oh ja, ik vermoedde het al...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:45 schreef SpecialK het volgende:
Het is een hoertje, he. En ze staat er niet herkenbaar op. Dit wordt geen issue.
Het is natuurlijk wel gewoon per definitie streetview.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:48 schreef mantamanta het volgende:
Heb je de NO PHOTO sticker in het raam gezien?
Dat maakt het we echt af gewoon!
Je begrijpt natuurlijk dat een "aid" een hulpmiddel is, en "aids" het meervoud van het woord is?quote:
meervoud bij mij van ''aid'' is aiding niet aids aids=ziekte = bad mmkayquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:53 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk dat een "aid" een hulpmiddel is, en "aids" het meervoud van het woord is?![]()
En TS, was je vast uur-waar aan het bekijken voor aankomend weekend?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
meervoud bij mij van ''aid'' is aiding niet aids aids=ziekte = bad mmkay
Met z'n vrouw Sellyquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef MikeyMo het volgende:
Beau van Erven Dorens is ook gesignaleerd
Vertaling: Engels » Nederlandsquote:
"aid (plural aids)"quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
meervoud bij mij van ''aid'' is aiding niet aids aids=ziekte = bad mmkay
jajaja ik heb me al verbetertquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
"aid (plural aids)"
Het "aiding" van jou slaat op present participle, niet op meervoud.
Verbeterd. Maar ik was nog aan het typen, zag niet dat iemand anders je al corrigeerde.quote:
Goeie reclame!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:40 schreef MikeyMo het volgende:
Leuk, Google Streetview heeft ook even amsterdam, rotterdam en groningen geindexeerd.
Leuk voor de kijker, maar voor de gefotograveerden niet altijd:
Klik voor een rondborstige dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |