Euh, volgens mij geef ik vrij weinig commentaar op ajax?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja dit typ je geloof ik elke wedstrijd van Ajax...![]()
Vanavond heb je weer een kans... ik heb geen idee wat het word.. het kan alle kanten op.
Waarschijnlijk bedoelde hij de rekening die door Feijenoordsupporters is geopend waarop geld gestort kan worden wat naar de club gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt nu die grap van de TomTom voor de buschauffeur van FeyenoordDie is namelijk al best oud en na de afgelopen weken ook totaal niet meer van toepassing
Jezus Vermeerquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef FJD het volgende:
Goed nieuws. Bassie kan volgende week Stekelenburg weer opstellen.
uitdoelpunten gezeik is altijd al kut geweest.. Nu is het wel grappigquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef FJD het volgende:
Ik zou er wel voorstander van zijn als uit/thuis goals niet meer dubbel tellen in de verlenging. Lol is er nu helemaal vanaf (voor de Ajax supporter & Frankie dan, ik kon een glimlach niet onderdrukken).
Rode kaart Silva![]()
Theater van Suarez daarna![]()
Die jongen heeft zo'n gevoel voor drama dat ik me afvraag oftie niet t verkeerde beroep heeft gekozen.
Pfffquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef FJD het volgende:
Ik zou er wel voorstander van zijn als uit/thuis goals niet meer dubbel tellen in de verlenging. Lol is er nu helemaal vanaf (voor de Ajax supporter & Frankie dan, ik kon een glimlach niet onderdrukken).
Rode kaart Silva![]()
Theater van Suarez daarna![]()
Die jongen heeft zo'n gevoel voor drama dat ik me afvraag oftie niet t verkeerde beroep heeft gekozen.
quote:Bijna 110 minuten lang leek het er op alsof Ajax' 109e verjaardagsfeest uit zou lopen op een prachtig feestje. De 2-1 nederlaag van vorige week in Frankrijk tegen Olympique Marseille werd in de Amsterdam ArenA weggepoetst, maar in de noodzakelijke verlenging ging het alsnog mis. Tyrone Mears kopte de 2-2 binnen en liet de jarige Job daarmee verslagen achter.
Kijk eens wat Premier League gekquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
PfffWelke voetballer doet dat niet... Kijk naar Ben Afra.. die werd nauwelijks (misschien wel niet geraakt) en die valt neer alsof hij op sterven ligt.. En zo ken ik nog wel wat namen..
Gevoel voor drama & getalletjes. Feitelijk hebben ze een paar minuten op winst gestaan; tussen de twee goals.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:16 schreef ursel het volgende:![]()
109 minuten lang hebben ze feest mogen vieren..
![]()
Misschien alstie zich levend heeft begraven dat het gras wat beter blijft groeien. Dan kan ik me het gejuich wel voorstellenquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:27 schreef Keltie het volgende:
In het ajax topic zijn ze blij met André Rieu en z'n actie gisteren in het stadion
Weet niet wat z'n actie was, maar het blijft André Rieu
Deed denken aan 95'quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:27 schreef Keltie het volgende:
In het ajax topic zijn ze blij met André Rieu en z'n actie gisteren in het stadion
Weet niet wat z'n actie was, maar het blijft André Rieu
Ferdi is een feyenoorderquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
PfffWelke voetballer doet dat niet... Kijk naar Ben Afra.. die werd nauwelijks (misschien wel niet geraakt) en die valt neer alsof hij op sterven ligt.. En zo ken ik nog wel wat namen..
eerste helft was juist erg goed van Ajax, ze waren heel gretig, lieten Marseille niet voetballen, tijdje geleden dat ik Ajax zo heb zien spelenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:07 schreef FJD het volgende:
Pffff ik heb de eerste helft niet gezien maar de helft lijkt wel op een schaakwedstrijd tussen twee dammers. Tjezus wat slecht
-edit-
Mooie actie Suarezjammer dat het zo'n onuitstaanbare voetballer is
Hebbie een plank voor je kop ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:53 schreef Sickert het volgende:
Ferdi is een feyenoorderdie vind alle ajacieden theatraal
![]()
Dinsdag in de voorverkoopquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:57 schreef Incolumis het volgende:
zijn de kaarten al besteld btw?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi, serieusDat je er de moeite nog voor doet.
Gewoon een fietscomputer en een lange fietsbroek..quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik wil kopen
Lange fietsbroekquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:09 schreef ursel het volgende:
Gewoon een fietscomputer en een lange fietsbroek..
Heb ik ook gedaan, kan je lekker meefietsen..![]()
![]()
Er komen hier genoeg mensen op een racefiets voorbij en heb nog geen ene gek gezien die in een korte fietsbroek al rijdt..quote:
Zaterdag..quote:Wanneer ga je nou echt beginnen?
Komende zaterdag?quote:
quote:
hap hap hapquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ferdi, serieusDat je er de moeite nog voor doet.
Kinders, kinders! Doe eens rustig, het is maar een spelletje..quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
hap hap hap
i love it![]()
Plank voorje kop in een Ajax Feyenoord suarez battle ftw
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:33 schreef Keltie het volgende:
Kinders, kinders! Doe eens rustig, het is maar een spelletje..
Je bent gek man, meer dan 200 euro voor een hartslagmeterquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:18 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Frank, kheb toch de rs400sd besteldAls je wilt kun je mijn oude hartslagmeter lenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |