dicusvissen horen toch ook bij de cichlidenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn, want volgens mij komt het nog steeds op neer als in dat je zegt ik neem een aquarium met vissen..
[ afbeelding ]
Ziet hij de Externe HD nog wel in Windows of istie helemaal dood?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:51 schreef IJsmuts het volgende:
**URGENT REQUEST**
maat van me belt me net, zn externe HD (lacie) van zn werk is gevallen en verrot, hij is technisch tekenaar dus de data moet bewaard blijven. een IT mannetje zegt dat hij met een identieke schijf + 300e de boel kan recoveren.. Ik lach hem keihard uit, lijkt mij onzin..
als de schijf verrot is heb je pech, als de behuizing verrot is sloop je de schijf eruit en douw je hem in je pc. is het zo simpel als ik denk of kan er samen met een identieke schijf een "nieuwe"gemaakt worden???
helemaal doodquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ziet hij de Externe HD nog wel in Windows of istie helemaal dood?
quote:Apple heeft vandaag details vrijgegeven over iPhone OS 3.0. Bijna alle wensen van gebruikers zijn daarmee ingewilligd:Copy en paste tussen alle appliaties; Push notificaties via een server; Landschapsweergave in alle applicaties; Tethering van de iPhone met een laptop; MMS en versturen van meerdere foto’s in e-mail; Turn-by-turn navigatie en meer.
http://www.iphoneclub.nl/(...)gd-mms-a2dp-en-meer/
quote:
Ach ja van mij hoeft dat ook niet... Enige jammere is dat videopname nog niet wordt ondersteund..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou verdomme eens tijd worden ook maar goed.
Alhoewel ik de keuze voor MMS wel twijfelachtig vind. E-mail op je mobiel is toch de nabije toekomst.
Ik zit op dit moment vooral op flash te wachten, daar loop ik nog iets te vaak tegenaan en het werkt wel gewoon met Youtube.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef RudyCarell het volgende:
Ach ja van mij hoeft dat ook niet... Enige jammere is dat videopname nog niet wordt ondersteund..
Flash is te zwaar volgens de berichten... Adobe en Apple werken nu samen aan een nieuwe compatible versie from scratch dacht ik...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment vooral op flash te wachten, daar loop ik nog iets te vaak tegenaan en het werkt wel gewoon met Youtube.
Beetje jammer wel maar ach. Wel grappig om te zien dat de iPhoneclub staat te juichen dat Apple alle user input heeft doorgevoerd terwijl het bijna allemaal dingen zijn die er vanaf het begin al in had moeten zitten. Ach ja het houdt de Apple fanboys in opgewonden staat zullen we maar denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:11 schreef RudyCarell het volgende:
Flash is te zwaar volgens de berichten... Adobe en Apple werken nu samen aan een nieuwe compatible versie from scratch dacht ik...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje jammer wel maar ach. Wel grappig om te zien dat de iPhoneclub staat te juichen dat Apple alle user input heeft doorgevoerd terwijl het bijna allemaal dingen zijn die er vanaf het begin al in had moeten zitten. Ach ja het houdt de Apple fanboys in opgewonden staat zullen we maar denken.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:25 schreef ursel het volgende:
Woei..
Kan je eindelijk zelf je topics openen Fer..![]()
Neuh moet wat afmaken en moet vanmiddag naar de fysio. Overigens was ik er maandag ook al zo vroeg hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 06:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Das wel erg vroeg Fer, special meeting?
En om de dag goed te beginnen:
[ afbeelding ]
WTF dudequote:Op woensdag 18 maart 2009 07:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben voor mijn doen ook vroeg begonnen, half 8Dat betekent dat ik om 15:15 naar huis om te gaan hardlopen
36 uur per week. Dat is dus 7.12 uur per dag. Als ik dan om half 8 begin kan ik om 15:15 weg. Meestal werk ik langer, gister bijv. tot 20:00 uur maar als ik aan het eind van de maand meer dan 21 uur op m'n klok heb staan ben ik de uren daarboven kwijt en dat wil ik voorkomenquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
WTF dudehoeveel uur is jouw werkweek dan?
hier om 7:15 begonnen en om 17:00
klote semi ambtenarij
Agh, ik hou gewoon het principe aan: 1 werkdag is 8 uur.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:16 schreef FJD het volgende:
Ik hoef gelukkig niet te klokken, dan heb ik er straks nog een dagtaak aan om thuiswerk uren bijgeschreven te krijgen
Plus dat ik dan natuurlijk mn fysio officieel had moeten declareren en dat ik dan na m'n operatie nog drie weken lang uren had moeten corrigeren omdat ik toen nog geen 100% kon werken. Systemen zijn leuk maar over het algemeen zo rigide als de pest.
Ik ging automatisch de dubbelen zoeken... maar die zijn er niet he?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan je iets specifieker zijn, want volgens mij komt het nog steeds op neer als in dat je zegt ik neem een aquarium met vissen..
[ afbeelding ]
Tijd voor tijd houd ik ook een beetje aan ja. Niet heel strak maar na een echt drukke week pak ik wel weer ergens een dagje. Pest is wel dat je aant eind van het jaar dan weer een sloot aan vakantiedagen over hebtquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:20 schreef Keltie het volgende:
Agh, ik hou gewoon het principe aan: 1 werkdag is 8 uur.
Ieder heel uur boven die 8 uur is overwerk (tijd voor tijd).
Dat is hier geen probleemquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Tijd voor tijd houd ik ook een beetje aan ja. Niet heel strak maar na een echt drukke week pak ik wel weer ergens een dagje. Pest is wel dat je aant eind van het jaar dan weer een sloot aan vakantiedagen over hebt
Jack Bauerquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:30 schreef FJD het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ndt_mensenrecht.html
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:34 schreef ursel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oe.. die benne wel cool..quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen er dan moorii's in welk soort weet ik nog niet
tevreden?
Pseudotropheus Moorii
[ afbeelding ]
hermafrodietkreefjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij ons komt er in ieder geval een kreeftje in..
Jack ondervraagt in 99% van de gevallen geen mensen die al een terroristische aanslag hebben gepleegd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is het toch af en toe kromDus als een terrorist een aanval heeft gepleegd mag je hem eigenlijk niet ala Jack style ondervragen omdat je dan z'n rechten schend
Ik vind dat daar uitzonderingen voor gemaakt moeten worden.
OP welke punten is het dan realistisch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben het wel met je eens maar van Jack moeten ze afblijven, dat is gewoon een held!Overigens is 24 op sommige punten best realistisch, waarom zouden die rechters zich er anders druk om maken?
Ep14 al bekeken?
De elementen waar het om gaat is dat 24 hoofdlijnen schetst die realistisch zijn en nu ook in het echt gebeuren. Een Amerikaanse overheid die vecht tegen het moslimterrorisme en daarvoor martelingen oogluikend toestaat. De invulling van die hoofdlijnen is tot op het belachelijke af onrealistisch maar het schetst wel een beeld. James Bond is std. good guy vs. bad guy en plakt dus geen duidelijke labels. Dat is het punt waar men in het nieuwsbericht zich druk over maakt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben het wel met je eens maar van Jack moeten ze afblijven, dat is gewoon een held!Overigens is 24 op sommige punten best realistisch, waarom zouden die rechters zich er anders druk om maken?
Nog niet.quote:Ep14 al bekeken?
Jack Bauer zo ver proberen te krijgen dat hij de president gaat vermoorden omdat z'n vrouw en kind gekidnapt zijn. Kim kidnappen om te ruilen voor Jack. Het gedoe rondom welke Drazen hij nou precies heeft vermoord en wie het een keer overleeft heeft. Het maakt een spannend verhaal maar het zijn allemaal onnodige omwegen die niet realistisch zijn. Als je als terrorist slim genoeg bent om te achterhalen hoe het leven van Jack in elkaar zit dan moet je toch ook weten dat Jack niet op die manier te beinvloeden is. Dan ga je zelf voor een directe moordaanslag op de president en op Jack.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou seizoen 1 bijvoorbeeld, dat komt op mij vrij realistisch over. Jack die hoofd is van CTU en te maken krijgt met een serieuze bedreiging. Ondertussen wordt z'n puberale dochter ontvoerd. Palmer is in de race om president te worden en op de achtergrond wordt er een aanslag op hem gepland. Aan Jack en de rest van CTU de schone taak om te voorkomen dat dit gebeurt.
Hey, ik geloof niet dat ik toestemming had gegeven om mijn leven zo maar op FoK! te postenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:18 schreef FJD het volgende:
Het is een leuke en spannende serie maar het realisme is echt ver te zoeken. Gelukkig maar. Ik zit niet te wachten op een serie die 24 maal een uur duurt waarvan 8 uur bestaat uit het kijken naar een slapende hoofdpersoon, 8 uur kijken naar dezelfde persoon achter een bureau met als plotwending dat hij een vergadering heeft en nog eens 8 uur gevuld met ontbijt/diner, sporten en het voorlezen van verhaaltjes aan de kinderen.
Ik had er "sporten" bijgezet om de rest op het verkeerde been te zettenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hey, ik geloof niet dat ik toestemming had gegeven om mijn leven zo maar op FoK! te posten
Shit nu heb ik mezelf verluldquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had er "sporten" bijgezet om de rest op het verkeerde been te zetten
Da's geen geld zeg voor die maten..quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:55 schreef IJsmuts het volgende:
ursel & kef:
http://link.marktplaats.nl/202829180
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |