Jawel hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Whahaha, Bt heeft geen discipline! [ afbeelding ]
Deed D_A toch ook niet?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je mag je best negatief uitlaten over advertenties, alleen niet over manieren om ze te blocken.
Rockcafequote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef Skylark. het volgende:
PM's doen dus.
Maarja, waar enzo?Je moet minstens 1 zak hooi hebben die het organiseert (niet ik).
Trouwens, Stairway iig niet.
quote:
Nee, hoor.quote:
Nice! Kijken dan!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Dr. Horrible is klaar met downloaden, dat ging ook snel
It's like communismquote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Je had een mening. Rillen ze van achter de schermen.
quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik doe nooit lullig over typo's
En ja, je bent een nerd.Maar dat is wel schattig
Oke, weet ik dat.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat heeft niks met cock te maken.
Twee foto's maar liefst.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
En dat was dag dag Reettaking! Nouja, I'm back, hoi
!
Maar als iemand ze wilt blokken omdat ze irritant zijn, is dat toch niet zo'n ramp?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je mag je best negatief uitlaten over advertenties, alleen niet over manieren om ze te blocken.
Ja, dan sta je tussen de volwassenen met een pilsje in je hand.quote:
Nee morgen met maten!quote:
das dus te weinigquote:Op zondag 15 maart 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke, weet ik dat.![]()
[..]
Twee foto's maar liefst.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee morgen met maten!
Ga nu slapen, heb vandaag hard gelopen voor het eerst sinds jaren, dus ben vrij stuk nu
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
En dat was dag dag Reettaking! Nouja, I'm back, hoi
!
Ik ga ondoorzichtige plakband op mijn beeldscherm plakken zodat ik die @#$%^& advertenties niet meer zie, krijg ik nou een ban ?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dan sta je tussen de volwassenen met een pilsje in je hand.
Beter doen we een of andere kutbar met Nederlandse muziek.(en jonge meisjes voor afcajos, mij en jullie in die volgorde
)
Oh nee, volwassenen, grote mensen, wat eng!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dan sta je tussen de volwassenen met een pilsje in je hand.
Beter doen we een of andere kutbar met Nederlandse muziek.(en jonge meisjes voor afcajos, mij en jullie in die volgorde
)
Omdat Danny centjes binnen krijgt als die ads vertoond worden, als deze dus niet vertoond worden door het gebruik van een adblocker loopt hij dus die inkomsten mis.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar als iemand ze wilt blokken omdat ze irritant zijn, is dat toch niet zo'n ramp?Ik bedoel, wie let er nu op die advertenties?
naaktquote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef KingOfPop het volgende:
Bah, wat kankertraag weer, ik ga douchen
Ik heb even om opheldering gevraagd, moment...quote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar als iemand ze wilt blokken omdat ze irritant zijn, is dat toch niet zo'n ramp?Ik bedoel, wie let er nu op die advertenties?
FOK is heul niet traatquote:Op zondag 15 maart 2009 23:57 schreef KingOfPop het volgende:
Bah, wat kankertraag weer, ik ga douchen
Ik ben nu briesend met m'n voet op de grond aan het stampen!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker wijf op pagina 5. Hihi IQM ga maar boos worden omdat dit niet pagina vijf is!
Alsof die ads zin hebben. Niemand let eropquote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat Danny centjes binnen krijgt als die ads vertoond worden, als deze dus niet vertoond worden door het gebruik van een adblocker loopt hij dus die inkomsten mis.
Nee, dan krijg je de usertag "kankersneu"quote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ga ondoorzichtige plakband op mijn beeldscherm plakken zodat ik die @#$%^& advertenties niet meer zie, krijg ik nou een ban ?
Dankquote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb even om opheldering gevraagd, moment...
Jongedame, jij bent slechts een jaar ouder dan ik. En persoonlijk, maar dat is persoonlijk hé, hoef ik niet met een aantal FoK!-mods te praten e.d. En trouwens, leeftijdsgenoten zijn niet zo eng als ze lijken.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh nee, volwassenen, grote mensen, wat eng!
Ducktape op je ogenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ga ondoorzichtige plakband op mijn beeldscherm plakken zodat ik die @#$%^& advertenties niet meer zie, krijg ik nou een ban ?
Ik heb jou wel gemist hoor KB. Bedankt nog voor dat naamtopic trouwensquote:
Eigenlijk een bizar idee als je er over nadenkt:: vrouwen hebben iets van 3 paar lippenquote:
Hoe heb je dat kunnen missen.quote:
Dat hoeft ook niet, als ze maar geladen worden, dat levert al geld op.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alsof die ads zin hebben. Niemand let erop
Ik ben niet bang voor mod, leeftijdgenoten en vooral niet voor 'volwassenen'.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jongedame, jij bent slechts een jaar ouder dan ik. En persoonlijk, maar dat is persoonlijk hé, hoef ik niet met een aantal FoK!-mods te praten e.d. En trouwens, leeftijdsgenoten zijn niet zo eng als ze lijken.
En toch kom je niet op de meets!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor mod, leeftijdgenoten en vooral niet voor 'volwassenen'.
indo's zijn kankertofquote:
Okay.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor mod, leeftijdgenoten en vooral niet voor 'volwassenen'.
Ik wist niet eens dat je een ban aangevraagd had, zat ik een paar dagen in de onzekerheid dat IQM je had laten verdwijnen ofzo door maffia maatjes.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb jou wel gemist hoor KB. Bedankt nog voor dat naamtopic trouwenszag 'm bij de gesloten topics staan.
Ik vind het wel behoorlijk triest van Danny om mensen te bannen als ze adblocks gebruiken. Beetje zielig.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als ze maar geladen worden, dat levert al geld op.
Overigens ben je ook vrij om ze te blocken, maar op Danny's beurt is hij weer vrij jou te bannen van z'n site. Zo simpel is het.
Indo's.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef gers het volgende:
[..]
indo's zijn kankertof
ook het eten is![]()
en halfbloedjes al helemaal
Ben blij dat je weer terug bent!quote:
Stiekem heb ik eindelijk mn aantal reacties per pagina aangepast naar 50.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben nu briesend met m'n voet op de grond aan het stampen!
Als ik Bt al laat verdwijnen, dan is dat in mijn kelder.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je een ban aangevraagd had, zat ik een paar dagen in de onzekerheid dat IQM je had laten verdwijnen ofzo door maffia maatjes.
Maar daarop ben jij juist weer vrij om je waffel erover te houden als je toch een adblocker gebruikt.. tochquote:Op maandag 16 maart 2009 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als ze maar geladen worden, dat levert al geld op.
Overigens ben je ook vrij om ze te blocken, maar op Danny's beurt is hij weer vrij jou te bannen van z'n site. Zo simpel is het.
Hehe.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stiekem heb ik eindelijk mn aantal reacties per pagina aangepast naar 50.
Eerst vond ik 25 veel beter, maar D_A's kloons hadden 50 en dat beviel me eigenlijk wel.
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef gers het volgende:
[..]
indo's zijn kankertof
ook het eten is![]()
en halfbloedjes al helemaal
Idd, kenkertuig dat het is.quote:
Ik wilde naar bed gaan, maar ik dacht, nog ff KLB checken, zag ik daar een Beatle topic en vandaaruit ben ik in de SC beland.quote:
Verstandig.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stiekem heb ik eindelijk mn aantal reacties per pagina aangepast naar 50.
Eerst vond ik 25 veel beter, maar D_A's kloons hadden 50 en dat beviel me eigenlijk wel.
Dat was mijn grootste nachtmerrie.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik Bt al laat verdwijnen, dan is dat in mijn kelder.
Nee. To be honest zijn veel users ook weer niet zo interessant dat ik met ze wil afspreken om ze eens in het echt te kunnen zien en spreken. En de anderen die ik wel interessant vind, spreek ik liever in een andere setting.quote:
ik ben een vis?quote:
de halve sc bestaat uit indo'squote:Op maandag 16 maart 2009 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
[..]
Idd, kenkertuig dat het is.
Hiihiquote:
Lol een stofzuigerquote:
Hij heeft het geprobeerdquote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je een ban aangevraagd had, zat ik een paar dagen in de onzekerheid dat IQM je had laten verdwijnen ofzo door maffia maatjes.
Je ontloopt me gewoon.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde naar bed gaan, maar ik dacht, nog ff KLB checken, zag ik daar een Beatle topic en vandaaruit ben ik in de SC beland.
Je vindt dus alleen de meiden interessantquote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. To be honest zijn veel users ook weer niet zo interessant dat ik met ze wil afspreken om ze eens in het echt te kunnen zien en spreken. En de anderen die ik wel interessant vind, spreek ik liever in een andere setting.
Ik ben ook indo..quote:
Maar hoe moet dat dan? Ik heb geen zin om in jouw kelder The Notebook te kijken.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. To be honest zijn veel users ook weer niet zo interessant dat ik met ze wil afspreken om ze eens in het echt te kunnen zien en spreken. En de anderen die ik wel interessant vind, spreek ik liever in een andere setting.
Nee ik verdrink. In mijn eigen wanhoop.quote:
Done did itquote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan? Ik heb geen zin om in jouw kelder The Notebook te kijken.
Definieer "de meiden"?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je vindt dus alleen de meiden interessant
He, wat?quote:
POST EENS WAT MEER KATEquote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik verdrink. In mijn eigen wanhoop.
Wauw dat zou een goede songtekst zijn.
The Notebook, die film heb ik nog steeds niet gezienquote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan? Ik heb geen zin om in jouw kelder The Notebook te kijken.
Een robot stofzuiger die als ie bijna leeg is en klaar met zuigen, z'n eigen dockingstation weer opzoekt om op te ladenquote:
Wat een heldere kijk heb je op het leven na 2 dagen geen FOK! zeg.quote:
Misschien moeten we zijn kelder vol duwen met zand.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij heeft het geprobeerdmaar gelukkig heb ik met mijn ninja-skills al zijn handlangers in elkaar geslagen en ben ik snel weer naar mn computertje gerend.
Een soort vrouw, maar dan zo eentje die niet zeurt.quote:
Beirut!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
Well it's been a long time, long time now since I've seen you smileeeeeee
Geniaal!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een robot stofzuiger die als ie bijna leeg is en klaar met zuigen, z'n eigen dockingstation weer opzoekt om op te laden
BT!!!1quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Definieer "de meiden"?
Ik heb momenteel één SC'er op msn. Zegt wel genoeg, lijkt me. De rest spreek ik niet, enkel in de SC, en dat is een bewuste keuze.
Ja ik weet het, ik voel me bijzonder gezuiverdquote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een heldere kijk heb je op het leven na 2 dagen geen FOK! zeg.
Voor de jongere meisjes maken jullie een zandbak?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moeten we zijn kelder vol duwen met zand.
[ afbeelding ]
wat een schatjesquote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moeten we zijn kelder vol duwen met zand.
[ afbeelding ]
Whut? Gingen wij The Notebook kijken?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je mist niet heel veel, hoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
The Notebook, die film heb ik nog steeds niet gezien!
Wel the Butterfly Effect gisteravond/vannachtgave film!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |