Sorryquote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Interessante link
http://www.wo2online.nl/
Slechte TT
Daarom ben je Moderator gewordenquote:
Ohja, daarom was datquote:Op maandag 16 maart 2009 11:48 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Daarom ben je Moderator geworden
Heul niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:48 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Daarom ben je Moderator geworden
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Heul niet.
Hij geilt er gewoon op om door een slotje te kunnen posten.
Zul je zien dat die dat zometeen weer doet met als excuus dat er nog geen linkje te vinden was..
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:
quote:
Zie je, ik hoef helemaal niet door slotjes heen te postenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Heul niet.
Hij geilt er gewoon op om door een slotje te kunnen posten.
Zul je zien dat die dat zometeen weer doet met als excuus dat er nog geen linkje te vinden was..
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Zie je, ik hoef helemaal niet door slotjes heen te posten
Je blijft toch nog wel ff mod toch??quote:Bericht 10% gewijzigd door Bart op 16-03-2009 12:00
Was wel de bedoelingquote:Op maandag 16 maart 2009 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Je blijft toch nog wel ff mod toch??
Jammer dat het zo'n kutsite isquote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Interessante link
http://www.wo2online.nl/
Slechte TT
Alleen als je mee bier gaat drinkenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:04 schreef Bart het volgende:
En zolang jullie braaf naar me blijven luisteren![]()
Tot nog toe ben jij juist degene die braaf naar ons luistert..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling
En zolang jullie braaf naar me blijven luisteren![]()
Dan verander ik de TT wel weer terug hoor, als we zo gaan beginnenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Tot nog toe ben jij juist degene die braaf naar ons luistert..
Neem je gelijk die anderen dan ook ff mee, als we zo gaan beginnen..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan verander ik de TT wel weer terug hoor, als we zo gaan beginnen
Nah, ik begin wel bij deze, spelfout is eruit nuquote:Op maandag 16 maart 2009 13:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Neem je gelijk die anderen dan ook ff mee, als we zo gaan beginnen..
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah, ik begin wel bij deze, spelfout is eruit nu
Forum van DVD.nlquote:De stroom eraf, bedoel je daarmee met de nromale aan/uit knop uit schakelen of trek je de stekkers eruit? als je dat doet is dat namelijk en slecht voor je apparatuur en heb je kans dat op een dag al je instellingen verdwenen zijn.
Heb ik ook en alles wordt gewoon bewaard hoor. doe het al jaren zo en nergens last van.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Forum van DVD.nl
Is dit zo? Ik heb nl een stekkerblok met aan/uit knop (jeweetwel zo'n oranje knop) en die druk ik altijd uit als ik van huis ga (geen standby enzo
)
Nah, ik heb de laatste tijd wel dat het geluid soms een tijdje wegvalt als ik een DVD kijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef staticdata het volgende:
[..]
Heb ik ook en alles wordt gewoon bewaard hoor. doe het al jaren zo en nergens last van.
Het is verstandiger om altijd je hardware (tv/pc/spelcomputer/audio-spul) af te sluiten middels de normale toetsen. Klinkt misschien heel raar en ik doe het ook niet altijd, behalve met mijn audiospul en mijn beamer, die gaan altijd netjes uitquote:Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, ik heb de laatste tijd wel dat het geluid soms een tijdje wegvalt als ik een DVD kijk.
Wist niet waar het door kwam dus ik dacht, misschien is dit het.. Maargoed, ik doe het al jaren zo dus ergens zou het wel raar zijn..
Iemand anders misschien een reden?
Vanaf de één op de andere dag valt afentoe, vooral na langer kijk plezier, at random het geluid weg en komt het random weer terug.
Originele DVD's wel te verstaan, afgespeelt op een Sharp (Aquos) Blu-Ray spelert die aangesloten is op een Onkyo versterker. (HDMI)
EDIT:
Met de Xbox, ook via HDMI op die versterker, geen problemen.
Nah, ik zet altijd alles gewoon eerst "uit", niet op standby ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is verstandiger om altijd je hardware (tv/pc/spelcomputer/audio-spul) af te sluiten middels de normale toetsen. Klinkt misschien heel raar en ik doe het ook niet altijd, behalve met mijn audiospul en mijn beamer, die gaan altijd netjes uitBeamer zeker
![]()
Enige reden die ik kan bedenken is, dat tegenwoordig alles software heeft en het zou wellicht zo kunnen zijn dat er een soort shutdown zit op je hardware?
Een andere reden kan ik me niet voorstellen.
Dat denk ik ook ja..quote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is verstandiger om altijd je hardware (tv/pc/spelcomputer/audio-spul) af te sluiten middels de normale toetsen. Klinkt misschien heel raar en ik doe het ook niet altijd, behalve met mijn audiospul en mijn beamer, die gaan altijd netjes uitBeamer zeker
![]()
Enige reden die ik kan bedenken is, dat tegenwoordig alles software heeft en het zou wellicht zo kunnen zijn dat er een soort shutdown zit op je hardware?
Mijn receiver etc gaat ook eerst op standby en dan pas "hard" uit. Zou kunnen zijn dat je de hardware nog ff tijd moet gunnen dingen naar geheugen weg te laden?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Wat tegenwoordig ook een reden zou kunnen zijn is koeling. Het kan zijn dat de fans nog enige tijd doordraaien om na te koelen, en dat draaien is niet gratis, dus dan moet je de stroom erop latenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Mijn receiver etc gaat ook eerst op standby en dan pas "hard" uit. Zou kunnen zijn dat je de hardware nog ff tijd moet gunnen dingen naar geheugen weg te laden?
Het gaat niet over het kwijtraken van instellingen want het originele stukje is niet mijn stukje (van DVD.nlquote:Op maandag 16 maart 2009 14:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Mijn receiver etc gaat ook eerst op standby en dan pas "hard" uit. Zou kunnen zijn dat je de hardware nog ff tijd moet gunnen dingen naar geheugen weg te laden?
Zit er een fan in een DVD/BR speler?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat tegenwoordig ook een reden zou kunnen zijn is koeling. Het kan zijn dat de fans nog enige tijd doordraaien om na te koelen, en dat draaien is niet gratis, dus dan moet je de stroom erop laten
Geen idee, maar ik trok het even over alle apparaten heenquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik trok het even over alle apparaten heen
Wat dachten jullie hiervan dan: VHS op 1080P
quote:Hij zal vanaf april verkrijgbaar moeten zijn.
Denon heeft een hele mooie kabelquote:Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en natuurlijk niet vergeten dat er een nieuwe HDMI-kabel op de markt is
http://www.nu.nl/plugged/(...)atie-hdmi-kabel.html
Hoe beter de kabel hoe kleiner kans op kwaliteitsverlies?
Ik ga nuquote:
Ga toch fietsenquote:
Wat een onzin weerquote:Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en natuurlijk niet vergeten dat er een nieuwe HDMI-kabel op de markt is
http://www.nu.nl/plugged/(...)atie-hdmi-kabel.html
Hoe beter de kabel hoe kleiner kans op kwaliteitsverlies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |