Mij ook.quote:
Hoezo wil ik dat nou weer zo zien?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Dus nee.Hoe graag je het wellicht ook zo wil zien...
Hoiquote:
Sorry, maar ik vond m'n aankoop geniaal, ben benieuwd wat m'n vriendin er van vindt als dat ding ineens door het huis zoeft.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Stop met het over die site hebben. Ik raak koopverslaafd door dat soort dingen
Jij had toch ge...quote:
quote:
quote:
Wel sneeuwballen.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mên heeft iemand anders hier ook winterhanden of wintertenen?
Je zei het nogal op een stokende manier, that's why.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo wil ik dat nou weer zo zien?
Jij zegt dat je nog maar één SC'er op msn hebt, ik zeg BT!!!1 en dan zeg jij zo van 'nee' dus zeg ik dat ze is ingewisseld en dan is dat weer niet zo.
HEB JÍJ EEN VRIENDIN??!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond m'n aankoop geniaal, ben benieuwd wat m'n vriendin er van vindt als dat ding ineens door het huis zoeft.
Daar hoor je geen grappen over te maken.quote:
Ik vind je aankoop ook geniaal, ik zou dat ding ook wel willen hebbenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond m'n aankoop geniaal, ben benieuwd wat m'n vriendin er van vindt als dat ding ineens door het huis zoeft.
Ongelooflijk he, en dan koopt ie zo'n ding, terwijl dat haar werk is.quote:
3 euro? Hoe pauper is dat.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Skylark. het volgende:
MSN-adressen te koop.
PK start van 50,-, BT vanaf 3,-.
Heb je flink geshopt en gefeest de afgelopen week ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind je aankoop ook geniaal, ik zou dat ding ook wel willen hebbenmaar ik mag niet zomaar 70 euro over de balk smijten van mezelf
sterker nog, ik heb niet eens 70 euro
!
Valt reuze mee, dat jij het zo wilt zien.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zei het nogal op een stokende manier, that's why.Het is niet de eerste keer dat ik zo'n post van jou tegenkom, namelijk.
Ik geef 2,50 voor BT.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Skylark. het volgende:
MSN-adressen te koop.
PK start van 50,-, BT vanaf 3,-.
quote:
Ah tenminste iemand die het door hadquote:Op maandag 16 maart 2009 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij had toch ge...
Uh, laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |