vanaf het begin al in had moeten zitten. Ach ja het houdt de Apple fanboys in opgewonden staat zullen we maar denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:11 schreef RudyCarell het volgende:
Flash is te zwaar volgens de berichten... Adobe en Apple werken nu samen aan een nieuwe compatible versie from scratch dacht ik...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje jammer wel maar ach. Wel grappig om te zien dat de iPhoneclub staat te juichen dat Apple alle user input heeft doorgevoerd terwijl het bijna allemaal dingen zijn die er vanaf het begin al in had moeten zitten. Ach ja het houdt de Apple fanboys in opgewonden staat zullen we maar denken.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:25 schreef ursel het volgende:
Woei..
Kan je eindelijk zelf je topics openen Fer..![]()
Neuh moet wat afmaken en moet vanmiddag naar de fysio. Overigens was ik er maandag ook al zo vroeg hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 06:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Das wel erg vroeg Fer, special meeting?
En om de dag goed te beginnen:
[ afbeelding ]
WTF dudequote:Op woensdag 18 maart 2009 07:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben voor mijn doen ook vroeg begonnen, half 8Dat betekent dat ik om 15:15 naar huis om te gaan hardlopen
36 uur per week. Dat is dus 7.12 uur per dag. Als ik dan om half 8 begin kan ik om 15:15 weg. Meestal werk ik langer, gister bijv. tot 20:00 uur maar als ik aan het eind van de maand meer dan 21 uur op m'n klok heb staan ben ik de uren daarboven kwijt en dat wil ik voorkomenquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
WTF dudehoeveel uur is jouw werkweek dan?
hier om 7:15 begonnen en om 17:00
klote semi ambtenarij
Agh, ik hou gewoon het principe aan: 1 werkdag is 8 uur.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:16 schreef FJD het volgende:
Ik hoef gelukkig niet te klokken, dan heb ik er straks nog een dagtaak aan om thuiswerk uren bijgeschreven te krijgen
Plus dat ik dan natuurlijk mn fysio officieel had moeten declareren en dat ik dan na m'n operatie nog drie weken lang uren had moeten corrigeren omdat ik toen nog geen 100% kon werken. Systemen zijn leuk maar over het algemeen zo rigide als de pest.
Ik ging automatisch de dubbelen zoeken... maar die zijn er niet he?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn, want volgens mij komt het nog steeds op neer als in dat je zegt ik neem een aquarium met vissen..
[ afbeelding ]
Tijd voor tijd houd ik ook een beetje aan ja. Niet heel strak maar na een echt drukke week pak ik wel weer ergens een dagje. Pest is wel dat je aant eind van het jaar dan weer een sloot aan vakantiedagen over hebtquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:20 schreef Keltie het volgende:
Agh, ik hou gewoon het principe aan: 1 werkdag is 8 uur.
Ieder heel uur boven die 8 uur is overwerk (tijd voor tijd).
Dat is hier geen probleemquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Tijd voor tijd houd ik ook een beetje aan ja. Niet heel strak maar na een echt drukke week pak ik wel weer ergens een dagje. Pest is wel dat je aant eind van het jaar dan weer een sloot aan vakantiedagen over hebt
Jack Bauerquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:30 schreef FJD het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ndt_mensenrecht.html
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:34 schreef ursel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oe.. die benne wel cool..quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen er dan moorii's in welk soort weet ik nog niet
tevreden?
Pseudotropheus Moorii
[ afbeelding ]
hermafrodietkreefjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij ons komt er in ieder geval een kreeftje in..
Jack ondervraagt in 99% van de gevallen geen mensen die al een terroristische aanslag hebben gepleegd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is het toch af en toe kromDus als een terrorist een aanval heeft gepleegd mag je hem eigenlijk niet ala Jack style ondervragen omdat je dan z'n rechten schend
Ik vind dat daar uitzonderingen voor gemaakt moeten worden.
OP welke punten is het dan realistisch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben het wel met je eens maar van Jack moeten ze afblijven, dat is gewoon een held!Overigens is 24 op sommige punten best realistisch, waarom zouden die rechters zich er anders druk om maken?
Ep14 al bekeken?
De elementen waar het om gaat is dat 24 hoofdlijnen schetst die realistisch zijn en nu ook in het echt gebeuren. Een Amerikaanse overheid die vecht tegen het moslimterrorisme en daarvoor martelingen oogluikend toestaat. De invulling van die hoofdlijnen is tot op het belachelijke af onrealistisch maar het schetst wel een beeld. James Bond is std. good guy vs. bad guy en plakt dus geen duidelijke labels. Dat is het punt waar men in het nieuwsbericht zich druk over maakt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben het wel met je eens maar van Jack moeten ze afblijven, dat is gewoon een held!Overigens is 24 op sommige punten best realistisch, waarom zouden die rechters zich er anders druk om maken?
Nog niet.quote:Ep14 al bekeken?
Jack Bauer zo ver proberen te krijgen dat hij de president gaat vermoorden omdat z'n vrouw en kind gekidnapt zijn. Kim kidnappen om te ruilen voor Jack. Het gedoe rondom welke Drazen hij nou precies heeft vermoord en wie het een keer overleeft heeft. Het maakt een spannend verhaal maar het zijn allemaal onnodige omwegen die niet realistisch zijn. Als je als terrorist slim genoeg bent om te achterhalen hoe het leven van Jack in elkaar zit dan moet je toch ook weten dat Jack niet op die manier te beinvloeden is. Dan ga je zelf voor een directe moordaanslag op de president en op Jack.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou seizoen 1 bijvoorbeeld, dat komt op mij vrij realistisch over. Jack die hoofd is van CTU en te maken krijgt met een serieuze bedreiging. Ondertussen wordt z'n puberale dochter ontvoerd. Palmer is in de race om president te worden en op de achtergrond wordt er een aanslag op hem gepland. Aan Jack en de rest van CTU de schone taak om te voorkomen dat dit gebeurt.
Hey, ik geloof niet dat ik toestemming had gegeven om mijn leven zo maar op FoK! te postenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:18 schreef FJD het volgende:
Het is een leuke en spannende serie maar het realisme is echt ver te zoeken. Gelukkig maar. Ik zit niet te wachten op een serie die 24 maal een uur duurt waarvan 8 uur bestaat uit het kijken naar een slapende hoofdpersoon, 8 uur kijken naar dezelfde persoon achter een bureau met als plotwending dat hij een vergadering heeft en nog eens 8 uur gevuld met ontbijt/diner, sporten en het voorlezen van verhaaltjes aan de kinderen.
Ik had er "sporten" bijgezet om de rest op het verkeerde been te zettenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey, ik geloof niet dat ik toestemming had gegeven om mijn leven zo maar op FoK! te posten
Shit nu heb ik mezelf verluldquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had er "sporten" bijgezet om de rest op het verkeerde been te zetten
Da's geen geld zeg voor die maten..quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:55 schreef IJsmuts het volgende:
ursel & kef:
http://link.marktplaats.nl/202829180
Dat is het hem, ik werk wel 8 uur, sport niet vaak, heb een gezinsauto en heb 2 kinderenquote:
Second lifequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:45 schreef ursel het volgende:
Blijft toch altijd frapant hoe mensen het voor elkaar kunnen houden, 2 levens naast elkaar..
Jepquote:
Ah en daarnaast moet ik eigenlijk ook nog naar de plee, maar dat durf ik hier niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jep
Stond deze week nog ergens in de krant volgens mij
Pfff.. Ben verrot, slaap de afgelopen 2 weken zo'n 5 uur per nacht.. Net een uurtje, minimaal, te kort
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah en daarnaast moet ik eigenlijk ook nog naar de plee, maar dat durf ik hier niet.
Heb het gevoel dat m'n anus een imitatie van een walvis-spuitgat wil doen![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee overtollig haar op haar kin ofzo
Aldusquote:Inco zegt:
nou uhm, dikke pukkel op haar 2e kin, haartjes erom heen. zegt al genoeg he?
Kheb ook een beste duitse collega gevonden..quote:
Of nog erger, je wordt elke race 2e, en de laatste race wint iemand de 1e plek die voor de rest niets heeft gewonnen.... Is hij dan kampioen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jezus, hoor ik net dat ze komend seizoen in de F1 de wereldkampioen bepalen op het aantal gewonnen grandprix.
Dat is hetzelfde als zeggen dat bij het voetbal degene met de meeste overwinningen automatisch kampioen is.
Da's toch gewoon krom. Ze hebben nog niet zo heel lang geleden de puntentelling aangepast en nu gooien ze gewoon de puntentelling overboord?
Ik snap niet zo goed waarom ze dit nu doen, verwachten ze dan meer strijd om de eerste plek?
Als je nu met nog 2 ronden te gaan op de 9de plaats ligt heeft het dus ook geen zin meer om toch voor dat ene puntje te gaan strijden...
1 aprilquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:41 schreef ursel het volgende:
Oe.. ze worden wanhopig bij GS..![]()
Gratis FOK!abonnement bij gratis PowNed!
Gaat nog steeds in eerste instantie om de punten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jezus, hoor ik net dat ze komend seizoen in de F1 de wereldkampioen bepalen op het aantal gewonnen grandprix.
Dat is hetzelfde als zeggen dat bij het voetbal degene met de meeste overwinningen automatisch kampioen is.
Da's toch gewoon krom. Ze hebben nog niet zo heel lang geleden de puntentelling aangepast en nu gooien ze gewoon de puntentelling overboord?
Ik snap niet zo goed waarom ze dit nu doen, verwachten ze dan meer strijd om de eerste plek?
Als je nu met nog 2 ronden te gaan op de 9de plaats ligt heeft het dus ook geen zin meer om toch voor dat ene puntje te gaan strijden...
Moet jij nou met een boksbeugel?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Here We Go Again!
Popcorn, bier, boksbeugel, ik ben er klaar voor!
Ja dit typ je geloof ik elke wedstrijd van Ajax...quote:
Zolang het de eerste helft maar richting de goal van Ajax gaat en de tweede helft naar de goal aan de andere kantquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanavond heb je weer een kans... ik heb geen idee wat het word.. het kan alle kanten op.
Heb je dat niet meer meegekregen op de laatste meet dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:45 schreef Sickert het volgende:
Moet jij nou met een boksbeugel?
Weljaaa... je moet iets kijken hequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang het de eerste helft maar richting de goal van Ajax gaat en de tweede helft naar de goal aan de andere kant
Popcorn
Komt nu die grap van de TomTom voor de buschauffeur van Feyenoordquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jongens, al aan het collecteren?
Chuck S2E16 gezien, House S5E18 op de helft, daarna nog 24 S7E14 en dan schakel ik wel even in op voetbalquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weljaaa... je moet iets kijken he![]()
![]()
Nou je vertel me nu iets nieuws.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt nu die grap van de TomTom voor de buschauffeur van FeyenoordDie is namelijk al best oud en na de afgelopen weken ook totaal niet meer van toepassing
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Chuck S2E16 gezien, House S5E18 op de helft, daarna nog 24 S7E14 en dan schakel ik wel even in op voetbal
12 verliespunten incasseren in 7 wedstrijden. Zo bont maakte zelfs Ajax het niet vorige maandquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou je vertel me nu iets nieuws.
ok.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef FJD het volgende:
[..]
12 verliespunten incasseren in 7 wedstrijden. Zo bont maakte zelfs Ajax het niet vorige maand![]()
dat waren er 11 in 7
Euh, volgens mij geef ik vrij weinig commentaar op ajax?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja dit typ je geloof ik elke wedstrijd van Ajax...![]()
Vanavond heb je weer een kans... ik heb geen idee wat het word.. het kan alle kanten op.
Waarschijnlijk bedoelde hij de rekening die door Feijenoordsupporters is geopend waarop geld gestort kan worden wat naar de club gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt nu die grap van de TomTom voor de buschauffeur van FeyenoordDie is namelijk al best oud en na de afgelopen weken ook totaal niet meer van toepassing
Jezus Vermeerquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef FJD het volgende:
Goed nieuws. Bassie kan volgende week Stekelenburg weer opstellen.
uitdoelpunten gezeik is altijd al kut geweest.. Nu is het wel grappigquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef FJD het volgende:
Ik zou er wel voorstander van zijn als uit/thuis goals niet meer dubbel tellen in de verlenging. Lol is er nu helemaal vanaf (voor de Ajax supporter & Frankie dan, ik kon een glimlach niet onderdrukken).
Rode kaart Silva![]()
Theater van Suarez daarna![]()
Die jongen heeft zo'n gevoel voor drama dat ik me afvraag oftie niet t verkeerde beroep heeft gekozen.
Pfffquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef FJD het volgende:
Ik zou er wel voorstander van zijn als uit/thuis goals niet meer dubbel tellen in de verlenging. Lol is er nu helemaal vanaf (voor de Ajax supporter & Frankie dan, ik kon een glimlach niet onderdrukken).
Rode kaart Silva![]()
Theater van Suarez daarna![]()
Die jongen heeft zo'n gevoel voor drama dat ik me afvraag oftie niet t verkeerde beroep heeft gekozen.
quote:Bijna 110 minuten lang leek het er op alsof Ajax' 109e verjaardagsfeest uit zou lopen op een prachtig feestje. De 2-1 nederlaag van vorige week in Frankrijk tegen Olympique Marseille werd in de Amsterdam ArenA weggepoetst, maar in de noodzakelijke verlenging ging het alsnog mis. Tyrone Mears kopte de 2-2 binnen en liet de jarige Job daarmee verslagen achter.
Kijk eens wat Premier League gekquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
PfffWelke voetballer doet dat niet... Kijk naar Ben Afra.. die werd nauwelijks (misschien wel niet geraakt) en die valt neer alsof hij op sterven ligt.. En zo ken ik nog wel wat namen..
Gevoel voor drama & getalletjes. Feitelijk hebben ze een paar minuten op winst gestaan; tussen de twee goals.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:16 schreef ursel het volgende:![]()
109 minuten lang hebben ze feest mogen vieren..
![]()
Misschien alstie zich levend heeft begraven dat het gras wat beter blijft groeien. Dan kan ik me het gejuich wel voorstellenquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:27 schreef Keltie het volgende:
In het ajax topic zijn ze blij met André Rieu en z'n actie gisteren in het stadion
Weet niet wat z'n actie was, maar het blijft André Rieu
Deed denken aan 95'quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:27 schreef Keltie het volgende:
In het ajax topic zijn ze blij met André Rieu en z'n actie gisteren in het stadion
Weet niet wat z'n actie was, maar het blijft André Rieu
Ferdi is een feyenoorderquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
PfffWelke voetballer doet dat niet... Kijk naar Ben Afra.. die werd nauwelijks (misschien wel niet geraakt) en die valt neer alsof hij op sterven ligt.. En zo ken ik nog wel wat namen..
eerste helft was juist erg goed van Ajax, ze waren heel gretig, lieten Marseille niet voetballen, tijdje geleden dat ik Ajax zo heb zien spelenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:07 schreef FJD het volgende:
Pffff ik heb de eerste helft niet gezien maar de helft lijkt wel op een schaakwedstrijd tussen twee dammers. Tjezus wat slecht
-edit-
Mooie actie Suarezjammer dat het zo'n onuitstaanbare voetballer is
Hebbie een plank voor je kop ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:53 schreef Sickert het volgende:
Ferdi is een feyenoorderdie vind alle ajacieden theatraal
![]()
Dinsdag in de voorverkoopquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:57 schreef Incolumis het volgende:
zijn de kaarten al besteld btw?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi, serieusDat je er de moeite nog voor doet.
Gewoon een fietscomputer en een lange fietsbroek..quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik wil kopen
Lange fietsbroekquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:09 schreef ursel het volgende:
Gewoon een fietscomputer en een lange fietsbroek..
Heb ik ook gedaan, kan je lekker meefietsen..![]()
![]()
Er komen hier genoeg mensen op een racefiets voorbij en heb nog geen ene gek gezien die in een korte fietsbroek al rijdt..quote:
Zaterdag..quote:Wanneer ga je nou echt beginnen?
Komende zaterdag?quote:
quote:
hap hap hapquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi, serieusDat je er de moeite nog voor doet.
Kinders, kinders! Doe eens rustig, het is maar een spelletje..quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
hap hap hap
i love it![]()
Plank voorje kop in een Ajax Feyenoord suarez battle ftw
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:33 schreef Keltie het volgende:
Kinders, kinders! Doe eens rustig, het is maar een spelletje..
Je bent gek man, meer dan 200 euro voor een hartslagmeterquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:18 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Frank, kheb toch de rs400sd besteldAls je wilt kun je mijn oude hartslagmeter lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |