Ben blij dat je weer terug bent!quote:
Stiekem heb ik eindelijk mn aantal reacties per pagina aangepast naar 50.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben nu briesend met m'n voet op de grond aan het stampen!
Als ik Bt al laat verdwijnen, dan is dat in mijn kelder.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je een ban aangevraagd had, zat ik een paar dagen in de onzekerheid dat IQM je had laten verdwijnen ofzo door maffia maatjes.
Maar daarop ben jij juist weer vrij om je waffel erover te houden als je toch een adblocker gebruikt.. tochquote:Op maandag 16 maart 2009 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als ze maar geladen worden, dat levert al geld op.
Overigens ben je ook vrij om ze te blocken, maar op Danny's beurt is hij weer vrij jou te bannen van z'n site. Zo simpel is het.
Hehe.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stiekem heb ik eindelijk mn aantal reacties per pagina aangepast naar 50.
Eerst vond ik 25 veel beter, maar D_A's kloons hadden 50 en dat beviel me eigenlijk wel.
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef gers het volgende:
[..]
indo's zijn kankertof
ook het eten is![]()
en halfbloedjes al helemaal
Idd, kenkertuig dat het is.quote:
Ik wilde naar bed gaan, maar ik dacht, nog ff KLB checken, zag ik daar een Beatle topic en vandaaruit ben ik in de SC beland.quote:
Verstandig.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stiekem heb ik eindelijk mn aantal reacties per pagina aangepast naar 50.
Eerst vond ik 25 veel beter, maar D_A's kloons hadden 50 en dat beviel me eigenlijk wel.
Dat was mijn grootste nachtmerrie.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik Bt al laat verdwijnen, dan is dat in mijn kelder.
Nee. To be honest zijn veel users ook weer niet zo interessant dat ik met ze wil afspreken om ze eens in het echt te kunnen zien en spreken. En de anderen die ik wel interessant vind, spreek ik liever in een andere setting.quote:
ik ben een vis?quote:
de halve sc bestaat uit indo'squote:Op maandag 16 maart 2009 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
[..]
Idd, kenkertuig dat het is.
Hiihiquote:
Lol een stofzuigerquote:
Hij heeft het geprobeerdquote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je een ban aangevraagd had, zat ik een paar dagen in de onzekerheid dat IQM je had laten verdwijnen ofzo door maffia maatjes.
Je ontloopt me gewoon.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde naar bed gaan, maar ik dacht, nog ff KLB checken, zag ik daar een Beatle topic en vandaaruit ben ik in de SC beland.
Je vindt dus alleen de meiden interessantquote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. To be honest zijn veel users ook weer niet zo interessant dat ik met ze wil afspreken om ze eens in het echt te kunnen zien en spreken. En de anderen die ik wel interessant vind, spreek ik liever in een andere setting.
Ik ben ook indo..quote:
Maar hoe moet dat dan? Ik heb geen zin om in jouw kelder The Notebook te kijken.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. To be honest zijn veel users ook weer niet zo interessant dat ik met ze wil afspreken om ze eens in het echt te kunnen zien en spreken. En de anderen die ik wel interessant vind, spreek ik liever in een andere setting.
Nee ik verdrink. In mijn eigen wanhoop.quote:
Done did itquote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan? Ik heb geen zin om in jouw kelder The Notebook te kijken.
Definieer "de meiden"?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je vindt dus alleen de meiden interessant
He, wat?quote:
POST EENS WAT MEER KATEquote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik verdrink. In mijn eigen wanhoop.
Wauw dat zou een goede songtekst zijn.
The Notebook, die film heb ik nog steeds niet gezienquote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan? Ik heb geen zin om in jouw kelder The Notebook te kijken.
Een robot stofzuiger die als ie bijna leeg is en klaar met zuigen, z'n eigen dockingstation weer opzoekt om op te ladenquote:
Wat een heldere kijk heb je op het leven na 2 dagen geen FOK! zeg.quote:
Misschien moeten we zijn kelder vol duwen met zand.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij heeft het geprobeerdmaar gelukkig heb ik met mijn ninja-skills al zijn handlangers in elkaar geslagen en ben ik snel weer naar mn computertje gerend.
Een soort vrouw, maar dan zo eentje die niet zeurt.quote:
Beirut!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
Well it's been a long time, long time now since I've seen you smileeeeeee
Geniaal!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een robot stofzuiger die als ie bijna leeg is en klaar met zuigen, z'n eigen dockingstation weer opzoekt om op te laden
BT!!!1quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Definieer "de meiden"?
Ik heb momenteel één SC'er op msn. Zegt wel genoeg, lijkt me. De rest spreek ik niet, enkel in de SC, en dat is een bewuste keuze.
Ja ik weet het, ik voel me bijzonder gezuiverdquote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een heldere kijk heb je op het leven na 2 dagen geen FOK! zeg.
Voor de jongere meisjes maken jullie een zandbak?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moeten we zijn kelder vol duwen met zand.
[ afbeelding ]
wat een schatjesquote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moeten we zijn kelder vol duwen met zand.
[ afbeelding ]
Whut? Gingen wij The Notebook kijken?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je mist niet heel veel, hoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
The Notebook, die film heb ik nog steeds niet gezien!
Wel the Butterfly Effect gisteravond/vannachtgave film!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |