Dus ik kwaad bellen, en vragen waarom? Zegt ze, ja de server is niet aangezet vanmorgen! FOKKIN AMATEURS! Dus ik vraag door waarom ik dan een week moet wachten... Ja dat kwam het beste uit, want de mensen die voor morgen stonden worden gaan natuurlijk eerst overgezet! Sorry!? IK moet eerst, deze overzetting weten ze al sinds december!quote:...Helaas kan uw huidige nummer niet worden overgezet naar T-mobile. Hierdoor zult u dit weekend bereikbaar blijven bij uw oude provider...
Sinds wanneer FOK! jij in de stad??quote:Op maandag 16 maart 2009 17:00 schreef RudyCarell het volgende:
Tering T-mobile... Ik zou vandaag overgaan van een standaard naar Iphone abbo... Prima... Even gebeld hoe het ging ja prima, straks kunt u uw sim omruilen in de phone...
Krijg ik GODVERDOMME net een sms:
[..]
Dus ik kwaad bellen, en vragen waarom? Zegt ze, ja de server is niet aangezet vanmorgen! FOKKIN AMATEURS! Dus ik vraag door waarom ik dan een week moet wachten... Ja dat kwam het beste uit, want de mensen die voor morgen stonden worden gaan natuurlijk eerst overgezet! Sorry!? IK moet eerst, deze overzetting weten ze al sinds december!
Teringlijers! Nu moet ik dus nog 1 euro per mb betalen bij dat ku orange als ik in de stad even wil inetten!
Dus ik naar de site van t-mobile om te klagen, kan ik daar niet inloggen omdat er servive onderhoud is....
Ik denk ik moet dat Evy ook hebben, dus ik zoeken op internet, kom ik bij de viva uitquote:Op maandag 16 maart 2009 16:57 schreef FJD het volgende:
ZonHardlopen
Evy
Bijna 4,5km in iets over de 25 minutenIk kom terug
![]()
![]()
Dit is zoveel beter dan fietsen![]()
Dit is wat google vond voor me..quote:Op maandag 16 maart 2009 17:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk ik moet dat Evy ook hebben, dus ik zoeken op internet, kom ik bij de viva uit
Nu snap ik waarom het zo populair is bij jullie
Toen liepen we hard weg voor de Duitsersquote:
veel meer dan tvp zeg je nooit meer hequote:Op maandag 16 maart 2009 20:14 schreef -Raffie- het volgende:
tvp
Hele familie te zat om auto te rijdenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:35 schreef staticdata het volgende:
veel meer dan tvp zeg je nooit meer he
http://www.auschwitz.nl/holocaust/massamoord/dodenmarsenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen liepen we hard weg voor de Duitsers
Dat mag ik niet van mijn vriendinquote:Op maandag 16 maart 2009 19:06 schreef Sickert het volgende:
fuck Evy!
We waren een zuipfeest aan het houden omdat het Co2 project wellicht niet doorgaatquote:Op maandag 16 maart 2009 21:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Hele familie te zat om auto te rijden
Gezellige familiefeesten bij jou Puni
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:33 schreef staticdata het volgende:
anders was je corsa een stukkie kleiner
Je hebt altijd een baantje gehad wat je met de fiets afkon?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:55 schreef FJD het volgende:
Ik heb nog nooit een ongeluk gehad met de auto
Ik zet altijd wel in op OV ja maar goed ik maak nu al 9 maanden lang een km of 1500 per maand en t lukt me net zo goed om zonder ongelukken te blijvenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:08 schreef Keltie het volgende:
Je hebt altijd een baantje gehad wat je met de fiets afkon?
is echt geen zak aanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:48 schreef FJD het volgende:
Krijg net een Battlefield Heroes key, ben benieuwd
Bij danny kan je wel een pimp-abo kopen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is echt geen zak aanik ben nu lvl 7 ofzo en kan nog steeds geen pimp outfit kopen, nog niet eens een sjaaltje
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:52 schreef IJsmuts het volgende:
is echt geen zak aanik ben nu lvl 7 ofzo en kan nog steeds geen pimp outfit kopen, nog niet eens een sjaaltje
ga zeker betalen voor fokquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij danny kan je wel een pimp-abo kopen..
Je mag de 11e wel even m'n PS3 aanraken hoorquote:
ik zou dat ding nog niet eens willen zwaffelenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Je mag de 11e wel even m'n PS3 aanraken hoor
Gelukkig maar want er is al een wachtrijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:03 schreef IJsmuts het volgende:
ik zou dat ding nog niet eens willen zwaffelen![]()
We komen allemaal alleen voor het vlees en het bier hoor..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelukkig maar want er is al een wachtrij
Frankie nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:09 schreef ursel het volgende:
We komen allemaal alleen voor het vlees en het bier hoor..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Frankie niet![]()
Die heeft gisteren z'n tent opgeslagen in de voortuin.
Voor de BRs natuurlijk gekquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:13 schreef ursel het volgende:Frankie..
Da's een MS fanboy.. Die valt never nooit niet van zijn geloof af..
Die zie ik nog eerder Heineken drinken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |