Whehe.. heb je er ook echt zo'n denon sticker opgeplakt dan??quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor de BRs natuurlijk gekDaarmee heb ik m toch mooi tuk
En de HDMI kabel goud gespotenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:23 schreef ursel het volgende:
Whehe.. heb je er ook echt zo'n denon sticker opgeplakt dan??
Multiplayer KZ2 zit wel goed in elkaar jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelukkig maar want er is al een wachtrij
Rijbewijs innemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:45 schreef Keltie het volgende:
Ow, ik heb in m'n bestuurderscarrière wel wat brokjes gemaakt;
TNT -> Bezorgen met busje;
1 band lekgereden op een trap (stenen trapje bij kasteel), dacht net te kunnen draaien.. Misgedacht, band raakt trap en gaat lek
Was aan het begin van m'n route, erg leuk om dan die bak op te moeten krikken
1x huis vergeten, kijk in de spiegel en zag niets. Gooi de bus in z'n achteruit en geef gas.
Stond er een vrouwtje achter mij, knal vol tegen die auto op. Vrouwtje had net haar rijbewijs en reed voor het eerst (met paps) in zijn auto
Die postbussen hebben een stalen stang voor de bumper hangen, die zat in hun voorbumper
In opleiding voor de busbezorgwijk
Moest postzakken bij een bezorgster (bezorgt dan vanuit huis) brengen. Rij achteruit de hof op en rij zo met die stalen stang tegen het huis op
Gast die mij die wijk moest leren lag in een deuk
Eigen auto;
Rij op een kruising, zit er practisch al op, komt er van een parkeervak (aan de rechterkant vd kruising) ineens een auto.. Schampen elkaar, hij reed door en ik reed door naar de slijter.
Daar kon ik een kratje bier halen om aan de bevriende spuiter te geven zodat'ie hem graties maakte
Nat weer, op de snelweg, ruim voldoende afstand.
Auto voor mij moet plotseling remmen, waardoor ik dat ook moet. Mijn remweg was alleen een centimeter of 5 tot 10 langer
Bij het invullen van de schadepapieren zij die man vriendelijk: "Laat mij dat maar doen, ik heb daar ervaring mee. Ik ben namelijk agent"
Oftewel; agent in burgerbak vanachter aangetikt
A27, Everdingen, File. Sta achteraan de rij en zie een auto op mij afkomen waardoor ik besluit even m'n alarmlichten aan te zetten. Achterligger stopt op tijd. Achterligger van achterligger zag het te laat en klapt vol op m'n achterligger![]()
Hij schuift door en tikt mij aan. Geen schade aan overgehouden
Heerenveen, dit jaar.
Moest ergens draaien, dacht m'n auto'tje om de lantaarnpaal heen te draaien... Maar ik draaide hem erin
Achterbumper naar de klote, was godzijdank een lease-bakkie
Nee hoor, dan is tie 18, mooie leeftijd om het huis uit te schoppen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar denk je over een jaar of 15 heel anders over
of 600e kostgeld pw te vragen en inzetten als fatimaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee hoor, dan is tie 18, mooie leeftijd om het huis uit te schoppen..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
of 600e kostgeld pw te vragen en inzetten als fatima
over geld kosten gesproken, heb een leuke bak gezien, Ferplast Star 200 (750l netto)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:34 schreef ursel het volgende:
[..]Mensen die denken dat kinderen geld moet kosten..
Dus je verwacht niet zoveel binnen te halen met je bruiloft??quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
over geld kosten gesproken, heb een leuke bak gezien, Ferplast Star 200 (750l netto)![]()
alleen beetje boven mn budget![]()
idd een prachtige bak, alleen te duurquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus je verwacht niet zoveel binnen te halen met je bruiloft??
Keune bak idd, mooi groot, maar erg duur..
In ieder geval ben ik ook naar zoiets groots op zoek..
Staat er op mp niet wat goedkopers??
Ik ga zelf ff die Trofis Toxotes checken, zelfde inhoud, veel gunstiger in prijsquote:AquaTotaal
Hellas 200x60x60 - 710L
Ferplast
Star 160 - 162x62x67.5 - 570L
Star 200 - 202x62x72.5 - 750L
Trofis
Colisa
A-1500 - 150x50x65 - 480L
A-1800 - 180x60x65 - 700L
Labeo
A-1500C - 150x50x65 - 480L
A-1800C - 180x60x65 - 700L
Puntius
B-1500F+ - 150x55x65 - 530L
B-1800F - 180x65x65 - 750L
Rasbora
A-1000E - 100x70x65 - 450L
B-1000J - 100x70x65 - 450
Toxotes
B-1500H - 150x50x65 - 480L
B-1800H - 180x60x65 - 700L
quote:
Sterker nog, de 530l is al 100 euro duurder..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
das eigenlijk wel perfect
mooi man die ronde hoeken
![]()
mooi groot, gunstige prijs, wel een toppertje !!
zie alleen het merk niet staan
-edit-
check net die webwinkel en het 650l model met ronde hoek staat er niet eens op![]()
moeilijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:17 schreef ursel het volgende:
Hoe moeilijk zal ut eigenlijk zijn om zelf zoiets te bouwen..
Ja, precies, zo moeilijk zo dat niet moeten zijn volgens mij..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:36 schreef FJD het volgende:
Gewoon een douchecabine in je woonkamer zetten en rondom dichtkitten
quote:Mijn ouders zijn vandaag 31 jaar getrouwd….en papa nodigt ons uit om vanavond mee te gaan eten bij Malsen om 19.00 uur….
Dus als u uw programma daaraan aan wilt passen heel graag ;0)
quote:Heb ik een keus? :'-)
Ga jij wel gewoon badmintonnen of niet?
quote:Nee eigenlijk niet
Nee dan ga ik niet badmintonnen, dat lukt nooit als we om 19.00 uur gaan eten ;0)
quote:Daar was ik al bang voor :'-)
Nou, dan heb'ie geluk dat ik morgenochtend iets kan doen.. Anders had dat vanavond gemoeten (iets voor werk op ZIS).
En ik had nog wel in gedachten om een toffe miniserie op TV te gaan bekijken vanavond :'-)
Huh?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Frankie niet![]()
Die heeft gisteren z'n tent opgeslagen in de voortuin.
Klopt alleen die blu-ray spelert is wel geilquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:13 schreef ursel het volgende:
[..]Frankie..
Da's een MS fanboy.. Die valt never nooit niet van zijn geloof af..
Die zie ik nog eerder Heineken drinken..
So truequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor de BRs natuurlijk gekDaarmee heb ik m toch mooi tuk
Die eerst had je kunnen declareren bij het waarborgfonds..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Om over ongelukken en schadegevallen terug te komen. Ik heb nog nooit een ongeluk gehad.
Er is wel iemand een keer tegen dat gedeelte boven je wielkas geknald en doorgeredenIk stond geparkeerd dus was niet bij m'n auto. Nooit meer wat van gehoord en ik kon ¤ 800,- betalen
Verder is er 1x iemand achterop tegen m'n trekhaak gereden omdat hij een peuk aan het opsteken was en dus even niet opkeek terwijl ik keihard moest remmen. Ik had geen schade door m'n trekhaak en hij een ingedeukte bumper
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:44 schreef RudyCarell het volgende:
Havent you guys heard... About the bird?
350...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik afgelopen zaterdag veel te hard rijden op de A9 in Amsterdam richting de Arena omdat ik bang was dat ik anders te laat kwam voor een afspraak met een meisje zie ik opeens een flits. Ik gelijk op mijn km teller kijken: 150! Fuck. Rij ik even door en merk ik ook nog dat 't 100 km/u limiet is. Fucked!! Gaat veel ballen kosten dus. Wat denken julie? 300 of eerder 400?
Jorrit zat net over de 50 en dat was 480.. reken maar uit dus..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik afgelopen zaterdag veel te hard rijden op de A9 in Amsterdam richting de Arena omdat ik bang was dat ik anders te laat kwam voor een afspraak met een meisje zie ik opeens een flits. Ik gelijk op mijn km teller kijken: 150! Fuck. Rij ik even door en merk ik ook nog dat 't 100 km/u limiet is. Fucked!! Gaat veel ballen kosten dus. Wat denken julie? 300 of eerder 400?
Film die we wilden zien was uitverkochtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Jorrit zat net over de 50 en dat was 480.. reken maar uit dus..
Zal denk rond de 400 benne, iets er boven zelfs verwacht ik.
Maar hoe was de date verder, de 400 euro waard??
Je hebt dus niet geneukt..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Film die we wilden zien was uitverkocht
Heb haar toen mee naar huis genomen en zelf maar een filmpje opgezet.
Date geslaagd!
Maar geen enkele date is fucking 400 euro waard!!!
die knipoogquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef Mrakz0r het volgende:
Heb haar toen mee naar huis genomen en zelf maar een filmpje opgezet.
Date geslaagd!
Vergeet niet dat 150 teller niet altijd 150 echt is. Ik verlies op dat soort snelheden rond de 10km/u aan telleronzuiverheid.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zal inderdaad zo rond de 400 zijn.
Ik kwam op 50 te hard na correctie en heb geen verleden en ik moet 480 betalen.
Alsof die corsa van je 150 gaat..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Vergeet niet dat 150 teller niet altijd 150 echt is. Ik verlies op dat soort snelheden rond de 10km/u aan telleronzuiverheid.
175 op de teller maar alleen als de wind goed staat.quote:
Mja, 15 km door de wind en 10 km tellercorrectie kom je idd net op de 150 ja..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:58 schreef FJD het volgende:
[..]
175 op de teller maar alleen als de wind goed staat.
Nooit een rond aquarium nemenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd een prachtige bak, alleen te duur![]()
en niet alle bruilofsinkomsten mogen naar het aquarium (naast dat ik geen 300+ gasten heb)
op MP staan wel custom made bakken, maar check de volgende ook met ongeveer zelfde grootte:
[..]
Ik ga zelf ff die Trofis Toxotes checken, zelfde inhoud, veel gunstiger in prijs
[ afbeelding ]
699 ex meubel
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:28 schreef Sickert het volgende:
het kijkt verschrikkelijk klote omdat je een andere diepte krijgt door het ronde glas
(niet natuurlijk)
Als mn huisje straks klaar is komt er zekerteweten minimaal 2 meter aan watermet cichliden
![]()
Kan je iets specifieker zijn, want volgens mij komt het nog steeds op neer als in dat je zegt ik neem een aquarium met vissen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nooit een rond aquarium nemen
het kijkt verschrikkelijk klote omdat je een andere diepte krijgt door het ronde glas
(niet natuurlijk)
Als mn huisje straks klaar is komt er zekerteweten minimaal 2 meter aan watermet cichliden
![]()
Die opmerking wilde ik ook maken maar dan speel ik jullie weer allemaal Prius grappen in de handquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |