Second lifequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:45 schreef ursel het volgende:
Blijft toch altijd frapant hoe mensen het voor elkaar kunnen houden, 2 levens naast elkaar..
Jepquote:
Ah en daarnaast moet ik eigenlijk ook nog naar de plee, maar dat durf ik hier niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jep
Stond deze week nog ergens in de krant volgens mij
Pfff.. Ben verrot, slaap de afgelopen 2 weken zo'n 5 uur per nacht.. Net een uurtje, minimaal, te kort
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah en daarnaast moet ik eigenlijk ook nog naar de plee, maar dat durf ik hier niet.
Heb het gevoel dat m'n anus een imitatie van een walvis-spuitgat wil doen![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee overtollig haar op haar kin ofzo
Aldusquote:Inco zegt:
nou uhm, dikke pukkel op haar 2e kin, haartjes erom heen. zegt al genoeg he?
Kheb ook een beste duitse collega gevonden..quote:
Of nog erger, je wordt elke race 2e, en de laatste race wint iemand de 1e plek die voor de rest niets heeft gewonnen.... Is hij dan kampioen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jezus, hoor ik net dat ze komend seizoen in de F1 de wereldkampioen bepalen op het aantal gewonnen grandprix.
Dat is hetzelfde als zeggen dat bij het voetbal degene met de meeste overwinningen automatisch kampioen is.
Da's toch gewoon krom. Ze hebben nog niet zo heel lang geleden de puntentelling aangepast en nu gooien ze gewoon de puntentelling overboord?
Ik snap niet zo goed waarom ze dit nu doen, verwachten ze dan meer strijd om de eerste plek?
Als je nu met nog 2 ronden te gaan op de 9de plaats ligt heeft het dus ook geen zin meer om toch voor dat ene puntje te gaan strijden...
1 aprilquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:41 schreef ursel het volgende:
Oe.. ze worden wanhopig bij GS..![]()
Gratis FOK!abonnement bij gratis PowNed!
Gaat nog steeds in eerste instantie om de punten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jezus, hoor ik net dat ze komend seizoen in de F1 de wereldkampioen bepalen op het aantal gewonnen grandprix.
Dat is hetzelfde als zeggen dat bij het voetbal degene met de meeste overwinningen automatisch kampioen is.
Da's toch gewoon krom. Ze hebben nog niet zo heel lang geleden de puntentelling aangepast en nu gooien ze gewoon de puntentelling overboord?
Ik snap niet zo goed waarom ze dit nu doen, verwachten ze dan meer strijd om de eerste plek?
Als je nu met nog 2 ronden te gaan op de 9de plaats ligt heeft het dus ook geen zin meer om toch voor dat ene puntje te gaan strijden...
Moet jij nou met een boksbeugel?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Here We Go Again!
Popcorn, bier, boksbeugel, ik ben er klaar voor!
Ja dit typ je geloof ik elke wedstrijd van Ajax...quote:
Zolang het de eerste helft maar richting de goal van Ajax gaat en de tweede helft naar de goal aan de andere kantquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanavond heb je weer een kans... ik heb geen idee wat het word.. het kan alle kanten op.
Heb je dat niet meer meegekregen op de laatste meet dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:45 schreef Sickert het volgende:
Moet jij nou met een boksbeugel?
Weljaaa... je moet iets kijken hequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Zolang het de eerste helft maar richting de goal van Ajax gaat en de tweede helft naar de goal aan de andere kant
Popcorn
Komt nu die grap van de TomTom voor de buschauffeur van Feyenoordquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jongens, al aan het collecteren?
Chuck S2E16 gezien, House S5E18 op de helft, daarna nog 24 S7E14 en dan schakel ik wel even in op voetbalquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weljaaa... je moet iets kijken he![]()
![]()
Nou je vertel me nu iets nieuws.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt nu die grap van de TomTom voor de buschauffeur van FeyenoordDie is namelijk al best oud en na de afgelopen weken ook totaal niet meer van toepassing
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Chuck S2E16 gezien, House S5E18 op de helft, daarna nog 24 S7E14 en dan schakel ik wel even in op voetbal
12 verliespunten incasseren in 7 wedstrijden. Zo bont maakte zelfs Ajax het niet vorige maandquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Nou je vertel me nu iets nieuws.
ok.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef FJD het volgende:
[..]
12 verliespunten incasseren in 7 wedstrijden. Zo bont maakte zelfs Ajax het niet vorige maand![]()
dat waren er 11 in 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |