www.ibood.nlquote:
Ik wil dat ook, alleen ben ik te zwak om FOK! te verlaten.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik voel me bijzonder gezuiverd!
Beton dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor de jongere meisjes maken jullie een zandbak?
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Definieer "de meiden"?
Ik heb momenteel één SC'er op msn. Zegt wel genoeg, lijkt me. De rest spreek ik niet, enkel in de SC, en dat is een bewuste keuze.
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Definieer "de meiden"?
Ik heb momenteel één SC'er op msn. Zegt wel genoeg, lijkt me. De rest spreek ik niet, enkel in de SC, en dat is een bewuste keuze.
Doe het zelf.quote:
Och jeetje meid toch.quote:
OMFG BT JE BEN INGEWISSELD!!!1111quote:
Jij verhaalde dat je de interessante FoK!-kers liever in een andere setting zag. Dus ik dacht dat je daarmee "een filmpje kijken" insinueerde.quote:
Goed ideequote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moeten we zijn kelder vol duwen met zand.
[ afbeelding ]
Louter flessenpost.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
MSNDe eckte eckte die doen nog aan rooksignalen.
Je UI men.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je bedoelt indo's zonder internet?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vernieuwing verjongt de geest PK, het is slechts een natuurlijk proces.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG BT JE BEN INGEWISSELD!!!1111
Ik heb haar nog wel op msn, maar volgens mij heeft Bt me verwijderd.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG BT JE BEN INGEWISSELD!!!1111
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij verhaalde dat je de interessante FoK!-kers liever in een andere setting zag. Dus ik dacht dat je daarmee "een filmpje kijken" insinueerde.
Ik heb je ook al verwijderd.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een soort vrouw, maar dan zo eentje die niet zeurt.
Goeie anbiedingquote:
quote:
Verander zometeen wel weerquote:
Kut de bieb gaat zo sluiten ik moet naar huis.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt indo's zonder internet?
Wat? Het is niet bedoeld zoals je wellicht denk dat ik het bedoelde. Misschien ook wel, weet namelijk niet wat je nu denkt dat ik bedoel. Ofzo.quote:
Hm?quote:
Mij ook.quote:
Hoezo wil ik dat nou weer zo zien?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Dus nee.Hoe graag je het wellicht ook zo wil zien...
Hoiquote:
Sorry, maar ik vond m'n aankoop geniaal, ben benieuwd wat m'n vriendin er van vindt als dat ding ineens door het huis zoeft.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stop met het over die site hebben. Ik raak koopverslaafd door dat soort dingen
Jij had toch ge...quote:
quote:
quote:
Wel sneeuwballen.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mên heeft iemand anders hier ook winterhanden of wintertenen?
Je zei het nogal op een stokende manier, that's why.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo wil ik dat nou weer zo zien?
Jij zegt dat je nog maar één SC'er op msn hebt, ik zeg BT!!!1 en dan zeg jij zo van 'nee' dus zeg ik dat ze is ingewisseld en dan is dat weer niet zo.
HEB JÍJ EEN VRIENDIN??!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond m'n aankoop geniaal, ben benieuwd wat m'n vriendin er van vindt als dat ding ineens door het huis zoeft.
Daar hoor je geen grappen over te maken.quote:
Ik vind je aankoop ook geniaal, ik zou dat ding ook wel willen hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond m'n aankoop geniaal, ben benieuwd wat m'n vriendin er van vindt als dat ding ineens door het huis zoeft.
Ongelooflijk he, en dan koopt ie zo'n ding, terwijl dat haar werk is.quote:
3 euro? Hoe pauper is dat.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Skylark. het volgende:
MSN-adressen te koop.
PK start van 50,-, BT vanaf 3,-.
Heb je flink geshopt en gefeest de afgelopen week ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind je aankoop ook geniaal, ik zou dat ding ook wel willen hebbenmaar ik mag niet zomaar 70 euro over de balk smijten van mezelf
sterker nog, ik heb niet eens 70 euro
!
Valt reuze mee, dat jij het zo wilt zien.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zei het nogal op een stokende manier, that's why.Het is niet de eerste keer dat ik zo'n post van jou tegenkom, namelijk.
Ik geef 2,50 voor BT.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Skylark. het volgende:
MSN-adressen te koop.
quote:
Ah tenminste iemand die het door hadquote:Op maandag 16 maart 2009 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij had toch ge...
Uh, laat maar
Je weet best wat ik bedoelquote:Op maandag 16 maart 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat? Het is niet bedoeld zoals je wellicht denk dat ik het bedoeld. Misschien ook wel, weet namelijk niet wat je nu denkt dat ik bedoel. Ofzo.![]()
[..]
Hm?
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Skylark. het volgende:
MSN-adressen te koop.
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een par in de aanbieding!
NB voor niks!
Neequote:Op maandag 16 maart 2009 00:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Heb je flink geshopt en gefeest de afgelopen week ofzo?
Altijd alart.quote:
Soms, ja, dat zie ikquote:
PM maar.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een par in de aanbieding!
NB voor niks!
ECONOMIE!!!!1 HIHIH MET DIE LIJNTJES ENZO!quote:
alert.quote:
Oh echt?! Niceeeequote:Op maandag 16 maart 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt 'm gratis vinden op mn hyves hoor snoezepoes![]()
!
Oh, zo.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoeleen tijdje terug had je ook één SC'er op msn weet je nog
!
ALART?quote:
OMG, je ruïneert mijn broodwinning!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt 'm gratis vinden op mn hyves hoor snoezepoes![]()
!
Jos kun je bij mij kopen voor een tientje!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:19 schreef Skylark. het volgende:
Jos daarentegen gaat weer 200,- kosten.
Bedankt.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:19 schreef Skylark. het volgende:
Jos daarentegen gaat weer 200,- kosten.
BT's Hyves te koop voor 2,50.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
OMG, je ruïneert mijn broodwinning!
BT's Hyves te koop, 4 euro.
WD's hyve voor 5 euro. Skylark's email voor 50 cent!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
OMG, je ruïneert mijn broodwinning!
BT's Hyves te koop, 4 euro.
Geen ik daar toestemming voor? Ik wil 60% dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bied PK aan voor 25. Kijk, nu heb je concurrentie.
Maar dit was gewoon grappigquote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zei net dat je geen typo-hoer was.
You're so cold.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat 'ie een keer irritant wasen daar heb ik m nooit meer unblockt.
70-30. Waarbij jij de laatste partij bentquote:Op maandag 16 maart 2009 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen ik daar toestemming voor? Ik wil 60% dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Je moest het gewoon even zeggen hequote:
50-50 op zijn minst.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
70-30. Waarbij jij de laatste partij bent!
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb jou na een paar maanden toch ook weer unblockt, dus er is hoop voor gers!
Kan dit niet onder je eigen account.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef De_bosAnanas het volgende:
[..]
Je moest het gewoon even zeggen he
maar ik wil nu webcammenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb jou na een paar maanden toch ook weer unblockt, dus er is hoop voor gers!
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik heb krullen in mn haar! Ik wil eigenlijk van mn attention whore imago af, maar ik kan het niet laten deze goddelijke foto met jullie te delen
!
[ afbeelding ]
Wij moeten het krullenduo worden.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik heb krullen in mn haar! Ik wil eigenlijk van mn attention whore imago af, maar ik kan het niet laten deze goddelijke foto met jullie te delen
!
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk van mn attention whore imago af
Lief!quote:[ afbeelding ]
quote:
Jullie functioneren nog primaquote:
!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |