Kan je iets specifieker zijn, want volgens mij komt het nog steeds op neer als in dat je zegt ik neem een aquarium met vissen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nooit een rond aquarium nemen
het kijkt verschrikkelijk klote omdat je een andere diepte krijgt door het ronde glas
(niet natuurlijk)
Als mn huisje straks klaar is komt er zekerteweten minimaal 2 meter aan watermet cichliden
![]()
Die opmerking wilde ik ook maken maar dan speel ik jullie weer allemaal Prius grappen in de handquote:
dicusvissen horen toch ook bij de cichlidenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn, want volgens mij komt het nog steeds op neer als in dat je zegt ik neem een aquarium met vissen..
[ afbeelding ]
Ziet hij de Externe HD nog wel in Windows of istie helemaal dood?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:51 schreef IJsmuts het volgende:
**URGENT REQUEST**
maat van me belt me net, zn externe HD (lacie) van zn werk is gevallen en verrot, hij is technisch tekenaar dus de data moet bewaard blijven. een IT mannetje zegt dat hij met een identieke schijf + 300e de boel kan recoveren.. Ik lach hem keihard uit, lijkt mij onzin..
als de schijf verrot is heb je pech, als de behuizing verrot is sloop je de schijf eruit en douw je hem in je pc. is het zo simpel als ik denk of kan er samen met een identieke schijf een "nieuwe"gemaakt worden???
helemaal doodquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ziet hij de Externe HD nog wel in Windows of istie helemaal dood?
quote:Apple heeft vandaag details vrijgegeven over iPhone OS 3.0. Bijna alle wensen van gebruikers zijn daarmee ingewilligd:Copy en paste tussen alle appliaties; Push notificaties via een server; Landschapsweergave in alle applicaties; Tethering van de iPhone met een laptop; MMS en versturen van meerdere foto’s in e-mail; Turn-by-turn navigatie en meer.
http://www.iphoneclub.nl/(...)gd-mms-a2dp-en-meer/
quote:
Ach ja van mij hoeft dat ook niet... Enige jammere is dat videopname nog niet wordt ondersteund..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou verdomme eens tijd worden ook maar goed.
Alhoewel ik de keuze voor MMS wel twijfelachtig vind. E-mail op je mobiel is toch de nabije toekomst.
Ik zit op dit moment vooral op flash te wachten, daar loop ik nog iets te vaak tegenaan en het werkt wel gewoon met Youtube.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef RudyCarell het volgende:
Ach ja van mij hoeft dat ook niet... Enige jammere is dat videopname nog niet wordt ondersteund..
Flash is te zwaar volgens de berichten... Adobe en Apple werken nu samen aan een nieuwe compatible versie from scratch dacht ik...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment vooral op flash te wachten, daar loop ik nog iets te vaak tegenaan en het werkt wel gewoon met Youtube.
Beetje jammer wel maar ach. Wel grappig om te zien dat de iPhoneclub staat te juichen dat Apple alle user input heeft doorgevoerd terwijl het bijna allemaal dingen zijn die er vanaf het begin al in had moeten zitten. Ach ja het houdt de Apple fanboys in opgewonden staat zullen we maar denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:11 schreef RudyCarell het volgende:
Flash is te zwaar volgens de berichten... Adobe en Apple werken nu samen aan een nieuwe compatible versie from scratch dacht ik...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje jammer wel maar ach. Wel grappig om te zien dat de iPhoneclub staat te juichen dat Apple alle user input heeft doorgevoerd terwijl het bijna allemaal dingen zijn die er vanaf het begin al in had moeten zitten. Ach ja het houdt de Apple fanboys in opgewonden staat zullen we maar denken.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:25 schreef ursel het volgende:
Woei..
Kan je eindelijk zelf je topics openen Fer..![]()
Neuh moet wat afmaken en moet vanmiddag naar de fysio. Overigens was ik er maandag ook al zo vroeg hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 06:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Das wel erg vroeg Fer, special meeting?
En om de dag goed te beginnen:
[ afbeelding ]
WTF dudequote:Op woensdag 18 maart 2009 07:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben voor mijn doen ook vroeg begonnen, half 8Dat betekent dat ik om 15:15 naar huis om te gaan hardlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |