Check de gesloten topicsquote:
Nee want ik ben nog niet afgezekenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het raakt je wel diep dat sommigen lachen over foto's he_! Vertel me eens, heb jij nooit om een foto die op internet staat gelachen en er met je vrienden over gepraat? Want in dat geval ben jij geen haar beter
Krijg ik nu een positieve note?quote:
En maar janken straks. Blijf vooral zo happen dan.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:34 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal ik lekker zelf hoe ik reageer.
*zoekt dekking*quote:Op zondag 15 maart 2009 23:43 schreef reetTaking het volgende:
Dames en heren, het is tijd voorrrr... Studie Ontwijkend Gedrag
Oh sorry hoogheid, dat heb ik dan door al het gerel gemist.quote:
quote:
quote:Adelante
15-03-2009 23:43 positieve note voor het openen van een nieuwe KLB SC, waar anderen verzaakten![]()
Does lief, knikker-schijtende toeter-turkquote:
Dit kan dus echt nietquote:Op zondag 15 maart 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
Het topic met de titel "Crane" is uit de KLB-index gehaald.
Crane
RELLUUH!!!
BTquote:Op zondag 15 maart 2009 23:43 schreef reetTaking het volgende:
Krijg ik er dan ook 1? Ik heb jou raad opgevolgd, maar die werd genadeloos afgestraft door swarmahoerquote:
SOG!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:43 schreef reetTaking het volgende:
Vorige topic. Je hebt weer een kleine rel gemistquote:Op zondag 15 maart 2009 23:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hallo!
Was ik weer, duurde ff, moest thuis ff al die adblock sjit regelen!
Ja ik zag het ook alquote:Op zondag 15 maart 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
Het topic met de titel "Crane" is uit de KLB-index gehaald.
Crane
RELLUUH!!!
Heequote:
Zie MEDquote:Op zondag 15 maart 2009 23:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hallo!
Was ik weer, duurde ff, moest thuis ff al die adblock sjit regelen!
Dat is de nieuwe trend anno 2009, mods die topics helemaal verwijderen!quote:
Ja, ya gotta love itquote:
Neejequote:Op zondag 15 maart 2009 23:44 schreef appelsjap het volgende:
hoi hoi ik kom van onz scis het hier ook leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Jij bent perfectie in 100%. Volmaaktheid van Cocaine. Columbian meesterwerk. Het magnum opus van de Ladies. Jij compenseert ons Gentlemen, daar wij niet perfect zijn. Jij bent alles wat wij willen zijn en meer dan Disco shit!
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:47 schreef reetTaking het volgende:
Hihi en ik heb de leukste foto ooit gemaaktals je er lang genoeg naar kijkt is 'ie echt vreemd.
DAAR MOET EEN ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh kut het is bt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
McF ook zometeenquote:
Het idee is er, nu de uitvoering nog. Maar chappeauquote:Op zondag 15 maart 2009 23:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Krijg ik er dan ook 1? Ik heb jou raad opgevolgd, maar die werd genadeloos afgestraft door swarmahoer
Hihi en ik heb de leukste foto ooit gemaaktals je er lang genoeg naar kijkt is 'ie echt vreemd.
Mond+Tong lijkt er enigszins ingephotoshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
Ik zie er niet iets heel vreemds in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar leuke foto, hoor.
Zet die bril maar weer op dan.quote:
Ik vind 'm niet vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Aangenaam, ik ook niet.quote:
Je UI is minderquote:
Waarom is dit eigenlijk?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:43 schreef remlof het volgende:
Birra, ads blocken, 48 uur.
OKÉ, WE NEMEN HET MEE NAAR ACHTER! JE HOORT NOG VAN ONS!!!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Voor de record, ik heb adblock van me comp weggehaald hoor, zie dus alle ads!!!
Nee nee, dat blauw vloekte met dat rood. Toch?quote:
Ik had niet eens een adblocker en toch kreeg ik steeds die melding.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Voor de record, ik heb adblock van me comp weggehaald hoor, zie dus alle ads!!!
Fok!quote:
Da's al tijden zo, toch? Als ze erachter komen dat je ads blockt, krijg je een ban aan je broek. Inkomsten tegengaan enzo...quote:
Alsof je haar punani niet oraal zou willen verwennen.quote:
Ik hen -1.50 aan beide ogen. Ik kan dichtbij prima zien.quote:
Omdat artikel 6a.quote:
Wtf.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's al tijden zo, toch? Als ze erachter komen dat je ads blockt, krijg je een ban aan je broek. Inkomsten tegengaan enzo...
Ja maar dat valt opquote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee nee, dat blauw vloekte met dat rood. Toch?
Hoe is ie trouwens, S?
Ik heb hem netjes weggehaald!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had niet eens een adblocker en toch kreeg ik steeds die melding.Heb FF maar even opnieuw geinstalled.
Uiteraard, maar dat heeft niks met cock te maken.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof je haar punani niet oraal zou willen verwennen.
Zet je scherm maar wat dichterbij.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hen -1.50 aan beide ogen. Ik kan dichtbij prima zien.
Door via de PM te organiserenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
Er is trouwens een beginnetje voor een idee voor een KLB-SC meet.
Alleen, hoe houden we Hiephoi en de rest van KLB/ONZ weg?
Besloten doen. PM's dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
Er is trouwens een beginnetje voor een idee voor een KLB-SC meet.
Alleen, hoe houden we Hiephoi en de rest van KLB/ONZ weg?
Ja, ik faal met resizen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar dat valt opDeze is zo low res
Wel lekker want ik heb morgen vrij
En met R. (
)
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof je haar punani niet oraal zou willen verwennen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat heeft niks met cock te maken.
"Ik hen"quote:
Whahaha, Bt heeft geen discipline!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
En dat was dag dag Reettaking! Nouja, I'm back, hoi
!
Ja preciesquote:Op zondag 15 maart 2009 23:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mond+Tong lijkt er enigszins ingephotoshopt
Hey BTquote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
!
Zozo, je kon het niet meer volhoudenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
!
Die tong lijkt net een kutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Ja ik doe nooit lullig over typo'squote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Ik hen"![]()
Lol'd, typo.
Anyway, ik heb een laptop met een extern beeldscherm ernaast. Dussss.
Verkapte hahaha-ik-ben-kanker-1337-bitch.
Je had een mening. Rillen ze van achter de schermen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom mag ik me niet negatief uitlaten over advertenties?
Je mag je best negatief uitlaten over advertenties, alleen niet over manieren om ze te blocken.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom mag ik me niet negatief uitlaten over advertenties?
Jawel hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Whahaha, Bt heeft geen discipline! [ afbeelding ]
Deed D_A toch ook niet?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je mag je best negatief uitlaten over advertenties, alleen niet over manieren om ze te blocken.
Rockcafequote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef Skylark. het volgende:
PM's doen dus.
Maarja, waar enzo?Je moet minstens 1 zak hooi hebben die het organiseert (niet ik).
Trouwens, Stairway iig niet.
quote:
Nee, hoor.quote:
Nice! Kijken dan!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Dr. Horrible is klaar met downloaden, dat ging ook snel
It's like communismquote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Je had een mening. Rillen ze van achter de schermen.
quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik doe nooit lullig over typo's
En ja, je bent een nerd.Maar dat is wel schattig
Oke, weet ik dat.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat heeft niks met cock te maken.
Twee foto's maar liefst.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
!
Maar als iemand ze wilt blokken omdat ze irritant zijn, is dat toch niet zo'n ramp?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je mag je best negatief uitlaten over advertenties, alleen niet over manieren om ze te blocken.
Ja, dan sta je tussen de volwassenen met een pilsje in je hand.quote:
Nee morgen met maten!quote:
das dus te weinigquote:Op zondag 15 maart 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke, weet ik dat.![]()
[..]
Twee foto's maar liefst.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee morgen met maten!
Ga nu slapen, heb vandaag hard gelopen voor het eerst sinds jaren, dus ben vrij stuk nu
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ik ga ondoorzichtige plakband op mijn beeldscherm plakken zodat ik die @#$%^& advertenties niet meer zie, krijg ik nou een ban ?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dan sta je tussen de volwassenen met een pilsje in je hand.
Beter doen we een of andere kutbar met Nederlandse muziek.(en jonge meisjes voor afcajos, mij en jullie in die volgorde
)
Oh nee, volwassenen, grote mensen, wat eng!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dan sta je tussen de volwassenen met een pilsje in je hand.
Beter doen we een of andere kutbar met Nederlandse muziek.(en jonge meisjes voor afcajos, mij en jullie in die volgorde
)
Omdat Danny centjes binnen krijgt als die ads vertoond worden, als deze dus niet vertoond worden door het gebruik van een adblocker loopt hij dus die inkomsten mis.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar als iemand ze wilt blokken omdat ze irritant zijn, is dat toch niet zo'n ramp?Ik bedoel, wie let er nu op die advertenties?
naaktquote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef KingOfPop het volgende:
Bah, wat kankertraag weer, ik ga douchen
Ik heb even om opheldering gevraagd, moment...quote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar als iemand ze wilt blokken omdat ze irritant zijn, is dat toch niet zo'n ramp?Ik bedoel, wie let er nu op die advertenties?
FOK is heul niet traatquote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef KingOfPop het volgende:
Bah, wat kankertraag weer, ik ga douchen
Ik ben nu briesend met m'n voet op de grond aan het stampen!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker wijf op pagina 5. Hihi IQM ga maar boos worden omdat dit niet pagina vijf is!
Alsof die ads zin hebben. Niemand let eropquote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat Danny centjes binnen krijgt als die ads vertoond worden, als deze dus niet vertoond worden door het gebruik van een adblocker loopt hij dus die inkomsten mis.
Nee, dan krijg je de usertag "kankersneu"quote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ga ondoorzichtige plakband op mijn beeldscherm plakken zodat ik die @#$%^& advertenties niet meer zie, krijg ik nou een ban ?
Dankquote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb even om opheldering gevraagd, moment...
Jongedame, jij bent slechts een jaar ouder dan ik. En persoonlijk, maar dat is persoonlijk hé, hoef ik niet met een aantal FoK!-mods te praten e.d. En trouwens, leeftijdsgenoten zijn niet zo eng als ze lijken.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh nee, volwassenen, grote mensen, wat eng!
Ducktape op je ogenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ga ondoorzichtige plakband op mijn beeldscherm plakken zodat ik die @#$%^& advertenties niet meer zie, krijg ik nou een ban ?
Ik heb jou wel gemist hoor KB. Bedankt nog voor dat naamtopic trouwensquote:
Eigenlijk een bizar idee als je er over nadenkt:: vrouwen hebben iets van 3 paar lippenquote:
Hoe heb je dat kunnen missen.quote:
Dat hoeft ook niet, als ze maar geladen worden, dat levert al geld op.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alsof die ads zin hebben. Niemand let erop
Ik ben niet bang voor mod, leeftijdgenoten en vooral niet voor 'volwassenen'.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jongedame, jij bent slechts een jaar ouder dan ik. En persoonlijk, maar dat is persoonlijk hé, hoef ik niet met een aantal FoK!-mods te praten e.d. En trouwens, leeftijdsgenoten zijn niet zo eng als ze lijken.
En toch kom je niet op de meets!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor mod, leeftijdgenoten en vooral niet voor 'volwassenen'.
indo's zijn kankertofquote:
Okay.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor mod, leeftijdgenoten en vooral niet voor 'volwassenen'.
Ik wist niet eens dat je een ban aangevraagd had, zat ik een paar dagen in de onzekerheid dat IQM je had laten verdwijnen ofzo door maffia maatjes.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb jou wel gemist hoor KB. Bedankt nog voor dat naamtopic trouwenszag 'm bij de gesloten topics staan.
Ik vind het wel behoorlijk triest van Danny om mensen te bannen als ze adblocks gebruiken. Beetje zielig.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als ze maar geladen worden, dat levert al geld op.
Overigens ben je ook vrij om ze te blocken, maar op Danny's beurt is hij weer vrij jou te bannen van z'n site. Zo simpel is het.
Indo's.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef gers het volgende:
[..]
indo's zijn kankertof
ook het eten is![]()
en halfbloedjes al helemaal
Ben blij dat je weer terug bent!quote:
Stiekem heb ik eindelijk mn aantal reacties per pagina aangepast naar 50.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben nu briesend met m'n voet op de grond aan het stampen!
Als ik Bt al laat verdwijnen, dan is dat in mijn kelder.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je een ban aangevraagd had, zat ik een paar dagen in de onzekerheid dat IQM je had laten verdwijnen ofzo door maffia maatjes.
Maar daarop ben jij juist weer vrij om je waffel erover te houden als je toch een adblocker gebruikt.. tochquote:Op maandag 16 maart 2009 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als ze maar geladen worden, dat levert al geld op.
Overigens ben je ook vrij om ze te blocken, maar op Danny's beurt is hij weer vrij jou te bannen van z'n site. Zo simpel is het.
Hehe.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stiekem heb ik eindelijk mn aantal reacties per pagina aangepast naar 50.
Eerst vond ik 25 veel beter, maar D_A's kloons hadden 50 en dat beviel me eigenlijk wel.
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef gers het volgende:
[..]
indo's zijn kankertof
ook het eten is![]()
en halfbloedjes al helemaal
Idd, kenkertuig dat het is.quote:
Ik wilde naar bed gaan, maar ik dacht, nog ff KLB checken, zag ik daar een Beatle topic en vandaaruit ben ik in de SC beland.quote:
Verstandig.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stiekem heb ik eindelijk mn aantal reacties per pagina aangepast naar 50.
Eerst vond ik 25 veel beter, maar D_A's kloons hadden 50 en dat beviel me eigenlijk wel.
Dat was mijn grootste nachtmerrie.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik Bt al laat verdwijnen, dan is dat in mijn kelder.
Nee. To be honest zijn veel users ook weer niet zo interessant dat ik met ze wil afspreken om ze eens in het echt te kunnen zien en spreken. En de anderen die ik wel interessant vind, spreek ik liever in een andere setting.quote:
ik ben een vis?quote:
de halve sc bestaat uit indo'squote:Op maandag 16 maart 2009 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
[..]
Idd, kenkertuig dat het is.
Hiihiquote:
Lol een stofzuigerquote:
Hij heeft het geprobeerdquote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je een ban aangevraagd had, zat ik een paar dagen in de onzekerheid dat IQM je had laten verdwijnen ofzo door maffia maatjes.
Je ontloopt me gewoon.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde naar bed gaan, maar ik dacht, nog ff KLB checken, zag ik daar een Beatle topic en vandaaruit ben ik in de SC beland.
Je vindt dus alleen de meiden interessantquote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. To be honest zijn veel users ook weer niet zo interessant dat ik met ze wil afspreken om ze eens in het echt te kunnen zien en spreken. En de anderen die ik wel interessant vind, spreek ik liever in een andere setting.
Ik ben ook indo..quote:
Maar hoe moet dat dan? Ik heb geen zin om in jouw kelder The Notebook te kijken.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. To be honest zijn veel users ook weer niet zo interessant dat ik met ze wil afspreken om ze eens in het echt te kunnen zien en spreken. En de anderen die ik wel interessant vind, spreek ik liever in een andere setting.
Nee ik verdrink. In mijn eigen wanhoop.quote:
Done did itquote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan? Ik heb geen zin om in jouw kelder The Notebook te kijken.
Definieer "de meiden"?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je vindt dus alleen de meiden interessant
He, wat?quote:
POST EENS WAT MEER KATEquote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik verdrink. In mijn eigen wanhoop.
Wauw dat zou een goede songtekst zijn.
The Notebook, die film heb ik nog steeds niet gezienquote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan? Ik heb geen zin om in jouw kelder The Notebook te kijken.
Een robot stofzuiger die als ie bijna leeg is en klaar met zuigen, z'n eigen dockingstation weer opzoekt om op te ladenquote:
Wat een heldere kijk heb je op het leven na 2 dagen geen FOK! zeg.quote:
Misschien moeten we zijn kelder vol duwen met zand.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij heeft het geprobeerdmaar gelukkig heb ik met mijn ninja-skills al zijn handlangers in elkaar geslagen en ben ik snel weer naar mn computertje gerend.
Een soort vrouw, maar dan zo eentje die niet zeurt.quote:
Beirut!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
Well it's been a long time, long time now since I've seen you smileeeeeee
Geniaal!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een robot stofzuiger die als ie bijna leeg is en klaar met zuigen, z'n eigen dockingstation weer opzoekt om op te laden
BT!!!1quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Definieer "de meiden"?
Ik heb momenteel één SC'er op msn. Zegt wel genoeg, lijkt me. De rest spreek ik niet, enkel in de SC, en dat is een bewuste keuze.
Ja ik weet het, ik voel me bijzonder gezuiverdquote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een heldere kijk heb je op het leven na 2 dagen geen FOK! zeg.
Voor de jongere meisjes maken jullie een zandbak?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moeten we zijn kelder vol duwen met zand.
[ afbeelding ]
wat een schatjesquote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whut? Gingen wij The Notebook kijken?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je mist niet heel veel, hoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
The Notebook, die film heb ik nog steeds niet gezien!
Wel the Butterfly Effect gisteravond/vannachtgave film!
www.ibood.nlquote:
Ik wil dat ook, alleen ben ik te zwak om FOK! te verlaten.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik voel me bijzonder gezuiverd!
Beton dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor de jongere meisjes maken jullie een zandbak?
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Definieer "de meiden"?
Ik heb momenteel één SC'er op msn. Zegt wel genoeg, lijkt me. De rest spreek ik niet, enkel in de SC, en dat is een bewuste keuze.
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Definieer "de meiden"?
Doe het zelf.quote:
Och jeetje meid toch.quote:
OMFG BT JE BEN INGEWISSELD!!!1111quote:
Jij verhaalde dat je de interessante FoK!-kers liever in een andere setting zag. Dus ik dacht dat je daarmee "een filmpje kijken" insinueerde.quote:
Goed ideequote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Louter flessenpost.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
MSNDe eckte eckte die doen nog aan rooksignalen.
Je UI men.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je bedoelt indo's zonder internet?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vernieuwing verjongt de geest PK, het is slechts een natuurlijk proces.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG BT JE BEN INGEWISSELD!!!1111
Ik heb haar nog wel op msn, maar volgens mij heeft Bt me verwijderd.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG BT JE BEN INGEWISSELD!!!1111
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij verhaalde dat je de interessante FoK!-kers liever in een andere setting zag. Dus ik dacht dat je daarmee "een filmpje kijken" insinueerde.
Ik heb je ook al verwijderd.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een soort vrouw, maar dan zo eentje die niet zeurt.
Goeie anbiedingquote:
quote:
Verander zometeen wel weerquote:
Kut de bieb gaat zo sluiten ik moet naar huis.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt indo's zonder internet?
Wat? Het is niet bedoeld zoals je wellicht denk dat ik het bedoelde. Misschien ook wel, weet namelijk niet wat je nu denkt dat ik bedoel. Ofzo.quote:
Hm?quote:
Mij ook.quote:
Hoezo wil ik dat nou weer zo zien?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Dus nee.Hoe graag je het wellicht ook zo wil zien...
Hoiquote:
Sorry, maar ik vond m'n aankoop geniaal, ben benieuwd wat m'n vriendin er van vindt als dat ding ineens door het huis zoeft.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stop met het over die site hebben. Ik raak koopverslaafd door dat soort dingen
Jij had toch ge...quote:
quote:
quote:
Wel sneeuwballen.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mên heeft iemand anders hier ook winterhanden of wintertenen?
Je zei het nogal op een stokende manier, that's why.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo wil ik dat nou weer zo zien?
Jij zegt dat je nog maar één SC'er op msn hebt, ik zeg BT!!!1 en dan zeg jij zo van 'nee' dus zeg ik dat ze is ingewisseld en dan is dat weer niet zo.
HEB JÍJ EEN VRIENDIN??!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond m'n aankoop geniaal, ben benieuwd wat m'n vriendin er van vindt als dat ding ineens door het huis zoeft.
Daar hoor je geen grappen over te maken.quote:
Ik vind je aankoop ook geniaal, ik zou dat ding ook wel willen hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond m'n aankoop geniaal, ben benieuwd wat m'n vriendin er van vindt als dat ding ineens door het huis zoeft.
Ongelooflijk he, en dan koopt ie zo'n ding, terwijl dat haar werk is.quote:
3 euro? Hoe pauper is dat.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Skylark. het volgende:
MSN-adressen te koop.
PK start van 50,-, BT vanaf 3,-.
Heb je flink geshopt en gefeest de afgelopen week ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind je aankoop ook geniaal, ik zou dat ding ook wel willen hebbenmaar ik mag niet zomaar 70 euro over de balk smijten van mezelf
sterker nog, ik heb niet eens 70 euro
!
Valt reuze mee, dat jij het zo wilt zien.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zei het nogal op een stokende manier, that's why.Het is niet de eerste keer dat ik zo'n post van jou tegenkom, namelijk.
Ik geef 2,50 voor BT.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Skylark. het volgende:
MSN-adressen te koop.
quote:
Ah tenminste iemand die het door hadquote:Op maandag 16 maart 2009 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij had toch ge...
Uh, laat maar
Je weet best wat ik bedoelquote:Op maandag 16 maart 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat? Het is niet bedoeld zoals je wellicht denk dat ik het bedoeld. Misschien ook wel, weet namelijk niet wat je nu denkt dat ik bedoel. Ofzo.![]()
[..]
Hm?
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Skylark. het volgende:
MSN-adressen te koop.
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een par in de aanbieding!
NB voor niks!
Neequote:Op maandag 16 maart 2009 00:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Heb je flink geshopt en gefeest de afgelopen week ofzo?
Altijd alart.quote:
Soms, ja, dat zie ikquote:
PM maar.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een par in de aanbieding!
NB voor niks!
ECONOMIE!!!!1 HIHIH MET DIE LIJNTJES ENZO!quote:
alert.quote:
Oh echt?! Niceeeequote:Op maandag 16 maart 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt 'm gratis vinden op mn hyves hoor snoezepoes![]()
!
Oh, zo.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoeleen tijdje terug had je ook één SC'er op msn weet je nog
!
ALART?quote:
OMG, je ruïneert mijn broodwinning!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt 'm gratis vinden op mn hyves hoor snoezepoes![]()
!
Jos kun je bij mij kopen voor een tientje!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:19 schreef Skylark. het volgende:
Jos daarentegen gaat weer 200,- kosten.
Bedankt.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:19 schreef Skylark. het volgende:
Jos daarentegen gaat weer 200,- kosten.
BT's Hyves te koop voor 2,50.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
OMG, je ruïneert mijn broodwinning!
BT's Hyves te koop, 4 euro.
WD's hyve voor 5 euro. Skylark's email voor 50 cent!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
OMG, je ruïneert mijn broodwinning!
BT's Hyves te koop, 4 euro.
Geen ik daar toestemming voor? Ik wil 60% dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bied PK aan voor 25. Kijk, nu heb je concurrentie.
Maar dit was gewoon grappigquote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zei net dat je geen typo-hoer was.
You're so cold.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat 'ie een keer irritant wasen daar heb ik m nooit meer unblockt.
70-30. Waarbij jij de laatste partij bentquote:Op maandag 16 maart 2009 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen ik daar toestemming voor? Ik wil 60% dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Je moest het gewoon even zeggen hequote:
50-50 op zijn minst.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
70-30. Waarbij jij de laatste partij bent!
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb jou na een paar maanden toch ook weer unblockt, dus er is hoop voor gers!
Kan dit niet onder je eigen account.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef De_bosAnanas het volgende:
[..]
Je moest het gewoon even zeggen he
maar ik wil nu webcammenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb jou na een paar maanden toch ook weer unblockt, dus er is hoop voor gers!
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik heb krullen in mn haar! Ik wil eigenlijk van mn attention whore imago af, maar ik kan het niet laten deze goddelijke foto met jullie te delen
!
[ afbeelding ]
Wij moeten het krullenduo worden.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik heb krullen in mn haar! Ik wil eigenlijk van mn attention whore imago af, maar ik kan het niet laten deze goddelijke foto met jullie te delen
!
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk van mn attention whore imago af
Lief!quote:[ afbeelding ]
quote:
Jullie functioneren nog primaquote:
!
[ afbeelding ]
Krullen staan je goed!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |